Σχεδιασμός με Εννοιοκέντρικη Προγράμματση με C++ Κομμάτι εκπαίδευσης
Σε αυτό το μάθημα, οι συμμετέχοντες θα μάθουν τα βασικά χαρακτηριστικά και τις δεξιότητες προγραμματισμού του C++.
Εξέλιξη Κομματιού
- Περίληψη
- Χαρακτηριστικά
- Η Συνάρτηση Μεγιστοποίησης
- Το Τελεστής Ανάλυσης Ορίου
- Κλάσεις στο C++
- Προδιαγραφές Πρόσβασης
- Κατασκευαστής, Διασπαστής
- Στατικά Μέλη, Συναρτήσεις
- Φίλες Κλάσεις, Φίλες Συναρτήσεις
- Η Ανάληψη Τελεστών
- Δεδομένων Μετατροπές
- Κληρονομικότητα, Πολυμορφισμός
- Διαχείριση Εξαιρέσεων, Προτύπα
- Ροϊκά Εισόδου και Έξοδου
Κομμάτια Εκπαίδευσης χρειάζονται 5+ συμμετέχοντες.
Σχεδιασμός με Εννοιοκέντρικη Προγράμματση με C++ Κομμάτι εκπαίδευσης - Κράτηση
Σχεδιασμός με Εννοιοκέντρικη Προγράμματση με C++ Κομμάτι εκπαίδευσης - Ζήτημα Συμβουλευτικής
Σχόλια (1)
Καλά παραδείγματα, επικεντρωθείτε στο πιο χρήσιμο υλικό
Piotr Sowinski - Intel Technology Poland
Κομμάτι - Object Oriented Programming with C++
Μηχανική Μετάφραση
Εφεξής Μαθήματα
Σχετικά Μαθήματα
Advanced Embedded Systems Development
35 ΏρεςΑυτή η διδασκαλία υπό την καθοδήγηση του εκπαιδευτή (online ή on-site) απευθύνεται σε μηχανικούς που επιθυμούν να μάθουν πώς να χρησιμοποιήσουν το embedded C για να προγραμματίσουν διάφορους τύπους μικροελέγχων που βασίζονται σε διαφορετικές αρχιτεκτονικές προεξεργάστη (8051, ARM CORTEX M-3 και ARM9).
Arduino Programming για Αρχηγότες
21 ΏρεςΣε αυτή την εκπαίδευση με διδάκτορα, σε ζωντανό περιβάλλον σε Ελλάδα, οι συμμετέχοντες θα μάθουν να προγραμματίζουν το Arduino για πρακτική χρήση, όπως τον έλεγχο φωτιών, μωτέρων και αισθητών κίνησης. Αυτό το μάθημα υποθέτει τη χρήση πραγματικών συσκευών σε ζωντανό εργαστήριο (χωρίς λογισμικά μιμημένες συσκευές).
Στο τέλος αυτής της εκπαίδευσης, οι συμμετέχοντες θα μπορούν να:
- Προγραμματίζουν το Arduino για τον έλεγχο φωτιών, μωτέρων και άλλων συσκευών.
- Κατανοούν την αρχιτεκτονική του Arduino, συμπεριλαμβανομένων των εισόδων και των συνδυασμών για προσθετές συσκευές.
- Προσθέτουν συσκευές τρίτων, όπως LCDs, επιταχυντήρια, γYROSCOPEs και GPS trackers, για να επεκταθεί η λειτουργία του Arduino.
- Κατανοούν τις διάφορες επιλογές σε γλώσσες προγραμματισμού, από τη C μέχρι τις γλώσσες πρωτύπωσης και μετάδοσης.
- Εξετάζουν, αποσφαλίζουν και εγκαθιστούν το Arduino για την επίλυση πραγματικών προβλημάτων.
Buildroot: a Firmware Generator for Embedded Systems
7 ΏρεςΤο Buildroot είναι ένα έργο ανοιχτού κώδικα που περιέχει σενάρια που παράγουν μια αλυσίδα εργαλείων πολλαπλής μεταγλώττισης, μια προσαρμόσιμη εικόνα συστήματος αρχείων ρίζας και έναν πυρήνα Linux για ενσωματωμένες συσκευές. Κατά τη διάρκεια αυτού του πρακτικού μαθήματος, οι συμμετέχοντες θα μάθουν πώς να το χρησιμοποιούν:
- Πώς να επιλέξετε λογισμικό που πηγαίνει στο ριζικό σύστημα αρχείων.
- Πώς να προσθέσετε νέα πακέτα και να τροποποιήσετε τα υπάρχοντα.
