Course Outline

Ενότητα -1: Εισαγωγή στο παλαιού τύπου OSS, Ταξίδι σε νέο εικονικοποιημένο OSS

  • Elements OSS, Voice/Video/Data/Enterprise
  • Σχεδιασμός και κατασκευή, παροχή & Διατηρώ
  • Καλώδιο, DSL, Ευρυζωνική, Ασύρματη, Backbone
  • FCAPS
  • Διαφορετικοί τύποι διαχείρισης: Διαδικασία, Σφάλμα, Απόδοση, Χωρητικότητα, Κυκλοφορία, Εργατικό δυναμικό, Ενεργοποίηση/Απενεργοποίηση, Εκπλήρωση υπηρεσίας, Διαμόρφωση
  • Big Data σε OSS/BOSS: Αναλυτική ανάλυση και λήψη αποφάσεων σε πραγματικό χρόνο/ Ακριβές ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ: Στόχευση αναβάθμισης αξίας, μείωση εκπομπών / Λειτουργική αποτελεσματικότητα - Προληπτική εξυπηρέτηση πελατών/ Επισκεψιμότητα με επίκεντρο τον συνδρομητή

Ενότητα-2: Εισαγωγή σε διαφορετικούς τύπους υπηρεσιών δικτύωσης παλαιού τύπου

  • Τι είναι ένα Δίκτυο;
  • Προσανατολισμός σύνδεσης (Μεταγωγή κυκλώματος)
  • Χωρίς σύνδεση (Μεταγωγή πακέτων/κυψελών)
  • Ποιότητα υπηρεσίας (QoS): Διακίνηση, καθυστέρηση, jitter, Rings και Rerouting
  • Τεχνολογίες για την υποστήριξη υψηλής αξιοπιστίας: Δακτύλιοι, πρόσθετο υλικό, Rerouting, πρόσθετη ευφυΐα
  • Δίκτυο Element (διακόπτης/δρομολογητής, Μέσα μετάδοσης): Συνεστραμμένο ζεύγος, ομοαξονικό, οπτικές ίνες, αέρας
  • Τεχνολογίες: Synchronous Digital Hierarchy (SDH), SONET, (PDH), Architecture: Rings and Lines
  • Πολυπλεξία διαίρεσης πυκνού κύματος (DWDM)
  • Λειτουργία ασύγχρονης μεταφοράς (ATM), Ρελέ καρέ (F/R)
  • Ενσωματωμένη υποστήριξη QoS: Ισχύει για Voice, Data, Video
  • Προσανατολισμός σύνδεσης (PVC, SVC), Αρχιτεκτονική: Ιεραρχική, Πρωτόκολλο Διαδικτύου (IP) Πολύ υψηλή ταχύτητα – έως 10 GB
  • Χωρίς σύνδεση: Αρχιτεκτονική: Directed Acyclic Graph
  • Υπηρεσία πολλαπλών επιπέδων

