
Τοπικά, υπό την καθοδήγηση εκπαιδευόμενων ζωντανών κύκλων μαθημάτων Computer Graphics καταδεικνύουν μέσω της διαλογικής συζήτησης και πρακτικής άσκησης τις βασικές αρχές του Computer Graphics. Η εκπαίδευση του Computer Graphics είναι διαθέσιμη ως "onsite live training" ή "remote live training". Η επιτόπια κατάρτιση σε πραγματικό χρόνο μπορεί να πραγματοποιηθεί σε τοπικό επίπεδο στις εγκαταστάσεις του πελάτη Ελλάδα ή σε εταιρικά κέντρα κατάρτισης NobleProg στο Ελλάδα . Η απομακρυσμένη ζωντανή προπόνηση πραγματοποιείται μέσω μιας διαδραστικής, απομακρυσμένης επιφάνειας εργασίας. NobleProg - Ο τοπικός παροχέας εκπαίδευσης
Machine Translated
Testimonials
όλα
Dominik Kutten
Course: Adobe LiveCycle Designer
Machine Translated
οργάνωση των τάξεων
Jarosław Jasiński
Course: Adobe Illustrator
Machine Translated
γνώση και αντιδραστικότητα στα προβλήματα
Tadeusz Kopryaniuk
Course: Adobe Illustrator
Machine Translated
Ο εκπαιδευτής εστίασε πραγματικά την ανάγκη μας σε μια πολύ συγκεκριμένη μελέτη περιπτώσεων και ήταν σε θέση να προσαρμοστεί στην κατάσταση (όπως οι λύσεις στα προβληματικά μας εξελίχθηκαν κατά τη διάρκεια του μαθήματος), πέρα από την προηγούμενη προετοιμασία που έκανε.
Anne-Sophie Schwindenhammer
Course: Inkscape
Machine Translated
όλα
Janusz Magnuszewski - mLeasing
Course: Adobe LiveCycle Designer
Machine Translated
εργασία σε παραδείγματα
Kacper Gardziała - Exacto Sp. z o.o.
Course: Adobe Illustrator
Machine Translated
Εστιάζοντας στις ανάγκες των εκπαιδευμένων
Barbara Szubert-Tabaczka - Volkswagen Poznań Sp. z o.o.
Course: Adobe LiveCycle Designer
Machine Translated
Η γνώση και ο τρόπος που κοινοποιείται.
Magdalena Rokoszewska - Agencja Kreatywna Przereklamowani
Course: Techniki graficzne (Adobe Photoshop, Adobe Illustrator)
Machine Translated
... Δεν μπορώ να πω γιατί όλα τα μέρη της κατάρτισης σε συνδυασμό μεταξύ τους για να σχηματίσουν ένα αναπόσπαστο, ενδιαφέρον σύνολο.
AUTODESK SP Z O O
Course: WebGL: Create an Animated 3D Application
Machine Translated
Ασκήσεις
Intel Technology Poland SP. z o.o.
Course: Inkscape
Machine Translated
Η γνώση του παρουσιαστή, το θέμα, η πρόσβαση στην πύλη με ασκήσεις, είναι ότι το μάθημα καταγράφηκε και μπορώ να το ακούσω σε λίγο.
Intel Technology Poland SP. z o.o.
Course: Inkscape
Machine Translated
Παραδείγματα συζητήθηκαν ζωντανά, παρεκτροπές, παραδείγματα από τη «ζωή». Μια μορφή κατάρτισης, δηλαδή η διαπλοκή μιας διάλεξης με πρακτικά παραδείγματα και η συζήτηση αυτών των παραδειγμάτων.
Piotr Glazor - Nokia
Course: NVIDIA GPU Programming - Extended
Machine Translated
προσαρμογή των συνομιλιών στις ανάγκες των συμμετεχόντων
Aleksandra Błachaniec - BANK SPÓŁDZIELCZY W OŁAWIE
Course: Raster and Vector Graphics (Adobe Photoshop, Corel Draw)
Machine Translated
Computer Graphics Subcategories
Computer Graphics Course Outlines
Σε αυτή την καθοδηγούμενη από εκπαιδευτή, ζωντανή προπόνηση, οι συμμετέχοντες θα μάθουν πώς να δημιουργούν τρισδιάστατα μοντέλα που μπορούν να κατασκευαστούν ή να εκτυπωθούν σε 3D.
