Εξέλιξη Κομματιού

Συντομή Εισαγωγή σε Κινητήρες Κανόνων

  • Τεχνητή Νοημοσύνη
  • Συστήματα Ειδικών Γνώσεων
  • Τι είναι ένας Κινητήρας Κανόνων;
  • Γιατί να χρησιμοποιήσετε έναν Κινητήρα Κανόνων;
  • Πλεονεκτικά ενός Κινητήρα Κανόνων
  • Όταν πρέπει να χρησιμοποιήσετε έναν Κινητήρα Κανόνων;
  • Σκηνάρια Σεναρίων ή Διαδικασιών
  • Όταν δεν πρέπει να χρησιμοποιήσετε έναν Κινητήρα Κανόνων
  • Ένδυνη και Αφελής Σύνδεση (Coupling)
  • Τι είναι κανόνες;

Δημιουργία και Εφαρμογή Κανόνων

  • Μοντέλο Γεγονότων (Fact Model)
  • KIE (Knowledge Is Everything)
  • Οπτικοποίηση και Αποθετήριο Κανόνων
  • Άσκησες

Γλώσσα Διάθεσης (Domain Specific Language - DSL)

  • Εναλλαγή κανόνων με DSL
  • Δοκιμαστική των κανόνων DSL
  • Άσκησες

jBPM

  • Ενσωμάτωση με το Drools
  • Σύντομη παρουσίαση βασικής BPMN (Business Process Model and Notation)
  • Εφαρμογή κανόνων από μια διαδικασία
  • Ομαδοποίηση κανόνων
  • Άσκησες

Fusion

  • Τι είναι η Σύνθετη Επεξεργασία Γεγονότων (Complex Event Processing);
  • Σύντομη παρουσίαση του Fusion
  • Άσκησες

Mvel - η γλώσσα κανόνων

  • Φιλτράρισμα (τύπος γεγονότος, πεδίο)
  • Τελεστές
  • Σύνθετες συνθήκες
  • Προτεραιότητα τελεστών
  • Συναρτήσεις Συσσωρεύσεως (μέση, ελάχιστη, μέγιστη, άθροισμα, collectList κλπ.)

Rete - πίσω από το ρούχο

  • Αλγόριθμος τυποποίησης (Compilation algorithm)
  • Εκτενείς εφαρμογές Rete του Drools
  • Τύποι Κόμβων
  • Κατανόηση του Δέντρου Rete
  • Βελτιστοποίηση Rete

Δοκιμαστική Κανόνων

  • Δοκιμαστική με το KIE
  • Δοκιμαστική με JUnit

OptaPlanner

  • Σύνοψη του OptaPlanner
  • Απλά παραδείγματα

Ενσωμάτωση Κανόνων σε Εφαρμογές

  • Εκτέλεση κανόνων από Java κώδικα

Απαιτήσεις

Βασικές γνώσεις οποιασδήποτε αντικειμενοστρεφούς γλώσσας προγραμματισμού.

Βασικές γνώσεις μοντέλου σχεσιακών δεδομένων (RDBMS).

Βασική ιδέα Business Μοντελοποίησης Διαδικασιών.

 21 Ώρες

Αριθμός συμμετέχοντων


Τιμή ανά συμμετοχαστή

Σχόλια (5)

Εφεξής Μαθήματα

Σχετικές Κατηγορίες