Εξέλιξη Κομματιού

Εισαγωγή

  • Flutter έναντι άλλων πλαισίων πολλαπλών πλατφορμών

Εγκατάσταση Flutter

Επισκόπηση Flutter Χαρακτηριστικά και Αρχιτεκτονική

Επιλογή IDE

Χρήση της γλώσσας Dart Programming

Δημιουργία Εφαρμογής

Χρήση προτύπων και ικριωμάτων

Εργασία με γραφικά στοιχεία (Stateless vs Stateful)

Δημιουργία της διεπαφής χρήστη

Επαναφόρτωση της εφαρμογής κατά τη διατήρηση της κατάστασης (Hot Reloading)

Προσαρμογή της εφαρμογής με Layouts, Painting και Animation

Προσθήκη πακέτων και προσθηκών

Accessμε τα API της Native Platform

Δοκιμή της εφαρμογής

Αντιμετώπιση προβλημάτων

Περίληψη και Συμπέρασμα

Απαιτήσεις

  • Αντικειμενοστραφής εμπειρία προγραμματισμού
  • Access σε μια κινητή συσκευή iOS ή Android

Ακροατήριο

  • προγραμματιστές
  • Πρωτότυπος UX που θέλει να δημιουργήσει πρωτότυπα εφαρμογών
 14 Ώρες

Αριθμός συμμετέχοντων


Τιμή ανά συμμετοχαστή

Σχόλια (6)

Εφεξής Μαθήματα

Σχετικές Κατηγορίες