Course Outline

Ημέρα 1: Ενότητα 1: Εισαγωγή στο παλαιού τύπου και στο νέο BSS

● Τι είναι το παλαιού τύπου BSS; Στοιχείο BSS , Τιμολόγηση, Διαμεσολάβηση, Βαθμολογία, CRM, Διαχείριση εσόδων ● Telecom Αρχιτεκτονική αναφοράς ● Αρχιτεκτονική αναφοράς βάσει SOA για επιχειρήσεις ● Συστήματα και λογισμικό λειτουργίας νέας γενιάς (NGOSS) ● Ο βελτιωμένος χάρτης λειτουργιών Telecom (eTOM) & πλαίσιο επιχειρηματικής διαδικασίας. ● Το μοντέλο Shared Information Data (SID) ● Πλαίσιο που μπορεί να είναι εξειδικευμένο για τις ανάγκες ενός συγκεκριμένου οργανισμού. ● Ο Telecom Χάρτης Εφαρμογών (TAM) & πλαίσιο εφαρμογής για την απεικόνιση του λειτουργικού αποτυπώματος των εφαρμογών, σε σχέση με τις οριζόντιες διαδικασίες εντός του eTOM. ● The Technology Neutral Architecture (TNA)

Λειτουργικά Συστήματα και Λογισμικό Νέας Γενιάς (NGOSS) vs Legacy - Μια βόλτα στα NGOSS

● Χαλαρά συζευγμένα κατανεμημένα συστήματα ● Στοιχεία εφαρμογής/επαναχρησιμοποίηση ● Ένα τεχνολογικά ουδέτερο πλαίσιο συστήματος με συγκεκριμένες υλοποιήσεις τεχνολογίας ● Διαλειτουργικότητα σε δεδομένα/διεργασίες παρόχου υπηρεσιών ● Επιτρέπει περισσότερη επαναχρησιμοποίηση επιχειρησιακών στοιχείων σε πολλά επιχειρησιακά σενάρια ● Αυτοματοποίηση ροής εργασιών Παλιότερα ● Η παραδοσιακή αρχιτεκτονική συστημάτων χειριστή αποτελείται από τέσσερα επίπεδα, ● Business επίπεδο Συστήματος Υποστήριξης (BSS), με εστίαση σε πελάτες και επιχειρηματικούς ● συνεργάτες. Διαχειρίζεται πληροφορίες παραγγελίας, συνδρομητή, τιμολόγησης, αξιολόγησης και χρέωσης. ● Επίπεδο Operations Support System (OSS), που βασίζεται σε αποθέματα προϊόντων, υπηρεσιών και πόρων. ● Επίπεδο δικτύων – αποτελείται από στοιχεία δικτύου και συστήματα τρίτων. ● Επίπεδο ενσωμάτωσης – για μεγιστοποίηση της επικοινωνίας της εφαρμογής και της συνολικής ευελιξίας της λύσης.

Day-1 Module 2 Κατανόηση του μοντέλου eTOM

● Στρατηγική, υποδομή και προϊόν (SIP) που καλύπτει τον σχεδιασμό και τη διαχείριση του κύκλου ζωής ● Λειτουργίες που καλύπτουν τον πυρήνα της καθημερινής επιχειρησιακής διαχείρισης ● Επιχείρηση Management που καλύπτει τη διαχείριση εταιρικής ή επιχειρηματικής υποστήριξης ● Αγορά, Προϊόν και Πελάτη: Υψηλού επιπέδου άποψη της αγοράς και των προσφορών της επιχείρησης ● Υπηρεσία: Στοιχεία προϊόντος που αναπτύχθηκε από την επιχείρηση ● Πόρος (Εφαρμογή, Υπολογισμός και Δίκτυο): Καταναλώνεται στην παραγωγή της Υπηρεσίας ● Προμηθευτής/Συνεργάτης: Παροχή προϊόντων και υπηρεσιών στην επιχείρηση για την παραγωγή της Υπηρεσίας ● Επίπεδο 0: Επιχειρηματικές δραστηριότητες που διακρίνουν τις επιχειρησιακές πελατοκεντρικές διαδικασίες από τη διαχείριση και τις στρατηγικές διαδικασίες ● Επίπεδο 1: Ομαδοποιήσεις διαδικασιών συμπεριλαμβανομένων των επιχειρηματικών λειτουργιών και τυπικών διαδικασιών από άκρο σε άκρο ● Επίπεδο 2: Βασικές διεργασίες που συνδυάζονται για την παροχή υπηρεσιών ροές και άλλες διεργασίες από άκρο σε άκρο ● Επίπεδο 3: Εργασίες και σχετικές λεπτομερείς ροές επιχειρησιακών διαδικασιών «μοντέλου επιτυχίας» ● Επίπεδο 4: Βήματα και σχετικές λεπτομερείς ροές λειτουργικής διαδικασίας με συνθήκες σφάλματος και παραλλαγές προϊόντος και γεωγραφικών παραλλαγών (όπου απαιτείται) ● Επίπεδο 5 : Περαιτέρω αποσύνθεση σε λειτουργίες και συναφείς ροές λειτουργικής διαδικασίας όπου απαιτείται

