Course Outline
Εισαγωγή
- Επισκόπηση της πλατφόρμας ServiceNow Εισαγωγή στην Παροχή Υπηρεσιών Ανθρώπινου Δυναμικού (HRSD) Οφέλη και σημασία της ορολογίας και των εννοιών της βασικής HRSD HRSD
Ρύθμιση ServiceNow HRSD
- ServiceNow Αρχιτεκτονική HRSD Διαμόρφωση στοιχείων HRSD Διαχείριση δεδομένων σε ρόλους και δικαιώματα χρήστη HRSD
Πύλη αυτοεξυπηρέτησης εργαζομένων
- Σχεδιάζοντας μια πύλη φιλική προς τους εργαζόμενους Ενεργοποίηση αυτοεξυπηρέτησης εργαζομένων Δημιουργία καταλόγων υπηρεσιών ανθρώπινου δυναμικού Βέλτιστες πρακτικές καταλόγου υπηρεσιών
Περίπτωση Management στο HRSD
- Κατανόηση υποθέσεων HR Δημιουργία και διαχείριση υποθέσεων HR Αυτοματοποίηση ανάθεσης και δρομολόγησης υποθέσεων Επίλυση και κλείσιμο υποθέσεων
Ροές εργασίας και αυτοματισμός ανθρώπινου δυναμικού
- Επισκόπηση της αυτοματοποίησης διαδικασιών ανθρώπινου δυναμικού Δημιουργία ροών εργασιών ανθρώπινου δυναμικού Ενσωμάτωση με διαδικασίες HR Βέλτιστες πρακτικές ροής εργασιών
Γνώση Management
- Δημιουργία και συντήρηση γνωσιακής βάσης Παροχή πόρων αυτοβοήθειας για τους εργαζόμενους Αποτελεσματική χρήση άρθρων γνώσης Βέλτιστες πρακτικές διαχείρισης γνώσης
Αναφορές και Analytics
- Χρήση εργαλείων αναφοράς HRSD Δημιουργία προσαρμοσμένων αναφορών ανθρώπινου δυναμικού και πινάκων εργαλείων Παρακολούθηση βασικών μετρήσεων HR Λήψη αποφάσεων στο HR βάσει δεδομένων
Ενοποίηση και Επεκτάσεις
- Ενσωμάτωση HRSD με άλλα συστήματα HR Ενσωματώσεις τρίτων ServiceNow κατάστημα εφαρμογών και αγορά Επέκταση των δυνατοτήτων HRSD με ServiceNow εφαρμογές
Συμμόρφωση και Ασφάλεια
- Διασφάλιση ασφάλειας δεδομένων ανθρώπινου δυναμικού Συμμόρφωση με κανονισμούς ανθρώπινου δυναμικού Έλεγχος και παρακολούθηση διαδικασιών ανθρώπινου δυναμικού απόκριση συμβάντων και παραβιάσεις δεδομένων
Αντιμετώπιση προβλημάτων
Περίληψη και Επόμενα Βήματα
Requirements
- Βασικές γνώσεις διαδικασιών HR
Ακροατήριο
- επαγγελματίες ανθρώπινου δυναμικού
Testimonials (4)
Ο Arnaud κατακτά τέλεια τη λύση, μας απεικόνισε με παραδείγματα από αυτά που μας έδειχνε. Η κοινή χρήση καλών πρακτικών είναι επίσης πολύ αξιόλογη. Τήρηση ωραρίου με διαλείμματα την κατάλληλη στιγμή στις 2 ημέρες.
Stéphane - Orange Business
Course - ServiceNow HR Service Delivery (HRSD)
Machine Translated
Πολύ συγκεκριμένη και λειτουργικά εστιασμένη / άποψη HR: αυτό μου είχε λείψει μέχρι τώρα στην ενσωμάτωση του HRSD Ειδικότερα, εκτίμησα την κατάσταση με μια πρακτική περίπτωση: => δημιουργία εισιτηρίου από τον HR -ίδιο, ο οποίος δέχεται ένα τηλεφώνημα. από έναν υπάλληλο => παγκόσμιο όραμα από το HR, μέσω του χώρου εργασίας Agent (/now/hr/agent/home) => dashboard HR: SLA σε κίνδυνο, κ.λπ. => όραμα HR του κύκλου ζωής (Lifecyle Events) Επιπλέον, ο Arnaud ήταν σε θέση για να μας δώσετε ορισμένες συμβουλές ως μέρος του έργου μας Harmony (portal Orange HR) για τα εργαστήριά μας καθώς και για τη διαμόρφωση. Τέλος, οι παρεμβάσεις άλλων ανθρώπων (που είναι κυρίως HR από την Orange, άρα πελάτες του έργου Harmonie) με βοήθησαν να κατανοήσω καλύτερα τις προσδοκίες τους.
Jean - Orange Business
Course - ServiceNow HR Service Delivery (HRSD)
Machine Translated
εναλλασσόμενη πρακτική θεωρία και παιδαγωγική εκπαιδευτή
Sébastien - Orange Business
Course - ServiceNow HR Service Delivery (HRSD)
Machine Translated
το πρόγραμμα
Nadjat - Orange Business
Course - ServiceNow HR Service Delivery (HRSD)
Machine Translated