Course Outline

Ενότητα 1

  • Ανάλυση Προτάσεων Προσωπικού Δανεισμού
    • Ποιες πληροφορίες πρέπει να μας παρέχουν οι πελάτες;
    • Ποιες επιπλέον πληροφορίες πρέπει να μας παρέχουν οι πελάτες;
    • Πώς αναλύουμε αυτές τις πληροφορίες για να ελέγξουμε την αυθεντικότητά τους;
  • Το CAMPARI ως μνημονικό για την ανάλυση προτάσεων Προσωπικού Δανεισμού
    • Χαρακτήρας : τι γνωρίζουμε για τον πελάτη – για παράδειγμα το ιστορικό του με την τράπεζα και το προηγούμενο ιστορικό δανείου
    • Δυνατότητα : από πού προέρχονται οι αποπληρωμές – τι «εφεδρικά» μετρητά διαθέτει ο πελάτης για να χρηματοδοτήσει την αποπληρωμή του δανείου;
    • Περιθώριο : ποιο είναι το σωστό επιτόκιο για τον δανεισμό – αυτό είναι το «ενοίκιο» που ζητάμε από τον πελάτη να πληρώσει για τα χρήματά μας και θα αντικατοπτρίζει τον κατάλληλο βαθμό κινδύνου
    • Σκοπός : γιατί ο πελάτης θέλει το δάνειο – αγοράζει/χρηματοδοτεί μια αγορά που είναι αποδεκτή από την τράπεζα και είναι η περίοδος αποπληρωμής κατάλληλη για αυτό το είδος αγοράς;
    • Ποσό : πόσα θέλει να δανειστεί ο πελάτης – συνεισφέρουν κάτι στις τιμές αγοράς ή η τράπεζα ζητά να δανείσει 100%;
    • Αποπληρωμή : ποιο είναι το χρονοδιάγραμμα αποπληρωμής – θα μπορεί ο πελάτης να διατηρήσει αυτές τις πληρωμές για τη διάρκεια του δανείου;
    • Ασφάλιση : ποια ασφάλεια (ασφάλεια) θα περιμέναμε να προσφερθεί – πόσο εύκολο θα είναι να νομιμοποιηθεί αυτή η ασφάλεια δίνοντας στην τράπεζα την «Ασφάλιση» που θέλει;

Ενότητα 2

Αλληλεπίδραση μεταξύ δανειστή και πελάτη

  • Κατανόηση συμπεριφορών
    • Πώς αναπτύσσεται η συμπεριφορά μας από προηγούμενες αλληλεπιδράσεις (τόσο εντός όσο και εκτός τράπεζας);
    • Πώς αναπτύσσεται επίσης η συμπεριφορά του πελάτη μας από πολλές αλληλεπιδράσεις
    • Πώς μπορούμε να διασφαλίσουμε ότι κατανοούμε τη συμπεριφορά των πελατών και, εξίσου σημαντικό, ότι κατανοούν τη δική μας…;
  • Αποτελεσματική Communication
    • Τι εννοούμε με τον όρο Αποτελεσματικό Communication;
    • Πώς επηρεάζεται το Effective Communication από τις πρώτες εντυπώσεις;
    • Πώς επηρεάζεται το Effective Communication από διαφορετικούς τρόπους επικοινωνίας: πρόσωπο με πρόσωπο / ήχος / e-mail / κ.λπ.;
  • Δημιουργία (και διατήρηση) σχέσης
    • Κατανόηση της Συναισθηματικής Νοημοσύνης για την οικοδόμηση (και τη διατήρηση) σχέσεων με τους πελάτες – και, συμπτωματικά, με τους συναδέλφους…
    • Χρησιμοποιώντας τα 5 βήματα του Goleman's για τη Συναισθηματική Νοημοσύνη στις αλληλεπιδράσεις με τους πελάτες
      • Αυτογνωσία
      • Αυτο-Management
      • Κίνητρο
      • Ενσυναίσθηση
      • Κοινωνικές Δεξιότητες
    • Τα επίπεδα της σχέσης – και πώς τα επιτυγχάνουμε
    • Το μοντέλο επικοινωνίας της Βέρνης – και η σύνδεσή του με τη σχέση
  • Τεχνικές συνέντευξης
    • Λήψη των σωστών πληροφοριών
    • Έλεγχος της ακρίβειας αυτών των πληροφοριών στις συζητήσεις
    • Προκλητικές ασάφειες (ή πληροφορίες που φαίνεται να είναι λανθασμένες)
    • Ζητώντας εναλλακτικές / Προσφέροντας εναλλακτικές
    • Αποτελεσματικές τεχνικές ακρόασης

