Course Outline
Εισαγωγή στην Πραγματικότητα Έξυπνης (VR) και την Αυξημένη Πραγματικότητα (AR)
- Ορισμοί και διάφορες πτυχές της VR και AR
- Ιστορική ανάπτυξη και εvolução
- Τρέχουσες τάσεις και μελλοντική προοπτική
- Γενική έγκυρη ομαδοποίηση χρήσης σε διάφορους τομείς
- Πλεονεκτικά και προβλήματα της απόδοσης VR/AR
Τεχνική και λογισμικό για VR/AR
- Συστήματα εξυπνών πραγματικοτήτων, σκεπές AR και άλλη τεχνική
- Πλατφόρμες ανάπτυξης VR/AR και εργαλεία λογισμικού
- Σύγκριση δημοφιλών συστημάτων VR/AR
Εφαρμογές VR/AR στην αυτομάτωση
- Κατάρτιση και προσομοίωση
- Διατήρηση και επίλυση προβλημάτων
- Παρακολούθηση και διευθυνση διεργασιών
- Σχεδίαση και πρωτότυπα
Εργαλεία ανάπτυξης VR
- Unity και Unreal Engine
- SDKs και APIs για VR
- Λογισμικό 3D μοντελοποίησης και προσομοίωσης
Εργαλεία ανάπτυξης AR
- ARKit, ARCore και Vuforia
- Πλατφόρμες ανάπτυξης μετακινήσεων AR
- AR με ετικέτες και χωρίς ετικέτες
Έντεγρατσιον με συστήματα αυτομάτωσης
- Σύνδεση VR/AR με PLCs, SCADA και DCS
- Οπτικοποίηση δεδομένων και αλληλεπίδραση
Εμπειρία χρήσης και σχεδιασμός διεπαφών
- Αρχές του VR/AR UX/UI design
- Εργονομική και άνετη χρήση
- Μοντέλα αλληλεπίδρασης και εισαγωγικά συστήματα
Δημιουργία πρωτοτύπων και ανάπτυξη
- Δημιουργία πρωτότυπων VR/AR
- Αναδοχική ανάπτυξη και δοκιμές
- Εύρεση σφαλμάτων και τεχνικές βελτιστοποίησης
Διαχείριση έργου
- Σχεδιασμός και διαχείριση έργων VR/AR
- Συνεργασία και ρόλοι ομάδας
- Προϋπολογισμοί και κατανομή πόρων
VR Εφαρμογή Κατάρτισης Μετακινήσεων
- Ανάπτυξη περιβάλλον κατάρτισης VR για βιομηχανικές λειτουργίες
- Προσομοίωση πραγματικών σεναρίων και επιστάσεων
AR Εφαρμογή Διατήρησης
- Δημιουργία εφαρμογής AR για διατήρηση και επίλυση προβλημάτων οχημάτων
- Έντεγρατσιον πραγματικών δεδομένων και αλληλεπιδραστικών εργαλείων
Παρακολούθηση Διεργασιών με VR/AR
- Σχεδιασμός διεπαφής VR/AR για παρακολούθηση πραγματικών διεργασιών
- Οπτικοποίηση δεδομένων από συστήματα αυτομάτωσης σε ένα πραγματικό/αυξημένο περιβάλλον
Επόμενες Γενιές VR/AR Τεχνολογίες
- Πρόοδος στην τεχνική και λογισμικό
- Μελλοντικές εφαρμογές στην αυτομάτωση
Τεχνητή Νοημοσύνη και Μηχανικό Μάθημα στη VR/AR
- Βελτίωση εμπειριών VR/AR με την AI
- Προβλεπτική διατήρηση και νοημός αυτοματισμός
Ηθικές και Ασφάλειας Σκέψεις
- Εγγύηση ασφάλειας στις εφαρμογές VR/AR
- Αντιμετώπιση ηθικών προβλημάτων και αυτονομίας δεδομένων
Περίληψη και Επόμενα Βήματα
Requirements
- Βασική γνώση αυτοματοποίησης και ελεγχό συστημάτων
- Γνώρισμα με βιομηχανικές διαδικασίες και τεχνολογίες
Διευθυντής Κομμάτων
- Μηχανικοί αυτοματοποίησης
- Βιομηχανικοί μηχανικοί
- Συστήματα αποδοχών
- Μηχανικοί ρομποτικής
Testimonials (1)
πρακτικά παραδείγματα και αντιμετώπιση προβλημάτων πραγματικών προβλημάτων (κατά τη δημιουργία πραγματικών έργων, παιχνιδιών κ.λπ.), εννοώ καλή πρακτική και πώς φαίνεται η πραγματική εργασία του έργου
Michal Orlinski - relayr sp. z o.o.
Course - VR rapid prototyping in Unity3D for architecture showcasing
Machine Translated