Εξέλιξη Κομματιού

Εισαγωγή

  • Blender απέναντι σε Autodesk 3ds Max και Cinema 4D
  • Περίληψη των λειτουργιών και των πλεονεκτημάτων του Blender

Ξεκινώντας

  • Εγκατάσταση του Blender
  • Βασικές αρχές μοντελοποίησης
  • Ναβιγάσιμο στο UI

Βασικές Επεξεργασίες

  • Τύποι επεξεργαστών
  • Αλλαγή μεταξύ λειτουργίων επεξεργασίας και αντικειμένων
  • Κόμβοι, άκρα και πλευρές
  • Επεξεργασία δεδομένων σημειακής δικτύου και αντικειμένων

Μοντελοποίηση Δικτύων (Meshes)

  • Λειτουργίες μοντελοποίησης
  • Δομή δικτύων (meshes)
  • Προσθήκη πριμιτίβων
  • Επιλογή και επεξεργασία δικτύων (meshes)
  • Δεδομένα αντικειμένου, ομάδες κόμβων και προσαρμοσμένα δεδομένα
  • UV maps και unwrapping
  • Ανάλυση μηχανής και retopology

Σκύλπτηση και ζωγραφική

  • Ενεργοποίηση επιλογής masking
  • Χρήση του εργαλείου πινέλου
  • Σχηματισμός μοντέλων σε λειτουργία sculpting
  • Αναπτυσσόμενες μέθοδοι sculpting
  • Επεξεργασία UV τεχνηκών και εικόνων

Αποδότης 3D Σκηνών (Rendering)

  • Μηχανές απόδοσης στο Blender
  • Eevee, cycles και workbench
  • Χρήση κάμερα, φωτιστικών αντικειμένων και υλικών
  • Shading nodes και διαχείριση χρωμάτων
  • Freestyle non-photorealistic (NPR) απόδοσης
  • Χρήση layers και passes
  • Απόδοση και προεπισκόπηση αναμονών (animations)

Έξοδος Αρχείων

  • Υποστηριζόμενα μέσα διαμόρφωσης (media formats)
  • Έξοδος αρχείων σε Alembic
  • Χρήση του Collada module
  • Έξοδος αρχείων ως USD, SVG και PDF

Επιλύσεις προβλημάτων (Troubleshooting)

Περίληψη και επόμενα βήματα

Απαιτήσεις

  • Βασική εμπειρία χρήσης του υπολογιστή
  • Γνωριμία με 3D modeling

Ακροατήριο

  • Καλλιτέχνες
  • Δημιουργοί βιντεοπαιχνιδιών
  • Εντελώς νέοι
 21 Ώρες

Αριθμός συμμετέχοντων


Τιμή ανά συμμετοχαστή

Σχόλια (3)

Εφεξής Μαθήματα

Σχετικές Κατηγορίες