Εξέλιξη Κομματιού

Αρχιτεκτονική του συστήματος Android. Λειτουργικό περιβάλλον

  • Συζήτηση της συνολικής αρχιτεκτονικής του συστήματος Android (πυρήνα Linux, βασικές βιβλιοθήκες, JVM κλπ.)
  • Προετοιμασία του εργαστηριακού περιβάλλοντος (Eclipse + Android SDK). Μέθοδοι αποσφαλμάτωσης του προγράμματος. Συζήτηση εργαλείων όπως adb, draw9patch, DDMS, emulator κλπ.
  • Ζωή κύκλου Action. Εφαρμογή και ανάλυση των μεθόδων onCreate, onStart, OnResume, OnPause, OnDestroy.
  • Σχεδιασμός δομών δεδομένων για το Android (κατάλογοι src, res, αρχείο XML AndroidManifest.xml, δικαιώματα)
  • Οι κανόνες για τη δημιουργία layouts. Παραδείγματα εφαρμογής της κλάσης Linear, Frame, table, RelativeLayout.
  • Εφαρμογή φόρτωσης layouts από XML αρχεία και μέσα στην εφαρμογή. Κλάση Gravity.
  • Δημιουργία μενού και διαλόγων. Εφαρμογή και χειρισμός της κλάσης menu και κλάσεων που κληροδοτούν το dialogue.

Υποστήριξη γραφικών και επαφής

  • Εξέταση και εφαρμογή των μεθόδων της κλάσης View και drawable.
  • Gestures - προprocessing γεγονότων αποτύπωσης. Εφαρμογή μεθόδων της κλάσης TouchEvent
  • Εφαρμογή βασικών 'building blocks' του λογισμικού για Android. Εφαρμογή κλάσεων TextView, Button, Checkbox, ListView, κτλ.
  • Εφαρμογή της κλάσης Notification

Πρόσβαση σε άλλες δραστηριότητες και υπηρεσίες που λειτουργούν στο παράσχημα, πολυθρησκεία

  • Εξέταση της κλάσης Intent - από ό,τι διαχειρίζεται.
  • Εκτέλεση άλλων δραστηριοτήτων. Εφαρμογή της μεθόδου startActivity() και onActivityResult().
  • Εκκίνηση και επικοινωνία με υπηρεσίες που λειτουργούν στο παράσχημα. Συζήτηση και εφαρμογή των μεθόδων της κλάσης Service.
  • broadcasts
  • Νήματα και πολυνηματικότητα. Εφαρμογή της κλάσης AsyncTask.
  • Synchronization. Εφαρμογή synchronize blocks και synchronized μεθόδων.

Υπηρεσία Location

  • Βασικές θεωρητικές πληροφορίες για το GPS, WGS84, ψηφιακά χάρτης (GoogleMaps, OpenStreetMap, BingMaps κλπ.)
  • Χειρισμός γεγονότων GPS. Εφαρμογή μεθόδων της κλάσης LocationListener.
  • Ζωγραφική εικονών και αντικειμένων στο χάρτη.
  • Εξαγωγή των συντεταγμένων του κλικ στο χάρτη.

Άλλα

  • Αποθήκευση ρυθμίσεων υπηρεσιών στο συσκευάσιο. Κλάση Preferences.
  • Πρόσβαση σε απομακρυσμένες δίκτυο υπηρεσίες. Εφαρμογή κλάσεων HttpPost / HttpGet.
  • Εξάλειψη δομών δεδομένων σε XML και JSON. Ανάγνωση και εγγραφή αρχείων στο συσκευάσιο.
  • SQLite CONTENTMANAGER.
  • Αισθητήρες, Κάμερες, OpenGL.

Απαιτήσεις

Εισαγωγή στο Programming στην Java (γνώση των εννοιών κλάση, χαρακτηριστικό, μέθοδος, κληρονομικότητα, διεπαφές, υπερφόρτωση κ.λπ.)

 28 Ώρες

Αριθμός συμμετέχοντων


Τιμή ανά συμμετοχαστή

Σχόλια (4)

Εφεξής Μαθήματα

Σχετικές Κατηγορίες