Ενότητα-3: Δίκτυο Management Σύστημα (NMS)-1: Πρωτόκολλα, Σφάλματα, Διαμόρφωση

  • Χρήση διαχειριστή και αντιπροσώπων: Πρωτόκολλα όπως SNMP (πρωτόκολλο απλού δικτύου Management), TL1 (γλώσσα μετάφρασης 1), MMI, Q3, CORBA: SNMP - Πρωτόκολλο απλού δικτύου Management
  • Χρήση στοίβας TCP/IP (SNMP έναντι UDP μέσω IP):
  • Χρήση Management Βάσης Πληροφοριών (MIB): Τυπικό (πάνω από 2000) Πειραματικό, Ειδικό για επιχειρήσεις, Κατασκευαστές ορίζουν και δημοσιεύουν ιδιόκτητα MIB, Πρότυπο για δίκτυα IP και γίνονται το πρωτόκολλο de-facto διαχείρισης, μπορεί να χρησιμοποιηθεί για σφάλματα, απόδοση,
  • Διαμόρφωση: Το SNMPv3 έπρεπε να περιλαμβάνει μεγαλύτερες δυνατότητες, Μειονεκτήματα όσον αφορά την επεκτασιμότητα και την ασφάλεια, Διαμεσολάβηση χρέωσης μέσω μαζικής μεταφοράς AMA ή CDR, Ασφάλεια που θα αντιμετωπιζόταν στο SNMPv3
  • Βλάβη: Ανίχνευση, απομόνωση και διόρθωση μη φυσιολογικής λειτουργίας
  • Διαμόρφωση: Αλλαγή της διαμόρφωσης, Συλλογή πληροφοριών σχετικά με την τρέχουσα κατάσταση, Ανακοινώσεις σημαντικών αλλαγών στην κατάσταση
  • Λογιστική: Παρακολούθηση της χρήσης των υπηρεσιών από τους πελάτες
  • Απόδοση: Συλλέξτε στατιστικές πληροφορίες
  • Κατώφλι: Διατήρηση και εξέταση αρχείων καταγραφής ιστορικών καταστάσεων συστήματος
  • Ασφάλεια: Δημιουργία, ειδοποίηση, διαγραφή και έλεγχος υπηρεσιών ασφαλείας και συμβάντων
  • Διαχείριση σφαλμάτων – (σε βάθος): Επιτήρηση συναγερμών, Αναφορά και σύνοψη συναγερμών, Φιλτράρισμα και εντοπισμός σφαλμάτων, Χρήση ορίων, Πρόβλεψη σφαλμάτων, Συσχέτιση συναγερμών, Χειρισμός καταιγίδων συμβάντων, Προσδιορισμός υποκείμενου σφάλματος, Αυτοματοποίηση διορθωτικών ενεργειών, Διόρθωση σφάλματος, Προώθηση συναγερμών (X .733), Εισιτήρια προβλημάτων (X.790), Δοκιμή σέρβις, κύκλωμα, δοκιμή, επαναφορά βρόχου
  • Configuration Management: Απόθεμα Management, Τρέχουσα κατάσταση κάθε οντότητας – Τι είναι διαθέσιμο, τι χρησιμοποιείται, τι σχεδιάζεται, Παρακολούθηση των ρυθμίσεων της συσκευής και του τρόπου λειτουργίας τους, Προμήθεια, Ορισμός πληροφοριών διαμόρφωσης, Ορισμός και τροποποίηση τιμών χαρακτηριστικών, Παροχή πόρων κατόπιν αιτήματος – Σχεδιασμός και εκχώρηση – Αυτόματη εύρεση διαδρομής, Καθορισμός και τροποποίηση σχέσεων Έναρξη και τερματισμός λειτουργιών δικτύου
  • Διανομή λογισμικού, Ρύθμιση ρολογιού
  • Trail Manager

Ενότητα-4:: Δίκτυο Management Σύστημα (NMS)-2: Λογιστική, Απόδοση, Ασφάλεια (Περισσότερες λεπτομέρειες)

  • Λογιστική: Παρακολούθηση χρήσης υπηρεσιών από πελάτες, Δημιουργία αρχείων χρήσης - οι πόροι περιλαμβάνουν Απαιτήσεις / Αποστολέας / Παραλήπτης - Αριθμός πακέτων/χρόνος (βάση τιμής έναντι χρήσης βάσει χρόνου) - Παρακολούθηση QoS, Υπηρεσία, Communication εγκαταστάσεις Υλικό υπολογιστή
  • Διαχείριση απόδοσης: Παρακολούθηση απόδοσης – δείγμα διαφόρων μετρήσεων, Διανομή κίνησης, Ποσοστό τύπων πακέτων, Κατανομή μεγεθών πακέτων, Διανομή καθυστερήσεων, συγκρούσεις, σφάλματα CRC, πακέτα που απορρίφθηκαν, Χρήση καναλιού, Απόδοση Management Έλεγχος, Όρια συναγερμού, Έλεγχος κυκλοφορίας, Απόδοση Ανάλυση,Καταγραφή στατιστικών για περαιτέρω ανάλυση - τάσεις δικτύου. Επίδραση του κυκλοφοριακού φόρτου, Ορίστε ένα σταθερό δίκτυο
  • Ασφάλεια: Διαχείριση χρηστών - Access Ασφάλεια, Αναγνώριση, Έλεγχος ταυτότητας και εξουσιοδότηση, Οριοθέτηση εύρους, Λειτουργικότητα, Διαδρομή ελέγχου, Παρακολούθηση συμβάντων ασφαλείας και παραγωγή συναγερμών, Κρυπτογράφηση δεδομένων: δημόσιο κλειδί, ιδιωτικό κλειδί, κλειδί συνεδρίας, Προσδιορισμός προσπαθειών επίθεσης και αποκλεισμός τους, Αποκλεισμός κακόβουλου περιεχομένου (ιούς, σκουλήκια κ.λπ.), Ανάκτηση εισβολής

