Ευχαριστούμε που στάλθηκε η αποσαφήνισή σας! Ένα μέλος της ομάδου μας θα επικοινωνήσει μαζί σας σύντομα.
Ευχαριστούμε για την εκδήλωση κράτησης! Ένας από τους συνεργάτες μας θα επικοινωνήσει μαζί σας σύντομα.
Εξέλιξη Κομματιού
Εισαγωγή στο Lua
- Μικρή ιστορία
- Τα στόχους, τα χαρακτηριστικά και τα μη-στόχους του Lua
- Πόροι για την έγκυρη εγγραφή και τους διδακτικούς χειρισμούς του Lua
- Εγκατάσταση του ερμηνέα Lua
- Ρυθμίσεις και χρήση του LuaRocks
Βασική σύνταξη και οντότητα
- Identities (Identifiers)
- Σχολιά, block comments (μπλοκ σχολιά)
- Παγκόσμιες μεταβλητές και εφαρμογή της αυστηρότητας
- Τοπικές μεταβλητές
- Ανεξάρτητα προγράμματα, όρισματα προγράμματος
- Συσταδικές μονάδες, κομμάτια (chunks), εκφράσεις, τόνοι (semicolons)
Τύποι δεδομένων και δομές δεδομένων
- Βασικοί τύποι: nil, boolean, number, string
- Τύποι αντικειμένου: function, userdata, thread, table
- Αναφορές/αντικείμενα vs. βασικές τιμές
- Η σημασία των πινάκων (tables) στο Lua
Εισαγωγή στους πίνακες και την ευελιξία τους
- Πίνακες ως σύνδεσμος αρραίων (associative array)
- Πίνακες ως αριθμητικά πίνακες, ακολουθίες
Βασικές δομές ελέγχου
- To if then elseif else end (το if τότε elseif else end)
- Ο κύκλος while (while loop)
- Ο κύκλος repeat (repeat loop)
- Το απλό for loop (ο απλός κύκλος for)
Διαχείριση σφαλμάτων
- Επιστρεφόμενες τιμές vs. εξαιρέσεις (exceptions)
- Μετατροπή μιας επιστρεφόμενης τιμής σε εξαίρεση
- Μετατροπή μιας εξαίρεσης σε επιστρεφόμενη τιμή
- Επίπεδα λάθους (error levels)
Παραδείγματα προγραμμάτων
- Αξιολόγηση πολυωνύμου (Polynomial evaluation)
- Αναζήτηση με επέκταση έναρξης (Breadth first search)
- Επιπλέον ασκήσεις
Περισσότερα για τις συναρτήσεις
- Ονομαστικές ρυθμίσεις (Named arguments)
- Κλήσεις προσανατολισμένες σε αντικείμενα
- Closures (Κλειστά)
- Currying (Κουριρίζειν)
- Τέρματα κλήσης (Tail calls)
- Πολλαπλή ανάθεση και επιστροφή
- Varargs (Μεταβλητό πλήθος όρων)
Ιδιώτες και συν-διαδρομές
- To generic for loop (ο γενικός κύκλος for)
- Stateless vs stateful iterators (Ανεξάρτητοι από την κατάσταση vs. εξάρτητοι από την κατάσταση παρακύμανσεις)
- Διαφορές μεταξύ παρακύμανσεων (iterators) και συν-διαδρομών (co-routines)
Metatables και metamethods
- To παράδειγμα set (πλήθους)
- To __tostring metamethod
- Αριθμητικές metamethods
- To __index, __newindex metamethods
- To __len metamethod
Μονάδες και πακέτα
- Χρήση μονάδων (modules)
- Δημιουργία μονάδων
- Οργάνωση μονάδων σε πακέτα
Προσανατολισμός προς αντικείμενα
- To κύκλωμα OOP στο Lua (the building blocks of OOP in Lua)
- Παραδείγματα
Συζήτηση για πιο προηγμένες λειτουργίες της γλώσσας
- Αδύναμοι πίνακες (Weak tables)
- Finalizers (Τερματικά αντικείμενα)
- Compilation, eval, loading (Κατάσκευη, περιγραφή, φόρτωση)
Απαιτήσεις
Εξοικείωση με τουλάχιστον μία άλλη γλώσσα προγραμματισμού. Programming εμπειρία. Προαιρετικά, εάν έχετε εξοικείωση με άλλες γλώσσες σεναρίου, αυτό θα διευκολύνει την κατανόηση του Lua.
14 Ώρες