Course Outline

Συνεδρία 1: Στρατηγική σκέψη

    Η έννοια του «Στρατηγικού» τριών βασικών τομέων της διαδικασίας εταιρικής στρατηγικής, Διαδικασία περιβάλλοντος περιεχομένου που συνδέει τους τρεις βασικούς τομείς

Συνεδρία 2: Οι προκλήσεις του Leadership

    Management & ηγεσία Θεωρίες ηγεσίας Προσδοκίες των ηγετών και του προσωπικού τους Προσδιορισμός ηγετικών χαρακτηριστικών Τι κάνει έναν καλό ηγέτη Έμπνευση, αντίκτυπος και χάρισμα στην ηγεσία έναντι του «μοναχικού» Μετασχηματιστική ηγεσία

Μελέτη περίπτωσης/Άσκηση

Συνεδρία 3: Καθιέρωση ενός οράματος

    «Αποστολή» εναντίον «Όραμα» Γιατί αποτυγχάνουν τα στρατηγικά σχέδια και πώς να αποφύγετε την αποτυχία Συμφωνώντας σε ένα ισχυρό όραμα Η ανάγκη για σαφήνεια και δυνατότητα μέτρησης Εξασφάλιση του οράματος

Μελέτη περίπτωσης/Άσκηση

Συνεδρία 4: Γίνε Στρατηγικός

    Στρατηγικός σχεδιασμός και σκέψη Ανάπτυξη τεχνικών στρατηγικής σκέψης Communication Προσδιορισμός κρίσιμων δεξιοτήτων που απαιτούνται για την επιτυχία

Μελέτη περίπτωσης/Άσκηση

Σημαντικό Εργαστήριο Μελέτης Περίπτωσης: Οι εκπρόσωποι θα κληθούν σε μικρές ομάδες να συμφωνήσουν σε ένα σχέδιο για την έναρξη μιας νέας επιχειρηματικής ή επιχειρηματικής στρατηγικής μετά από ανάλυση του Τρέχοντος Business Περιβάλλοντος και Επιρροών. Το σχέδιο πρέπει να αξιολογεί τους πόρους Τρέχον Business Περιβάλλον και Επιρροές έναντι του οράματος.

Συνεδρία 5: Ανάλυση του τρέχοντος Business περιβάλλοντος και επιρροών

    Εξωτερικά περιβάλλοντα Το γενικό περιβάλλον Ποιες είναι οι βασικές επιρροές που επηρεάζουν Business Κύκλοι προϊόντων/υπηρεσιών Ανάλυση πελατών

Μελέτη περίπτωσης/Άσκηση

Συνεδρία 6: Ανάλυση Πόρων

Αναλύοντας τον Οργανισμό

    Η ολιστική προσέγγιση Silo Issues Cross Organizational Assessment Assessment: Financial, Human Resources, Operations, Systems, Style

Μελέτη περίπτωσης/Άσκηση

Συνεδρία 7: Κίνητρα και αλλαγή Management

    Θεωρία κινήτρων Πρακτικό κίνητρο Τα χρήματα ως κίνητρο Πράκτορες αλλαγής Αντίσταση στην αλλαγή Η καμπύλη DREC Προσεγγίσεις στη διαχείριση της αλλαγής

Μελέτη περίπτωσης/Άσκηση

Συνεδρία 8: Καθιέρωση της Στρατηγικής

    Μετατροπή «Όραμα σε Πραγματικότητα» Δημιουργία Στρατηγικής Κίνησης Ανάπτυξη Στρατηγικών Επιλογών Συνέπειες Στρατηγικής Προσδιορισμός των Ενδιαφερομένων Μεταξύ Οργανωτική Αγορά Πιθανών περιοχών σύγκρουσης Αντιμετώπιση αντιρρήσεων