Ενότητα-5: MIB Support & OSS, Inventory Management System

  • RFC1155 Structure of Management Information RFC1157/ Simple Network Management Protocol /RFC1212 Concise MIB Definitions /RFC1213 Management Information Base II (MIB II) /RFC1354 SNMP IP Forwarding Table /MIB RFC1447 RFC1447 Party of the Version RFC1447 MIB για SNMPv2 RFC1471/ MIB για το πρωτόκολλο ελέγχου σύνδεσης του PPP RFC1472 /MIB για τα πρωτόκολλα ασφαλείας του PPP RFC1473/ MIB για το πρωτόκολλο ελέγχου δικτύου IP του PPP RFC1474/ MIB για το πρωτόκολλο ελέγχου δικτύου γέφυρας PPP RFC1493 Objects Definitions για Γέφυρες /RFC1512 FDDI Management Βάση πληροφοριών/ RFC1643 Τύπος διεπαφής τύπου Ethernet MIB
  • Μοντέλο Υπηρεσίας και Απογραφή Δικτύου που χρησιμοποιείται από όλες τις διαδικασίες OSS: Σχεδιασμός - Πληροφορίες σχετικά με την τρέχουσα και προγραμματισμένη χρήση χωρητικότητας
  • Εκπλήρωση - Παροχή υπηρεσιών και πόρων, Διασφάλιση - Συσχέτιση βάσει τοπολογίας
  • Υποστήριξη: Όλες οι τεχνολογίες > Όλες οι υπηρεσίες > Όλοι οι προμηθευτές > Αυτόματη ανακάλυψη > Οι πάροχοι υπηρεσιών έχουν πάντα πολλαπλά συστήματα απογραφής
  • Φυσική και λογική απογραφή
  • Απογραφή υπηρεσιών

Ενότητα-6: ETOM & OSS

Λειτουργικά Συστήματα και Λογισμικό Νέας Γενιάς (NGOSS) vs Legacy - Μια βόλτα

ΕΤΟΜ14 προς ΜΚΟ

  • Χαλαρά συζευγμένα κατανεμημένα συστήματα
  • Στοιχεία εφαρμογής/επαναχρησιμοποίηση
  • Ένα τεχνολογικά ουδέτερο πλαίσιο συστήματος με συγκεκριμένες υλοποιήσεις τεχνολογίας
  • Διαλειτουργικότητα σε δεδομένα/διεργασίες παρόχου υπηρεσιών
  • Επιτρέπει περισσότερη επαναχρησιμοποίηση επιχειρησιακών στοιχείων σε πολλά επιχειρηματικά σενάρια
  • Αυτοματοποίηση ροής εργασιών

