Εξέλιξη Κομματιού

Μονάδα 1: Βασικά Adobe Marketo Engage

  • Εισαγωγή στην πλατφόρμα και το διαμόρφωμά της
  • Βασικές γνώσεις αυτομάτωσης μάρκετινγκ και διαχείρισης του βίου συμφερόντων
  • Εφαρμογική διαχείριση συμφερόντων, λογαριασμών και ακροατηρίων
  • Δημιουργία έξυπνων τομεακοποιήσεων και δυναμικών λιστών

Μονάδα 2: Δημιουργία Εκστρατειών και Βασική Αυτομάτωση

  • Ρύθμιση προγραμμάτων ηλ. ταχυδρομείου και διαδικτυακών φόρμων
  • Δημιουργία σελίδων έρπιδας και δυναμικών μπλοκ περιεχομένου
  • Δημιουργία ροών αυτομάτωσης, όπως οι εκστρατείες με διαχείριση σταδιακής παρακολούθησης
  • Μέτρηση της απόδοσης εκστρατείας και βελτίωση των αποτελεσμάτων

Μονάδα 3: Εξειδικευμένη Αυτομάτωση και Προσωποποίηση

  • Σχεδιασμός πολυπλατφόρμων εκστρατειών παρακολούθησης (email, κοινωνικά δίκτυα, web)
  • Χρήση τόκων και συμπεριφορών για αναδιαχείριση περιεχομένου και ομογένεια
  • Εφαρμογή προσωποποίησης οδηγούμενης από AI με Adobe Sensei
  • Διαχείριση CRM συστημάτων όπως το Salesforce και Microsoft Dynamics

Μονάδα 4: Ανάλυση και Διαχείριση Δεδομένων

  • Δημιουργία φαινοδόξων και αναφορών απόδοσης
  • Κατανόηση πολυπλατφόρμων αποδότητας και υπολογισμός ROI
  • Εφαρμογή διακυβέρνησης δεδομένων και ασφάλιση συμμόρφωσης με την ασφάλεια
  • Εφαρμογή καλών πρακτικών για εκστρατείες μάρκετινγκ σε ακαδημαϊκό και επιχειρηματικό επίπεδο

Μονάδα 5: Πρακτική Εργαστήριο – Εξέλιξη Εκστρατείας

  • Ρύθμιση πραγματικής εκστρατείας για την υψηλότερη εκπαίδευση
  • Εφαρμογή αυτοματοποιημένων ροών για την επικοινωνία με φοιτητές και τη συνέχεια παρακολούθηση
  • Αξιολόγηση και παρουσίαση αποτελεσμάτων με βάση τους στόχους της εκστρατείας

Περίληψη και Επόμενα Βήματα

Απαιτήσεις

  • Βασική κατανόηση του ψηφιακού μάρκετινγκ και συστημάτων CRM
  • Γνώση αποστολής ηλ. ταχυδρομείου και ροών διαχείρισης συμφερόντων
  • Ενδιαφέρον για αυτομάτωση και μπορική διαχείριση στρατηγικών

Ακροατήριο

  • Καθηγητές και επαγγελματίες μάρκετινγκ από το Πολυτεχνείο Εμπορικής Μηχανικής
  • Εξειδικευμένοι σε αυτομάτωση μάρκετινγκ και διευθυντές CRM
  • Ακαδημαϊκό προσωπικό υπεύθυνο για επικοινωνία, κοινωνική πληροφόρηση ή μάρκετινγκ εγγραφών
 21 Ώρες

Αριθμός συμμετέχοντων


Τιμή ανά συμμετοχαστή

Σχόλια (2)

Εφεξής Μαθήματα

Σχετικές Κατηγορίες