- Πώς να προσθέσετε υποστήριξη για νέες ενσωματωμένες πλακέτες.
Κατά τη διάρκεια του μαθήματος, θα παραχθούν εικόνες συστήματος αρχείων με δυνατότητα εκκίνησης. Τα μαθήματα εξ αποστάσεως παραδίδονται χρησιμοποιώντας τον εξομοιωτή QEMU , ενώ στην τάξη είναι δυνατή η χρήση είτε QEMU είτε πραγματικών ενσωματωμένων πινάκων επιλογής του εκπαιδευτή.
Άλλα έργα με παρόμοιους στόχους περιλαμβάνουν το έργο Yocto και το OpenWRT. Χρησιμοποιήστε αυτές τις παρουσιάσεις για να προσδιορίσετε ποια είναι η σωστή επιλογή για τις ανάγκες σας.
Θεωρίες και Φυσικά Στοιχεία Ηλεκτρονικών και Κύκλων
14 ΏρεςΑυτή η ζωντανή εκπαίδευση υπό την καθοδήγηση εκπαιδευτών στο Ελλάδα (διαδικτυακό ή επιτόπου) απευθύνεται σε μηχανικούς και επιστήμονες υπολογιστών που επιθυμούν να εφαρμόσουν τις βασικές αρχές των κυκλωμάτων και των ηλεκτρονικών για να σχεδιάσουν συσκευές και συστήματα που χρησιμοποιούν ιδιότητες ηλεκτρικών εξαρτημάτων για την ανάπτυξη λειτουργιών υλικού .
Με το τέλος αυτής της εκπαίδευσης, οι συμμετέχοντες θα είναι σε θέση:
- Ρυθμίστε και διαμορφώστε τα απαραίτητα εργαλεία και προγράμματα για την ανάπτυξη κυκλωμάτων και πλακέτας κυκλωμάτων.
- Κατανοήστε τις βασικές αρχές πίσω από τα κυκλώματα και τη μηχανική ηλεκτρονικών.
- Χρησιμοποιήστε τα κύρια ηλεκτρονικά εξαρτήματα για την κατασκευή αποτελεσματικών τεχνολογιών υλικού υπολογιστών.
- Βελτιστοποιήστε τις ηλεκτρονικές συσκευές εφαρμόζοντας μεθόδους ανάλυσης κυκλωμάτων.
- Εφαρμόστε τις βασικές αρχές των ηλεκτρονικών και των κυκλωμάτων στην ανάπτυξη εταιρικών εφαρμογών.
Βασικά Στοιχεία της Ψηφιακής Επεξεργασίας Σήματος (DSP)
21 ΏρεςΑυτή η εκπαιδευτική δράση, η οποία πραγματοποιείται υπό την καθοδήγηση ενος εκπαιδευτή σε Ελλάδα (online ή on-site), απευθύνεται σε μηχανικούς και επιστήμονες που επιθυμούν να μάθουν και να εφαρμόζουν ψηφιακή επεξεργασία σήματος (DSP) για την αποδοτική διαχείριση διαφορετικών τύπων σήματος και τον καλύτερο έλεγχο πολυκανάλιων ηλεκτρονικών συστημάτων.
Στο τέλος αυτής της εκπαίδευσης, οι συμμετέχοντες θα μπορούν να:
- Σύρριξη και ρύθμιση της απαραίτητης λογισμικής πλατφόρμας και εργαλείων για τη Ψηφιακή Επεξεργασία Σήματος.
- Κατανοήση των αρχών και προσδοκιών που είναι βασικές για τη DSP και τις εφαρμογές της.
- Περιήχηση με συσταδικά συστατικά ψηφιακής επεξεργασίας και χρήση τους στα ηλεκτρονικά συστήματα.
- Εξέλιξη αλγορίθμων και λειτουργικών συναρτήσεων χρησιμοποιώντας τα αποτελέσματα της DSP.
- Χρησιμοποίηση των βασικών χαρακτηριστικών λογισμικών πλατφόρμων DSP και σχεδιασμός φίλτρων σήματος.
- Συνθέτηση ψηφιακών προσομοιώσεων DSP και εφαρμογή διάφορων τύπων φίλτρων για DPS.
Embedded C Application Design Principles for Automotive Professionals
14 ΏρεςΈνα διήμερο μάθημα που καλύπτει όλες τις αρχές σχεδιασμού με παραδείγματα κώδικα σε συνδυασμό με πρόσφατη βιομηχανική τεχνολογία. πολύ χρήσιμο για τους προγραμματιστές λογισμικού αυτοκινήτων
Embedded C Application Design Principles
14 ΏρεςΑυτή η εκπαίδευση με εγχώριο καθηγητή (online ή on-site) απευθύνεται σε πρόγραμματιστές C που θέλουν να μάθουν τα βασικά principia σχεδιασμού της ενσωματωμένης C.
