Course Outline

Εισαγωγή

Επισκόπηση των δυνατοτήτων Adaptive OfficeConnect

    Δυνατότητες προσθήκης Ενσωμάτωση με Adaptive Insights Προσαρμοστικές αναφορές

Ξεκινώντας με το Adaptive OfficeConnect

    Εγκατάσταση Ρύθμιση λογαριασμού Διεπαφή χρήστη και επιλογές

Αναφορά με χρήση του Adapative OfficeConnect

    Ενοποίηση με το MS Excel Δημιουργία νέου βιβλίου εργασίας (ρυθμίσεις και ιδιότητες) Τύποι και συμπεριφορά στοιχείων αναφοράς

Οργάνωση δεδομένων στο βιβλίο εργασίας

    Προσθήκη στοιχείων αναφοράς Καρτέλα ελέγχου δεδομένων φιλτραρίσματος

Ανάκτηση δεδομένων από το Adaptive

    Εμφάνιση προσαρμοστικών κελιών Ανανέωση δεδομένων Ενημέρωση στοιχείων

Δημιουργία Παρουσιάσεων σε MS PowerPoint

    Πλοήγηση στο OfficeConnect για PowerPoint Σύνδεση πινάκων και γραφημάτων Επώνυμες περιοχές Ενημέρωση και αποσύνδεση συνδέσμων

Χρήση του Adaptive OfficeConnect στο MS Word

    Πλοήγηση στο OfficeConnect για Word Σύνδεση πινάκων και τιμών σε αφηγήσεις λέξεων Διαχείριση συνδέσμων και προσαρμοστικών δεδομένων Επώνυμες περιοχές

Κοινή χρήση δεδομένων σε Adaptive Insights

    Μεταφόρτωση αναφορών (personal ή κοινές) Διατήρηση και διανομή βιβλιοθηκών

Περίληψη και Συμπέρασμα

Requirements

  • Εμπειρία με Microsoft Office
  • Εμπειρία στα οικονομικά
  • Εμπειρία εργασίας με υπολογιστικά φύλλα

Ακροατήριο

  • Τελικούς χρήστες
  • Χρηματοοικονομικοί επαγγελματίες
 7 Hours

Number of participants



Price per participant

Testimonials (2)

Related Courses

Excel and VBA Programming for Audit and Finance Professionals

28 Hours

Data and Analytics - from the ground up

42 Hours

Related Categories