Course Outline
Εισαγωγή
Εβδομάδα 1: Εισαγωγή στο Mobile Development
- Οικοσύστημα και τάσεις εφαρμογών για κινητά
- Εισαγωγή στο τοπίο των εφαρμογών για κινητά (iOS και Android)
- Διαφορές μεταξύ εγγενών, υβριδικών και πολλαπλών πλατφορμών εφαρμογών
- Επισκόπηση της ροής εργασίας και των εργαλείων ανάπτυξης εφαρμογών για κινητά
- Native vs Cross-Platform Development
- Βασικές διαφορές μεταξύ της ανάπτυξης εφαρμογών για μια ενιαία πλατφόρμα (εγγενής) και πολλαπλών πλατφορμών (cross-platform)
- Πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα κάθε προσέγγισης
- Επισκόπηση κοινών εγγενών πλατφορμών (iOS, Android) και εργαλείων πολλαπλών πλατφορμών (React Native, Flutter)
- Εισαγωγή στο JavaΣενάριο Programming
- Βασική σύνταξη και δομή του JavaScript
- Μεταβλητές, σταθερές και τύποι δεδομένων (αριθμός, συμβολοσειρά, boolean, αντικείμενο)
- Τελεστές και εκφράσεις
- Έλεγχος ροής:
if
,else
,switch
- Εισαγωγή στις λειτουργίες και το πεδίο εφαρμογής (παγκόσμια έναντι τοπικής εμβέλειας)
- Ρύθμιση του Xcode για iOS Ανάπτυξη
- Εισαγωγή στο Xcode IDE: Διεπαφή, εργαλεία και ροή εργασίας
- Εγκατάσταση Xcode και εκτέλεση του προσομοιωτή iOS
- Εισαγωγή στη γλώσσα προγραμματισμού Swift
- Γράψτε μια βασική εφαρμογή Swift και εκτελέστε την στον προσομοιωτή iOS
- Ρύθμιση Android Studio για Android Ανάπτυξη
- Εγκατάσταση του Android Studio και ρύθμιση του περιβάλλοντος
- Διαμόρφωση και χρήση του εξομοιωτή Android
- Εισαγωγή στη γλώσσα προγραμματισμού Kotlin και βασική σύνταξη
- Γράψτε μια βασική εφαρμογή Kotlin και εκτελέστε την στον εξομοιωτή Android
- Ρύθμιση React Εγγενούς Αναπτυξιακού Περιβάλλοντος
- Εγκατάσταση Node.js και React Native CLI
- Εισαγωγή στην Expo και δημιουργία έργου με την Expo
- Εκτέλεση μιας απλής εφαρμογής "Hello World" σε εξομοιωτές iOS και Android
Εβδομάδα 2: iOS και Android Βασικές αρχές
- Εισαγωγή στο Swift και στο Xcode IDE
- Μεταβλητές και τύποι δεδομένων στο Swift (Int, Float, String, Bool, κ.λπ.)
- Σταθερές με
let
και μεταβλητές μεvar
- Δηλώσεις ροής ελέγχου (
if
,switch
, loops) - Λειτουργίες και παράμετροι στο Swift
- Διαχείριση σφαλμάτων στο Swift
- Σχεδιασμός διεπαφής χρήστη σε iOS
- Εισαγωγή στα storyboards και στο Xcode Interface Builder
- Σχεδιασμός διατάξεων εφαρμογών χρησιμοποιώντας Αυτόματη διάταξη και περιορισμούς
- Προσθήκη στοιχείων διεπαφής χρήστη: κουμπιά, ετικέτες, πεδία κειμένου, εικόνες
- Χειρισμός αλληλεπιδράσεων και συμβάντων χρηστών (π.χ. κλικ κουμπιών)
- Δημιουργία απλής φόρμας σύνδεσης και επικύρωση εισόδου χρήστη
- Εισαγωγή στο Kotlin και στο Android Studio IDE
- Βασική σύνταξη Kotlin (μεταβλητές, τύποι δεδομένων και συναρτήσεις)
- Κατανόηση των μηδενικών κατηγοριών ασφάλειας και δεδομένων του Kotlin
- Εισαγωγή στην Android αρχιτεκτονική και στοιχεία εφαρμογών (Activities, Fragments)
- Χειρισμός του κύκλου ζωής της δραστηριότητας σε Android εφαρμογές
- Σχεδιασμός διεπαφής χρήστη σε Android
- Σχεδιασμός Android UI χρησιμοποιώντας XML αρχεία διάταξης
- Εργασία με διαχειριστές διάταξης (LinearLayout, RelativeLayout, ConstraintLayout)
- Προσθήκη διαδραστικών στοιχείων (κουμπιά, προβολές κειμένου, επεξεργασία κειμένων)
- Χρησιμοποιώντας το Java/Kotlin για το χειρισμό εισόδου χρήστη και μεταβάσεις δραστηριότητας
- Δημιουργία φόρμας σύνδεσης με επικύρωση εισόδου
- Βασικά στοιχεία εντοπισμού σφαλμάτων σε Xcode και Android Studio
- Πώς να χρησιμοποιήσετε τα σημεία διακοπής, τα αρχεία καταγραφής και την κονσόλα εντοπισμού σφαλμάτων
- Συνήθη εργαλεία και τεχνικές εντοπισμού σφαλμάτων για iOS (Xcode Instruments, Simulator)
