Εξέλιξη Κομματιού

Εισαγωγή

  • Blender vs Autodesk 3ds Max vs Cinema 4D
  • Γενική περίληψη των χαρακτηριστικών και των πλεονεκτών του Blender

Ξεκούραση

  • Εγκατάσταση του Blender
  • Βασικά επιμορφωτικά χαρακτηριστικά
  • Ναυήγιο στην UI

Βασικές Επεξεργασίες

  • Τύποι επεξεργαστών
  • Αλλαγή μεταξύ των λειτουργικών και αντικειμενικών καταστάσεων
  • Κορυφές, πλευρές και επιφάνειες
  • Επεξεργασία δεδομένων του μήκωματος και αντικειμένων

Μοντελοποίηση Μήκων

  • Λειτουργικές καταστάσεις
  • Δομή των μήκων
  • Προσθήκη προτύπων
  • Επιλογή και επεξεργασία των μήκων
  • Δεδομένα αντικειμένου, ομάδες κορυφών και περιστασιακά δεδομένα
  • UV χάρτες και απεγκατάσταση
  • Ανάλυση μήκων και πάλι μοντελοποίηση

Καμπύλες και Ζωγραφικές

  • Ενεργοποίηση του επιλογών masking
  • Χρήση του εργαλείου πινέλου
  • Μόρφωση μοντέλων σε λειτουργική κατάσταση γλυπτικής
  • Αδαπτιβες μέθοδοι γλυπτικής
  • Επεξεργασία UV τεκστουρ και εικόνων

Αποδόσεις 3D Σκηνών

  • Μηχανές αποδόσεων στο Blender
  • Eevee, Cycles και Workbench
  • Χρήση κάμερας, φωτιστικών αντικειμένων και υλικών
  • Σκιάζοντας κόμβους και διαχείριση χρώματος
  • Αποδόσεις non-photorealistic (NPR)
  • Χρήση στρωμάτων και πέρας
  • Αποδόσεις και προεπισκόπηση ανιμάσιων

Εξαγωγή Αρχείων

  • Υποστηριζόμενες μέσα παρουσίασης διαμόρφωσης
  • Εξαγωγή αρχείων σε Alembic
  • Χρήση του μοντουλάκιου Collada
  • Εξαγωγή αρχείων ως USD, SVG και PDF

Διαπίστωση προβλημάτων

Περίληψη και επόμενα βήματα

Απαιτήσεις

  • Βασική εμπειρία χρήσης υπολογιστή
  • Γνωριμία με 3D προτυποποίηση

Ακροατήριο

  • Καλλιτέχνες
  • Προγραμματιστές παιχνιδιών
  • Απόλυτοι αρχάριοι
 21 Ώρες

Αριθμός συμμετέχοντων


Τιμή ανά συμμετοχαστή

Σχόλια (3)

Εφεξής Μαθήματα

Σχετικές Κατηγορίες