Εξέλιξη Κομματιού

Σύντομη παρουσίαση των ενιαιών κανόνων

  1. Σύντομη ιστορία των συστημάτων ειδικών γνώσεων και των ενιαιών κανόνων
  2. Τι είναι η τεχνητή νοημοσύνη;
  3. Προς-πέραν vs. Αντιστρόφως-πέραν συμπερασμολογία
  4. Δηλητήριος vs. διαδικαστικός/οπ
  5. Σύγκριση λύσεων
  6. Όταν να χρησιμοποιήσετε ενιαίους κανόνες;
  7. Όταν δεν θα πρέπει να χρησιμοποιήσετε ενιαίους κανόνες;
  8. Εναλλακτικές λύσεις στους ενιαίους κανόνες

KIE

  1. Δηλητήριος vs. Παραδοσιακό μοντέλο γεγονότων
  2. Εκτέλεση απλών κανόνων με απλά δοκιμαστικά
  3. Δημιουργία περιουσίας
  4. Πίνακες αποφάσεων
  5. Μοντέλα κανόνων
  6. Οδηγός επεξεργαστής κανόνων
  7. Δοκιμασία, περιορισμοί και οφέλη
  8. Ανάπτυξη απλών διαδικασιών με κανόνες

Γραφή κανόνων στο Eclipse

  1. Χωρίς-κατάσταση vs. Με-κατάσταση περιβάλλοντα
  2. Επιλογή κατάλληλων γεγονότων
    • Βασικοί τελεστές και εξαρτημένοι συγκεκριμένους τελεστές Drools
    • Βασικές παραθετικές λειτουργίες (άθροιση, μέγιστο, κλπ...)
    • Μεταξύ-υπολογισμοί
  3. Εισαγωγή νέων γεγονότων
  4. Άσκησες (πολλές αυτές)

Ταξινόμηση κανόνων με BPMN

  • Σύγχρονη έκθεση
  • Ruleflow vs. BPMN 2.0
  • Εκτέλεση προσανατολισμένου συνόλου κανόνων από μια διαδικασία
  • Κανόνες vs. πύλες
  • Σύντομη επανάληψη των χαρακτηριστικών του BPMN 2.0 (συναλλαγές, διαχείριση αποκλεισμού)
  • Ακριβής και δηλητήρια επιχειρηματική λογική στο Drools

Τομεακές Ειδικές Γλώσσες (DSL)

  • Δημιουργία νέων γλωσσών
  • Πρόετοιμη DSL για χρήση από διαχειριστές
  • Βασική επεξεργασία φυσικής γλώσσας (NLP) με DSL
  • Στρατηγικές για την έγγραφη DSL από κανόνες
  • Στρατηγικές για την έγγραφη κανόνων από DSL που γράφτηκαν από αναλυτές

Μοναδική δοκιμασία

  1. Στρατηγικές δοκιμασίας (δοκιμασία ανά περίπτωση ή ανά κανόνα)
  2. Αυτόματη εκτέλεση δοκιμών

Απαιτήσεις

Αν και δεν απαιτούνται, συνιστώνται ανεπιφύλακτα οι γνώσεις προγραμματισμού σε οποιαδήποτε γλώσσα (SQL, Java, C#, VBA, κ.λπ...)

 21 Ώρες

Αριθμός συμμετέχοντων


Τιμή ανά συμμετοχαστή

Σχόλια (5)

Εφεξής Μαθήματα

Σχετικές Κατηγορίες