Εξέλιξη Κομματιού
Εισαγωγή & Τρέχουσα Κατάσταση του ARToolKit
- Ιστορία και εξέλιξη σε artoolkitX, υποστήριξη open-source
- Ενδεικτική ανάγνωση με βάση τα markers vs φυσική διακύμανση, υποστήριξη barcode marker
- Υποστηριζόμενες πλατφόρμες (Android, iOS, desktop) και ενσωμάτωση plugins (Unity, OpenSceneGraph)
Διαμόρφωση του Περιβάλλοντος
- Εγκατάσταση artoolkitX, SDKs για κινητές πλατφόρμες
- Διαμόρφωση ενσωμάτωσης Unity ή OpenSceneGraph
- Ρύθμιση δικαιωμάτων για τον κάμερα, GPS, κόμπασ, και πρόσβαση σε αρχεία
Markers, Καλέυση & Φυσική Διακύμανση
- Δημιουργία και χρήση τετράγωνων markers και barcode markers
- Φυσική διακύμανση (NFT): αρχές και προσδιορισμοί εργασιών
- Καλέυση κάμερας, διόρθωση διακύμανσης, υποστήριξη stereo camera
Ανάκλαδη Πίσω Χώρα και Εξομαλυνσία
- 2D και 3D περιεχόμενα ανάκλαδης πίσω χώρας στην ζωντανή μετάδοση του κάμερα
- Φωτισμός, παράκλυση και βασικές γνώσεις σχετικά με shaders για πιο πραγματική εξομαλυνσία
- Παράμετροι απόδοσης σε κινητά: βελτιστοποίηση του ρυθμού πλαισίων και χρήση μνήμης
Ενσωμάτωση Αισθητών & Εξωτερικοί Εισαγωγικοί
- Χρήση GPS και δεδομένων κόμπασ για την προσαρμογή AR περιεχομένου στον πραγματικό κόσμο
- Πρόσβαση σε πληροφορίες κάμερας, αναγνώριση φοκάλ χαρακτηριστικών και καλέυση αισθητήρων
- Ενσωμάτωση με OpenCV για προεπεξεργασία εικόνων και βελτιώσεις (π.χ. φίλτρα, σταθεροποίηση)
Χρήση Εξωτερικών Μηχανημάτων (Unity / OpenSceneGraph)
- Διαμόρφωση εγχειρήματος σε Unity με plugin ARToolKit
- Συγχώνευση δεδομένων ακολουθίας marker/NFT του ARToolKit με συναισθήματα Unity
- Χρήση OpenSceneGraph για προηγμένη εξομαλυνσία ή 3D περιεχόμενα με βάση GPU
Επίλυση Προβλημάτων, Απόδοση & Διανομή
- Κοινά προβλήματα: φωτισμός, αποτυχίες ακολουθίας marker, καθυστερήσεις
- Βελτιστοποίηση για κινητά: μέγεθος τεξτουρών, πολυνύμφωση, χρήση μνήμης
- Πακέτο εγχειρήματος για Android / iOS, δοκιμή σε πραγματικά συσκευές, εργαλεία debug
Περίληψη και Επόμενα Βήματα
Απαιτήσεις
- Προγραμματιστική εμπειρία σε οποιαδήποτε γλώσσα
- Βασική κατανόηση των 3D γραφικών ή αποδόσεων
- Γνώση της ρύθμισης περιβάλλοντος ανάπτυξης για κινητά συσκευές
Ανακοίνωση
- Αναπτυξεις για κινητά και AR (Augmented Reality)
- Μηχανικοί υπολογιστικής εικόνας
- Αναπτυξεις διαδραστικών μέσων
Σχόλια (5)
Πολύ χρήσιμες δυαδικές πληροφορίες
Grzegorz - Comp S.A.
Κομμάτι - BLoC Pattern
Μηχανική Μετάφραση
Ο Έντουαρντ είναι ένας φοβερός συντονιστής
Zibusiso Ncube - Agricatural Research Council
Κομμάτι - Ionic 4 and Angular for Developers
Μηχανική Μετάφραση
Η γνώση του Miguel στο θέμα ήταν ευρεία. Απλοποιούσε την εκπαίδευση και ο ρυθμός ήταν ισορροπημένος, προσθέτοντας νέες χαρακτηριστικά σε κάθε τμήμα όπου απαιτούνταν. Κάλυψε ό,τι ζητήθηκε και απάντησε εξαναγκαστικά σε κάθε ερώτηση. Ήταν μια πολύ ευχάριστη εμπειρία.
Paul Coaton - SEMPCheck Services
Κομμάτι - Flutter Development Bootcamp with Dart
Μηχανική Μετάφραση
Ο εκπαιδευτής ήταν υπερηφάν, μεγάλης καρδιάς και αγάπησε το θέμα
Isaac Murphy - Royal New Zealand Airforce
Κομμάτι - Build Native iOS and Android Apps with Flutter
Μηχανική Μετάφραση
Μάθητε τα βήματα που απαιτούνται για την εφαρμογή του μοντέλου MVVM.
Roy Chia - AFBI
Κομμάτι - Xamarin: Build Native Mobile Applications for Android, iOS and Windows from a Single C# Code Base
Μηχανική Μετάφραση