Course Outline
Ενότητα 1
- Ανάλυση Προτάσεων Προσωπικού Δανεισμού
- Ποιες πληροφορίες πρέπει να μας παρέχουν οι πελάτες;
- Ποιες επιπλέον πληροφορίες πρέπει να μας παρέχουν οι πελάτες;
- Πώς αναλύουμε αυτές τις πληροφορίες για να ελέγξουμε την αυθεντικότητά τους;
- Το CAMPARI ως μνημονικό για την ανάλυση προτάσεων Προσωπικού Δανεισμού
- Χαρακτήρας : τι γνωρίζουμε για τον πελάτη – για παράδειγμα το ιστορικό του με την τράπεζα και το προηγούμενο ιστορικό δανείου
- Δυνατότητα : από πού προέρχονται οι αποπληρωμές – τι «εφεδρικά» μετρητά διαθέτει ο πελάτης για να χρηματοδοτήσει την αποπληρωμή του δανείου;
- Περιθώριο : ποιο είναι το σωστό επιτόκιο για τον δανεισμό – αυτό είναι το «ενοίκιο» που ζητάμε από τον πελάτη να πληρώσει για τα χρήματά μας και θα αντικατοπτρίζει τον κατάλληλο βαθμό κινδύνου
- Σκοπός : γιατί ο πελάτης θέλει το δάνειο – αγοράζει/χρηματοδοτεί μια αγορά που είναι αποδεκτή από την τράπεζα και είναι η περίοδος αποπληρωμής κατάλληλη για αυτό το είδος αγοράς;
- Ποσό : πόσα θέλει να δανειστεί ο πελάτης – συνεισφέρουν κάτι στις τιμές αγοράς ή η τράπεζα ζητά να δανείσει 100%;
- Αποπληρωμή : ποιο είναι το χρονοδιάγραμμα αποπληρωμής – θα μπορεί ο πελάτης να διατηρήσει αυτές τις πληρωμές για τη διάρκεια του δανείου;
- Ασφάλιση : ποια ασφάλεια (ασφάλεια) θα περιμέναμε να προσφερθεί – πόσο εύκολο θα είναι να νομιμοποιηθεί αυτή η ασφάλεια δίνοντας στην τράπεζα την «Ασφάλιση» που θέλει;
Ενότητα 2
Αλληλεπίδραση μεταξύ δανειστή και πελάτη
- Κατανόηση συμπεριφορών
- Πώς αναπτύσσεται η συμπεριφορά μας από προηγούμενες αλληλεπιδράσεις (τόσο εντός όσο και εκτός τράπεζας);
- Πώς αναπτύσσεται επίσης η συμπεριφορά του πελάτη μας από πολλές αλληλεπιδράσεις
- Πώς μπορούμε να διασφαλίσουμε ότι κατανοούμε τη συμπεριφορά των πελατών και, εξίσου σημαντικό, ότι κατανοούν τη δική μας…;
- Αποτελεσματική Communication
- Τι εννοούμε με τον όρο Αποτελεσματικό Communication;
- Πώς επηρεάζεται το Effective Communication από τις πρώτες εντυπώσεις;
- Πώς επηρεάζεται το Effective Communication από διαφορετικούς τρόπους επικοινωνίας: πρόσωπο με πρόσωπο / ήχος / e-mail / κ.λπ.;
- Δημιουργία (και διατήρηση) σχέσης
- Κατανόηση της Συναισθηματικής Νοημοσύνης για την οικοδόμηση (και τη διατήρηση) σχέσεων με τους πελάτες – και, συμπτωματικά, με τους συναδέλφους…
- Χρησιμοποιώντας τα 5 βήματα του Goleman's για τη Συναισθηματική Νοημοσύνη στις αλληλεπιδράσεις με τους πελάτες
- Αυτογνωσία
- Αυτο-Management
- Κίνητρο
- Ενσυναίσθηση
- Κοινωνικές Δεξιότητες
- Τα επίπεδα της σχέσης – και πώς τα επιτυγχάνουμε
- Το μοντέλο επικοινωνίας της Βέρνης – και η σύνδεσή του με τη σχέση
- Τεχνικές συνέντευξης
- Λήψη των σωστών πληροφοριών
- Έλεγχος της ακρίβειας αυτών των πληροφοριών στις συζητήσεις
- Προκλητικές ασάφειες (ή πληροφορίες που φαίνεται να είναι λανθασμένες)
- Ζητώντας εναλλακτικές / Προσφέροντας εναλλακτικές
- Αποτελεσματικές τεχνικές ακρόασης
Ενότητα 3
- Λήψη της απόφασης
- Πώς φτάνουμε στη σωστή απόφαση;
- Εξισορρόπηση "υπέρ" και "μειονεκτήματα"
- Αναλύοντας ξανά τις πληροφορίες CAMPARI στη συνέχεια…
- Δόμηση του δανεισμού
- Ρύθμιση του δανείου ώστε να ανταποκρίνεται στο βέλτιστο «σχήμα» του δανείου:
- Βέλτιστο για την τράπεζα
- Βέλτιστο για τον πελάτη
- Δημιουργία των κατάλληλων εγγράφων και υπογραφή τους πριν από την προκαταβολή των χρημάτων…
- Ρύθμιση του δανείου ώστε να ανταποκρίνεται στο βέλτιστο «σχήμα» του δανείου:
- Ασφάλιση
- Ποια ασφάλεια θεωρεί η τράπεζα κατάλληλη για αυτόν τον δανεισμό;
- Είναι η τράπεζα έτοιμη να δανείσει ακάλυπτα;
- Γιατί όχι…;
- Τι ασφάλεια έχει να προσφέρει ο πελάτης;
- Πώς τελειοποιεί η τράπεζα την ασφάλεια για να διασφαλίσει ότι προστατεύεται επαρκώς σε περίπτωση χρεοκοπίας;
- …και Αποπληρωμή!
