Εξέλιξη Κομματιού

Διαχείριση Πληροφοριακών Συστημάτων

1. Δικαιώματα πλοηγού με το navigator.permissions

  • Πρόσβαση σε εξωτερική υποδοχή:
    • Κάμερα
    • Μικρόφωνο
  • Επιλεγμένα δικαιώματα:
    • Τοποθεσία
    • Ειδοποιήσεις
    • Clipboard (διάβαση/γραφή)
  • Ερώτηση δικαιωμάτων και κατάσταση
  • Περιορισμοί και συμβατότητα πλοηγού

2. Ανάγνωση Πληροφοριακών Συστημάτων με το navigator.mediaDevices

  • Εξόνυχτη απίστευση πληροφοριακών συστημάτων
  • Χειρισμός αλλαγών πληροφοριακών συστημάτων

3. Συμβατότητα μεταξύ πλοηγών

  • Χρήση API:
    • navigator.permissions.query()
    • navigator.mediaDevices.enumerateDevices()
    • getUserMedia()
  • Στρατηγική επέμβασης του Safari

4. Διαχείριση Πληροφοριακών Συστημάτων

  • Αρχικοποίηση πληροφοριακού συστήματος: getUserMedia(constraints)
  • Περιορισμοί πληροφοριακών συστημάτων
  • Εκκίνηση και τέρμα μέσων ροών
  • Χειρισμός αλλαγών πληροφοριακών συστημάτων

5. Καταχώρηση Πληροφοριακών Συστημάτων με το MediaRecorder

  • Εκκίνηση/τέρμα ροής και καταχώρησης
  • Κατέβασμα .webm αρχείου
  • Προεμφάνιση πραγματικόχρονου κυματογράμματος

Επιλεγμένες Προσθήκες:

  • Αποθήκευση σε .wav μορφή χρησιμοποιώντας ScriptProcessorNode
  • Οπτικοποίηση Φάσματος Αυδίου FFT
  • Μέτρημα εξατμίσεων σε δεκαβέλη
  • Αναγνώριση φωνής με το webkitSpeechRecognition

Σύνδεση Συντρόφων

1. Εξυπηρετητές Signaling

  • Επιλογές διαδίκτυου κανάλιου:
    • WebSocket
    • Socket.io
    • SignalR
  • Δομή μηνύματος
  • Απλό πελάτη WebRTC
  • Πλήρης ροή signaling

2. Βίντεο-Συνομιλία μέσω WebRTC

  • Αρχιτεκτονική: Node.js + ws
  • Πελάτης WebRTC: RTCPeerConnection
  • Τοπικές E2E εξασκήσεις

Επιλεγμένες Λειτουργίες:

  • Κάληση εκκόπωση (κλείσιμο σύνδεσης, τέρμα μέσων)
  • Συνομιλίες ομάδας (πολλαπλών χρηστών αιθούσες)
  • Πρόσβαση με βάση τοκέν

3. Μοιρασισμός Οθόνης

  • Χρήση getDisplayMedia()
  • Αρχιτεκτονική και επιλογές

4. Πρωτόκολλο Διαπραγμάτευσης Συνεδρίας (SDP)

  • Εισαγωγή και περιεχόμενα
  • Ανάγνωση και ερμηνεία SDP
  • Κωδικοί:
    • Αυδίου & Βίντεο
    • Διαπραγμάτευση και ελέγχος
    • Επέμβαση σε περίπτωση αποτυχίας

5. Στατιστικά WebRTC με getStats()

  • Τύποι στατιστικών
  • Πώς να ερμηνευτεί τα στατιστικά δεδομένα
  • Γραφήματα πραγματικόχρονου bitrate/jitter
  • Στρατηγικές ποιότητας αναπαραγωγής

6. Όλα τα θέματα είναι

  • Πρακτικό πεδίο χρήσης

Απαιτήσεις

Αυτή η κατάρτιση είναι αντικειμενικά ιδεώδης για προγραμματιστές frontend και full-stack, τεχνικούς αρχιτέκτονες και μηχανικούς που χτίζουν βασισμένες σε πλοηγό επικοινωνίες πραγματικής ώρας, όπως βίντεο-συνομιλία, μοιρασισμό οθόνης ή απομάκρυνση φωνής. Οι συμμετέχοντες θα πρέπει να έχουν εργασία γνώση της JavaScript και των διαδικτυακών τεχνολογιών, με εξατομικευμένη εμπειρία σε Node.js και WebSocket-based επικοινωνία.

 14 Ώρες

Αριθμός συμμετέχοντων


Τιμή ανά συμμετοχαστή

Σχόλια (5)

Εφεξής Μαθήματα

Σχετικές Κατηγορίες