Η ψηφιακή παρουσία μίας μάρκας είναι απολυτά απαραίτητη για την επιβίωση ενός επιχειρήματος στο σύγχρονο υποδικτυωμένο κόσμο.
Αυτή η διδασκαλία που καθοδηγείται από εξειδικευμένο καθηγητή και λαμβάνεται με ζωντανή εκπαίδευση απευθύνεται σε προφεσιονάλες της αγοραστικής δραστηριότητα όλων των επιπέδων, οι οποίοι επιθυμούν να ενισχύσουν τη δικτυακή θέση της μάρκας του επιχειρήματός τους, να αξιολογήσουν την απόδοση της μάρκας και να διαχειριστούν τη φήμη και την εικόνα της μάρκας μέσω της πλήρους Αξιολόγησης Ψηφιακής Μάρκας.
Η συνολική εμπειρία που αποκτούν οι συμβαλλόμενοι μέσω πολλών ψηφιακών σημείων επαφής τελικά διαμορφώνει τον τρόπο με τον οποίο τα προορισμένα κοινότητα συμπεριφέρονται απέναντι στην εταιρεία, καθώς και τον τρόπο με τον οποίο δέχονται να πραγματοποιήσουν διακυβερνητικές συναλλαγές.
Μία ψηφιακή αξιολόγηση μάρκας έχει γίνει επίσημη πρακτική για τα επιχειρήματα, ώστε να αξιολογήσουν και να ενισχύσουν τη θέση της μάρκας σε ένα δεδομένο αγοραστικό περιβάλλον.
Εκτός από την εξέταση των κατεχόμενων ψηφιακών πόρων της μάρκας για συνεισφορές και αδυναμίες, αυτή η αξιολόγηση θα διαχωρίσει τον τρόπο με τον οποίο γίνεται αναφορά στην μάρκα σε ψηφιακές πλατφόρμες, δικαιούχους και κανάλια τα οποία το επιχείρημα δεν κυβερνά, ώστε να αξιολογήσει τη φήμη της μάρκας.
Στο τέλος της εκτέλεσης μίας ψηφιακής αξιολόγησης μάρκας, θα έχετε κυριάρχεια για να αναπτύξετε μία μεταμορφωτική στρατηγική πολιτισμού μάρκας, η οποία ταιριάζει με τους ευρύτερους στόχους του επιχειρήματος.
Αν και αυτός ο διδακτικός μαθησμός περιέχεται στην κατηγορία 'Διαχείριση Μάρκας', αφορά τόσο πολλά επιπλέον χώρια μέσα σε μία οργάνωση, από την αντίδραση του καταναλωτή και τους δρόμους χρήσης σε εξέλιξη γνώσεων μέχρι την πολιτική αγοραστικής δραστηριότητα και τη σχεδίαση.
Στο τέλος αυτής της εκπαίδευσης, οι συμμετέχοντες θα μπορούν να:
-
Αξιολογήσουν τη ψηφιακή παρουσία μίας μάρκας για συνεισφορές και αδυναμίες.
-
Αποκαλύψουν τη ψηφιακή φήμη και εικόνα ενός επιχειρήματος.
-
Αναγνωρίσουν και ενισχύουν τη θέση μίας μάρκας σε ένα δεδομένο αγοραστικό περιβάλλον.
-
Εξέλιξουν μία στρατηγική πολιτισμού και ταυτόχρονα ένα ενσωματωμένο ψηφιακό πλάνο αγοραστικής δραστηριότητα, τα οποία προχωρούν και δίνουν αποτέλεσμα.
-
Διεξαγάγουν μία συγκριτική ανάλυση της πολιτισμού και δημιουργούν χαρτογραφικά βελτιωμένα σχήματα.
-
Διεξαγάγουν έλεγχο SEO (Search Engine Optimization).
-
Μάθουν τη νέα κυβερνητική συμπεριφορά SEO στην εποχή των τεχνητών νευρωνικών δικτύων.
-
Ανακαλύψουν αξιόλογες γνώσεις σχετικά με το πώς διαφορετικές ομάδες καταναλωτών περιγράφουν ένα επιχείρημα και τα προϊόντα ή υπηρεσίες του.
-
Διαχειρίζονται ψηφιακά ακούσματα και διαλόγους συζήτησης.
-
Χρησιμοποιούν τεχνητά νευρωνικά δίκτυα για να καθιστούν πιο αποδοτική τη διακυβέρνηση ρουτινικών εξετάσεων μάρκας.
Διάβασε περισσότερα...