Day-1 Module 3: CRM -1

● Διαχειριστείτε τον κύκλο ζωής από άκρο σε άκρο ενός αιτήματος πελάτη για προϊόντα. ● Δημιουργία και διαχείριση προφίλ πελατών. ● Διαχειριστείτε όλες τις αλληλεπιδράσεις με πελάτες – ερωτήματα, αιτήματα και απαντήσεις. ● Παρέχετε ενημερώσεις στο Billing και σε άλλα συστήματα με νότια σύνδεση σχετικά με τον πελάτη/λογαριασμό ● ενημερώσεις όπως η δημιουργία πελάτη/λογαριασμού, η διαγραφή, η τροποποίηση, οι λογαριασμοί αιτημάτων, ο τελικός λογαριασμός, οι διπλοί λογαριασμοί, τα πιστωτικά όρια μέσω του Middleware. ● Εργαστείτε με στοιχεία Order Management System, Product and Service Management στο CRM. ● Διαχείριση προτιμήσεων πελατών – Συμπεριλάβετε όλα τα σημεία επαφής και τα κανάλια στον πελάτη, συμπεριλαμβανομένων του κέντρου επικοινωνίας, των καταστημάτων λιανικής, των αντιπροσώπων, της αυτοεξυπηρέτησης και της υπηρεσίας πεδίου, καθώς και μέσω οποιουδήποτε μέσου (τηλέφωνο, πρόσωπο με πρόσωπο, web, φορητή συσκευή, συνομιλία, email, SMS, mail, ο λογαριασμός του πελάτη κ.λπ.). ● Υποστήριξη ενιαίας διεπαφής για στοιχεία επικοινωνίας πελατών, προτιμήσεις, στοιχεία λογαριασμού, προσφορές, ● εξοπλισμό καταστημάτων πελάτη, λεπτομέρειες λογαριασμού, λεπτομέρειες κύκλου λογαριασμών και πελάτη

Ημέρα-1 : Ενότητα 4: CRM-2 , Big Data Αναλυτικό, Διαχείριση εκκένωσης , Κοινωνικό CRM

● CRM, Πωλήσεις και Marketing ● CRM & Εξυπηρέτηση ● Μερικά ειδικά θέματα στο CRM ● Care Touch- Φροντίδα για την Εταιρική και την Εκτελεστική Τάξη για τη διατήρηση των σχέσεων με τους πελάτες.

● Διατήρηση- Φροντίζει για την ανατροπή και φροντίζει ιδιαίτερα να διατηρεί τους υπάρχοντες πελάτες. ● Outbound-back-end επεξεργασία του CRM ● Μέτρηση της επιτυχίας CRM- CSMM (Customer Satisfaction Management and Measurement), ● Ειδικά Προγράμματα Loyalty και προγράμματα κινήτρων έχουν σχεδιαστεί για προνομιούχους και τακτικούς πελάτες. την ώρα της επαγωγής. ● Telecom, το QoE είναι ένα μέτρο της ικανοποίησης των πελατών από τις υπηρεσίες που βίωσε. Το QoE μπορεί να είναι συγκεκριμένη υπηρεσία (π.χ., QoE βίντεο) ή ένα συνολικό μέτρο για όλες τις υπηρεσίες (π.χ. βίντεο, φωνή και δεδομένα συνολικά). ● QoE και S-KPI -ως συλλογική ανταμοιβή για την εταιρεία ● QoE και S-KPI Προγνωστική μοντελοποίηση από Big Data

