Course Outline

ΜODULE 1: Εισαγωγή στο SAP S/4HANA και SAP SuccessFactors

  • Επικίνδυνη αρχιτεκτόνηση του SAP S/4HANA και βασικές ιδιότητες
  • Επικίνδυνη περιγραφή των μονάδων SAP SuccessFactors και ενοποίησης
  • Navigating the SAP GUI and Fiori Launchpad (Περιγραφή πλοήγησης στην GUI του SAP και το Fiori Launchpad)
  • Σύστημα landsacape, περιβάλλοντα και κοινές ρόλων χρηστών

MODULE 2: Αποφυγή τεχνικών προβλημάτων

  • Κοινές συναλλαγές λάθους και πώς να τα αναλύσετε
  • Συνειδητοποίηση SAP μηνυμάτων λάθους και σημειώσεων (ST22, SM21, SM13, SM37, SLG1)
  • Χειρισμός προβλημάτων που σχετίζονται με τη διαμόρφωση
  • Αποκατάσταση προβλημάτων επιδρομής και διαθέσιμότητας του συστήματος
  • Ελεγχός και αλλαγή φόρτωσης πίσω (SM36, SM37)

MODULE 3: Υποστήριξη για βασικές μονάδες

3.1 Θεμελιώδης λογιστική (FI)

  • Υποστήριξη στις διαδικασίες συναλλαγών (e.g., FB50, F-28, F110)
  • Ενοποίηση με άλλες μονάδες (MM, SD)
  • Βασικές λογιστικές αναφορές και εξομοιώσεις

3.2 Υλικά Management (MM)

  • Περιγραφή των διαδικασιών παραγγελίας και αποθήκης
  • Βασικές συναλλαγές (ME21N, MIGO, MIRO)
  • Επίσημη περιγραφή και κινήσεις υλικών
  • Αποκατάσταση προβλημάτων διαδικασίας παραγγελίας ή εισόδου αξιώσεων

MODULE 4: Δελτίο Data Management

  • Δημιουργία, τροποποίηση και επικύρωση δεδομένων
  • Business Δελτίο συνεργατών (πελάτες και προμηθευτές)
  • Υλικά δεδομένα
  • Καλές πρακτικές για τη συνέπεια των δεδομένων και η αποφυγή των λάθους συναλλαγών
  • Εργαλεία για ελέγχο και επικύρωση δεδομένων

MODULE 5: Access και Εξουσιοδότηση Management

  • Περιγραφή της επίθεσης των SAP (κατηγορίες, προφίλ, ιδιότητες)
  • Δημιουργία και τροποποίηση προφίλ επικοινωνίας χρηστών
  • Αποκατάσταση λάθους εξουσιοδότησης (SU53, ST01)
  • Collaboration με ομάδα ασφάλειας για τη διαχείριση καθορισμών ρόλων

MODULE 6: Διαμόρφωση και υποστήριξη λειτουργικού διαδίκτυου

  • Συνειδητοποίηση βασικών οικοδόμων λειτουργικού σχήματος στο SAP
  • Διαμόρφωση ροών επικύρωσης (ειδικά στη προμηθευτική και τη λογιστική)
  • Ελέγχος λειτουργικών διαδικασιών και ανίχνευση σπάσματος ή λάθων
  • Κοινά προβλήματα και το τύπος λύσης

Σύνοψη και επόμενα βήματα

Requirements

  • Γνώση βασικής ναυτιλίας στο SAP
  • Συνειδητοποίηση των επιχειρηματικών διεργασιών
  • Εμπειρία υποστήριξης συστημάτων ERP ή επιχειρηματικών εφαρμογών

Πληθυσμός

  • Επιμέλεια IT
  • Σύνδεση και τεχνικοί συμβουλευτές SAP
  • Διαχειριστές συστήματος και επαγγελματίες υποστήριξης εφαρμογών
 21 Hours

Number of participants


Price per participant

Testimonials (4)

Upcoming Courses

Related Categories