Thank you for sending your enquiry! One of our team members will contact you shortly.
Thank you for sending your booking! One of our team members will contact you shortly.
Course Outline
Εισαγωγή στο Quark και την Αυτοματοποιημένη Εξυπηρέτηση Πελατών
- Επισκόπηση του Quark ως ενός εργαλείου αυτοματισμού που βασίζεται στην τεχνητή νοημοσύνη
- Βασικές δυνατότητες για την ενίσχυση της εξυπηρέτησης πελατών
- Παραδείγματα εφαρμογών του Quark στην υποστήριξη πελατών
Ρύθμιση του Quark για Αυτοματοποίηση Εξυπηρέτησης Πελατών
- Δημιουργία και διαμόρφωση ενός λογαριασμού Quark
- Κατανόηση των δυνατοτήτων ενσωμάτωσης του Quark
- Σύνδεση του Quark με τα υπάρχοντα συστήματα υποστήριξης πελατών
Δημιουργία Αυτοματοποιημένων Ροών Εργασίας για την Υποστήριξη Πελατών
- Σχεδιασμός ροών εργασίας για κοινές εργασίες εξυπηρέτησης πελατών
- Εφαρμογή αυτοματισμού διαχείρισης αιτημάτων και ερωτημάτων
- Δημιουργία αυτοματοποιημένων συστημάτων συνομιλίας και απόκρισης
Διαχείριση των Αλληλεπιδράσεων με τους Πελάτες με το Quark
- Αυτοματοποίηση των απαντήσεων σε συχνές ερωτήσεις
- Ρύθμιση ανάλυσης συναισθημάτων και κανόνων κλιμάκωσης
- Παρακολούθηση των αλληλεπιδράσεων με τους πελάτες σε πραγματικό χρόνο
Βελτιστοποίηση και Παρακολούθηση της Αυτοματοποιημένης Εξυπηρέτησης Πελατών
- Ανάλυση των μετρήσεων απόδοσης της υποστήριξης πελατών
- Προσαρμογή των στρατηγικών αυτοματισμού για βελτιωμένη αποδοτικότητα
- Συντήρηση και ενημέρωση των ροών εργασίας του Quark
Μελέτες Περιπτώσεων και Πρακτικές Ασκήσεις
- Εφαρμογή ενός αυτοματοποιημένου συστήματος Συχνών Ερωτήσεων (FAQ)
- Σχεδιασμός μιας έξυπνης ροής εργασίας κλιμάκωσης
- Ανάλυση του αντίκτυπου του αυτοματισμού στην ικανοποίηση των πελατών
Σύνοψη και Επόμενα Βήματα
Requirements
- Βασικές γνώσεις διαδικασιών εξυπηρέτησης πελατών
- Εξοικείωση με εργαλεία και πλατφόρμες αυτοματοποίησης
Κοινό
- Διευθυντές εξυπηρέτησης πελατών
- Ειδικοί αυτοματοποίησης
7 Hours