Μέχρι το τέλος αυτής της εκπαίδευσης, οι συμμετέχοντες θα μπορούν:
- Δημιουργήστε εκτυπώσιμα μοντέλα 3D
- Χρησιμοποιήστε γεωμετρικούς μετασχηματισμούς για να δημιουργήσετε σύνθετα 3D σχήματα
- Μοντέλο με μη διαδραστικό τρόπο χρησιμοποιώντας ελάχιστες γραμμές κώδικα
Κοινό
- Σχεδιαστές
- Προγραμματιστές
- Μηχανολόγοι μηχανικοί
- Τρισδιάστατοι λάτρεις της εκτύπωσης
Μορφή του μαθήματος
- Διάλεξη μέρους, μερική συζήτηση, ασκήσεις και βαριά πρακτική άσκηση
- αρχές δημιουργίας γραφικών υπολογιστών
- τρόπους για να προσαρμόσετε το χρωματικό σχήμα των φωτογραφιών σας
- κανόνες ρετουσάρωσης και δημιουργία φωτομονών
- τρόπους προετοιμασίας λογότυπων, διαγραμμάτων, πινάκων και εικονογραφήσεων
- προετοιμασία επαγγελματικών καρτών, απλές διαφημίσεις, πινακίδες και φυλλάδια
- βασικά στοιχεία προετοιμασίας γραφικών για εκτυπώσεις και εφαρμογές Internet
Δείγμα των θεμάτων των τάξεων:
- αφίσα μου
- πορτρέτο
- χώρος
- τον κατάλογό μου
- το πρόσωπό μου
- πινακίδα
- το λογότυπό μου
- use a vector graphics program.
- create simple objects
- creating advanced curves
- create a logo
- tracing elements created on paper or photograph
- receipt of leaflets
- advertising posters
- open and modify documents and PDF vector, EPS
"Tracing" από ένα τραγματογραφείο σε χαρτί μέχρι μια εικόνα εγγραφής που μπορεί να χρησιμοποιηθεί για την τυποποιήσηση, το κομμάτι, το κλπ. "Pierre Bézier κανόνες για τη δημιουργία βασικών και συγκεκριμένων κουρβών, καθώς και για την εκδόσηση και την τροποποίηση. "Typography" δημιουργεί το δικό σας εγγραφείο από τη χορήγηση για να λαμβάνει ένα αρχείο ανοιχτό τύπου (OTF).
Αρχές για τη δημιουργία γραφικών υπολογιστών και εκδόσεων επιφάνειας τρόποι καθορισμού και εργασίας με το χρώμα Διαφορές μεταξύ βέκτορα και γραφικών bitmap τρόποι προσαρμογής χρωστικών φωτογραφιών και γραφικών Οι αρχές της ανατροπής και της δημιουργίας φωτομοντάζ Δημιουργήστε τις δικές σας εικόνες και γραφικά Εμπιστευμένο να προσαρμόζεται στις ανάγκες της γραφικής σύνθεσης και εκτύπωσης υλικού Πώς να δημιουργήσετε λογότυπα και λογότυπα Δημιουργήστε ενδιαφέροντα χάρτες και πίνακες Δημιουργία επιχειρηματικών καρτών και γραμματοσειρών Δημιουργία ετικετών, διπλωμάτων, προσκλήσεων Προετοιμασία φύλλων Πώς να μορφοποιήσετε το κείμενο Χρησιμοποιήστε χρώματα Spot Οι αρχές της προετοιμασίας για την εκτύπωση ψηφιακή εκτύπωση, offset εκτύπωση, εκτύπωση οθόνης
Παραδείγματα θεμάτων τάξεων:
Το poster μου Πορτρέτο επέκταση Ο ΚΑΤΑΛΟΓΟΣ ΜΑΣ Το πρόσωπό μου Μπίλμπορντ Το λογότυπό μου
By the end of this training, participants will be able to:
- Understand the principles and core concepts of 3D modeling.