Μελέτη περίπτωσης/Άσκηση

Συνεδρία 9: Έργα και Μέτρα Επιτυχίας

    Νέα έργα έναντι Business ως συνήθως Η ανάγκη για προσεγγίσεις μέτρησης KPM Χρησιμοποιώντας την προσέγγιση της κάρτας βαθμολογίας Βασικοί επιχειρηματικοί παράγοντες και ιχνηλασιμότητα Σκληρά και ήπια μέτρα Καθιέρωση πλαισίου μετρήσεων Παρακολούθηση έργου Αναφορά κινδύνου

Μελέτη περίπτωσης/Άσκηση

Συνεδρία 10: Η Διαδικασία Υλοποίησης

    Κατανομή πόρων, στρατηγικός σχεδιασμός και έλεγχος Εργαλεία προγραμματισμού Στόχοι Εργασίες Communications Κατανομή πόρων Χαρακτηριστικά πόρων Δόμηση της ομάδας Έργα εναντίον «Επιχείρηση ως συνήθως»

Μελέτη περίπτωσης/Άσκηση

Συνεδρία 11: Διαχείριση της Στρατηγικής Αλλαγής συμπεριλαμβανομένης της Σύγκρουσης Management

    Η ανάγκη για σύγκρουση – είναι υγιές Η σύγκρουση ως πρόβλημα Τα αίτια της σύγκρουσης Διαχείριση, μετριασμός και/ή αποφυγή της σύγκρουσης Ο αντίκτυπος της αλλαγής και διαχείριση των επιπτώσεων Πώληση των πλεονεκτημάτων της αλλαγής στον οργανισμό Ελαχιστοποίηση των αρνητικών πλευρών Διατήρηση του σχεδίου σε καλό δρόμο

Μελέτη περίπτωσης/Άσκηση

Συνεδρία 12: Αξιολόγηση της ομάδας σας

    Προπαρασκευαστικές εργασίες Αρχεία προσωπικού Αρχεία εργασίας Άλλοι συνάδελφοι Συναντήσεις Ομάδες συζήτησης & Φόρουμ

Μελέτη περίπτωσης/Άσκηση: Δύο εκπρόσωποι θα παίξουν μάνατζερ/μέλος της ομάδας σε μια αρχική συνάντηση. Η ομάδα θα ενημερώσει με φιλικό τρόπο και θα συζητήσει.

Συνεδρία 13: Αντιμετώπιση ανθρώπων

    Στυλ διαχείρισης Στυλ συμπεριφοράς Πολιτιστικό στυλ τράπεζας Στυλ τράπεζας και στιλ πολιτικής διαχείρισης Το στυλ personal σας Συναντήσεις Ένα προς ένα Αντιμετώπιση αντιστάσεων Αντιμετώπιση των δικών σας αφεντικών Πουλώντας θέματα και προκλήσεις στην ομάδα σας

Μελέτη περίπτωσης/Άσκηση: Το αφεντικό σας θέλει να ανακατανείμετε κάποιες ευθύνες. ~το ενδιαφερόμενο προσωπικό δεν θα αρέσει - είναι νευρικό για την αλλαγή. Πώς θα το χειριστείς αυτό;

Συνεδρία 14: Communication Δεξιότητες

    Διαφορετικά στυλ Εταιρικό/Management στυλ Προφορικό, γραπτό, ηλεκτρονικό Ενθάρρυνση αμφίδρομης επικοινωνίας Ενθάρρυνση esprit de corps Χρήση οδηγιών «από πάνω προς τα κάτω» Αντιμετώπιση αντίστασης

Μελέτη περίπτωσης/Άσκηση: Ο προκάτοχός σας πραγματοποίησε εβδομαδιαίες συναντήσεις ομάδας, αλλά επέλεξε να μην τις προεδρεύει, επιλέγοντας αντ' αυτού έναν ανώτερο υπάλληλο. Συμφωνείτε με αυτό; Θα το άλλαζες; Αν ναι, πώς;

Συνεδρία 15: Management στυλ

    Ορισμοί σχολικών βιβλίων Το προτιμώμενο στυλ σας Το στυλ των ιδρυμάτων σας, το στυλ του προϊσταμένου σας Τι λειτουργεί καλύτερα για το τμήμα σας Τι λειτουργεί καλύτερα για την ομάδα

