Εξέλιξη Κομματιού
Εισαγωγή & Τρέχουσα Κατάσταση του ARToolKit
- Ιστορία και εξέλιξη σε artoolkitX, υποστήριξη open-source
- Ενδεικτική ανάγνωση με βάση τα markers vs φυσική διακύμανση, υποστήριξη barcode marker
- Υποστηριζόμενες πλατφόρμες (Android, iOS, desktop) και ενσωμάτωση plugins (Unity, OpenSceneGraph)
Διαμόρφωση του Περιβάλλοντος
- Εγκατάσταση artoolkitX, SDKs για κινητές πλατφόρμες
- Διαμόρφωση ενσωμάτωσης Unity ή OpenSceneGraph
- Ρύθμιση δικαιωμάτων για τον κάμερα, GPS, κόμπασ, και πρόσβαση σε αρχεία
Markers, Καλέυση & Φυσική Διακύμανση
- Δημιουργία και χρήση τετράγωνων markers και barcode markers
- Φυσική διακύμανση (NFT): αρχές και προσδιορισμοί εργασιών
- Καλέυση κάμερας, διόρθωση διακύμανσης, υποστήριξη stereo camera
Ανάκλαδη Πίσω Χώρα και Εξομαλυνσία
- 2D και 3D περιεχόμενα ανάκλαδης πίσω χώρας στην ζωντανή μετάδοση του κάμερα
- Φωτισμός, παράκλυση και βασικές γνώσεις σχετικά με shaders για πιο πραγματική εξομαλυνσία
- Παράμετροι απόδοσης σε κινητά: βελτιστοποίηση του ρυθμού πλαισίων και χρήση μνήμης
Ενσωμάτωση Αισθητών & Εξωτερικοί Εισαγωγικοί
- Χρήση GPS και δεδομένων κόμπασ για την προσαρμογή AR περιεχομένου στον πραγματικό κόσμο
- Πρόσβαση σε πληροφορίες κάμερας, αναγνώριση φοκάλ χαρακτηριστικών και καλέυση αισθητήρων
- Ενσωμάτωση με OpenCV για προεπεξεργασία εικόνων και βελτιώσεις (π.χ. φίλτρα, σταθεροποίηση)
Χρήση Εξωτερικών Μηχανημάτων (Unity / OpenSceneGraph)
- Διαμόρφωση εγχειρήματος σε Unity με plugin ARToolKit
- Συγχώνευση δεδομένων ακολουθίας marker/NFT του ARToolKit με συναισθήματα Unity
- Χρήση OpenSceneGraph για προηγμένη εξομαλυνσία ή 3D περιεχόμενα με βάση GPU
Επίλυση Προβλημάτων, Απόδοση & Διανομή
- Κοινά προβλήματα: φωτισμός, αποτυχίες ακολουθίας marker, καθυστερήσεις
- Βελτιστοποίηση για κινητά: μέγεθος τεξτουρών, πολυνύμφωση, χρήση μνήμης
- Πακέτο εγχειρήματος για Android / iOS, δοκιμή σε πραγματικά συσκευές, εργαλεία debug
Περίληψη και Επόμενα Βήματα
Απαιτήσεις
- Προγραμματιστική εμπειρία σε οποιαδήποτε γλώσσα
- Βασική κατανόηση των 3D γραφικών ή αποδόσεων
- Γνώση της ρύθμισης περιβάλλοντος ανάπτυξης για κινητά συσκευές
Ανακοίνωση
- Αναπτυξεις για κινητά και AR (Augmented Reality)
- Μηχανικοί υπολογιστικής εικόνας
- Αναπτυξεις διαδραστικών μέσων
Σχόλια (5)
Πολύ χρήσιμες πρόσθετες πληροφορίες
Grzegorz - Comp S.A.
Κομμάτι - BLoC Pattern
Μηχανική Μετάφραση
Ο Εντουάρδος είναι ένας υπέροχος διευθυντής συναντήσεων
Zibusiso Ncube - Agricatural Research Council
Κομμάτι - Ionic 4 and Angular for Developers
Μηχανική Μετάφραση
Η γνώση του Miguel στο θέμα ήταν εκτετάμενη. Έκανε την κατάρτιση διαφανή και το ρυθμό ισορροπημένο, προσθέτοντας σε κάθε τμήμα νέους χαρακτηρισμούς όπως χρειάζονταν. Κάλυψε πάντα ό,τι ζητήθηκε και απάντησε σε κάθε ερώτημα με τέλειο τρόπο. Ήταν μια πολύ χαραδευτική εμπειρία.
Paul Coaton - SEMPCheck Services
Κομμάτι - Flutter Development Bootcamp with Dart
Μηχανική Μετάφραση
Ο εκπαιδευτής ήταν ζηλωτικός, χρηστός και αγαπούσε το θέμα.
Isaac Murphy - Royal New Zealand Airforce
Κομμάτι - Build Native iOS and Android Apps with Flutter
Μηχανική Μετάφραση
Μάθηση των βημάτων που απαιτούνται για την εφαρμογή του μοντέλου MVVM.
Roy Chia - AFBI
Κομμάτι - Xamarin: Build Native Mobile Applications for Android, iOS and Windows from a Single C# Code Base
Μηχανική Μετάφραση