Ημέρα 2: Ενότητα 5: Σύστημα Διαμεσολάβησης

● Επισκόπηση ● Ευέλικτοι επιχειρησιακοί κανόνες ● Αυτοματοποιημένο σύστημα επικύρωσης εισόδων ● Συμβατότητα διακόπτη: Παραδοσιακοί διακόπτες, όπως Northern, Lucent, Siemens και Mitel• Μαλακοί διακόπτες, όπως διακομιστές Taqua, GenBand, MetaSwitch, Redcom και Siemens.VOD, όπως Myrio και Motorola. ● Συμβατότητα μορφής δεδομένων : Συμβατότητα μορφής δεδομένων, αυτόματη καταγραφή μηνυμάτων (AMA), δεδομένα αυτόματης λογιστικής μηνυμάτων, συστήματα δικτύωσης (AMADNS), διεπαφή μηνυμάτων ανταλλαγής (EMI), μια ποικιλία από αρχεία λεπτομερειών κλήσεων (CDR), όπως αυτά από διακόπτες , Transcend Daily Call Detail (WorldCom), Standard Daily Extract (CenturyLink), DMS-MTX Call Detail Record, Lucent Flexent/AUTOPLEX Executive Call Processor, Οριοθετημένα με κόμματα (.csv) αρχεία συναλλαγών για VoIP, Οριοθετημένα με κόμματα (. csv) αρχεία συναλλαγών για VOD ● Ειδοποίηση συμβάντος ● Παρακολούθηση αρχείων ● Προγραμματισμός διαδικασίας ● Αναφορά

Day-2 Module 6 : Analytic Tools in Mediation :

● AMA Search- Φίλτρο με βάση ένα μεμονωμένο κριτήριο ή συνδυασμούς προκαθορισμένων πεδίων AMA- Αποτελέσματα ● Λεπτομέρειες μεμονωμένων εγγραφών και συνολικών συνόλων. ● EMI Search ● Φίλτρο που βασίζεται σε ένα ή σε συνδυασμούς προκαθορισμένων πεδίων EMI. ● Φιλτράρισμα με βάση την παράμετρο θέσης με κριτήρια χρήστη. ● Τα αποτελέσματα τοποθετούνται σε δύο μορφές αρχείων EMI βιομηχανίας ● ή εσωτερικές μορφές CDG. ● Λεπτομέρειες μεμονωμένων αρχείων και συνολικών συνόλων. ● Χρήση Search- Δημιουργήστε προσαρμοσμένα προφίλ για αναζήτηση κύριων αρχείων ή αρχείων εργασίας για μηνύματα και εγγραφές χρέωσης. ● Προσαρμοσμένα ερωτήματα και πίνακες ελέγχου

● Δημιουργήστε προσαρμοσμένα ερωτήματα και πίνακες εργαλείων για αναφορά και έλεγχο

Υπολογισμός ποσοστού Day-2 Module 7

● Πακέτα τιμών (έλεγχος της τιμολόγησης των συναλλαγών καθημερινής χρήσης) - Μεταβίβαση χρήσης με προκαθορισμένη τιμή-Χρησιμοποιήστε εναλλακτική χρέωση (ενότητες, κ.λπ. Χρησιμοποιήστε τον κωδικό του προγράμματος τιμών για τον προσδιορισμό της τιμής

● Σχέδια τιμών με βάση την τοποθεσία, Βάσει συγκεκριμένων ημερομηνιών, Ζώνη τιμών κατά απόσταση, τοποθεσίες κ.λπ., Διαφοροποίηση περιόδου τιμών, Βαθμολογία διακοπών, Κατάταξη μονάδων έναντι συναλλαγών , Κατάταξη αρχικής και υπερωρίας ● Προτεραιότητα επεξεργασίας ● Εκπτώσεις και διάφορες χρεώσεις -- επιλογή κριτήρια χρήσης (τύπος, υποτύπος, μέθοδος, κανόνες, κ.λπ.), κριτήρια επιλογής για μη χρήση (τύπος, τύπος στοιχείου, υποτύπος στοιχείου, κ.λπ.), Τα επιλεγμένα στοιχεία μπορούν να χρησιμοποιηθούν ως κατάλληλα ή/και επιλέξιμα είδη, και μπορεί να περιοριστεί σε χρεώσεις, πιστώσεις ή και τα δύο. Δομές βαθμίδας και όγκου. Ποσοστό αξιολόγησης, σταθερή βαθμολογία (μόνο χρεώσεις) ● Δικαιώματα: προκαθορισμένα ποσά χρήσης (λεπτά/συναλλαγές) από την κανονική τιμολόγηση, ποσοστό υπέρβασης που ισχύει για χρήση εντός συγκεκριμένης περιόδου(ών) τιμών. κριτήρια επιλογής χρήσης (τύπος, υπο-τύπος, μέθοδος, κανόνες κ.λπ.)· Στατική και δυναμική ποσότητα (αύξηση του δικαιώματος βάσει συγκεκριμένων συναλλαγών) ; επιλογή συγκέντρωσης (καταμερισμός του επιδόματος μεταξύ των υπηρεσιών) ; επιλογή pre-pooling (μια χρονολογική εφαρμογή του συγκεντρωτικού επιδόματος)· Λειτουργίες αναλογίας, ποσότητας χρέωσης και κληρονομικότητας ; Τα είδη που πληρούν τις προϋποθέσεις ως ελάχιστη χρέωση.

