Εξέλιξη Κομματιού

To περιβάλλον

To πρόγραμμα iPhone Developer και τα εργαλεία (SDK, Xcode, IB, ο προσομοιωτής iPhone/iPad)

Η γλώσσα

  • Βασικά της Objective-C
  • Χρήση υπάρχοντων κλάσεων Cocoa και συγγραφή δικών σας
  • Τα βασικά μοτίβα

Απόδοση και υποχωρισμός λαθών

  • Διαχείριση μνήμης
  • Βελτιώσεις απόδοσης
  • Υποχωρισμός και εξακρίβωση λαθών
  • Πολυτάχνεια
  • Βασική πολυθρεαδικότητα

Η εμπειρία του χρήστη

  • Τα πρότυπα εφαρμογών
  • Τα στοιχεία UI (User Interface)
  • Δημιουργία διαφορετικών πολυ-πλέυρων εφαρμογών
  • Τα διάφορα χειρισμοί (gestures)
  • Κανόνες και κατευθύνσεις UX (User Experience)

Διαχείριση δεδομένων

  • Αποθήκευση κατάστασης
  • SQLite
  • XML
  • Core Data
  • Ρυθμίσεις (Settings)

Έλεγχος πολυμέσων και μερικές ειδικές λειτουργίες

  • To API κάμερας
  • O επιλογέας εικόνων (image picker)
  • Αναπαραγωγή και καταγραφή βίντεο
  • Αναπαραγωγή και καταγραφή ήχου
  • To επιτάχυνση-μέτρο (accelerometer)
  • To αισθητήρας προσεγγίσεων (proximity sensor)
  • Ειδοποιήσεις και το Event Kit
  • Γρήγορη εισαγωγή στη δημιουργία 2D και 3D ανιμάσιων

Δημιουργία εφαρμογών που χρησιμοποιούν την θέση

  • Χρήση της Core Location

Στόχοι και τύποι εφαρμογών

  • Ανάπτυξη για iPhone σε σύγκριση με iPad
  • Παγκόσμιες εφαρμογές (Universal applications)
  • Εισαγωγή στις ιντερνετ εφαρμογές με HTML5 και CSS3
  • Αλληλεπίδραση με υπηρεσίες
  • Υβριδικές εφαρμογές (Hybrid applications)

Εκδόσεις στο κοινό

  • Κατανόηση του iAd
  • Δημοσίευση στο App Store - Η σύντομη διαδρομή

Απαιτήσεις

  • Προηγούμενη εμπειρία ανάπτυξης
 35 Ώρες

Αριθμός συμμετέχοντων


Τιμή ανά συμμετοχαστή

Σχόλια (5)

Εφεξής Μαθήματα

Σχετικές Κατηγορίες