Εξέλιξη Κομματιού

Επανάληψη

  • Κληρονόμισμα και Διεπαφές
  • Αναφορές Αντικειμένων vs Κληρονόμισμα
  • Πολυμορφισμός
  • Στατικές και Προεπιλεγμένες Μέθοδοι Διεπαφών
  • Συλλογές και Γενητικά (Generics)
  • Γενητικά (Κληρονόμισμα, Αόριστες Τύποι)
  • Εγγραφή Γενητικών Τύπων

Σχέδια Σχεδίασης

  • Δημιουργία Αντικειμένων
  • Στατικές Μέθοδοι και Πεδία
  • Τελεστής new
  • Σχέδια Δημιουργίας
  • Κληρονόμισμα vs Σύνθεση / Πλεονεκτίες και Μειονεκτίες
  • Σχέδιο Composite
  • Εσωτερικές Τάξεις

Ανασκόπηση (Reflection)

  • Η τάξη που λέγεται Class
  • Βρίσκοντας Πεδία, Μέθοδους και Κατασκευαστές
  • Πρόσβαση σε Πεδία, Εκτέλεση Μεθόδων
  • Εξέταση Πινάκων

Σήμανση (Annotations)

  • Σήμανση στο API Java (@Override, @Deprecated)
  • Ορισμός Σήμανσης

Λειτουργία προς Δυναμικό Προγραμματισμό (Functional Programming)

  • Επισκόπηση Λειτουργικών Εκφράσεων
  • Λειτουργικές Εκφράσεις και Λειτουργικές Διεπαφές
  • Χρήση Λειτουργικών Εκφράσεων
  • Εργασία με Αναφορές Μεθόδων

Το API ροών (Stream API)

  • Ροές και Συλλογές
  • Φίλτρο σε Συλλογές
  • Ζεύξιμο και Αναδρομή

API Ημερομηνιών/Ωρών (Date/Time API)

  • Παλιά API
  • To Date/Time API (JSR 310)
  • Ημερομηνιακά και Ωρολογιακά Γεγονότα
  • Χρονοσήματα, Διαδρομές και Διαρκέιες
  • Πραγματοποίηση Υπολογισμών
  • Μόρφωση
  • Τοπικοποίηση / Ζώνες Χρόνου

Βασικά του JUnit

  • Περιγραφή του JUnit, Δοκιμαστικό Προγραμματισμός
  • Τέστ και Αποδείξεις
  • Εργασία με Εξαιρέσεις
  • Οργάνωση Τεστ με το JUnit
  • Εκτύπωση Fixtures - @Before, @After
  • Συνόλια Τεστ και Άλλες Δυνατότητες
  • Επισκόπηση των Εξαρτήματων Mock Objects

Εργαλεία Ανάπτυξης (Build Tools)

  • Επισκόπηση του Ant
  • Επισκόπηση του Maven

Απαιτήσεις

Γνώση για Java γλώσσα και OOP. Οι συμμετέχοντες πρέπει να γνωρίζουν πακέτα, ροές και βρόχους ελέγχου, βασικές κατηγορίες και βασικές διεπαφές.

 7 Ώρες

Αριθμός συμμετέχοντων


Τιμή ανά συμμετοχαστή

Σχόλια (5)

Εφεξής Μαθήματα

Σχετικές Κατηγορίες