- Explore a variety of modes and tools for modeling and editing 3D meshes.
- Learn how to create animations and visual effects with Blender.
- Add curves, surfaces, metaballs, and hair particles to simulate realistic 3D motions.
- Use the tools for UV mapping/unwrapping, sculpting, and painting 3D models.
- Export 3D models and assets to a game engine, 3D printer, or other software.
Σε αυτή την καθοδηγούμενη από εκπαιδευτή, ζωντανή προπόνηση, οι συμμετέχοντες θα μάθουν πώς να μοντελοποιούν ένα αντικείμενο για μεταγενέστερη κατασκευή ή τρισδιάστατη εκτύπωση.
Μέχρι τη λήξη αυτής της εκπαίδευσης, οι συμμετέχοντες θα μπορούν:
- Χρησιμοποιήστε τα εργαλεία και τις ροές εργασίας του FreeCad για να αντικαταστήσετε το εμπορικό λογισμικό μοντελοποίησης CAD ή BIM
- Γράψτε σε πολλές μορφές όπως STEP, IGES, STL, SVG , DXF, OBJ, IFC, DAE, κλπ.
- Χρησιμοποιήστε την Python για να επεκτείνετε τη λειτουργικότητα του Free CAD
- Αυτοματοποιήστε το FreeCad, δημιουργήστε μονάδες και ενσωματώστε το Free CAD σε μια υπάρχουσα εφαρμογή
Κοινό
- Σχεδιαστές
- Προγραμματιστές
- Μηχανολόγοι μηχανικοί
Μορφή του μαθήματος
- Διάλεξη μέρους, μερική συζήτηση, ασκήσεις και βαριά πρακτική άσκηση
In this instructor-led, live training, participants will learn how to build an augmented reality mobile application with ARToolKit.
By the end of this training, participants will be able to:
- Develop a mobile application that overlays virtual imagery onto the real world
- Preprocess video to adjust lighting and resolve issues
- Integrate ARToolKit with third-party tools and functionality, including OpenCV, Unity, OpenSceneGraph and the mobile device's GPS, compass, and camera calibration utilities
Format of the Course
- Interactive lecture and discussion.
- Lots of exercises and practice.
- Hands-on implementation in a live-lab environment.
Course Customization Options
- The mobile application developed in this course can be target Android and/or iOS. To request your preference, please contact us to arrange.
By the end of this training, participants will be able to:
- Set up the necessary development environment to start building 3D graphics and workflows.
- Understand the basic USD composition and apply modifications to enhance 3D assets and scenes.
- Share, combine, and transform multiple assets using the supported USD plugins for 3rd party applications (Maya, Katana, and Houdini).
Σε αυτή την καθοδηγούμενη από εκπαιδευτή, ζωντανή προπόνηση, οι συμμετέχοντες θα μάθουν πώς να δημιουργούν ρεαλιστικές εικόνες υπολογιστή χρησιμοποιώντας τρισδιάστατα γραφικά, καθώς περνούν μέσα από τη δημιουργία μιας κινούμενης εφαρμογής 3D που τρέχει σε ένα πρόγραμμα περιήγησης.
Μέχρι το τέλος αυτής της εκπαίδευσης, οι συμμετέχοντες θα μπορούν:
- Κατανοήστε και χρησιμοποιήστε διάφορες λειτουργίες του WebGL, συμπεριλαμβανομένων των ματιών, των μετασχηματισμών, των φωτογραφικών μηχανών, των υλικών, του φωτισμού και της κινούμενης εικόνας
- Κινήστε αντικείμενα με το WebGL
- Δημιουργήστε 3D αντικείμενα χρησιμοποιώντας το WebGL
Ακροατήριο
- Προγραμματιστές
Μορφή του μαθήματος
- Διάλεξη μέρους, μερική συζήτηση, ασκήσεις και βαριά πρακτική άσκηση
Αυτό εκπαιδευτής-LED, ζωντανή εκπαίδευση (επιτόπου ή απομακρυσμένες) απευθύνεται σε σχεδιαστές ιστοσελίδων που επιθυμούν να χρησιμοποιήσουν Μάγια για τη δημιουργία 3D animations.
