Εξέλιξη Κομματιού

Εισαγωγή

Περίληψη των χαρακτηριστικών και συνιστωμάτων του NVIDIA Omniverse

Εγκατάσταση του Launcher του Omniverse
    
Ορισμός και Χρήση του Nucleus

Εργασία με υλικά και αποδότηση RTX

Χρήση του Omniverse Kit και APIs

Χρήση εφαρμογών του Omniverse (Create, View, Audio2Face, Kaolin)

Επέκταση του Omniverse (Connectors, Utilities, Extensions, and Services)

Πρόβλημα επίλυσης

Σύνοψη και Συμπέρασμα

Απαιτήσεις

  • Κατανόηση σχεδίων προσομοίωσης μηχανικής
  • Εμπειρία με λογισμικό 3D CAD ή αποδότησης (AutoCAD, Rhino, Keyshot κλπ.)

Συμμετέχοντες

  • Μηχανικοί Σχεδιασμού
  • Βιομηχανικοί Σχεδιαστές
 14 Ώρες

Αριθμός συμμετέχοντων


Τιμή ανά συμμετοχαστή

Σχόλια (2)

Εφεξής Μαθήματα

Σχετικές Κατηγορίες