Course Outline

Προηγμένοι πίνακες

    Πίνακες για ουρές και στοίβες Πίνακες που περιγράφουν γραφήματα Πίνακες ως πίνακες Συνδεδεμένες λίστες ως πίνακες Προσωρινές συμβολοσειρών

Μεταπίνακες μέσω παραδειγμάτων

    Proxies Απομνημόνευση μόνο για ανάγνωση Δυναμικός προγραμματισμός με απομνημόνευση Το παράδειγμα Fibonacci

Περιβάλλοντα

    Σχέση μεταξύ καθολικών μεταβλητών και περιβαλλόντων Ελεύθερες μεταβλητές Ο πίνακας _ENV και ο πίνακας _G

Περισσότερα για τις ενότητες

    Διαφορετικές προσεγγίσεις για τη δημιουργία μονάδων Ενότητες που αλλάζουν τη συμπεριφορά Αρχικοποίηση μονάδας και ορίσματα Χρήση περιβαλλόντων για την υλοποίηση ασφαλών λειτουργικών μονάδων

Προηγμένες επαναλήψεις και συν-ρουτίνες

    Παραγωγός, καταναλωτής, φίλτρο Αναδίπλωση συν-ρουτινών για να ληφθούν επαναλήπτες Επαναληπτικός ανιθαγενής για συνδεδεμένες λίστες

Συμβολή στο Οικοσύστημα

    Μεταφόρτωση πακέτων στο MoonRocks

Λειτουργικό παράδειγμα στο Lua

    Η λειτουργία χάρτη Η λειτουργία μείωσης / αναδίπλωσης

Αντικειμενοστραφή Programming

    Διαφορετικές προσεγγίσεις στο OOP Διαφορετικές προσεγγίσεις στην κληρονομικότητα Παραδείγματα

Μια περιγραφή των Lua Τυπικών Βιβλιοθηκών

Requirements

Βασικές γνώσεις της γλώσσας προγραμματισμού Lua

 14 Hours

Number of participants


Price per participant

Upcoming Courses

Related Categories