Κληροδότημα

  • Η παραδοσιακή αρχιτεκτονική συστημάτων χειριστή αποτελείται από τέσσερα επίπεδα,
  • Business Επίπεδο συστήματος υποστήριξης (BSS), με έμφαση στους πελάτες και τις επιχειρήσεις
  • συνεργάτες. Διαχειρίζεται πληροφορίες παραγγελίας, συνδρομητή, τιμολόγησης, αξιολόγησης και χρέωσης.
  • Επίπεδο συστήματος υποστήριξης λειτουργιών (OSS), που βασίζεται σε αποθέματα προϊόντων, υπηρεσιών και πόρων.
  • Επίπεδο δικτύων – αποτελείται από στοιχεία δικτύου και συστήματα τρίτων.
  • Επίπεδο ενσωμάτωσης – για μεγιστοποίηση της επικοινωνίας της εφαρμογής και της συνολικής ευελιξίας της λύσης.
  • Στρατηγική, Υποδομή και Προϊόν (SIP) που καλύπτει τον σχεδιασμό και τη διαχείριση του κύκλου ζωής
  • Λειτουργίες που καλύπτουν τον πυρήνα της καθημερινής επιχειρησιακής διαχείρισης
  • Επιχείρηση Management που καλύπτει τη διαχείριση εταιρικής ή επιχειρηματικής υποστήριξης
  • Αγορά, προϊόν και πελάτης: Προβολή υψηλού επιπέδου της αγοράς και των προσφορών της επιχείρησης
  • Service: Στοιχεία προϊόντος που αναπτύχθηκαν από την επιχείρηση
  • Πόρος (Εφαρμογή, Υπολογισμός και Δίκτυο): Καταναλώνεται στην παραγωγή της Υπηρεσίας
  • Προμηθευτής/Συνεργάτης: Παροχή προϊόντων και υπηρεσιών στην επιχείρηση για την παραγωγή της Υπηρεσίας
  • Επίπεδο 0: Business Activiti που διακρίνει τις επιχειρησιακές διαδικασίες που προσανατολίζονται στον πελάτη από τις διαδικασίες διαχείρισης και στρατηγικές
  • Επίπεδο 1: Ομαδοποιήσεις διεργασιών, συμπεριλαμβανομένων των επιχειρηματικών λειτουργιών και τυπικών διαδικασιών από άκρο σε άκρο
  • Επίπεδο 2: Βασικές διεργασίες που συνδυάζονται για να παρέχουν ροές υπηρεσιών και άλλες διεργασίες από άκρο σε άκρο
  • Επίπεδο 3: Καθήκοντα και σχετικές λεπτομερείς ροές επιχειρηματικών διαδικασιών «μοντέλου επιτυχίας».
  • Επίπεδο 4: Βήματα και σχετικές λεπτομερείς λειτουργικές ροές διεργασιών με συνθήκες σφάλματος και παραλλαγές προϊόντος και γεωγραφίας (όπου απαιτείται)
  • Επίπεδο 5: Περαιτέρω αποσύνθεση σε λειτουργίες και συναφείς λειτουργικές ροές διεργασιών όπου απαιτείται

Ενότητα-7: Διαδικασία Management

  • Παράδειγμα διαδικασίας: ΕΚΤΕΛΕΣΗ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ > Η παραγγελία περιλαμβάνει, Ημερομηνία παράδοσης, Συνδυασμός τύπων υπηρεσιών, Τοποθεσία
  • Σχεδιαστής Διαδικασιών
  • Εμπειρία Πελατών – QoSMoS
  • Data Management
  • Ζήτηση Management Υπηρεσίες
  • Υπηρεσίες δοκιμών
  • Κοινωνικό CRM (νέοι τομείς)

Ενότητα-8: Χωρητικότητα Management

  • Σχεδιασμός χωρητικότητας με προοπτική: Μακροπρόθεσμος/μεσοπρόθεσμος προσανατολισμός, προσέγγιση προσανατολισμένη από πάνω προς τα κάτω, Τυπική περίπτωση χρήσης: - Σχέδιο χωρητικότητας με προοπτική - Ανάλυση "What-if" - Αλλαγές στη δομή του δικτύου
  • Προληπτική χωρητικότητα Management: Μεσοπρόθεσμος/βραχυπρόθεσμος προσανατολισμός, Παρακολούθηση συνεχούς χρήσης, Προσαρμοστική αύξηση χωρητικότητας, Τυπικές περιπτώσεις χρήσης: - Ανάλυση τάσεων χωρητικότητας - Προσαρμογή χωρητικότητας «ακριβώς έγκαιρα» - Δυναμικό κατώτατο όριο
  • Τα επίπεδα σοβαρότητας των ορίων διευκολύνουν την αναφορά προβλημάτων: Τα επίπεδα σοβαρότητας με δυνατότητα διαμόρφωσης από τον χρήστη βοηθούν στην ιεράρχηση προτεραιοτήτων, Γρήγορο εντοπισμό ζητημάτων χωρητικότητας, Θύρα, VLAN, φορέα, Ισχύ κ.λπ. Μπορεί να χρησιμοποιηθεί σε τρέχοντα ή τάσεις δεδομένων

