Εξέλιξη Κομματιού
Εισαγωγή
- Blender απέναντι σε Autodesk 3ds Max και Cinema 4D
- Περίληψη των λειτουργιών και των πλεονεκτημάτων του Blender
Ξεκινώντας
- Εγκατάσταση του Blender
- Βασικές αρχές μοντελοποίησης
- Ναβιγάσιμο στο UI
Βασικές Επεξεργασίες
- Τύποι επεξεργαστών
- Αλλαγή μεταξύ λειτουργίων επεξεργασίας και αντικειμένων
- Κόμβοι, άκρα και πλευρές
- Επεξεργασία δεδομένων σημειακής δικτύου και αντικειμένων
Μοντελοποίηση Δικτύων (Meshes)
- Λειτουργίες μοντελοποίησης
- Δομή δικτύων (meshes)
- Προσθήκη πριμιτίβων
- Επιλογή και επεξεργασία δικτύων (meshes)
- Δεδομένα αντικειμένου, ομάδες κόμβων και προσαρμοσμένα δεδομένα
- UV maps και unwrapping
- Ανάλυση μηχανής και retopology
Σκύλπτηση και ζωγραφική
- Ενεργοποίηση επιλογής masking
- Χρήση του εργαλείου πινέλου
- Σχηματισμός μοντέλων σε λειτουργία sculpting
- Αναπτυσσόμενες μέθοδοι sculpting
- Επεξεργασία UV τεχνηκών και εικόνων
Αποδότης 3D Σκηνών (Rendering)
- Μηχανές απόδοσης στο Blender
- Eevee, cycles και workbench
- Χρήση κάμερα, φωτιστικών αντικειμένων και υλικών
- Shading nodes και διαχείριση χρωμάτων
- Freestyle non-photorealistic (NPR) απόδοσης
- Χρήση layers και passes
- Απόδοση και προεπισκόπηση αναμονών (animations)
Έξοδος Αρχείων
- Υποστηριζόμενα μέσα διαμόρφωσης (media formats)
- Έξοδος αρχείων σε Alembic
- Χρήση του Collada module
- Έξοδος αρχείων ως USD, SVG και PDF
Επιλύσεις προβλημάτων (Troubleshooting)
Περίληψη και επόμενα βήματα
Απαιτήσεις
- Βασική εμπειρία χρήσης του υπολογιστή
- Γνωριμία με 3D modeling
Ακροατήριο
- Καλλιτέχνες
- Δημιουργοί βιντεοπαιχνιδιών
- Εντελώς νέοι
Σχόλια (3)
Μάθηση για το λογισμικό
Peter - Coleg Cambria
Κομμάτι - Blender: 3D Modeling Fundamentals
Μηχανική Μετάφραση
πρακτικά παραδείγματα και επίλυση πραγματικών προβλημάτων (κατά τη δημιουργία πραγματικών έργων, παιχνιδιών κλπ.), που σημαίνει καλή πρακτική και πώς μοιάζει η εργασία σε ένα πραγματικό έργο
Michal Orlinski - relayr sp. z o.o.
Κομμάτι - VR rapid prototyping in Unity3D for architecture showcasing
Μηχανική Μετάφραση
Μου άρεσε το γεγονός ότι όλα τα ερωτήματα που είχαμε προετοιμάσει απαντήθηκαν· επιπλέον, η 90-λεπτή πρόκληση να δημιουργήσουμε ένα μικρό παιχνίδι στο τέλος ήταν πολύ χαζή!
Peter Melchart - Greentube IES GmbH
Κομμάτι - Unity: Developing 3D Games with C# and Javascript
Μηχανική Μετάφραση