Εξέλιξη Κομματιού

Εισαγωγή

  • Τι είναι το Rust;
  • Rust αντικρίσεις με άλλες γλώσσες προγραμματισμού
  • Γενική επισκόπηση των λεπτομέρειών και της δομής του Rust

Κατανόηση του Rust

  • Το κύκλο ζωής ενός προγράμματος Rust
  • Πώς το Rust αξιοποιείται με άλλες γλώσσες
  • Η προσέγγιση του Rust στην ασφάλεια της μνήμης και την παραλληλικότητα

Ξεκούραση

  • Ρυθμίση του περιβάλλοντος ανάπτυξης
  • Εγκατάσταση του Rust ως εργαλείου προγραμματισμού
  • Ρυθμίση του περιβάλλοντος Rust
  • Χρήση του διαχειριστή πακέτων Cargo

Βασική σύνταξη και εννοίες

  • Μεταβλητές και τύποι δεδομένων
  • Ελεγχός ροής και βρόχους
  • Συναρτήσεις και μονάδες
  • Διαχείριση κατοχής και δανεισμού στο Rust

Ταξινόμηση, Ολικά και Αντιπροσωπευτική Συμφωνία

  • Ορισμός και χρήση ταξινομήσεων
  • Δημιουργία και αντιπροσώπευση ολικών
  • Αντιπροσωπευτική συμφωνία στο Rust

Διαχείριση Σφάλματος

  • Επίλυση προβλημάτων με τους τύπους Result και Option
  • Διαχείριση τρένου σε περίπτωση κατάρρευσης με panic! και unwrap()
  • Γραφή περιβόητων τύπων λάθους

Μονάδες και Πακέτα

  • Διοργάνωση κώδικα σε Rust
  • Δημιουργία και χρήση μονάδων
  • Κατασκευή και δημοσίευση πακέτων Rust με Cargo

Δοκιμαστικά και Οδηγίες

  • Γραφή δοκιμαστικών σε Rust
  • Χρήση ενός προεγκαίρου δοκιμαστικού πλαισίου
  • Δοκιμαστική συντάξη κώδικα Rust με Σχόλια και docstrings

Βασικά της παραλληλικότητας

  • Εισαγωγή σε παραλληλικότητα στο Rust
  • Δημιουργία και διαχείριση νитs
  • Συγχρονισμός και μετάδοση πληροφοριών

Ενσωμάτωση του Rust σε υπάρχουσες βάσεις κώδικα

  • Διεπαφή του Rust με άλλες γλώσσες προγραμματισμού
  • Κλήση συναρτήσεων Rust από κώδικα C ή C++
  • Εξοχή των API του Rust για άλλες γλώσσες

Κοινές Συμβάσεις και Καλές πρακτικές

  • Εξερεύνηση κοινών στυλ προγραμματισμού Rust
  • Συμμόρφωση με τους κανόνες της κοινότητας Rust
  • Χρήση δηλωτών βιβλιοθηκών και πλατφόρμων

Διευθύνσεις αποτροπής τρομοκρατίας

  • Αναγνώριση και επίλυση κοινών προβλημάτων σε προγράμματα Rust

Περίληψη και επόμενα βήματα

Απαιτήσεις

  • Σύνοψη των βασικών εννοιών προγραμματισμού
  • Εμπειρία με τουλάχιστον μία γλώσσα προγραμματισμού (ιδεálnα C ή C++)

Ακροατήριο

  • Διαμορφωτές
 14 Ώρες

Αριθμός συμμετέχοντων


Τιμή ανά συμμετοχαστή

Σχόλια (2)

Εφεξής Μαθήματα

Σχετικές Κατηγορίες