- Ρύθμιση της κατάλληλης διαδικασίας παρακολούθησης για το δάνειο ώστε να διασφαλίζεται ότι η αποπληρωμή γίνεται πάντα (όσο το δυνατόν πλησιέστερα) εντός του χρονοδιαγράμματος
- Τι ενέργειες πρέπει να κάνουμε εάν η αποπληρωμή αποκλίνει από το συμφωνημένο χρονοδιάγραμμα
- Σε ποιο στάδιο αρχίζουμε να ανησυχούμε…;
Ενότητα 4
- Παρακολούθηση Χαρτοφυλακίου Δανεισμού
- Ποιες διαδικασίες τακτικής παρακολούθησης θα πρέπει να εφαρμόζει η τράπεζα σε ολόκληρο το Χαρτοφυλάκιο Δανεισμού;
- Ποια είναι τα έγκαιρα προειδοποιητικά σημάδια που πρέπει να αναζητήσει η τράπεζα;
- Σε ποιο στάδιο αυτά τα σημάδια έγκαιρης προειδοποίησης σημαίνουν στην πραγματικότητα ότι το δάνειο (δάνεια!) είναι εκτός λειτουργίας;
- Αλληλεπιδράσεις με πελάτες (επανεξέταση)
- Πώς επικοινωνεί η τράπεζα με τον πελάτη τώρα που ο δανεισμός δεν αποδίδει όπως έχει συμφωνηθεί (και αναμένεται!);
- Πώς πρέπει να αλλάξει αυτή η διαδικασία επικοινωνίας από την αρχική επικοινωνία όταν συζητούνταν το δάνειο;
- Αναθεωρημένες τεχνικές συνέντευξης
- Διαπραγματευτικές Ικανότητες
- Ποια είναι τα βήματα που απαιτούνται για να «διαπραγματευτείτε» με τον πελάτη για να λάβετε την καλύτερη δυνατή λύση – τόσο για τον πελάτη όσο και για την τράπεζα…;
- Κατανόηση των IVC (Inexpensive Valuable Concessions) και των WAP (Walk Away Positions) που διαθέτει η τράπεζα για να καταλήξει σε συμφωνία
Ενότητα 5
- Κακά και αμφίβολα χρέη
- Πώς αποφασίζει η τράπεζα ότι ένα δάνειο είναι πλέον «Κακό»;
- Ποια είναι τα βήματα που απαιτούνται τώρα στην προσπάθεια επίτευξης αποπληρωμής;
- Τι έχει αλλάξει τώρα με τις πληροφορίες στην αρχική αξιολόγηση CAMPARI;
- Ποια είναι η τρέχουσα αξιολόγηση CAMPARI;
- Πώς μπορεί η τράπεζα να μάθει από προηγούμενες εκτιμήσεις οι οποίες, με το πλεονέκτημα της εκ των υστέρων, αποδεικνύεται ότι ήταν εσφαλμένες;
- Πώς πρέπει η τράπεζα να προγραμματίσει εκ νέου τη δανειακή σύμβαση;
- Πότε πρέπει η τράπεζα να αρχίσει να συνειδητοποιεί την ασφάλειά της;
- Ποια νομική προσφυγή έχει η τράπεζα για να «αναγκάσει» τον πελάτη να εξοφλήσει…;
(Προαιρετικό) Ενότητα 6
Το μάθημα μπορεί επίσης να περιλαμβάνει την ανάλυση και τη λήψη αποφάσεων για δανεισμό μικρών επιχειρήσεων - για ατομικούς εμπόρους, εταιρικές σχέσεις και μη εταιρικές οντότητες
- Συμπεριλαμβανομένης της αξιολόγησης των πιο παραδοσιακών πηγών χρηματοοικονομικών πληροφοριών μέσω Ισολογισμών, Λογαριασμών Αποτελεσμάτων και Ζημιών και Οικονομικών Προβλέψεων
Testimonials (7)
I generally enjoyed the activity after each topic.
JOCELYN BARTOLOME - Innovative Investors & Financing Co., Inc.; Innovative Investors & Financing Co., Inc.
Course - Credit Risk Management for Consumer Lending
All the topics are all informative and related to our daily life and work. So its really very helpful and useful .
EMMA GABRIEL - Innovative Investors & Financing Co., Inc.; Innovative Investors & Financing Co., Inc.
Course - Credit Risk Management for Consumer Lending
I obtained a lot of information in my line of work most especially about leadership and how our system works.
HERMAN TENORIO - Innovative Investors & Financing Co., Inc.; Innovative Investors & Financing Co., Inc.
Course - Credit Risk Management for Consumer Lending
The most like about the training is about the workshop so that we apply what i have learned about the topic.
Janette Base - Innovative Investors & Financing Co., Inc.; Innovative Investors & Financing Co., Inc.
Course - Credit Risk Management for Consumer Lending
Doing the case study was particularly helpful. The self awareness bit was an eye opener. All in all a great training session.
Zandrea Cabal - Innovative Investors & Financing Co., Inc.; Innovative Investors & Financing Co., Inc.
Course - Credit Risk Management for Consumer Lending
I genuinely was benefit from the group activity.
LOLITA DELA PENA - Innovative Investors & Financing Co., Inc.; Innovative Investors & Financing Co., Inc.
Course - Credit Risk Management for Consumer Lending
I really was benefit from the campari / TRUST FORMULA.