Στο τέλος αυτής της εκπαίδευσης, οι συμμετέχοντες θα είναι σε θέση να:
- Καταλάβουν τις προσεκτικότητες σχεδιασμού που καθιστούν αξιόπιστες τις εφαρμογές C.
- Ορίσουν τη λειτουργία μιας ενσωματωμένης συστήματος.
- Ορίσουν τη λογική και τη δομή προγράμματος για να επιτύχουν το επιθυμητό αποτέλεσμα.
- Σχεδιάσουν μια ή σπανική, λανθασμένη εφαρμογή.
- Εξασφαλίσουν τη βέλτιστη απόδοση από τον στόχο υπολογιστικής συστήματος.
Μορφή Εκπαίδευσης:
- Ανταλλαγή ενεργότητα και συζήτηση
- Εξασκήσεις και πράξη
- Χειρονομική υλοποίηση σε ένα περιβάλλον live-lab.
Ευελιξία Εκπαίδευσης:
- Για να αιτηθείτε μια εξαρτώμενη εκπαίδευση γι' αυτό το κωδικό, παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας για να διορθώσετε.
Υπολογιστικό Ενεργό Υποδοχείο (ECU) - Πρακτικά Vector
28 ΏρεςΑυτή η ζωντανή εκπαίδευση υπό την καθοδήγηση εκπαιδευτών στο Ελλάδα (διαδικτυακό ή επιτόπου) απευθύνεται σε μηχανικούς και τεχνικούς αυτοκινήτων μεσαίου επιπέδου που επιθυμούν να αποκτήσουν πρακτική εμπειρία στον έλεγχο, την προσομοίωση και τη διάγνωση των ECU χρησιμοποιώντας εργαλεία Vector όπως το CANoe και το CANAape.
Με το τέλος αυτής της εκπαίδευσης, οι συμμετέχοντες θα είναι σε θέση:
- Κατανόηση του ρόλου και της λειτουργίας των ECU στα συστήματα αυτοκινήτων.
- Ρυθμίστε και διαμορφώστε εργαλεία Vector όπως το CANoe και το CANApe.
- Προσομοίωση και δοκιμή επικοινωνίας ECU σε δίκτυα CAN και LIN.
- Αναλύστε δεδομένα και πραγματοποιήστε διαγνωστικά σε ECU.
- Δημιουργήστε δοκιμαστικές περιπτώσεις και αυτοματοποιήστε τις ροές εργασιών δοκιμών.
- Βαθμονόμηση και βελτιστοποίηση των ECU χρησιμοποιώντας πρακτικές προσεγγίσεις.
Ελεγκτικό Τμήμα Η/Υ (ECU) - Θεωρητικά του Vector
21 ΏρεςΑυτή η ζωντανή εκπαίδευση υπό την καθοδήγηση εκπαιδευτών στο Ελλάδα (διαδικτυακό ή επιτόπου) απευθύνεται σε μηχανικούς αυτοκινήτων μεσαίου επιπέδου και προγραμματιστές ενσωματωμένων συστημάτων που επιθυμούν να κατανοήσουν τις θεωρητικές πτυχές των ECU, εστιάζοντας σε εργαλεία και μεθοδολογίες που βασίζονται σε Vector που χρησιμοποιούνται στον σχεδιασμό αυτοκινήτων και ανάπτυξη.
Με το τέλος αυτής της εκπαίδευσης, οι συμμετέχοντες θα είναι σε θέση:
- Κατανοήστε την αρχιτεκτονική και τις λειτουργίες των ECU σε σύγχρονα οχήματα.
- Αναλύστε τα πρωτόκολλα επικοινωνίας που χρησιμοποιούνται στην ανάπτυξη ECU.
- Εξερευνήστε εργαλεία που βασίζονται σε Vector και τις θεωρητικές εφαρμογές τους.
- Εφαρμόστε αρχές ανάπτυξης βάσει μοντέλου στο σχεδιασμό της ECU.
FreeRTOS: Προγραμματισμός για Συστήματα Βεβαιωμένου Χρόνου Δουλειάς
14 ΏρεςΣε αυτή τη ζωντανή εκπαίδευση στο Ελλάδα, καθοδηγούμενη από εκπαιδευτές, οι συμμετέχοντες θα μάθουν πώς να κωδικοποιούν χρησιμοποιώντας το FreeRTOS καθώς προχωρούν στην ανάπτυξη ενός απλού έργου RTOS χρησιμοποιώντας έναν μικροελεγκτή.
