Εξέλιξη Κομματιού

Σύντομη εισαγωγή σε κινητήρια για τους κανόνες

  1. Σύντομη ιστορία των Expert Systems (Εξπέρτων Συστημάτων) και των Rules Engine (Κινητήρων Κανόνων)
  2. Τι είναι η τεχνητή νοημοσύνη;
  3. Προς-πάλιν συμβατική αλυσίδωση (Forward vs Backward chaining)
  4. Δηλωτικός vs διαδικαστικός/oop
  5. Σύγκριση λύσεων
  6. Όποτε να χρησιμοποιούνται κινητήρια για τους κανόνες;
  7. Όποτε να μη χρησιμοποιούνται κινητήρια για τους κανόνες;
  8. Εναλλακτικές λύσεις σε κινητήρια για τους κανόνες

KIE (Knowledge Is Everything)

  1. Δηλωτικός vs Παραδοσιακός Fact Model (Μοντέλο γεγονότων)
  2. Εκτέλεση απλών κανόνων με απλά δοκιμαστικά
  3. Δημιουργία περιουσιακών συσταδικών
  4. Πίνακες αποφάσεων (Decision tables)
  5. Πρότυπα κανόνων (Rule Templates)
  6. Οδηγημένη διαχείριση κανόνων (Guided rule editor)
  7. Τεστ, ορία και πλεονεκτήματα
  8. Ανάπτυξη απλών διαδικασιών με κανόνες

Γραφή κανόνων στο Eclipse

  1. Stateless (χωρίς κατάσταση) vs Stateful (με κατάσταση) sessions (υποδοχές)
  2. Επιλογή κατάλληλων γεγονότων
    • Βασικοί τελεστές και εξαρτημένοι τελεστές του Drools
    • Βασικές συναρτήσεις αθρόας (sum, max, κλπ...)
    • Μεσοδιαγραμματικές υπολογιστικές διαδικασίες
  3. Εισαγωγή νέων γεγονότων
  4. Άσκησε (πολλές)

Τάξη κανόνων με BPMN

  • Salience (Συμβολή)
  • Ruleflow vs BPMN 2.0
  • Εκτέλεση ruleset (διαθέσιμου κανόνα) από διαδικασία
  • Κανόνες vs πύλες
  • Σύντομη εξέταση των χαρακτηριστικών του BPMN 2.0 (συναθρόισμα, διαχείριση αποδοχής)
  • Ολοκληρωμένη δηλωτική επιχειρηματική λογική στο Drools

Ειδικές Γλώσσες για Εξειδίκευση (DSL)

  • Δημιουργία νέων γλωσσών
  • Προετοιμασία DSL για τη χρήση από διευθυντικό προσωπικό
  • Βασική επεξεργασία φυσικής γλώσσας (NLP) με DSL
  • Στρατηγικές για την γραφή DSL από κανόνες
  • Στρατηγικές για την γραφή κανόνων από DSL που έχουν γραφτεί από αναλυτές

Μοναδικά τεστ (Unit testing)

  1. Στρατηγικές τεστ (test per case or per rule - μία από περίπτωση ή μία από κανόνα)
  2. Αυτόματη εκτέλεση τεστ

Απαιτήσεις

Αν και δεν απαιτούνται, συνιστώνται ανεπιφύλακτα οι γνώσεις προγραμματισμού σε οποιαδήποτε γλώσσα (SQL, Java, C#, VBA, κ.λπ...)

 21 Ώρες

Αριθμός συμμετέχοντων


Τιμή ανά συμμετοχαστή

Σχόλια (2)

Εφεξής Μαθήματα

Σχετικές Κατηγορίες