Ενότητα 3

  • Λήψη της απόφασης
    • Πώς φτάνουμε στη σωστή απόφαση;
    • Εξισορρόπηση "υπέρ" και "μειονεκτήματα"
    • Αναλύοντας ξανά τις πληροφορίες CAMPARI στη συνέχεια…
  • Δόμηση του δανεισμού
    • Ρύθμιση του δανείου ώστε να ανταποκρίνεται στο βέλτιστο «σχήμα» του δανείου:
      • Βέλτιστο για την τράπεζα
      • Βέλτιστο για τον πελάτη
    • Δημιουργία των κατάλληλων εγγράφων και υπογραφή τους πριν από την προκαταβολή των χρημάτων…
  • Ασφάλιση
    • Ποια ασφάλεια θεωρεί η τράπεζα κατάλληλη για αυτόν τον δανεισμό;
    • Είναι η τράπεζα έτοιμη να δανείσει ακάλυπτα;
      • Γιατί όχι…;
    • Τι ασφάλεια έχει να προσφέρει ο πελάτης;
    • Πώς τελειοποιεί η τράπεζα την ασφάλεια για να διασφαλίσει ότι προστατεύεται επαρκώς σε περίπτωση χρεοκοπίας;
  • …και Αποπληρωμή!
    • Ρύθμιση της κατάλληλης διαδικασίας παρακολούθησης για το δάνειο ώστε να διασφαλίζεται ότι η αποπληρωμή γίνεται πάντα (όσο το δυνατόν πλησιέστερα) εντός του χρονοδιαγράμματος
    • Τι ενέργειες πρέπει να κάνουμε εάν η αποπληρωμή αποκλίνει από το συμφωνημένο χρονοδιάγραμμα
      • Σε ποιο στάδιο αρχίζουμε να ανησυχούμε…;

Ενότητα 4

  • Παρακολούθηση Χαρτοφυλακίου Δανεισμού
    • Ποιες διαδικασίες τακτικής παρακολούθησης θα πρέπει να εφαρμόζει η τράπεζα σε ολόκληρο το Χαρτοφυλάκιο Δανεισμού;
    • Ποια είναι τα έγκαιρα προειδοποιητικά σημάδια που πρέπει να αναζητήσει η τράπεζα;
    • Σε ποιο στάδιο αυτά τα σημάδια έγκαιρης προειδοποίησης σημαίνουν στην πραγματικότητα ότι το δάνειο (δάνεια!) είναι εκτός λειτουργίας;
  • Αλληλεπιδράσεις με πελάτες (επανεξέταση)
    • Πώς επικοινωνεί η τράπεζα με τον πελάτη τώρα που ο δανεισμός δεν αποδίδει όπως έχει συμφωνηθεί (και αναμένεται!);
    • Πώς πρέπει να αλλάξει αυτή η διαδικασία επικοινωνίας από την αρχική επικοινωνία όταν συζητούνταν το δάνειο;
    • Αναθεωρημένες τεχνικές συνέντευξης
  • Διαπραγματευτικές Ικανότητες
    • Ποια είναι τα βήματα που απαιτούνται για να «διαπραγματευτείτε» με τον πελάτη για να λάβετε την καλύτερη δυνατή λύση – τόσο για τον πελάτη όσο και για την τράπεζα…;
    • Κατανόηση των IVC (Inexpensive Valuable Concessions) και των WAP (Walk Away Positions) που διαθέτει η τράπεζα για να καταλήξει σε συμφωνία

Ενότητα 5

  • Κακά και αμφίβολα χρέη
    • Πώς αποφασίζει η τράπεζα ότι ένα δάνειο είναι πλέον «Κακό»;
    • Ποια είναι τα βήματα που απαιτούνται τώρα στην προσπάθεια επίτευξης αποπληρωμής;
    • Τι έχει αλλάξει τώρα με τις πληροφορίες στην αρχική αξιολόγηση CAMPARI;
    • Ποια είναι η τρέχουσα αξιολόγηση CAMPARI;
      • Πώς μπορεί η τράπεζα να μάθει από προηγούμενες εκτιμήσεις οι οποίες, με το πλεονέκτημα της εκ των υστέρων, αποδεικνύεται ότι ήταν εσφαλμένες;
    • Πώς πρέπει η τράπεζα να προγραμματίσει εκ νέου τη δανειακή σύμβαση;
    • Πότε πρέπει η τράπεζα να αρχίσει να συνειδητοποιεί την ασφάλειά της;
    • Ποια νομική προσφυγή έχει η τράπεζα για να «αναγκάσει» τον πελάτη να εξοφλήσει…;

(Προαιρετικό) Ενότητα 6

Το μάθημα μπορεί επίσης να περιλαμβάνει την ανάλυση και τη λήψη αποφάσεων για δανεισμό μικρών επιχειρήσεων - για ατομικούς εμπόρους, εταιρικές σχέσεις και μη εταιρικές οντότητες

  • Συμπεριλαμβανομένης της αξιολόγησης των πιο παραδοσιακών πηγών χρηματοοικονομικών πληροφοριών μέσω Ισολογισμών, Λογαριασμών Αποτελεσμάτων και Ζημιών και Οικονομικών Προβλέψεων
 21 Hours

Number of participants


Price per participant

Testimonials (7)

Upcoming Courses

Related Categories