Course Outline

Εισαγωγή στις πλατφόρμες CMS

  • Τι είναι ένα CMS;
  • Επισκόπηση δημοφιλών πλατφορμών CMS: WordPress, Joomla, Drupal
  • Ο ρόλος ενός CMS στη διαχείριση περιεχομένου
  • Βασικά χαρακτηριστικά ενός CMS
  • Περιπτώσεις χρήσης CMS: Blogs, ηλεκτρονικό εμπόριο, εταιρικοί ιστότοποι

Ρύθμιση και διαμόρφωση CMS

  • Επιλογή πλατφόρμας CMS
  • Εγκατάσταση και ρύθμιση ενός CMS
  • Επισκόπηση του πίνακα εργαλείων και της διεπαφής CMS
  • Διαχείριση θεμάτων και προσθηκών/πρόσθετων
  • Προσαρμογή της διεπαφής CMS για να ταιριάζει στις ανάγκες του οργανισμού

Δημιουργία και Διαχείριση Περιεχομένου

  • Δημιουργία σελίδων και αναρτήσεων
  • Επεξεργασία περιεχομένου: Επεξεργαστής WYSIWYG έναντι επεξεργαστή κώδικα
  • Εργασία με πολυμέσα: Εικόνες, βίντεο και αρχεία PDF
  • Οργάνωση περιεχομένου με κατηγορίες, ετικέτες και μενού
  • Προγραμματισμός και δημοσίευση περιεχομένου
  • Ιστορικό αναθεωρήσεων και έλεγχος εκδόσεων

Προσαρμογή σχεδίου και διάταξης

  • Κατανόηση θεμάτων και προτύπων
  • Προσαρμογή διατάξεων και γραφικών στοιχείων
  • Προσθήκη και διαμόρφωση γραφικών στοιχείων και λειτουργικών μονάδων
  • Δημιουργία σχεδίου που να ανταποκρίνεται
  • Διαχείριση μενού πλοήγησης και πλαϊνών γραμμών

SEO και βελτιστοποίηση

  • Βέλτιστες πρακτικές SEO στη σελίδα για περιεχόμενο CMS
  • Χρήση πρόσθετων/εργαλείων SEO για CMS
  • Βελτιστοποίηση περιεχομένου για ταχύτητα και φιλικότητα προς κινητά
  • Χρησιμοποιώντας μετα-ετικέτες και χάρτες ιστότοπου
  • Εφαρμογή δομημένων δεδομένων (σχήμα)

Ρόλοι και δικαιώματα χρήστη

  • Επισκόπηση των ρόλων χρηστών CMS (Διαχειριστής, Συντάκτης, Συντελεστής, κ.λπ.)
  • Ρύθμιση δικαιωμάτων για συλλογική διαχείριση περιεχομένου
  • Διαχείριση πρόσβασης χρηστών και πρωτοκόλλων ασφαλείας

Συντήρηση και ασφάλεια CMS

  • Τακτικές εργασίες συντήρησης CMS (αντίγραφα ασφαλείας, ενημερώσεις κ.λπ.)
  • Διασφάλιση ενός CMS: Βέλτιστες πρακτικές
  • Αντιμετώπιση προβλημάτων κοινών προβλημάτων CMS
  • Διαχείριση προσθηκών, επεκτάσεων και ζητημάτων συμβατότητας
  • Κατανόηση του απορρήτου και της συμμόρφωσης δεδομένων CMS

Απόδοση περιεχομένου και Analytics

  • Ενσωμάτωση εργαλείων ανάλυσης (Google Analytics, CMS analytics)
  • Παρακολούθηση μετρήσεων αφοσίωσης περιεχομένου και απόδοσης
  • Ανάλυση της συμπεριφοράς των χρηστών και των πηγών επισκεψιμότητας
  • Χρήση δεδομένων για τη βελτίωση της στρατηγικής περιεχομένου

Περίληψη και Επόμενα Βήματα

Requirements

  • Βασικές γνώσεις χρήσης web browsers και πλοήγησης σε ιστότοπους

Ακροατήριο

  • διαχειριστές περιεχομένου
  • Διαχειριστές
 14 Hours

Number of participants


Price per participant

Upcoming Courses

Related Categories