Course Outline

Εισαγωγή στο Strategic Thinking

Βασικά Business Τομείς που πρέπει να κατέχουν οι διευθυντές

    Στρατηγική Ηγεσίας Χρηματοδότηση Επικοινωνία Marketing Πολιτισμός και καινοτομία

Leadership

    Άσκηση αυτοαξιολόγησης Η νοοτροπία συνεργασίας

Στρατηγική

    Προσδιορισμός της στρατηγικής και επιχειρησιακής ευθυγράμμισης της εταιρείας Ο ρόλος του διευθυντή στη στρατηγική και τις λειτουργίες

Finance

    Κατανόηση του ρόλου των αριθμών Finance στην επέκταση της επιρροής, της ανταγωνιστικότητας και της επιβίωσης της εταιρείας

Communication

    Επικοινωνία μεταξύ λειτουργιών, τμημάτων, περιοχών και γλωσσικών δεξιοτήτων παρουσίασης

Marketing

    Προσδιορισμός και ανταπόκριση στη ζήτηση και τις αλλαγές της αγοράς Πώς η τεχνολογία αλλάζει το παιχνίδι

Πολιτισμός και Καινοτομία

    Η personal οντότητα ενός οργανισμού Μια νοοτροπία ανάπτυξης και μάθησης

Λήψη Στρατηγικών Αποφάσεων

    Πρόβλεψη προβλημάτων Λήψη και ερμηνεία πληροφοριών Τοποθέτηση προκλήσεων και ευκαιριών στο στρατηγικό πλαίσιο Συζήτηση, απόφαση και ανατροφοδότηση

Professional Development

    Καθοδήγηση και συνεχής εκπαίδευση Βλέποντας το μέλλον και αξιοποιώντας το προς όφελός σας

Περίληψη και Συμπέρασμα

Requirements

  • Κατανόηση της επιχείρησης.
  • Επιθυμία για μάθηση και βελτίωση των δεξιοτήτων στρατηγικής σκέψης.

Ακροατήριο

  • Διευθυντές κατώτερου έως μεσαίου επιπέδου
  • Αυτό το μάθημα απευθύνεται σε ομάδες επιχειρηματικής ανάπτυξης και στρατηγικής
 21 Hours

Number of participants



Price per participant

Testimonials (2)

Related Courses

Strategic Development: Thinking, Planning, Management and Leadership

35 Hours

Understanding Your Brand and Your Business

21 Hours

Related Categories