Course Outline
Εισαγωγή
Ρύθμιση του Αναπτυξιακού σας Περιβάλλοντος
Βασικές αρχές του C# για τυχερά παιχνίδια
Βασικές αρχές του Javaσεναρίου για Gaming
Εργασία με τη διεπαφή
Χειρισμός αντικειμένων
Εισαγωγή και εξαγωγή περιουσιακών στοιχείων
Ρύθμιση της σκηνής
Εφαρμογή της Φυσικής στα Αντικείμενα του Παιχνιδιού
Συνδυασμός στοιχείων για τη δημιουργία σύνθετων αντικειμένων
Πληθυσμός της σκηνής
Συμπεριφορές Εφαρμογής
Ανάπτυξη σεναρίων Boo, JavaScript και C#
Σφαγή
Προσθήκη Animation
Διαχείριση του Φωτισμού
Απόδοση και κατασκευή του παιχνιδιού
Βελτιστοποίηση του παιχνιδιού σας
Συσκευασία του παιχνιδιού σας για διανομή
Περίληψη και Συμπέρασμα
Requirements
- Επιθυμία να μάθουν την ανάπτυξη παιχνιδιών.
- Programming εμπειρία χρήσιμη, αλλά δεν απαιτείται.
Ακροατήριο
- Αρχάριοι προγραμματιστές παιχνιδιών
Testimonials (3)
Μου αρέσουν πολύ οι ασκήσεις
Ioan Adrian Gui - Bachner - Continental Automotive (avlad)
Course - Unity: Developing 3D Games with C# and Javascript
Machine Translated
Καλύψαμε ένα λειτουργικό παιχνίδι μέχρι το τέλος της συνάντησης
Alexandru Sarbu - Continental Automotive (avlad)
Course - Unity: Developing 3D Games with C# and Javascript
Machine Translated
He really made an effort to provide specifically the topics we need, and research stuff he didn't normally use.