Εξέλιξη Κομματιού

Επανάληψη

  • Κλήρωση και Διεπαφές
  • Αντικείμενα Αναφορών vs Κλήρωση
  • Πολυμορφισμός
  • Στατικές και Προεπιλεγμένες Μέθοδοι Διεπαφών
  • Συλλογές και Γενικά
  • Γενικά (Κλήρωση, Τυχείες Κατηγορίες)
  • Γραφή Τύπων Γενικών

Μοτίβα Σχεδίου

  • Δημιουργία Αντικειμένων
  • Στατικές μέθοδοι και πεδία
  • Τελεστής new
  • Μοτίβα Δημιουργίας
  • Κλήρωση vs Σύνθεση / Πλεονεκτίες και Μειονεκτίες
  • Μοτίβα Σύνθεσης
  • Εσωτερικές Τάξεις

Αναφλέξη

  • Η τάξη που λέγεται Class
  • Εύρεση Πεδίων, Μεθόδων και Κατασκευαστών
  • Πρόσβαση σε Πεδία, Εκτέλεση Μεθόδων
  • Εξέταση Πινάκων

Αποσήμανσες

  • Αποσήμανσεις στο API Java (@Override, @Deprecated)
  • Ορισμός Αποσημανσών

Συναρτησιακή Προγραμματισμό

  • Επαφρόδιση Lambda Expressions
  • Lambda Expressions και Συναρτησιακές Διεπαφές
  • Χρήση Lambda Expressions
  • Εργασία με Μεθόδους Αναφορών

Το API Stream

  • Ροές και Συλλογές
  • Φιλτράρισμα Συλλογών
  • Σύνδεση και Διαφυγή

Date/Time API

  • Παλιότερα APIs
  • To Date/Time API (JSR 310)
  • Ημερομηνιακά και Χρονικά Γεγονότα
  • Χρονοσήματα, Περίοδοι και Διάρκειες
  • Εκτέλεση Υπολογισμών
  • Μορφοποίηση
  • Παρενθέσεις / Χρονοζώνες

Τα Βασικά JUnit

  • Επαφρόδιση JUnit, Δοκιμαστική Εξέλιξη Προγραμμάτων
  • Τεστ και Εκκρεμότητες
  • Εργασία με Έκρηξεις
  • Οργάνωση Τεστ με JUnit
  • Γραφή Συνόλων - @Before, @After
  • Τεστ Συνόλων και Άλλες Δυνατότητες
  • Επαφρόδιση Μοχλών

Εργαλεία Κατασκευής

  • Επαφρόδιση Ant
  • Επαφρόδιση Maven

Αφηρημένη Τάξη

  • Αρχές δήλωσης και εφαρμογής αφηρημένων τάξεων
  • Τυπικά προβλήματα που αντιμετωπίζονται κατά τη δουλειά με αφηρημένες τάξεις

Ο Ρόλος των Τάξεων, Αφηρημένων Τάξεων και Διεπαφών στο Μοντέλο Εφαρμογής

  • Βαθύτερη αντικειμενοστρόφη αφηρημά Java
  • To τελείως αντικειμενοστρόφο μοντέλο στο Java
  • Μοντέλο προγράμματος κατευθυνόμενο για διεπαφές, αφηρημένες τάξεις και διεπαφές για μεγαλύτερη ευελιξία και ανεξαρτησία κάθε υποσύστηματός τους από άλλα σε δοκιμαστική βάση
  • Εφαρμογές αφηρημένων τάξεων για να εκχυθούν κοινές λειτουργίες που διεκτόρευονται από την ευελιξία που προσφέρουν οι διεπαφές

Ο Ρόλος Δυναμικών και Στατικών Αντικειμένων στο Μοντέλο Εφαρμογής

  • Στατικές τάξεις Java και δυναμικές ιδιότητες αυτών των τάξεων
  • Κάνοντας μια διάκριση στη λειτουργία και στις περιπτώσεις χρήσης των δύο ειδών οντοτήτων μέσα στο Java, αυτό που είναι πράξη καλής θεωρίας στο σχεδιασμό λύσεων βασισμένων σε δυναμικά και στατικά αντικείμενα Java
  • Επαφρόδιση μοτίβων σχεδίου
  • Επαφρόδιση του μοτίβου κατασκευής factory

Επιχειρήματα με Απλές Τύπους και Περιβάλλοντα Κλάσεων

  • Πολύ σημαντικά γεγονότα και τεχνικές για να επεκτείνουν τη χρήση απλών τύπων στο αντικειμενοστρόφο μοντέλο Java.
  • Συζήτηση για τον ρόλο των περιβάλλοντα κλάσεων σε απλούς τύπους και τυπικές εφαρμογές αυτών των τύπων μέσα στην εφαρμογή

Ειδικά Αντικείμενα Java, η Τάξη String, StringBuilder και StringBuffer

  • Αναφορά σε βασικές ιδιότητες της τάξης String και συζήτηση για την ανάληψη των αντικειμένων String από τη μηχανή εκτέλεσης
  • Χρήση κλάσεων προσωρινών χώρων και εργασία σε αλυσίδες

Μορφοποίηση και Ανάλυση, Κανόνες Σύμφωνης

  • Εισαγωγή στους κανόνες σύμφωνης Java
  • Συζήτηση τόσο των βασικών τεχνικών για την ανάληψη κανόνων σύμφωνης (κλάση String) όσο και προηγμένων τεχνικών βασισμένων σε ειδικάτερες κλάσεις για αυτό το είδος δομής
  • Τοκενοποίηση, αναζήτηση και παράθεση μοτίβων για τύπους συμβολοσειρών

Απαιτήσεις

  • Γνώση σχετικά με τη γλώσσα Java και το πρόγραμμα Αντικειμενοστροφής (OOP). Οι συμμετέχοντες χρειάζονται να γνωρίζουν πακέτα, ελέγχους ροών και βρόχους, βασικές συγκεκριμένες τάξεις και βασικά διεπαφές.

 21 Ώρες

Αριθμός συμμετέχοντων


Τιμή ανά συμμετοχαστή

Σχόλια (5)

Εφεξής Μαθήματα

Σχετικές Κατηγορίες