Course Outline

Εισαγωγή στο Claude AI

  • Επισκόπηση του Claude AI και της ανάπτυξής του
  • Βασικές διαφορές μεταξύ του Claude AI και άλλων μοντέλων τεχνητής νοημοσύνης συνομιλίας
  • Διερεύνηση περιπτώσεων χρήσης στην εξυπηρέτηση πελατών, το μάρκετινγκ και την παραγωγικότητα

Ξεκινώντας με τον Claude AI

  • Accessρύθμιση και ρύθμιση του Claude AI
  • Κατανόηση της διεπαφής και των χαρακτηριστικών του Claude AI
  • Βασική αλληλεπίδραση: Εντολές, προτροπές και απαντήσεις

Ενίσχυση Business λειτουργιών με AI

  • Αυτοματοποίηση της υποστήριξης πελατών με το Claude AI
  • Βελτιστοποίηση της εσωτερικής επικοινωνίας και της αυτοματοποίησης ροής εργασιών
  • Χρήση Claude AI για σύνοψη εγγράφων και δημιουργία περιεχομένου

Μόχλευση Claude AI για δέσμευση πελατών

  • Εξατομίκευση των αλληλεπιδράσεων με τους πελάτες χρησιμοποιώντας AI
  • Δημιουργία chatbot με τεχνητή νοημοσύνη και εικονικούς βοηθούς
  • Ενσωμάτωση Claude AI με CRM και επιχειρηματικές πλατφόρμες

Ηθική τεχνητή νοημοσύνη και βέλτιστες πρακτικές

  • Διασφάλιση υπεύθυνης χρήσης τεχνητής νοημοσύνης στις επιχειρήσεις
  • Θέματα απορρήτου και ασφάλεια δεδομένων
  • Βελτιστοποίηση των απαντήσεων του Claude AI για ακρίβεια και συνάφεια

Μελλοντικές τάσεις και AI στο Business

  • Προόδους στην τεχνητή νοημοσύνη συνομιλίας
  • Ο ρόλος της τεχνητής νοημοσύνης στον επιχειρηματικό αυτοματισμό και στη λήψη αποφάσεων
  • Σχεδιασμός στρατηγικών ολοκλήρωσης AI για το μέλλον

Περίληψη και Επόμενα Βήματα

Requirements

  • Δεν απαιτείται προηγούμενη εμπειρία AI
  • Βασική εξοικείωση με εργαλεία επιχειρηματικής επικοινωνίας και ροής εργασιών

Ακροατήριο

  • Business επαγγελματίες που θέλουν να ενσωματώσουν την τεχνητή νοημοσύνη στις επιχειρήσεις
  • Ομάδες υποστήριξης πελατών που εξερευνούν βοήθεια με γνώμονα την τεχνητή νοημοσύνη
  • Λάτρεις της τεχνολογίας που ενδιαφέρονται για τη συνομιλητική τεχνητή νοημοσύνη
 14 Hours

Number of participants


Price per participant

Upcoming Courses

Related Categories