Εξέλιξη Κομματιού

Εισαγωγή στο Android

  • Χαρακτηριστικά του SDK του Android
  • Παρουσίαση του Πλαισίου Ανάπτυξης
  • Η Διαφυγή Dalvik Virtual Machine
  • Η Αρχιτεκτονική Εφαρμογών Android
  • Λήψη και Εγκατάσταση του SDK του Android

Μία Εφαρμογή Android

  • Δημιουργία Νέου Προ젝τού Android
  • Δημιουργία Ενός Android Virtual Device
  • Εφαρμογές Μπροστά και Πίσω
  • Ο Εμεύλητος του Android (Emulator)

Εφαρμογές και Activities

  • Παρουσίαση του Αρχείου Manifest της Εφαρμογής
  • Χρήση Πόρων (Resources)
  • Ο Κύκλος Ζωής της Εφαρμογής Android
  • Κατανόηση του Προτεριμότητα και των Καταστάσεων του Διεργασία της Εφαρμογής
  • Δημιουργία Activities και ο Κύκλος Ζωής του Activity
  • Βασική Σχεδίαση του UI του Android
  • Ορισμός ΛAYOUTs
  • Δημιουργία Νέων Fragments
  • Η Εργαλειοθήκη Widgets του Android
  • Παρουσίαση των Adapters

Ορισμός και Χρήση Στυλ (Styles)

  • Στοιχεία του Στυλ
  • Πού να Εφαρμόσεις ένα Στυλ
  • Τα Διαθέσιμα Χαρακτηριστικά
  • Κλήρωση ενός Στυλ (Inheritance of Style)

Χρήση Intents και Broadcast Receivers

  • Χρήση Intents για το Λaunching Activities
  • Χρήση Intents για την Εκπέμπεια Συμβάνων (Broadcast Events)
  • Δημιουργία Intent Filters και Broadcast Receivers
  • Εξαγωγή για τα Native Broadcast Intents
  • Παρακολούθηση Αλλαγών Κατάστασης του Συστήματος χρησιμοποιώντας Broadcast Intents

Χρήση Διαδικτυακών Πόρων (Internet Resources)

  • Σύνδεση σε έναν Διαδικτυακό Πόρο
  • Χρήση του Download Manager
  • Χρήση Διαδικτυακών Services (Internet Services)

Χρήση Αρχείων, Σώζοντας Κατάσταση και Preferences

  • Δημιουργία και Αποθήκευση Shared Preferences
  • Ανάκτηση Shared Preferences
  • Παρουσίαση του Framework Preferences και του Preference Activity
  • Συμπερίληψη Στατικών Αρχείων ως Πόρων (Resources)
  • Εργασία με το File System

Βάσεις Δεδομένων και Content Providers

  • Παρουσίαση Βάσεων Δεδομένων Android
  • Παρουσίαση του SQLite
  • Content Values και Cursors
  • Εργασία με Βάσεις Δεδομένων SQLite
  • Ζήτηση (Query) από Μια Βάση Δεδομένων
  • Δημιουργία Content Providers
  • Χρήση Content Providers

Εργασία στο Υπόλοιπο Φόντο (Background)

  • Παρουσίαση των Services
  • Συνδέσεις Services με Activities
  • Χρήση Υποφούντο (Background) Threads
  • Χρήση AsyncTask για την Εκτέλεση Ασυγχρόνων Εργασιών
  • Χρήση Alarms

Πώς να Νοτιφάκεις (Notify) Συμβάντα

  • Παρουσίαση του Action Bar
  • Δημιουργία και Χρήση Menus και Action Items στο Action Bar
  • Παρουσίαση Διαλόγων (Dialogs)
  • Παρουσίαση του Notification Manager
  • Δημιουργία Notifications

Γεωκώδικη Κωδικοποίηση και Location-Based Services

  • Χρήση Location-Based Services
  • Χρήση του Emulator με Location-Based Services
  • Επιλογή Ενός Provider Τοποθεσίας (Location Provider)
  • Βρίσκοντας τη Σημερινή Τοποθεσία Σου
  • Χρήση Proximity Alerts
  • Δημιουργία Map-Based Activities

Απαιτήσεις

Οι συμμετέχοντες θα πρέπει να είναι εξοικειωμένοι με μια βασική κατανόηση του τρόπου προγραμματισμού στο Java.

 21 Ώρες

Αριθμός συμμετέχοντων


Τιμή ανά συμμετοχαστή

Σχόλια (4)

Εφεξής Μαθήματα

Σχετικές Κατηγορίες