Course Outline

Εισαγωγή

ServiceNow με μια ματιά

    Λογισμικό ως προϊόν ServiceNow στοίβα Πίνακες και εγγραφές

Προετοιμασία Αναπτυξιακού Περιβάλλοντος

    Ρύθμιση συστήματος διακομιστή MID

Λίστες, Φόρμες και Βασικά στοιχεία διεπαφής χρήστη

    Εργασία με φίλτρα και αναζητήσεις Τροποποίηση λιστών και φορμών

Προσαρμογές, πίνακες και πεδία

    Εξέταση πολιτικών διεπαφής χρήστη και ενεργειών διεπαφής χρήστη Κατανόηση επιχειρηματικών κανόνων, σεναρίων και πολιτικών δεδομένων Δημιουργία διαγράμματος ροής Χρήση πινάκων Εργασία με πεδία και τύπους πεδίων Δημιουργία και διαγραφή πινάκων Δημιουργία εφαρμογής

Διαχείριση χρήστη

    Δημιουργία και τροποποίηση χρηστών, ομάδων και ρόλων Διαμόρφωση LDAP και ενσωμάτωση SSO Μίμηση χρηστών

Διαμορφώσεις σε ServiceNow

    Scripting σε ServiceNow Διαμόρφωση πολιτικών διεπαφής χρήστη, δράσης διεπαφής χρήστη, σεναρίων πελατών και επιχειρηματικών πολιτικών Δημιουργία και ενεργοποίηση συμβάντων Δημιουργία και ενεργοποίηση ειδοποιήσεων email Έλεγχος πρόσβασης με ACL Δημιουργία SLA Δημιουργία ροής εργασιών

Διαχείριση συστήματος

    Δημιουργία και τροποποίηση πινάκων εργαλείων Δημιουργία και αναφορά αναφορών Εργασία με καταλόγους Μέθοδοι αντιμετώπισης προβλημάτων

Περίληψη και Συμπέρασμα

Requirements

  • Κατανόηση των αρχών ITIL

Ακροατήριο

  • Διαχειριστές συστήματος
 14 Hours

Number of participants



Price per participant

Testimonials (4)

Related Categories