Εξέλιξη Κομματιού
Εισαγωγή
- Blender vs Autodesk 3ds Max vs Cinema 4D
- Γενική περίληψη των χαρακτηριστικών και των πλεονεκτών του Blender
Ξεκούραση
- Εγκατάσταση του Blender
- Βασικά επιμορφωτικά χαρακτηριστικά
- Ναυήγιο στην UI
Βασικές Επεξεργασίες
- Τύποι επεξεργαστών
- Αλλαγή μεταξύ των λειτουργικών και αντικειμενικών καταστάσεων
- Κορυφές, πλευρές και επιφάνειες
- Επεξεργασία δεδομένων του μήκωματος και αντικειμένων
Μοντελοποίηση Μήκων
- Λειτουργικές καταστάσεις
- Δομή των μήκων
- Προσθήκη προτύπων
- Επιλογή και επεξεργασία των μήκων
- Δεδομένα αντικειμένου, ομάδες κορυφών και περιστασιακά δεδομένα
- UV χάρτες και απεγκατάσταση
- Ανάλυση μήκων και πάλι μοντελοποίηση
Καμπύλες και Ζωγραφικές
- Ενεργοποίηση του επιλογών masking
- Χρήση του εργαλείου πινέλου
- Μόρφωση μοντέλων σε λειτουργική κατάσταση γλυπτικής
- Αδαπτιβες μέθοδοι γλυπτικής
- Επεξεργασία UV τεκστουρ και εικόνων
Αποδόσεις 3D Σκηνών
- Μηχανές αποδόσεων στο Blender
- Eevee, Cycles και Workbench
- Χρήση κάμερας, φωτιστικών αντικειμένων και υλικών
- Σκιάζοντας κόμβους και διαχείριση χρώματος
- Αποδόσεις non-photorealistic (NPR)
- Χρήση στρωμάτων και πέρας
- Αποδόσεις και προεπισκόπηση ανιμάσιων
Εξαγωγή Αρχείων
- Υποστηριζόμενες μέσα παρουσίασης διαμόρφωσης
- Εξαγωγή αρχείων σε Alembic
- Χρήση του μοντουλάκιου Collada
- Εξαγωγή αρχείων ως USD, SVG και PDF
Διαπίστωση προβλημάτων
Περίληψη και επόμενα βήματα
Απαιτήσεις
- Βασική εμπειρία χρήσης υπολογιστή
- Γνωριμία με 3D προτυποποίηση
Ακροατήριο
- Καλλιτέχνες
- Προγραμματιστές παιχνιδιών
- Απόλυτοι αρχάριοι
Σχόλια (3)
Μάθετε για το λογισμικό
Peter - Coleg Cambria
Κομμάτι - Blender: 3D Modeling Fundamentals
Μηχανική Μετάφραση
πρακτικά παραδείγματα και αντιμετώπιση προβλημάτων πραγματικών προβλημάτων (κατά τη δημιουργία πραγματικών έργων, παιχνιδιών κ.λπ.), εννοώ καλή πρακτική και πώς φαίνεται η πραγματική εργασία του έργου
Michal Orlinski - relayr sp. z o.o.
Κομμάτι - VR rapid prototyping in Unity3D for architecture showcasing
Μηχανική Μετάφραση
Αρέσε μου το γεγονός ότι όλες οι ερωτήσεις που είχαμε έχασε προηγουμένως απάντησαν; επίσης, η απόδειξη 90 λεπτών για να δημιουργήσουμε ένα μικρό παιχνίδι στο τέλος ήταν καλά ασπρομαύρα!
Peter Melchart - Greentube IES GmbH
Κομμάτι - Unity: Developing 3D Games with C# and Javascript
Μηχανική Μετάφραση