Εξέλιξη Κομματιού

Εισαγωγή & Τρέχουσα Κατάσταση του ARToolKit

  • Ιστορία και εξέλιξη σε artoolkitX, υποστήριξη open-source
  • Ενδεικτική ανάγνωση με βάση τα markers vs φυσική διακύμανση, υποστήριξη barcode marker
  • Υποστηριζόμενες πλατφόρμες (Android, iOS, desktop) και ενσωμάτωση plugins (Unity, OpenSceneGraph)

Διαμόρφωση του Περιβάλλοντος

  • Εγκατάσταση artoolkitX, SDKs για κινητές πλατφόρμες
  • Διαμόρφωση ενσωμάτωσης Unity ή OpenSceneGraph
  • Ρύθμιση δικαιωμάτων για τον κάμερα, GPS, κόμπασ, και πρόσβαση σε αρχεία

Markers, Καλέυση & Φυσική Διακύμανση

  • Δημιουργία και χρήση τετράγωνων markers και barcode markers
  • Φυσική διακύμανση (NFT): αρχές και προσδιορισμοί εργασιών
  • Καλέυση κάμερας, διόρθωση διακύμανσης, υποστήριξη stereo camera

Ανάκλαδη Πίσω Χώρα και Εξομαλυνσία

  • 2D και 3D περιεχόμενα ανάκλαδης πίσω χώρας στην ζωντανή μετάδοση του κάμερα
  • Φωτισμός, παράκλυση και βασικές γνώσεις σχετικά με shaders για πιο πραγματική εξομαλυνσία
  • Παράμετροι απόδοσης σε κινητά: βελτιστοποίηση του ρυθμού πλαισίων και χρήση μνήμης

Ενσωμάτωση Αισθητών & Εξωτερικοί Εισαγωγικοί

  • Χρήση GPS και δεδομένων κόμπασ για την προσαρμογή AR περιεχομένου στον πραγματικό κόσμο
  • Πρόσβαση σε πληροφορίες κάμερας, αναγνώριση φοκάλ χαρακτηριστικών και καλέυση αισθητήρων
  • Ενσωμάτωση με OpenCV για προεπεξεργασία εικόνων και βελτιώσεις (π.χ. φίλτρα, σταθεροποίηση)

Χρήση Εξωτερικών Μηχανημάτων (Unity / OpenSceneGraph)

  • Διαμόρφωση εγχειρήματος σε Unity με plugin ARToolKit
  • Συγχώνευση δεδομένων ακολουθίας marker/NFT του ARToolKit με συναισθήματα Unity
  • Χρήση OpenSceneGraph για προηγμένη εξομαλυνσία ή 3D περιεχόμενα με βάση GPU

Επίλυση Προβλημάτων, Απόδοση & Διανομή

  • Κοινά προβλήματα: φωτισμός, αποτυχίες ακολουθίας marker, καθυστερήσεις
  • Βελτιστοποίηση για κινητά: μέγεθος τεξτουρών, πολυνύμφωση, χρήση μνήμης
  • Πακέτο εγχειρήματος για Android / iOS, δοκιμή σε πραγματικά συσκευές, εργαλεία debug

Περίληψη και Επόμενα Βήματα

Απαιτήσεις

  • Προγραμματιστική εμπειρία σε οποιαδήποτε γλώσσα
  • Βασική κατανόηση των 3D γραφικών ή αποδόσεων
  • Γνώση της ρύθμισης περιβάλλοντος ανάπτυξης για κινητά συσκευές

Ανακοίνωση

  • Αναπτυξεις για κινητά και AR (Augmented Reality)
  • Μηχανικοί υπολογιστικής εικόνας
  • Αναπτυξεις διαδραστικών μέσων
 7 Ώρες

Αριθμός συμμετέχοντων


Τιμή ανά συμμετοχαστή

Σχόλια (5)

Εφεξής Μαθήματα

Σχετικές Κατηγορίες