
Τοπικά, καθοδηγούμενα από εκπαιδευτές live Telecom μαθήματα επιδεικνύουν μέσω διαδραστικής πρακτικής άσκησης τις βασικές αρχές και τα προηγμένα θέματα της Telecom . Telecom εκπαίδευση Telecom είναι διαθέσιμη ως "επί τόπου ζωντανή εκπαίδευση" ή "μακρινή ζωντανή εκπαίδευση". Η επιτόπια κατάρτιση σε απευθείας σύνδεση μπορεί να πραγματοποιηθεί σε τοπικό επίπεδο στις εγκαταστάσεις του πελάτη στο Ελλάδα ή σε εταιρικά κέντρα κατάρτισης NobleProg στο Ελλάδα . Η απομακρυσμένη ζωντανή εκπαίδευση πραγματοποιείται μέσω μιας διαδραστικής, απομακρυσμένης επιφάνειας εργασίας. NobleProg - Ο τοπικός παροχέας εκπαίδευσης
Machine Translated
Testimonials
πολλές πληροφορίες, όλες τις ερωτήσεις που αναφέρθηκαν, ενδιαφέροντα παραδείγματα
A1 Telekom Austria AG
Course: Deep Learning for Telecom (with Python)
Machine Translated
Τα ποικίλα θέματα
Daniel Lindh - Tele 2 Sverige AB
Course: OpenStack for Telecom
Machine Translated
Μου αρέσει ότι εμείς πριν η εκπαίδευση είχε κάποιες συναντήσεις για να συζητήσουμε ποια μέρη πρέπει να επικεντρωθούμε και τι είναι ενδιαφέρον για μας στο Tele2.
Tele 2 Sverige AB
Course: OpenStack for Telecom
Machine Translated
Η πάστα, όλες τις πληροφορίες που πήρα.
Tele 2 Sverige AB
Course: OpenStack for Telecom
Machine Translated
Παίζοντας σε ένα μη παραγωγικό περιβάλλον.
Tele 2 Sverige AB
Course: OpenStack for Telecom
Machine Translated
και τον τρόπο με τον οποίο η
NetWorkS! Sp. z o.o.
Course: AI Awareness for Telecom
Machine Translated
Telecom Course Outlines
-
Κατανοήστε τις θεμελιώδεις έννοιες της βαθιάς μάθησης.
Μάθετε τις εφαρμογές και τις χρήσεις της βαθιάς μάθησης στην τηλεπικοινωνία.
Χρησιμοποιήστε Python, Keras και TensorFlow για να δημιουργήσετε μοντέλα βαθιάς μάθησης για τηλεπικοινωνίες.
Δημιουργήστε το δικό σας βαθιά μάθηση μοντέλο προβλέψεων πελατών χρησιμοποιώντας Python.
-
Διαδραστική διάλεξη και συζήτηση.
Πολλές ασκήσεις και πρακτικές.
Hands-on εφαρμογή σε ένα ζωντανό εργαστήριο περιβάλλον.
-
Για να ζητήσετε μια προσαρμοσμένη εκπαίδευση για αυτό το μάθημα, παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας για να οργανώσετε.
- Διαδραστική διάλεξη και συζήτηση.
- Πολλές ασκήσεις και πρακτική.
- Χειροκίνητη υλοποίηση σε εργασιακό περιβάλλον.
- Για να ζητήσετε μια προσαρμοσμένη εκπαίδευση για αυτό το μάθημα, επικοινωνήστε μαζί μας για να κανονίσετε.
This course is primarily aimed at managers in Telecom operation who need to have 360
view of a) legacy BSS in eTOM b) emerging BSS in NGOSS c) Billing system including
mediation, rating and CDR in details. This course also introduces in new topics like
advanced big data based CRM, Churn management and Fraud Management.
