Εξέλιξη Κομματιού
Θέματα Βάσης
- Ορισμός Μάρκας, Πολιτισμού Μάρκας, Ταυτότητας Μάρκας, Φήμης και Εικόνας
- Η σχέση μεταξύ της δυναμικής της μάρκας και του ποσοστού κέρδους ενός επιχειρήματος
Η Δύναμη μιας Αξιολόγησης Μάρκας στο Δίχτυ
- Τι είναι το ψηφιακό αποδάκτυλο μιας μάρκας και γιατί είναι βασική σήμερα για την ολοκληρωμένη υγεία του επιχείρηματος;
- Πώς το αθροϊσμα πολλών σημείων επαφής καθορίζει την εικόνα και φήμη μιας μάρκας
- Πότε πρέπει να διεξαχθεί μια Αξιολόγηση Μάρκας στο Δίχτυ
- Η σημασία της περιοδικής διεξαγωγής Αξιολογήσεων Μάρκας στο Δίχτυ
- Το Πλαίσιο Αξιολόγησης Μάρκας στο Δίχτυ και αυτά που προέρχονται
Γενική Πρόσβαση & Σύμφωνη Διάθεση
- Επίπεδο και ταυτοχρόνως εκτίμηση των σημερινών προτεραιοτήτων, στόχων και των μικρών/μεγάλων παραγόντων που επηρεάζουν το επιχείρημα
- Ορισμός των στόχων της Αξιολόγησης μάρκας ώστε να εξασφαλιστεί καθοδηγημένο πλαίσιο
Αξιολόγηση των Διαθέσιμων Πληροφοριών στο Δίχτυ
- Αξιολόγηση των διαθεσίμων πληροφοριών μιας μάρκας στο δίχτυ για δυνάμεις και αδυναμίες, ώστε να αποκτήσουν εντύπωση οι πελάτες σχετικά με τη διαθεσίμων πληροφοριών
- Πώς η κατεύθυνση επικοινωνίας της μάρκας μπορεί να βλάψει ή να δυναμώσει την εικόνα της;
- Γενική λίστα με προσέγγιση για όλα τα επιχειρήματα κατά την αξιολόγηση διαθεσίμων πληροφοριών
Αξιολόγηση Διαθεσίμου Προσώπου και Φήμης στο Δίχτυ
- Αξιολόγηση SEO (Search Engine Optimization): Μεγάλο μέρος της φήμης κάθε μάρκας είναι πώς κατατάσσεται από τους διαδικτυακούς αναζητητές
- Πώς μπορεί να εξαξιολογηθεί και βελτιωθεί σήμερα το SEO;
- Πώς αλλάζει το AI (Τεχνητή Νοημοσύνη) το SEO
- Τα παλιά και νέα κατευθυντήρια γραμμές SEO
- Διαθέσιμες αναφορές: Η τοποθετημένη και ποιοτική δεδομένων που αποκαλύπτουν την πραγματική φήμη και εικόνα μιας μάρκας
- Αποκάλυψη αυτών που λένε τα στόχωσης και άγνωστοι χρήστες για μια μάρκα διαδικτυακά μέσω διαδικτυακής ακρόασης
- Συντελεστές Διαθέσιμου: Ένανα ανάλυση των μετρήσιμων που εξασφαλίζουν η διαδικτυακή επιχείρηση
- Διάγνωση και αναγνώριση των πραγμάτων που δυσκολεύουν ή μεγαλύτερα επικοινωνίας σχέδιο χρηστών και με την ανάληψη βασικών δεδομένων: κυκλοφορία, ποσοστό έξοδου, εμφανίσεις σελίδες και ρυθμοί μετατροπής
Ανταγωνιστική Ανάλυση
- Ορισμός του κλάδου
- Τάσεις, προβλέψεις και κύριοι ανταγωνιστές στον κλάδο
- Λίστα ανταγωνιστών
- Χάρτης φήμης: οπτικό μαπινγκ του μέρους που χάραξε μία μάρκα στον ανταγωνιστικό χώρο ως προς φήμη
- Αποκάλυψη των δυνάμεων και αδυναμιών της θέσης μίας μάρκας σε σύγκριση με τους ανταγωνιστές
Στρατηγική και Τεχνικές Μάρκας
- Καθορισμός των επιδοξιών θέσης μίας μάρκας
- Ανάπτυξη στόχων πολιτισμού μάρκας
- Σχεδιασμός τελικής στρατηγικής πολιτισμού βασισμένης στους αποτελέσματες της Αξιολόγησης
- Ανάπτυξη ολοκληρωμένου πλαισίου διαφήμισης για την επίδοση
- Ανάπτυξη κεντρικών δεικτών επιδόσεων και συστήματος ακολουθίας για την εκτίμηση προόδου και επιτυχίας
Πότε να χρησιμοποιήσετε AI σε μια Αξιολόγηση Μάρκας στο Δίχτυ
- 3 πεδία όπου επαγγελματικοί μπορούν να χρησιμοποιήσουν το AI στο διαδικτυακό φάσμα για αποδοτικότητα
- 3 περιοχές να είναι προσέγγιση με το AI κατά τη διαδικτυακή Αξιολόγηση Μάρκας
Απαιτήσεις
- Βασική κατανόηση των αρχών πολιτισμού και όρων
Αυτό το μάθημα σχετίζεται με ομάδες ή επαγγελματίες:
- Αν υποθεωρούν τη μεταφυσική αλλαγή μάρκας
- Που επιθυμούν να πάρουν χώρα ή να δυναμώσουν την τρέχουσα θέση μάρκας
- Επεκτάθηκαν σε νέο αγορά ή κλάδο
- Στόχευουν το επίτευξη νέων στόχων πελατών και ομάδων πελατών
- Που επιθυμούν να δημιουργήσουν στρατηγικές μάρκας που αλλάζουν και αντιστοιχούν στους ευρύτερους στόχους της επιχείρησης
- Στόχευουν να δημιουργήσουν μεγαλύτερη ανταγωνιστική μάρκα
- Εμπειρία υποψήφιων κατεβάθμισης στη φήμη και πολιτισμός
- Εμπειρία κακής διάθεσης της εικόνας/φήμης μάρκας ή που θέλουν να συμβούν την εικόνα μάρκας
- Που επιθυμούν να διagnostίσουν προβλήματα στη διαχείριση μάρκας
- Χρειάζονται να αναθεωρήσουν τα εμπορευματικά υλικά
- Ασχολούνται με μη συνεπή μερικά κλάδων, τους: παραμυθιές, λέξεις, εικόνες, σχεδιασμοί, νόημα, κ.λπ.
Ακροατήριο
- Διευθυντές πολιτισμού
- Στρατηγόι πολιτισμού
- Στρατηγοί μάρκας
- Λήπτες αποφάσεων πολιτισμού
- Επαγγελματίες πολιτισμού σε κάθε ρόλο
- Διαχειριστές και ομάδες δημιουργίας (δευτερεύουν ακροατήριο)
Σχόλια (3)
Irma was attuned to us as learners and our business needs. It was clear that she was actively listening to us from the informed feedback she then provided.
Siobhan - Raintree
Κομμάτι - Digital Marketing for Software-as-a-Service (SaaS)
She was able to answer everyones questions easily...Clearly indication of her expertise.
Yunus - Vodacom
Κομμάτι - Digital Marketing
I liked the alistair's knowledge and presentation style.