- Συνήθη εργαλεία εντοπισμού σφαλμάτων για Android (Logcat, Android Γέφυρα εντοπισμού σφαλμάτων)
- Δοκιμή και εκτέλεση εφαρμογών σε πραγματικές συσκευές
- Σύνδεση φυσικών συσκευών στο Xcode και στο Android Studio
- Ανάπτυξη εφαρμογών σε φυσικές συσκευές (iPhone και Android τηλέφωνα)
- Προσομοίωση διαφορετικών συνθηκών δικτύου, επιπέδων μπαταρίας και μετρήσεων απόδοσης
Εβδομάδα 3: Ανάπτυξη μεταξύ πλατφορμών με React Native
- Εισαγωγή στο React Native και JavaScript για κινητά
- Τι είναι το React Native και γιατί να το χρησιμοποιήσετε;
- Επισκόπηση του τρόπου με τον οποίο το React Native μεταφράζει το JavaScript σε εγγενή κώδικα
- Σύνταξη JSX: Γράψιμο δομών που μοιάζουν με HTML στο JavaScript
- React εξαρτήματα: Λειτουργικά έναντι εξαρτημάτων που βασίζονται στην κατηγορία
- State and Props: Διαχείριση ροής δεδομένων εντός React Native components
- Styling σε React Native
- Εισαγωγή στο Flexbox και η σημασία του στη σχεδίαση διάταξης
- Δημιουργία αποκριτικών διατάξεων και για το iOS και το Android
- Εφαρμογή στυλ για συγκεκριμένη πλατφόρμα χρησιμοποιώντας την ενότητα React Native's
Platform
- React Πλοήγηση για εφαρμογές μεταξύ πλατφορμών
- Εισαγωγή στο React Πλοήγηση και δοχεία πλοήγησης
- Δημιουργία πλοήγησης στοίβας για μεταβάσεις οθόνης
- Εφαρμογή πλοήγησης καρτελών και συρταριών για πιο σύνθετες εφαρμογές
- Διαβίβαση δεδομένων μεταξύ οθονών και διαχείριση καταστάσεων πλοήγησης
- Access Λειτουργίες εγγενούς συσκευής
- Χρήση λειτουργιών της συσκευής όπως η κάμερα και η τοποθεσία στο React Native
- Ενσωμάτωση API όπως Geolocation, Camera και AsyncStorage
- Χειρισμός αδειών για πρόσβαση στο υλικό της συσκευής (διαφορές iOS και Android)
- Αποθήκευση δεδομένων τοπικά με το AsyncStorage και ενσωμάτωση βιβλιοθηκών τρίτων για επιμονή
- Προετοιμασία εφαρμογών για ανάπτυξη
- Διαμόρφωση ρυθμίσεων εφαρμογής για παραγωγή σε Xcode και Android Studio
- Δημιουργία APK για Android και δοκιμή σε πραγματικές συσκευές
- Προετοιμασία iOS εφαρμογών για υποβολή στο App Store (εικονίδια εφαρμογών, πιστοποιητικά υπογραφής)
- Ολοκλήρωση React εγγενών έργων για ανάπτυξη παραγωγής και στις δύο πλατφόρμες
- Τελική Παρουσίαση Έργου
- Παρουσίαση της τελικής cross-platform React Native app στην τάξη
- Συλλογή σχολίων και συζήτηση πιθανών βελτιώσεων
- Τελική συνεδρία Q&A και τελικές παρατηρήσεις
Περίληψη και Επόμενα Βήματα
Requirements
- Βασική κατανόηση των εννοιών προγραμματισμού
Ακροατήριο
- Προγραμματιστές κινητών τηλεφώνων
- Προγραμματιστές
Testimonials (5)
Ο Έντουαρντ είναι ένας φοβερός συντονιστής
Zibusiso Ncube - Agricatural Research Council
Course - Ionic 4 and Angular for Developers
Machine Translated
Το αγαπημένο μου μέρος είναι η ερώτηση και η απάντηση με τον κύριο. Χοσέ. Είναι πολύ ενημερωμένος και γνωρίζει τις απαντήσεις στις ερωτήσεις μας.
John Henry - Toyota Motor Philippines
Course - .NET MAUI (Intermediate)
Machine Translated
Ίσως περισσότερες ασκήσεις θα μπορούσαν να είναι καλύτερες για εκμάθηση, αλλά ο χρόνος ήταν λίγος
Gianpiero Arico' - Urmet Spa
Course - Embedded Linux Systems Architecture
Machine Translated
Η γνώση του Miguel στο θέμα ήταν ευρεία. Απλοποιούσε την εκπαίδευση και ο ρυθμός ήταν ισορροπημένος, προσθέτοντας νέες χαρακτηριστικά σε κάθε τμήμα όπου απαιτούνταν. Κάλυψε ό,τι ζητήθηκε και απάντησε εξαναγκαστικά σε κάθε ερώτηση. Ήταν μια πολύ ευχάριστη εμπειρία.
Paul Coaton - SEMPCheck Services
Course - Flutter Development Bootcamp with Dart
Machine Translated
Ο εκπαιδευτής ήταν υπερηφάν, μεγάλης καρδιάς και αγάπησε το θέμα
Isaac Murphy - Royal New Zealand Airforce
Course - Build Native iOS and Android Apps with Flutter
Machine Translated