Με το τέλος αυτής της εκπαίδευσης, οι συμμετέχοντες θα είναι σε θέση:
- Κατανοήστε τις βασικές έννοιες των λειτουργικών συστημάτων σε πραγματικό χρόνο.
- Μάθετε το περιβάλλον του FreeRTOS.
- Μάθετε πώς να κωδικοποιείτε με το FreeRTOS.
- Διασύνδεση μιας εφαρμογής FreeRTOS με περιφερειακά υλικού.
Μάθηση του Vivado
14 ΏρεςΑυτή η ζωντανή εκπαίδευση υπό την καθοδήγηση εκπαιδευτών στο Ελλάδα (διαδικτυακό ή επιτόπου) απευθύνεται σε προγραμματιστές FPGA που επιθυμούν να χρησιμοποιήσουν το Vivado για να σχεδιάσουν, να εντοπίσουν σφάλματα και να εφαρμόσουν λύσεις υλικού.
Με το τέλος αυτής της εκπαίδευσης, οι συμμετέχοντες θα είναι σε θέση:
- Αναπτύξτε συστήματα HDL με κώδικα C και εργαλεία Vivado.
- Δημιουργήστε και εφαρμόστε soft επεξεργαστές στο Vivado.
- Δοκιμάστε και προσομοιώστε τον κώδικα C χρησιμοποιώντας το Vivado.
LEDE: Καθοπλισμός Προσωρινού Δικτύου με Linux
7 ΏρεςΤο Έργο LEDE (Linux Embedded Development Environment) είναι ένα λειτourgικό σύστημα βάσεις OpenWrt. Είναι μια πλήρης αντικατάσταση του firmware που παρέχεται από τους κατασκευαστές για μια ευρύ φάσμα προσωρινών δικτύων και άλλων συσκευών όχι δικτύου.
Σε αυτή την επιβλέπεται από καθηγητή, ζωντανή εκπαίδευση, οι συμμετέχοντες θα μάθουν πώς να καθοπλίσουν ένα δίκτυο LEDE.
Ακροατήριο
- Διαχειριστές και τεχνικοί υποδομών δικτύου
Μορφή του μαθήματος
- Μέρος ομιλία, μέρος συζήτηση, ασκήσεις και εντensive πρακτική εξάσκηση
Raspberry Pi για Έναρχους
14 ΏρεςRaspberry Pi είναι ένα πολύ μικρό, μονοπλάκιο υπολογιστή.
Σε αυτή τη διδασκαλία με καθοδήγηση εκπαιδευτή, οι συμμετέχοντες θα μάθουν πώς να ρυθμίσουν και να προγραμματίσουν το Raspberry Pi για να λειτουργεί ως ένα διαδραστικό και ισχυρό ενσωματωμένο σύστημα.
Στο τέλος αυτής της εκπαίδευσης, οι συμμετέχοντες θα μπορούν να:
- Ρυθμίσουν ένα IDE (ιντεγροποιημένο περιβάλλον ανάπτυξης) για τη μέγιστη απόδοση στην ανάπτυξη
- Προγραμματίσουν Raspberry Pi για να ελέγχει συσκευές όπως κινητή σφαιρική αίσθηση, ορόσημα, διαδίκτυο διακομιστές και τυπώνες.
- Κατανοήσουν την αρχιτεκτονική Raspberry Pi, συμπεριλαμβανομένων των εισόδων και διαφραγμάτων για προσθετικές συσκευές.
- Κατανοήσουν τις διάφορες επιλογές γλώσσων προγραμματισμού και λειτουργικών συστημάτων
- Τεστάρουν, αποσφαλίζουν και διαθέτουν το Raspberry Pi για να λύνουν πραγματικά προβλήματα
Ακροατείο
- Αναπτυξιακοί
- Τεχνικοί/λογισμικού λογισμικού
- Τεχνικοί σε όλους τους τομείς
- Φίλοι Τεχνολογίας
Μορφή μάθησης
- Μέρος διάλεξη, μέρος συζήτηση, ασκήσεις και έντονη πρακτική εφαρμογή
Σημείωση
- Το Raspberry Pi υποστηρίζει διάφορα λειτουργικά συστήματα και γλώσσες προγραμματισμού. Αυτό το μάθημα θα χρησιμοποιήσει το λειτουργικό σύστημα Raspbian βασισμένο στο Linux και τη γλώσσα προγραμματισμού Python. Για να ζητήσετε μια συγκεκριμένη ρύθμιση, επικοινωνήστε μαζί μας για τη διατύπωση.