Ημέρα- 2 Ενότητα 8 Διαδικασία χρέωσης -1

● Χαρακτηριστικά χρέωσης ● Βαθμολογία & τιμολόγηση ● Επεξεργασία πληρωμών ● Έλεγχος πιστώσεων και εισπράξεις ● Διαφωνίες και προσαρμογές ● Υπηρεσίες προπληρωμής και μεταπληρωμής ● Πολύγλωσσες & πολλαπλά νομίσματα ● Διακανονισμοί μεταξύ εταιρειών ● Προϊόντα & υπηρεσίες ● Εφαρμογές έκπτωσης Τύποι χρέωσης: ● Χρέωση προπληρωμής: ● Χρέωση μετά την πληρωμή: ● Χρέωση διασύνδεσης: ● Χρέωση διασύνδεσης ● Χρεώσεις περιαγωγής: ● Πρωτόκολλο TAP3, ● Λογισμικό χρέωσης συγκλίνουσας χρέωσης:

● Convergys IRB, Amdocs Ensemble, AMS Tapestry, Kenan Arbor, Saville Systems κ.λπ.

Ημέρα-3 : Ενότητα 9 Σύστημα χρέωσης-2

Χρεώσεις ● Χρεώσεις έναρξης προϊόντος ● Περιοδικές χρεώσεις προϊόντος ● Χρεώσεις τερματισμού προϊόντος ● Χρεώσεις αναστολής προϊόντος ● Περιοδικές χρεώσεις αναστολής προϊόντος ● Χρεώσεις επανενεργοποίησης προϊόντος ● Χρεώσεις χρήσης προϊόντος

Call Detail Record (CDR)-η χρήση με τη μορφή Call Detail Record (CDR)/Usage

Αναλυτικό αρχείο (UDR)

● Τηλεφωνία GSM: Φωνητικές κλήσεις -MSC (Κέντρο μεταγωγής κινητής τηλεφωνίας) ● SMS -- SMSC ● Διακίνηση δεδομένων- GGSN ● Κίνηση MMS- MMSC ● CDR περιαγωγής- στοιχείο μεταγωγής συνεργάτη. Εγγραφή CDR (επιπλέον) : ● Κύκλος χρέωσης ● Στοιχεία χρέωσης ● Αναστολή χρέωσης ● Ειδοποίηση σκληρής συλλογής ● Δράση σκληρής συλλογής-Μαύρη λίστα ● Διαχείριση διαφορών

Ημέρα 3: Ενότητα 10 Χρέωση και έσοδα Management (BRM)

● Μια λειτουργική επισκόπηση του BRM ● Ο κύκλος ζωής των εσόδων Management ● δημιουργία εσόδων ● σύλληψη εσόδων ● συλλογή εσόδων ● ανάλυση εσόδων ● ενσωματώσεις εταιρικής εφαρμογής (ERP) ● Αρχιτεκτονική ενοποίησης εφαρμογών για επικοινωνίες ● Εφαρμογή Management Πακέτο τεχνολογίας πλατφόρμας για BRM

Προσομοίωση μοντέλου εσόδων:

