Εξέλιξη Κομματιού

Θέματα Βάσης

  • Ορισμός Μάρκας, Πολιτισμού Μάρκας, Ταυτότητας Μάρκας, Φήμης και Εικόνας
  • Η σχέση μεταξύ της δυναμικής της μάρκας και του ποσοστού κέρδους ενός επιχειρήματος

Η Δύναμη μιας Αξιολόγησης Μάρκας στο Δίχτυ

  • Τι είναι το ψηφιακό αποδάκτυλο μιας μάρκας και γιατί είναι βασική σήμερα για την ολοκληρωμένη υγεία του επιχείρηματος;
  • Πώς το αθροϊσμα πολλών σημείων επαφής καθορίζει την εικόνα και φήμη μιας μάρκας
  • Πότε πρέπει να διεξαχθεί μια Αξιολόγηση Μάρκας στο Δίχτυ
  • Η σημασία της περιοδικής διεξαγωγής Αξιολογήσεων Μάρκας στο Δίχτυ
  • Το Πλαίσιο Αξιολόγησης Μάρκας στο Δίχτυ και αυτά που προέρχονται

Γενική Πρόσβαση & Σύμφωνη Διάθεση

  • Επίπεδο και ταυτοχρόνως εκτίμηση των σημερινών προτεραιοτήτων, στόχων και των μικρών/μεγάλων παραγόντων που επηρεάζουν το επιχείρημα
  • Ορισμός των στόχων της Αξιολόγησης μάρκας ώστε να εξασφαλιστεί καθοδηγημένο πλαίσιο

Αξιολόγηση των Διαθέσιμων Πληροφοριών στο Δίχτυ

  • Αξιολόγηση των διαθεσίμων πληροφοριών μιας μάρκας στο δίχτυ για δυνάμεις και αδυναμίες, ώστε να αποκτήσουν εντύπωση οι πελάτες σχετικά με τη διαθεσίμων πληροφοριών
  • Πώς η κατεύθυνση επικοινωνίας της μάρκας μπορεί να βλάψει ή να δυναμώσει την εικόνα της;
  • Γενική λίστα με προσέγγιση για όλα τα επιχειρήματα κατά την αξιολόγηση διαθεσίμων πληροφοριών

Αξιολόγηση Διαθεσίμου Προσώπου και Φήμης στο Δίχτυ

  • Αξιολόγηση SEO (Search Engine Optimization): Μεγάλο μέρος της φήμης κάθε μάρκας είναι πώς κατατάσσεται από τους διαδικτυακούς αναζητητές
  • Πώς μπορεί να εξαξιολογηθεί και βελτιωθεί σήμερα το SEO;
  • Πώς αλλάζει το AI (Τεχνητή Νοημοσύνη) το SEO
  • Τα παλιά και νέα κατευθυντήρια γραμμές SEO
  • Διαθέσιμες αναφορές: Η τοποθετημένη και ποιοτική δεδομένων που αποκαλύπτουν την πραγματική φήμη και εικόνα μιας μάρκας
  • Αποκάλυψη αυτών που λένε τα στόχωσης και άγνωστοι χρήστες για μια μάρκα διαδικτυακά μέσω διαδικτυακής ακρόασης
  • Συντελεστές Διαθέσιμου: Ένανα ανάλυση των μετρήσιμων που εξασφαλίζουν η διαδικτυακή επιχείρηση
  • Διάγνωση και αναγνώριση των πραγμάτων που δυσκολεύουν ή μεγαλύτερα επικοινωνίας σχέδιο χρηστών και με την ανάληψη βασικών δεδομένων: κυκλοφορία, ποσοστό έξοδου, εμφανίσεις σελίδες και ρυθμοί μετατροπής

Ανταγωνιστική Ανάλυση

  • Ορισμός του κλάδου
  • Τάσεις, προβλέψεις και κύριοι ανταγωνιστές στον κλάδο
  • Λίστα ανταγωνιστών
  • Χάρτης φήμης: οπτικό μαπινγκ του μέρους που χάραξε μία μάρκα στον ανταγωνιστικό χώρο ως προς φήμη
  • Αποκάλυψη των δυνάμεων και αδυναμιών της θέσης μίας μάρκας σε σύγκριση με τους ανταγωνιστές

Στρατηγική και Τεχνικές Μάρκας

  • Καθορισμός των επιδοξιών θέσης μίας μάρκας
  • Ανάπτυξη στόχων πολιτισμού μάρκας
  • Σχεδιασμός τελικής στρατηγικής πολιτισμού βασισμένης στους αποτελέσματες της Αξιολόγησης
  • Ανάπτυξη ολοκληρωμένου πλαισίου διαφήμισης για την επίδοση
  • Ανάπτυξη κεντρικών δεικτών επιδόσεων και συστήματος ακολουθίας για την εκτίμηση προόδου και επιτυχίας

Πότε να χρησιμοποιήσετε AI σε μια Αξιολόγηση Μάρκας στο Δίχτυ

  • 3 πεδία όπου επαγγελματικοί μπορούν να χρησιμοποιήσουν το AI στο διαδικτυακό φάσμα για αποδοτικότητα
  • 3 περιοχές να είναι προσέγγιση με το AI κατά τη διαδικτυακή Αξιολόγηση Μάρκας

Απαιτήσεις

  • Βασική κατανόηση των αρχών πολιτισμού και όρων

Αυτό το μάθημα σχετίζεται με ομάδες ή επαγγελματίες:

  • Αν υποθεωρούν τη μεταφυσική αλλαγή μάρκας
  • Που επιθυμούν να πάρουν χώρα ή να δυναμώσουν την τρέχουσα θέση μάρκας
  • Επεκτάθηκαν σε νέο αγορά ή κλάδο
  • Στόχευουν το επίτευξη νέων στόχων πελατών και ομάδων πελατών
  • Που επιθυμούν να δημιουργήσουν στρατηγικές μάρκας που αλλάζουν και αντιστοιχούν στους ευρύτερους στόχους της επιχείρησης
  • Στόχευουν να δημιουργήσουν μεγαλύτερη ανταγωνιστική μάρκα
  • Εμπειρία υποψήφιων κατεβάθμισης στη φήμη και πολιτισμός
  • Εμπειρία κακής διάθεσης της εικόνας/φήμης μάρκας ή που θέλουν να συμβούν την εικόνα μάρκας
  • Που επιθυμούν να διagnostίσουν προβλήματα στη διαχείριση μάρκας
  • Χρειάζονται να αναθεωρήσουν τα εμπορευματικά υλικά
  • Ασχολούνται με μη συνεπή μερικά κλάδων, τους: παραμυθιές, λέξεις, εικόνες, σχεδιασμοί, νόημα, κ.λπ.

Ακροατήριο

  • Διευθυντές πολιτισμού
  • Στρατηγόι πολιτισμού
  • Στρατηγοί μάρκας
  • Λήπτες αποφάσεων πολιτισμού
  • Επαγγελματίες πολιτισμού σε κάθε ρόλο
  • Διαχειριστές και ομάδες δημιουργίας (δευτερεύουν ακροατήριο)
 21 Ώρες

Αριθμός συμμετέχοντων


Τιμή ανά συμμετοχαστή

Σχόλια (3)

Εφεξής Μαθήματα

Σχετικές Κατηγορίες