Εξέλιξη Κομματιού

Προηγμένες πίνακες

  • Πίνακες για ουρές και στοίβαξη
  • Πίνακες που περιγράφουν γραφήματα
  • Μητρώες ως πίνακες
  • Συνδεδεμένες λίστες ως πίνακες
  • Buffer συμβολοσειρών

Μητοπινάκες μέσω παραδειγμάτων

  • Proxy
  • Αναγνώσιμο (Readonly)
  • Μνημόνευση (Memoization)
  • Δυναμικό προγραμματισμός με μνημόνευση
  • To παράδειγμα Fibonacci

Οι περιβάλλοντες (Environments)

  • Η σχέση μεταξύ των παγκόσμιων μεταβλητών και των περιβάλλοντων
  • Ελεύθερες μεταβλητές (Free variables)
  • Ο πίνακας _ENV και ο πίνακας _G

Περισσότερα για τα μονάδια (Modules)

  • Διαφορετικές προσεγγίσεις στη δημιουργία μονάδων
  • Μονάδια που αλλάζουν τη συμπεριφορά
  • Η αρχικοποίηση και οι όροι μονάδων
  • Χρήση περιβάλλοντος για την εφαρμογή ασφαλών μονάδων

Προηγμένοι διακομιστές και συνεχόμενες λειτουργίες (Iterators and co-routines)

  • Παραγωγός, καταναλωτής, φίλτρο
  • Εξάγοντας συνεχόμενες λειτουργίες για να αποκτήσουμε διακομιστές
  • Αναδρομικός διακομιστής για συνδεδεμένες λίστες

Συμβολισμός στο Οικοσύστημα (Contributing to the Ecosystem)

  • Μεταφόρτωση πακέτων στο MoonRocks

Η λειτουργική παράδοση στο Lua

  • Η συνάρτηση map
  • Η συνάρτηση reduce / fold

Προγραμματισμός προς αντικείμενα (Object-oriented Programming)

  • Διαφορετικές προσεγγίσεις στον Προγραμματισμό Προς Αντικείμενα
  • Διαφορετικές προσεγγίσεις στην κληρονομικότητα
  • Παραδείγματα

Μια περιήγηση μέσω των Πρότυπων Βιβλιοθηκών Lua (A walkthrough of the Lua Standard Libraries)

Απαιτήσεις

Βασικές γνώσεις της γλώσσας προγραμματισμού Lua

 14 Ώρες

Αριθμός συμμετέχοντων


Τιμή ανά συμμετοχαστή

Εφεξής Μαθήματα

Σχετικές Κατηγορίες