Η διαθεσιμότητα μιας βραβείου στο δίχτυ είναι αποφασιστική για την επιβίωση μιας επιχείρησης στον σύγχρονο, συνδεδεμένο κόσμο.
Αυτή η διδακτική εκπαίδευση υπό την καθοδήγηση εκπαιδευτικών, διεξάγεται σε πραγματικό χρόνο και απευθύνεται σε επαγγελματίες της μάρκετινγκς όλων των επιπέδων που επιθυμούν να ενισχύσουν τη θέση της βραβείου στο δίχτυ, να αξιολογήσουν την παράσταση της βραβείου και να χειριστούν τη φήμη και την εικόνα της μέσω της εκτέλεσης ένας αξιόλογης Analytical Έρευνας Online Brand.
Η συμπλήρωση πολλών εφαφών στο δίχτυ θα ορίσει τελικά τον τρόπο με τον οποίο η στόχος σας ακροατηρίες κατανοούν την εταιρεία σας, καθώς και εάν θα διαλέξουν να πραγματοποιήσουν επιχειρηματικές εκδηλώσεις μαζί σας.
Η Analytical Έρευνα Online Brand έχει γίνει καθιερωμένη πρακτική για επιχειρήσεις που επιθυμούν να αξιολογήσουν και να ενισχύσουν τη θέση της βραβείου σε μια δεδομένη αγορά.
Εκτός από την εξέταση των ελεγχούμενων ψηφιακών πόρων της βραβείου για δυνάμεις και αδυνάμεις, αυτή η έρευνα θα εξετάσει επίσης πώς μιλούν για τη βραβείου σε online channels που δεν ελέγχεται από την επιχείρηση, για να αξιολογήσει τη φήμη και την εικόνα.
Στο τέλος της διεξαγωγής μιας Analytical Έρευνας Online Brand, θα είστε σε θέση να αναπτύξετε μια μεταβαλλόμενη στρατηγική μάρκετινγκς βραβείου που συμφωνεί με τους μεγαλύτερους επιχειρηματικούς στόχους.
Αν και αυτή η διάλεξη περιέχεται στην κατηγορία 'Διαχείριση Βραβείου', αφορά τόσο πολλές άλλες εξειδικευμένες γνώσεις μέσα σε μια οργάνωση, από την εμπειρία πελατών και online user journeys μέχρι την εξόρυξη δεδομένων για στρατηγική και προγραμματισμός μάρκετινγκς.
Στο τέλος αυτής της εκπαίδευσης, οι συμμετέχοντες θα είναι σε θέση να:
-
Αξιολογήσουν τη διαθεσιμότητα μιας βραβείου στο δίχτυ για δυνάμεις και αδυνάμεις.
-
Εξετάσουν τη φήμη και την εικόνα μιας επιχείρησης στο δίχτυ.
-
Αναγνωρίσουν και ενισχύσουν την θέση μιας βραβείου σε μια δεδομένη αγορά.
-
Αναπτύξουν μια στρατηγική μάρκετινγκς με αποτελέσματα και πλήρως ολοκληρωμένο online marketing communication plan.
-
Διεξάγουν αναλυτικό brand analysis και δημιουργούν perceptual maps της βιομηχανίας.
-
Διεξάγουν SEO audit.
-
Μαθαίνουν τις ενημερωμένες κατευθύνσεις SEO στο πλαίσιο της AI.
-
Εξετάζουν αξιόλογες ενδείξεις για το πώς διαφορετικές ομάδες πελατών κατανοούν μια επιχείρηση και τα προϊόντα ή υπηρεσίες της.
-
Διαχειρίζονται online social listening.
-
Χρησιμοποιούν την AI για να κάνουν πιο αποδοτική τη συνεχή διεξαγωγή Analytical Έρευνας Brand.
Διάβασε περισσότερα...