● Χρέωση για χρήση δεδομένων με βάση τη διάρκεια και την ποσότητα δεδομένων

● Προσφορά προωθήσεων όπως Friends and Family σε συνδρομητές φωνής ● Χρήση δεδομένων προφίλ πελατών όπως Friends & Οικογένεια ή Ειδική Ημέρα για να εφαρμόσετε ειδικές εκπτώσεις ● Ρυθμίστε κλιμακωτές τιμές και εκπτώσεις με βάση την ποσότητα ή τον όγκο χρήσης, όπως το ποσό που δαπανήθηκε ή τα λεπτά συνομιλίας κατά τη διάρκεια της περιόδου χρέωσης ● Διαμόρφωση τιμολόγησης με βάση την ημέρα και την ώρα, συμπεριλαμβανομένων της ημέρας της εβδομάδας, της ημέρας -του μήνα, αργίας και μήνα του έτους ● Ρυθμίστε ορισμούς ζωνών και βασικές τιμές για τη χρήση της τηλεφωνίας με βάση τη ζώνη προέλευσης και τερματισμού ● Χρησιμοποιήστε ευέλικτους κανόνες εγκυρότητας για προσφορές, για παράδειγμα, προσδιορίστε ότι μια έκπτωση ισχύει από την πρώτη φορά εφαρμόζεται για διάρκεια τριών μηνών ● Καθορισμός κανόνων εξάρτησης και αποκλεισμού πακέτου και έκπτωσης ● Εφαρμογή βέλτιστων τιμών για μεμονωμένο συνδρομητή με βάση τη χρήση κατά τον προηγούμενο κύκλο χρέωσης ● Παροχή αποζημίωσης για κλήσεις που διακόπηκαν ● Προσαρμόστε την τιμολόγηση μιας προσφοράς για έναν εταιρικό πελάτη ● Μειώστε τη συνολική χρέωση κατά τον χρόνο τιμολόγησης αξιολογώντας τις συνθήκες ορίου ● Προσφέρει κίνητρα έκπτωσης μεταξύ λογαριασμών ● Παρέχετε εκπτώσεις μεταξύ των υπηρεσιών για ευκαιρίες cross-sell και up-sell ● Ενεργοποιήστε τη δυναμική έκπτωση, για παράδειγμα, όπως η μείωση της χρέωσης για τα 10 αριθμούς που καλούνται πιο συχνά κατά τη διάρκεια του τρέχοντος κύκλου χρέωσης

Ημέρα 3: Ενότητα 11 BSS σε eTOM

● eTOM σε eTOM ● eTOM v4 σε v14-evolution ● eTOM σε NGOSS ● BSS μέσω eTOM σε NGOSS ● Επίπεδο 0: Business Δραστηριότητες που διακρίνουν τις επιχειρησιακές πελατοκεντρικές διαδικασίες από τη διαχείριση και τις στρατηγικές διαδικασίες ● Επίπεδο 1: Ομαδοποιήσεις διαδικασιών συμπεριλαμβανομένων των επιχειρηματικών λειτουργιών και τυπικές διεργασίες από άκρο σε άκρο ● Επίπεδο 2: Βασικές διεργασίες που συνδυάζονται για να παρέχουν ροές υπηρεσιών και άλλες διεργασίες από άκρο σε άκρο ● Επίπεδο 3: Εργασίες και σχετικές λεπτομερείς ροές επιχειρηματικής διαδικασίας «μοντέλου επιτυχίας» Επίπεδο 4: Βήματα και συναφείς λεπτομερείς ροές επιχειρησιακής διεργασίας με συνθήκες σφάλματος και παραλλαγές προϊόντος και γεωγραφίας (όπου απαιτείται) ● Επίπεδο 5: Περαιτέρω αποσύνθεση σε λειτουργίες και συναφείς ροές επιχειρησιακής διεργασίας όπου απαιτείται

Ημέρα 3 : Ενότητα 12 Προχωρημένο Θέμα-1 : Ανατροπή και απάτη Management με χρήση Big Data

● Τύποι Churn ● Account Churn- Όπου ο πελάτης έχει χαθεί εντελώς ● Product Churn- Όταν ο πελάτης έχει μειώσει το προφίλ συνδρομής του ● Μειωμένη δαπάνη- Όπου ο πελάτης έχει μειώσει τις δαπάνες του

Churn Analytics :

● Churn Score- Ο υπολογισμός της συμπεριφοράς των πελατών ● Customer value- Υπολογισμένος με βάση τις επιθυμίες και την ικανοποίηση του πελάτη Αναλύσεις διαχείρισης απάτης

● Έλεγχος σύγκρουσης ● Έλεγχος ταχύτητας ● Μαύρη λίστα ● Έλεγχος κατωφλίου ● Έλεγχος νέου συνδρομητή ● Έλεγχος μοτίβων ● Έλεγχος προφίλ

Requirements

Δεν απαιτούνται συγκεκριμένες απαιτήσεις για να παρακολουθήσετε αυτό το μάθημα.

 21 Hours

Number of participants



Price per participant

Testimonials (5)

Related Courses

AI Awareness for Telecom

14 Hours

Cisco CCNA Syllabus in 5 Days

35 Hours

Cisco ASA/Pix Operation

28 Hours

Related Categories