Thank you for sending your enquiry! One of our team members will contact you shortly.
Thank you for sending your booking! One of our team members will contact you shortly.
Course Outline
Εισαγωγή στο Jira Service Management
- Επισκόπηση του Jira Service Management Κατανόηση των προφίλ και των ρόλων των χρηστών
Jira Service Management Βασικά είδη
- Χρήση του χώρου εργασίας του πράκτορα Χειρισμός αιτημάτων Διαχείριση της βάσης γνώσεων
Jira Service Management Backend
- Έργα και ζητήματα Κατανόηση ροών εργασιών Χρήση λειτουργιών ασφαλείας Διαμόρφωση ρυθμίσεων πύλης Κατανόηση τύπων αιτημάτων Δημιουργία συμφωνιών επιπέδου υπηρεσίας (SLA) Εγκατάσταση και διαχείριση προσθηκών
Jira Service Management Αυτοματισμός
- Δημιουργία κανόνων αυτοματισμού για επαναλαμβανόμενες εργασίες Εφαρμογή ενεργειών και ενεργειών Βελτιστοποίηση ροών εργασιών με αυτοματοποίηση
Jira Service Management με Συμβολή
- Επισκόπηση του Confluence Integrating Jira Service Management με Confluence Χρήση του Jira Service Management με Confluence ως βάση γνώσεων
Jira Service Management Ένταξη
- Ενσωμάτωση με μια παρουσία λογισμικού Jira Ενσωμάτωση με LDAP CMDB
Περίληψη και Επόμενα Βήματα
Requirements
- Βασικές γνώσεις Jira
Ακροατήριο
- Jira διαχειριστές
7 Hours
Testimonials (1)
Μου αρέσει ο τρόπος που ο Sebastian δίδασκε για πάρα πολλά περίπλοκα πράγματα με τόσο ενδιαφέροντα τρόπο και έχοντας μόνο 2 ημέρες, η εκπαίδευση δεν ήταν βαρετή. Κατά τη γνώμη μου είναι ένας τύπος με μεγάλες γνώσεις, ξέρει πολύ καλά για τι μιλάει, η γλώσσα που προσπαθεί να μιλήσει με το κοινό είναι κατανοητή. Απλά κρατήστε το επίπεδο νομίζω.
Marcin - Polski Zwiazek Pilki Noznej
Course - Jira Service Management
Machine Translated