Course Outline

Εισαγωγή

  • Γιατί η ανάλυση του δικτύου;
  • Adobe Analytics εναντίον Google Analytics
  • Περιγραφή των χαρισμάτων και της αρχιτεκτονικής του Adobe Analytics

Είσοδος στο Adobe Analytics

  • Περιπέτεια στη UI
  • Συνεισφορή του Analysis Workspace, εκθέσεων, θολοκρύβαντων, εργαλείων και υπόλοιπων
  • Τρόπος συλλογής δεδομένων από τους επισκέπτες της ιστοσελίδας με Adobe

Ανάπτυξη Εκθέσεων

  • Χρήση του Report Builder
  • Δημιουργία εκθέσεων για κινητά, βίντεο, δρόμους, προφίλ επισκέπτη, συντήρηση κ.λπ.
  • Ερμηνεία της εκθέσεως

Ανάπτυξη Μετρικών

  • Σύννοηση των όρων και των μετρίων
  • Σύννοηση των παραμέτρων επιβολής και ξυπνήσιμου

Διαχείριση Εκστρατείας

  • Εγκατάσταση μιας εκστρατείας
  • Ακολουθήστε την εκστρατεία
  • Ορισμός στόχων και δυνατότητας ειδοποίησης

Ανάλυση της Περιβάλλοντος Εκτέλεσης της Ιστοσελίδας

  • Σύννοηση του συμπεριφορικού περιβάλλοντος των επισκέπτων
  • Αγόρα ψήλων
  • Ενθάρρυνση των επισκέπτων
  • Τμηματοποίηση επισκεπτών
  • Άμεση πρόβλεψη συντήρησης
  • Μέτρηση της ολοκλήρωσης του καναλιού

Συνεργασία με άλλους

  • Δημιουργία εξαρτώμενου dashboard
  • Κοινή χρήση του dashboard
  • Βελτίωση των εκθέσεων και των γραφικών παραστάσεων για αποτελεσματική λήψη αποφάσεων

Παραγωγικός Συνδυασμός με Excel

  • Χρήση του Report Builder για κίνηση δεδομένων

Αποθάρρυνση Προβλημάτων

Σύνοψη και Σchlussfolgerungen

Adobe Analytics είναι λογισμικό πραγματικής ρρήσης για τη συλλογή και μέτρηση πληροφοριών για τη ολοκλήρωση μιας ιστοσελίδας, εφαρμογής κινητού ραδιοθεραπευτικών ή δικτυακής εκστρατείας. Ανάλογα με το Google Analytics.

Αυτός ο παιδαγωγικός καθοδήγηση (δια διασύνδεσης επί τόπου) στοχεύει σε μερικές μάρκετινγκ και αναλυτές που θέλουν να χρησιμοποιήσουν το Adobe Analytics για να αναλύσουν και να βελτιώσουν την απόδοση του ιστότοπου εταιρείας.

Στο τέλος αυτής της διαμόρφωσης, οι συμμετέχοντες θα μπορούν να:

  • Αντιληθούν τους πλεονεκτήματα της ανάλυσης του δικτύου.
  • Παραγωγή εκθέσεων που παρέχουν μαθήματα για μία επιχείρηση.
  • Συλλογή και τομές δεδομένων.
  • Εγκατάσταση και χρήση μετρίων.
  • Ανάλυση της συμπεριφοράς του επισκέπτη.
  • Δημιουργία και διαχείριση εκστρατειών για βελτίωση της απόδοσης μιας ιστοσελίδας ή πρωτοβουλίας marketing.

Σχήμα εκπαίδευσης

  • Περιπέτεια και συζήτηση.
  • Αξιόλογες ασκήσεις και πράξεις.
  • Χειρότεχνη είσοδος μέσα σε ένα ζωντανό περιβάλλον lab.

Προσαρμογής των επιλογών

  • Για να αίτηση μια προσωπικοποιημένη διαμόρφωση για αυτή τη διαμόρφωση, επικοινωνήστε μαζί μας.
  • Σύννοηση για περιβάλλοντα χαρακτηρισμών του web analytics
  • Εμπειρία με Google Analytics είναι χρήσιμη αλλά δεν είναι απαραίτητη

Πολιτικό

  • Αναλυτές
  • Μάρκετινγκ

Αυτή η παιδαγωγική διαμόρφωση (δια διασύνδεσης επί τόπου) στο , στοχεύει σε μάρκετινγκ και αναλυτές που θέλουν να χρησιμοποιήσουν το Adobe Analytics για να αναλύσουν και να βελτιώσουν την απόδοση του ιστότοπου εταιρείας.

Στο τέλος αυτής της διαμόρφωσης, οι συμμετέχοντες θα μπορούν να:

  • Αντιληθούν τους πλεονεκτήματα της ανάλυσης του δικτύου.
  • Παραγωγή εκθέσεων που παρέχουν μαθήματα για μία επιχείρηση.
  • Συλλογή και τομές δεδομένων.
  • Εγκατάσταση και χρήση μετρίων.
  • Ανάλυση της συμπεριφοράς του επισκέπτη.
  • Δημιουργία και διαχείριση εκστρατειών για βελτίωση της απόδοσης μιας ιστοσελίδας ή πρωτοβουλίας marketing.

Requirements

  • Σύνεση των κονцепτών της επιδεξιότητας του ιστού (web analytics)
  • Η εμπειρία με το Google Analytics είναι χρήσιμη αλλά δεν είναι απαραίτητη

Πολιτικό Ομίλου (Audience)

  • Αναλυτές
  • Μάρκετινγκ υπηρεσίες
 14 Hours

Number of participants


Price per participant

Testimonials (2)

Upcoming Courses

Related Categories