Μέχρι το τέλος αυτής της εκπαίδευσης, οι συμμετέχοντες θα είναι σε θέση να:
- Δημιουργήστε ρεαλιστικά μοντέλα και υφές στο Maya.
- Κίνηση και απόδοση έργων για αναπαραγωγή υψηλής ποιότητας.
- Προσομοίωση φυσικών εφέ, όπως το νερό και τον καπνό.
Μορφή του μαθήματος
- Διαδραστική διάλεξη και συζήτηση.
- Πολλές ασκήσεις και εξάσκηση.
- Πρακτική εφαρμογή σε περιβάλλον Live-Lab.
Επιλογές προσαρμογής μαθήματος
- Για να ζητήσετε μια προσαρμοσμένη εκπαίδευση για αυτό το μάθημα, παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας για να κανονίσουμε.
Αυτή η εκπαιδευτική, ζωντανή εκπαίδευση (online ή on-site) απευθύνεται σε προγραμματιστές που επιθυμούν να δημιουργήσουν συσκευές επιταχυνόμενης ανίχνευσης αντικειμένων και μοντέλα παρακολούθησης για να αναλύσουν τα δεδομένα βίντεο streaming.
Μετά το τέλος της προπόνησης, οι συμμετέχοντες θα είναι σε θέση να:
Εγκαταστήστε και ρυθμίστε το αναγκαίο περιβάλλον ανάπτυξης, λογισμικό και βιβλιοθήκες για να ξεκινήσετε την ανάπτυξη. Κατασκευάστε, εκπαιδεύστε και αναπτύξτε μοντέλα βαθιάς μάθησης για να αναλύσετε ζωντανά βιντεοπαιχνίδια. Αναγνωρίστε, παρακολουθήστε, κατακερματίστε και προβλέψτε διαφορετικά αντικείμενα μέσα στα πλαίσια βίντεο. Η βελτιστοποίηση των μοντέλων ανίχνευσης και παρακολούθησης αντικειμένων. Εφαρμογή έξυπνης ανάλυσης βίντεο (IVA).
Η μορφή του μαθήματος
Διαδραστική διάλεξη και συζήτηση. Πολλές ασκήσεις και πρακτικές. Hands-on εφαρμογή σε ένα ζωντανό εργαστήριο περιβάλλον.
Επιλογές προσαρμογής μαθημάτων
Για να ζητήσετε μια προσαρμοσμένη εκπαίδευση για αυτό το μάθημα, παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας για να οργανώσετε.
Αυτή η εκπαιδευτική, ζωντανή εκπαίδευση (online ή on-site) απευθύνεται σε προγραμματιστές που επιθυμούν να χρησιμοποιήσουν το CUDA για να δημιουργήσουν Python εφαρμογές που τρέχουν παράλληλα σε NVIDIA GPUs.
Μετά το τέλος της προπόνησης, οι συμμετέχοντες θα είναι σε θέση να:
Χρησιμοποιήστε το compiler Numba για να επιταχύνετε τις εφαρμογές Python που εκτελούνται σε NVIDIA GPUs. Δημιουργία, σύνθεση και εκτόξευση προσαρμοσμένων πυρήνων CUDA. Διαχείριση μνήμης GPU Μετατρέψτε μια εφαρμογή που βασίζεται σε CPU σε μια επιταχυνόμενη εφαρμογή.
Η μορφή του μαθήματος
Διαδραστική διάλεξη και συζήτηση. Πολλές ασκήσεις και πρακτικές. Hands-on εφαρμογή σε ένα ζωντανό εργαστήριο περιβάλλον.
Επιλογές προσαρμογής μαθημάτων
Για να ζητήσετε μια προσαρμοσμένη εκπαίδευση για αυτό το μάθημα, παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας για να οργανώσετε.
Last Updated: