Course Outline

Εισαγωγή Μαθήματος

    Σημασία των διαδικασιών, Ευκινησία και ο ρόλος του Ιδιοκτήτη Διαδικασίας

Βασικά στοιχεία σχεδίασης διαδικασίας

    The Elements of a Process Process Owner Responsibilities Process sponsorship Process Resources Σχεδιασμός και βελτίωση διαδικασίας Διαχείριση διαδικασίας Επίγνωση διαδικασίας

Γνώσεις, δεξιότητες και ιδιότητες κατόχου διαδικασίας

Επιλογή κατόχου διεργασίας

Σχετικοί ρόλοι

    Process Manager Global Process Owner Value Ρόλοι κατόχου ροής μιας υπηρεσίας Management Office (SMO)

Τα χαρακτηριστικά μιας Agile διαδικασίας

Agile Βασικά στοιχεία

    Τι είναι το Agile; Το Agile Μανιφέστο Γιατί Agile Τα έργα είναι επιτυχημένα

Scrum Βασικά στοιχεία

    Scrum Ρόλοι, τεχνουργήματα και γεγονότα Scrum Πυλώνες Scrum με λίγα λόγια Scrum, Kanban, ή και τα δύο;

Agile Service Management Βασικά στοιχεία

    Agile Service Management Value Agile Service Management Ρόλοι, τεχνουργήματα και συμβάντα Χαρακτηριστικά μιας ευέλικτης διαδικασίας Δύο όψεις της ευκίνητης υπηρεσίας Management Agile Process Design Βελτίωση ευέλικτης διαδικασίας

Agile Σχεδιασμός διαδικασίας

    Δημιουργία και συμπλήρωση μιας διαδικασίας Backlog Personas Ιστορίες χρηστών Θέματα Epics
Χαρτογράφηση ιστορίας χρήστη
  • Παραγγελία και διατήρηση της εκκρεμούς διαδικασίας
  • Διαδικασία Design Sprints
  • Ο ιδιοκτήτης της διαδικασίας και τα συμβάντα Sprint
  • Δυνητικά απελευθερώσιμη Αύξηση διεργασίας υλοποίησης διαδικασίας
  • Ορισμός του "Τέλος"
  • Σχεδιασμός έκδοσης
  • Agile Βελτίωση διαδικασίας
  • Ευθυγράμμιση διαδικασιών με στρατηγικά Go als CSI Sprints και Plan-Do-Check-Act Sustaining Improvements Αξιολόγηση ωριμότητας διαδικασίας Βελτιώσεις διαδικασίας υλοποίησης Συνεργασία με διευθυντές γραμμής Ξεπερνώντας την αντίσταση στην αλλαγή

      Αξία μέτρησης

    Επίδειξη αξίας Δείκτες απόδοσης κορυφαίας και καθυστέρησης Κρίσιμοι παράγοντες επιτυχίας και βασικοί δείκτες απόδοσης Συμφωνίες επιπέδου υπηρεσίας και συμφωνίες λειτουργικού επιπέδου Διενέργεια αξιολογήσεων μέτρησης Επικοινωνία απόδοσης

      Εργαλεία και Τεχνολογίες Βελτίωσης Διαδικασιών

    Ξεκινώντας

    Προκλήσεις και κρίσιμοι παράγοντες επιτυχίας

    Πρόσθετες Πηγές Πληροφοριών

    Προετοιμασίες Εξετάσεων

    Απαιτήσεις εξετάσεων, στάθμιση ερωτήσεων και λίστα ορολογίας Δείγμα ανασκόπησης εξέτασης

    Requirements

    ΠΡΟΑΠΑΙΤΟΥΜΕΝΑ

    • Ολοκλήρωση εργασιών πριν την τάξη
    • Εξοικείωση με Scrum, υπηρεσίες πληροφορικής και πληροφορικής

    ΑΚΡΟΑΤΗΡΙΟ

    Το κοινό-στόχος για το μάθημα CAPO είναι:

    • Ιδιοκτήτες διεργασιών
    • Διευθυντές διαδικασιών
    • Εργαζόμενοι και διευθυντές υπεύθυνοι για το σχεδιασμό, τον επανασχεδιασμό ή τη βελτίωση των διαδικασιών
    • Σύμβουλοι που καθοδηγούν τους πελάτες τους μέσω πρωτοβουλιών βελτίωσης διαδικασιών
    • Όποιος είναι υπεύθυνος για:
    • Διαχείριση απαιτήσεων που σχετίζονται με τη διαδικασία
    • Διασφάλιση της αποδοτικότητας και της αποτελεσματικότητας των διαδικασιών
    • Μεγιστοποίηση της αξίας των διαδικασιών
     14 Hours

    Number of participants



    Price per participant

    Testimonials (4)

    Related Courses

    Scrum - Step by Step

    14 Hours

    Agile Essentials

    14 Hours

    Business Modeling for an Agile Enterprise

    14 Hours

    Efficient Requirement Management using Agile Methods and Agile UML Modeling

    21 Hours

    Related Categories