Εξέλιξη Κομματιού

JavaScript - Αντικειμενοστραφής προγραμματισμός

  • Δημιουργία κλάσεων και αντικειμένων
  • Τα σημαντικότερα προορισμένα αντικείμενα
  • Πρωτότυπα και κατασκευαστές (constructors)
  • Συγκάλυψη (encapsulation)
  • Πολυμορφισμός
  • Κληρονομικότητα
  • Αθροίσματα (aggregation)

Σχεδιαστικά Μοντέλα (Design Patterns)

  • Singleton
  • Factory
  • Observer
  • Decorator
  • Strategy

Προχωρημένες τεχνικές προγραμματισμού σε JavaScript

  • Χαρακτηριστικά αυτόματου χρόνου (self-timers)
  • Δημιουργία διαθέσιμων αντικειμένων
  • Όνομα επιδρομής (namespaces)
  • Μοντέλο μόνιμου (module pattern)
  • Αντιστοίχηση βιβλιοθηκών "ανά χρειά"
  • Βασικά στοιχεία για τη σχεδίαση δικής σας βιβλιοθήκης

AJAX vs Promise vs Observable

  • Βασικά θέματα ασύνχρονης επικοινωνίας
  • fetch() API vs 'async await'
  • Βασικά στοιχεία RxJS
  • JSON vs Αντικείμενο (Object)

Απαιτήσεις

  • Βασική γνώση προγραμματισμού σε JavaScript
  • Θεμελιωδής επίγνωση του προγραμματισμού αντικειμένων (OOP)
 14 Ώρες

Αριθμός συμμετέχοντων


Τιμή ανά συμμετοχαστή

Σχόλια (7)

Εφεξής Μαθήματα

Σχετικές Κατηγορίες