Course Outline

Εισαγωγή

  • Blender εναντίον Autodesk 3ds Max vs Cinema 4D
  • Επισκόπηση των Blender χαρακτηριστικών και πλεονεκτημάτων

Ξεκινώντας

  • Εγκατάσταση Blender
  • Βασικές έννοιες μοντελοποίησης
  • Πλοήγηση στη διεπαφή χρήστη

Βασικά στοιχεία επεξεργασίας

  • Τύποι συντακτών
  • Εναλλαγή μεταξύ λειτουργίας επεξεργασίας και αντικειμένου
  • Κορυφές, άκρες και όψεις
  • Επεξεργασία δεδομένων πλέγματος και αντικειμένων

Πλέγματα Μοντελοποίησης

  • Λειτουργίες μοντελοποίησης
  • Δομικά πλέγματα
  • Προσθήκη πρωτόγονων
  • Επιλογή και επεξεργασία ματιών
  • Δεδομένα αντικειμένων, ομάδες κορυφών και προσαρμοσμένα δεδομένα
  • Χάρτες UV και ξετύλιγμα
  • Ανάλυση πλέγματος και ρετοπολογία

Καμπύλες και Επιφάνειες

  • Εργαλεία και δομή
  • Bézier και NURBS
  • Μεταμόρφωση αντικειμένων
  • Σχήματα και σφήνες

Μεταβολάκια και σωματίδια μαλλιών

  • Εργαλεία και δομή
  • Προσθήκη και επεξεργασία μετα-αντικειμένων
  • Χρησιμοποιώντας μολύβι γράσου
  • Τροποποίηση σωματιδίων

Γλυπτική και Ζωγραφική

  • Ενεργοποίηση κάλυψης επιλογής
  • Χρησιμοποιώντας το εργαλείο βούρτσας
  • Διαμόρφωση μοντέλων σε λειτουργία γλυπτικής
  • Προσαρμοστικές μέθοδοι γλυπτικής
  • Επεξεργασία υφών και εικόνων UV

Animation και Αρματωσιά

  • Βασικά καρέ και σετ κλειδιών
  • Χρήση οπλισμού για αρματωσιές
  • Εφαρμογή του πλέγματος
  • Περιορισμοί, ενέργειες και οδηγοί
  • Μαρκαδόροι, πλήκτρα σχήματος και διαδρομές κίνησης

Απόδοση τρισδιάστατων σκηνών

  • Μηχανές απόδοσης σε Blender
  • Eevee, κύκλοι και πάγκος εργασίας
  • Χρησιμοποιώντας κάμερες, ελαφριά αντικείμενα και υλικά
  • Κόμβοι σκίασης και διαχείριση χρωμάτων
  • Ελεύθερη μη φωτορεαλιστική απόδοση (NPR).
  • Χρησιμοποιώντας επίπεδα και περάσματα
  • Απόδοση και προεπισκόπηση κινούμενων εικόνων

Εξαγωγή αρχείων

  • Υποστηριζόμενες μορφές πολυμέσων
  • Εξαγωγή αρχείων στο Alembic
  • Χρησιμοποιώντας τη μονάδα Collada
  • Εξαγωγή αρχείων ως USD, SVG και PDF

Αντιμετώπιση προβλημάτων

Περίληψη και Επόμενα Βήματα

Requirements

  • Βασική εμπειρία χρήσης υπολογιστή
  • Εξοικείωση με την τρισδιάστατη μοντελοποίηση

Ακροατήριο

  • Καλλιτέχνες
  • Προγραμματιστές παιχνιδιών
  • Πλήρεις αρχάριοι
  35 Hours
 

Number of participants


Starts

Ends


Dates are subject to availability and take place between 09:30 and 16:30.
Open Training Courses require 5+ participants.

Testimonials (10)

Related Courses

WebGL: Create an Animated 3D Application

  21 Hours

From 3ds Max to Unreal: Mastering Real-Time Visualization

  21 Hours

FreeCad: Getting Started with Parametric Modeling

  21 Hours

Create an Augmented Reality (AR) Mobile Application with ARToolKit

  7 Hours

Pixar USD (Universal Scene Description) Fundamentals

  7 Hours

Related Categories