- Οι συμμετέχοντες είναι υπεύθυνοι για την αγορά του λειτουργικού Raspberry Pi και των συστατικών.
Yocto Project
28 ΏρεςΣε αυτή τη ζωντανή εκπαίδευση στο Ελλάδα, καθοδηγούμενη από εκπαιδευτές, οι συμμετέχοντες θα μάθουν πώς να δημιουργούν ένα σύστημα κατασκευής για ενσωματωμένο Linux με βάση το Yocto Project.
Με το τέλος αυτής της εκπαίδευσης, οι συμμετέχοντες θα είναι σε θέση:
- Κατανοήστε τις θεμελιώδεις έννοιες πίσω από ένα Yocto Project σύστημα κατασκευής, συμπεριλαμβανομένων συνταγών, μεταδεδομένων και επιπέδων.
- Δημιουργήστε μια εικόνα Linux και εκτελέστε την υπό εξομοίωση.
- Εξοικονομήστε χρόνο και ενέργεια για την κατασκευή ενσωματωμένων συστημάτων Linux.
Το Πρόγραμμα Yocto - Κεντρικά Στοιχεία - εφερμοσθείς
28 ΏρεςΠεριγραφή
Αυτή η τετραήμερη εκπαίδευση συνδυάζει τη θεωρία με τις πρακτικές ασκήσεις για να εισαγάγει το Yocto Project.
Απαντά σε συχνές ερωτήσεις όπως:
- Είναι πραγματικά απαραίτητο να χρησιμοποιήσετε μια άλλη έκδοση της αλυσίδας εργαλείων/βιβλιοθηκών/πακέτων για κάθε έργο GNU/Linux και μια άλλη έκδοση για να ακολουθήσετε μια διαφορετική ροή εργασίας;
- Μπορείτε να διασφαλίσετε ότι το περιβάλλον ανάπτυξης είναι πανομοιότυπο για όλους τους προγραμματιστές/προμηθευτές και ότι μπορείτε ακόμα να παράγετε πανομοιότυπες εκδόσεις όπως σήμερα σε 10+ χρόνια από τώρα;
- Μπορεί το YP να σας βοηθήσει να μάθετε με ποιες άδειες λογισμικού αδειοδοτούνται τα πακέτα που χρησιμοποιείτε;
Οι πρακτικές συνεδρίες πραγματοποιούνται σε υλικό-στόχο (π.χ. Beagle Bone Black Rev. C - http://beagleboard.org/BLACK). Μετά την εκπαίδευση θα μπορείτε να κατεβάσετε μια εικόνα docker με Ubuntu 14.x και όλες τις εξαρτήσεις προεγκατεστημένες συν τα παραδείγματα, προκειμένου να εργαστείτε με το υλικό του μαθήματος στα δικά σας εργαστήρια. Λάβετε υπόψη ότι αυτό δεν είναι ένα εισαγωγικό μάθημα στο Ενσωματωμένο GNU/Linux. Θα πρέπει να γνωρίζετε ήδη πώς λειτουργεί το Ενσωματωμένο GNU/Linux και πώς να ρυθμίσετε/δημιουργήσετε τα προγράμματα οδήγησης πυρήνα και πυρήνα GNU/Linux.
Ποιος πρέπει να παρευρεθεί;
Χρησιμοποιείτε ήδη το GNU/Linux για τα έργα σας και πιθανότατα έχετε ακούσει για το Yocto Project, αλλά δεν τολμούσατε να το δείτε πιο προσεκτικά ή είχατε δυσκολίες στη χρήση του. Δεν ξέρετε αν και πώς η καθημερινή ροή εργασίας σας μπορεί να προσαρμοστεί στο YP και γενικά βρίσκετε το YP μάλλον περίπλοκο. Γιατί τα χρειαζόμαστε όλα αυτά αφού μέχρι να μάθουμε όλα ήταν (υποτίθεται) πολύ πιο εύκολα; Μετά την εκπαίδευση θα πρέπει να είστε σε θέση να αποφασίσετε εάν χρειάζεστε το YP ή όχι. Το εργαστήριο απευθύνεται σε μηχανικούς λογισμικού, ανάπτυξης, συστημάτων, δοκιμαστές, διαχειριστές, μηχανικούς και άλλα μέρη που ενδιαφέρονται για το YP, με καλή γνώση του Embedded GNU/Linux.