Ενότητα-9: Trend, Site & Συχνότητα Management

  • Διασφάλιση ότι το δίκτυο έχει το σωστό μέγεθος: Κατανοήστε τι υπάρχει εκεί έξω και πώς χρησιμοποιείται, Προσδιορίστε το δίκτυο που δεν χρησιμοποιείται, Δείτε ποια νέα ζήτηση έρχεται , Καθορίστε τι και πότε θα κατασκευαστεί
  • Επιτρέποντας στον χειριστή να δημιουργήσει το "Δίκτυο έτοιμο για υπηρεσία" > Μειώστε τις ελλείψεις χωρητικότητας και παραγγείλετε πτώση/καθυστέρηση
  • Θέση Management: Μοντελοποίηση του χρησιμοποιήσιμου χώρου σε μια τοποθεσία, π.χ. την περίμετρο και τη διάταξη ενός δωματίου εξοπλισμού
  • Power and HVAC: Μοντέλα τροφοδοτικά, γεννήτριες, μονάδες κλιματισμού και οι δυνατότητές τους
  • Ζώνη Management: Αναπαριστά τις σχέσεις μεταξύ μιας παροχής (π.χ. ρεύμα) και των τμημάτων της τοποθεσίας που εξυπηρετεί
  • Τοποθέτηση συσκευής: Βεβαιωθείτε ότι ο εξοπλισμός είναι εγκατεστημένος σε κατάλληλη τοποθεσία με επαρκή ισχύ και ψύξη
  • Google Map Integration

Ενότητα 10: Εκπλήρωση υπηρεσίας

  • Διαθέστε και ενεργοποιήστε πόρους για την υποστήριξη νέων υπηρεσιών πελατών π.χ. Quad playoffering για 100 $ το μήνα, Ευρυζωνική σύνδεση – π.χ. 10 MB/sec την καθημερινή και 20 MB/sec το σαββατοκύριακο, Voice – 1000 λεπτά εσωτερικού συν διεθνείς κλήσεις στα 10c ανά λεπτό > Ασύρματο – 1000 SMS, 500 λεπτά εσωτερικής φωνής και 1 GB δεδομένων. Σε περίπτωση υπέρβασης, το κόστος είναι 1c ανά λεπτό SMS ή φωνής ή MB > TV – 50 βασικά κανάλια και 4 αθλητικά κανάλια
  • Καταγραφή παραγγελίας: Προσφέρετε στον πελάτη διαφορετικό συνδυασμό υπηρεσιών > Φωνή > Δεδομένα > Τηλεόραση > Ασύρματο, Με διάφορα σχέδια τιμών, Λεπτά φωνής, Ταχύτητα δεδομένων, Όγκος δεδομένων, Τηλεοπτικά κανάλια, Αριθμός SMS, Υποστήριξη πολλαπλών ενεργειών παραγγελίας, Παροχή, αλλαγή, ακύρωση, αναστολή, τροποποίηση

Ενότητα-11: Ενεργοποίηση και διαχείριση εργατικού δυναμικού

  • Ανάθεση εντολής εργασίας: Ανάθεση παραγγελιών εργασίας, Τύπος/κατηγορία, Τοποθεσία και χρόνος οδήγησης, Σημασία
  • Δεξιότητες: SLA, Χρόνοι δέσμευσης, Οδηγίες εργασίας
  • Ενεργοποίηση: Χρήση συστημάτων ενεργοποίησης για την εκτέλεση των εργασιών που καθορίζονται από τα συστήματα απογραφής χρησιμοποιώντας το API του αντίστοιχου συστήματος διαχείρισης στοιχείων, Χρήση της δυνατότητας διαμόρφωσης του FCAPS, Χρησιμοποιείται για αυτόματες ενέργειες