περιοχή του OSS / BSS έχει υποστεί αποδιοργανωτικές αλλαγές ειδικά με την εικονικοποίηση του OSS / BSS και δόθηκε
το γεγονός ότι πολλές από τις νέες υπηρεσίες OTT (πάνω από την κορυφή) είναι οι νεοϊδρυόμενες υπηρεσίες με βάση το διαδίκτυο / κινητά
που δεν ταιριάζουν στο παλαιό OSS. Σε αυτήν την τρέχουσα πορεία, η οποία αποτελείται από 4 ημέρες, δαπανώνται οι πρώτες 3 μέρες
εκτενώς για να αναπτύξει το υπόβαθρο στο παλαιό OSS / BSS, ενώ οι τελευταίες 5 ενότητες, είναι αφιερωμένες στην εξήγηση
αναδυόμενη εφαρμογή ανάλυσης Big Data σε στρώμα OSS / BSS Στοχευμένο κοινό:
- Τηλεπικοινωνίες / Κινητή Λειτουργία Άνθρωποι
- Επαγγελματίες Πωλήσεων Τηλεπικοινωνιών
- Πωλητές / εργολάβοι επιχείρησης τηλεπικοινωνιών
- CXO, VP, διευθυντές επιπέδου διευθυντών της TELECOM
- Μηχανικοί δικτύων
- Δυναμικό του δικτύου
- Τεχνικοί διευθυντές τηλεπικοινωνιών
- Διάλεξη μέρους, συζήτηση, πρακτική ασκήσεις
- διαδραστική διάλεξη και συζήτηση.
- πολλές ασκήσεις και εξάσκηση.
- εφαρμογή σε περιβάλλον ζωντανού εργαστηρίου.
- για να ζητήσετε μια προσαρμοσμένη εκπαίδευση για αυτό το μάθημα, παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας για να κανονίσετε.
- Plan, αναπτύξτε και διαχειριστείτε το OpenStack ως ιδιωτικό σύννεφο.
- Κατανοήστε την αρχιτεκτονική και την εφαρμογή της στο OpenStack.
- Αντικαταστήστε φυσικούς δρομολογητές και διακομιστές με εικονικές μηχανές που εκτελούνται σε ένα ιδιωτικό σύννεφο.
- Μειώστε το κόστος υποδομής και συντήρησης μέσω της εικονικής διαμόρφωσης και του υπολογιστικού νέφους.
- επιταχύνετε την ανάπτυξη νέων υπηρεσιών στους πελάτες.
- διαδραστική διάλεξη και συζήτηση.
- πολλές ασκήσεις και εξάσκηση.
- εφαρμογή σε περιβάλλον ζωντανού εργαστηρίου.
- για να ζητήσετε μια προσαρμοσμένη εκπαίδευση για αυτό το μάθημα, παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας για να κανονίσετε.
- Κατανοήστε, αξιολογήστε και υιοθετήσετε διαφορετικές προσεγγίσεις για τη διαχείριση των ονομάτων χρήστη και των κωδικών πρόσβασης.
- Δημιουργήστε ένα ενιαίο σύστημα σύνδεσης που λειτουργεί σε όλες τις εφαρμογές που χρησιμοποιούνται σε ένα περιβάλλον τηλεπικοινωνιών.
- Χρησιμοποιήστε την τεχνολογία ταυτότητας για να κατανοήσετε ξεκάθαρα τους πελάτες και τις ανάγκες τους.
- Εφαρμόστε ένα σύστημα ελέγχου ταυτότητας που λειτουργεί σε διάφορες πλατφόρμες (φορητό, κινητό, κ.λπ.).
- Διαδραστική διάλεξη και συζήτηση.
- Πολλές ασκήσεις και πρακτική.
- Χειροκίνητη εφαρμογή σε περιβάλλον εργαστηριακού εργαστηρίου.
- Για να ζητήσετε μια προσαρμοσμένη εκπαίδευση για αυτό το μάθημα, επικοινωνήστε μαζί μας για να κανονίσετε.
Last Updated: