Course Outline

Εισαγωγή στο Quark και την Αυτοματοποιημένη Εξυπηρέτηση Πελατών

  • Επισκόπηση του Quark ως ενός εργαλείου αυτοματισμού που βασίζεται στην τεχνητή νοημοσύνη
  • Βασικές δυνατότητες για την ενίσχυση της εξυπηρέτησης πελατών
  • Παραδείγματα εφαρμογών του Quark στην υποστήριξη πελατών

Ρύθμιση του Quark για Αυτοματοποίηση Εξυπηρέτησης Πελατών

  • Δημιουργία και διαμόρφωση ενός λογαριασμού Quark
  • Κατανόηση των δυνατοτήτων ενσωμάτωσης του Quark
  • Σύνδεση του Quark με τα υπάρχοντα συστήματα υποστήριξης πελατών

Δημιουργία Αυτοματοποιημένων Ροών Εργασίας για την Υποστήριξη Πελατών

  • Σχεδιασμός ροών εργασίας για κοινές εργασίες εξυπηρέτησης πελατών
  • Εφαρμογή αυτοματισμού διαχείρισης αιτημάτων και ερωτημάτων
  • Δημιουργία αυτοματοποιημένων συστημάτων συνομιλίας και απόκρισης

Διαχείριση των Αλληλεπιδράσεων με τους Πελάτες με το Quark

  • Αυτοματοποίηση των απαντήσεων σε συχνές ερωτήσεις
  • Ρύθμιση ανάλυσης συναισθημάτων και κανόνων κλιμάκωσης
  • Παρακολούθηση των αλληλεπιδράσεων με τους πελάτες σε πραγματικό χρόνο

Βελτιστοποίηση και Παρακολούθηση της Αυτοματοποιημένης Εξυπηρέτησης Πελατών

  • Ανάλυση των μετρήσεων απόδοσης της υποστήριξης πελατών
  • Προσαρμογή των στρατηγικών αυτοματισμού για βελτιωμένη αποδοτικότητα
  • Συντήρηση και ενημέρωση των ροών εργασίας του Quark

Μελέτες Περιπτώσεων και Πρακτικές Ασκήσεις

  • Εφαρμογή ενός αυτοματοποιημένου συστήματος Συχνών Ερωτήσεων (FAQ)
  • Σχεδιασμός μιας έξυπνης ροής εργασίας κλιμάκωσης
  • Ανάλυση του αντίκτυπου του αυτοματισμού στην ικανοποίηση των πελατών

Σύνοψη και Επόμενα Βήματα

Requirements

  • Βασικές γνώσεις διαδικασιών εξυπηρέτησης πελατών
  • Εξοικείωση με εργαλεία και πλατφόρμες αυτοματοποίησης

Κοινό

  • Διευθυντές εξυπηρέτησης πελατών
  • Ειδικοί αυτοματοποίησης
 7 Hours

Number of participants


Price per participant

Upcoming Courses

Related Categories