Ενότητα-12: Πρόσφατες τάσεις στην ενσωμάτωση OSS/BSS, Big Data & IoT σε Telecom

  • Εικονικοποίηση OSS/BSS
  • Προηγμένα αναλυτικά και μεγάλα δεδομένα
  • Αναλυτική ανάλυση και λήψη αποφάσεων σε πραγματικό χρόνο
  • Ακριβές ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ: Στόχευση αναβάθμισης αξίας, μείωση εκτροπής
  • Λειτουργική αποτελεσματικότητα - Προληπτική φροντίδα πελατών
  • Κίνηση με επίκεντρο συνδρομητή εκτός φόρτου
  • Βελτιστοποίηση τοποθεσίας κυψέλης
  • Δυναμικό προφίλ
  • Κάντε κλικ στην Ανάλυση ροής

Προαιρετική 4η ημέρα στο Big Data Analytics στο OSS

Στόχος Marketing/ Εξαγορές πελατών/συνδρομητών

  • Για τον εντοπισμό πελατών υψηλότερης ταχύτητας
  • Για τον εντοπισμό πελατών για ένα δεδομένο προϊόν
  • Για να προσδιορίσετε το σωστό σύνολο προϊόντων για έναν πελάτη (Recommendation Engine)
  • Τεχνική τμηματοποίησης αγοράς
  • Τεχνικές Cross-Sale και upsale
  • Τεχνική τμηματοποίησης πελάτη
  • Τεχνική πρόβλεψης εσόδων από πωλήσεις

Churn Management και μείωση

  • 3 τύποι εκκένωσης: Ενεργός/Εσκεμμένος, Περιστροφικός/Συμπτωματικός, Παθητικός ακούσιος
  • 3 ταξινόμηση των ανατρεπόμενων πελατών: Σύνολο, Κρυφό, Μερικό
  • Κατανόηση των μεταβλητών CRM για το churn
  • Συλλογή δεδομένων συμπεριφοράς πελατών
  • Συλλογή δεδομένων αντίληψης πελατών
  • Συλλογή δημογραφικών δεδομένων πελατών
  • Καθαρισμός δεδομένων CRM
  • Μη δομημένα δεδομένα CRM (κλήσεις πελατών, εισιτήρια, μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου) και η μετατροπή τους σε δομημένα δεδομένα για ανάλυση Churn
  • Social Media CRM-νέος τρόπος εξαγωγής δείκτη ικανοποίησης πελατών
  • Μελέτη περίπτωσης-1: T-Mobile Η.Π.Α.: Μείωση ανατροπής κατά 50%

Αναλύσεις λειτουργίας δικτύου

Αναλυτική Λειτουργία Δικτύου- ανάλυση βασικών αιτιών αποτυχιών δικτύου, διακοπή υπηρεσίας από
μεταδεδομένα, IPDR και CRM:

  • Χρήση CPU
  • Χρήση Μνήμης
  • Χρήση ουράς QoS
  • Θερμοκρασία συσκευής
  • Σφάλμα διεπαφής
  • εκδόσεις IoS
  • Συμβάντα δρομολόγησης
  • Παραλλαγές καθυστέρησης
  • Αναλύσεις Syslog
  • Απώλεια πακέτων
  • Όριο απόδοσης
  • Παγίδες συσκευών
  • IPDR (IP λεπτομερής εγγραφή) συλλογή και επεξεργασία
  • Χρήση δεδομένων IPDR για κατανάλωση εύρους ζώνης συνδρομητών, χρήση διεπαφής δικτύου, κατάσταση μόντεμ και διαγνωστικά
  • Πληροφορίες HFC

Big Data OSS/BSS προμηθευτής/Πλατφόρμα- Μια συγκριτική μελέτη

  • IBM & COMVERSE OSS/BSS
  • Λύση ανοιχτού κώδικα Flexera OSS
  • Λογισμικό ETI
  • Ericsson
  • Huawei
  • Nokia
  • Oracle
  • Subex
  • Amdoc
  • Ascom

Requirements

Δεν απαιτούνται συγκεκριμένες απαιτήσεις για να παρακολουθήσετε αυτό το μάθημα.

 21 Hours

Number of participants


Price per participant

Testimonials (2)

Upcoming Courses

Related Categories