Μελέτη περίπτωσης/Άσκηση: Πιστεύετε ότι το συλλογικό στυλ διαχείρισης που προτιμούν οι περισσότεροι γκουρού της διοίκησης είναι το καλύτερο;

Συνεδρία 16: Ο ρόλος ενός διευθυντή

    Η μετάβαση από μέλος της ομάδας σε επόπτη Ο ρόλος στη διασφάλιση ότι η ομάδα μου επιτυγχάνει τους στόχους της ομάδας Διασφάλιση της συνεχούς βελτίωσης της ομάδας Διαχείριση ολόκληρου του ρόλου – διαχείριση χρόνου και αποτελεσματικός καθορισμός στόχων Leadership «Παρουσία» – μοιάζει με τον Ηγέτη Η επιρροή της συμπεριφοράς του επόπτη – σε η ομάδα, σε κάθε μέλος της ομάδας Η εστίαση του αποτελεσματικού Επόπτη

Μελέτη περίπτωσης: Έχετε προαχθεί μπροστά από έναν συνάδελφο και φίλο που είναι προφανώς απογοητευμένος. Πώς πρέπει να το χειριστείτε αυτό;

Συνεδρία 17: Διαχείριση προβλημάτων

    Αντιμετώπιση ανεπίσημα, ημι-επίσημο και επίσημο Μέθοδοι επίλυσης προβλημάτων Ζητώντας βοήθεια και καθοδήγηση Επίλυση Παραπομπή

Μελέτη περίπτωσης/Άσκηση: Το προσωπικό σας δεν αποδίδει επειδή υπάρχει πάρα πολλή δουλειά. Το αφεντικό σου διαφωνεί και σου λέει να τα καταφέρεις. Πώς χειρίζεστε αυτή τη φαινομενικά αδύνατη σύντομη;

Συνεδρία 18: Κίνητρα

    Βασικοί παράγοντες παρακίνησης Δημιουργία του σωστού περιβάλλοντος Προσέγγιση καρότου/ραβδιού Διατροφή Υποστήριξης

Μελέτη περίπτωσης/Άσκηση: Πώς θα πείθατε την ομάδα σας να εργαστεί ένα Σαββατοκύριακο χωρίς επιπλέον ανταμοιβή;

Συνεδρία 19: Αντιπροσωπεία

    Η τέχνη της ανάθεσης Πότε να αναθέσετε Εποπτεία Αποφυγή υπερβολής Παρακολούθηση Τι είναι η χρηματοδότηση του εμπορίου

Μελέτη περίπτωσης: Ζητήσατε από τον αναπληρωτή σας να ετοιμάσει τον προκαταρκτικό προϋπολογισμό για το τμήμα σας. Πώς παρακολουθείτε τη διαδικασία χωρίς να πατάτε τα δάχτυλα των ποδιών; Σε ποιο σημείο θα αναλάμβανες και πώς θα το χειριζόσουν αυτό;

Συνεδρία 20: Σύγκρουση & Επίλυση

    Βασικές αιτίες Μέθοδοι επίλυσης Περιλαμβάνουν τη διαχείριση Αντιμετώπιση προκλήσεων για την αρχή σας Επίσημες διαδικασίες

Μελέτη περίπτωσης: Ζητάτε από έναν κατώτερο να εκτελέσει μια εργασία. Λένε ότι είναι πολύ απασχολημένοι, αλλά εσύ επιμένεις. Λένε ξανά όχι, δημόσια. Πώς πρέπει να χειριστείτε αυτήν την άμεση πρόκληση στην εξουσία σας;

Συνεδρία 21: Εκτιμήσεις προσωπικού

    Σημασία Στόχος Θεωρήσεις αποδοχών Αξιολόγηση Ενθάρρυνση και καθοδήγηση Αντιμετώπιση αδυναμιών

Μελέτη περίπτωσης: Σας ζητήθηκε να επιλέξετε ένα άτομο για προαγωγή από δύο υποψηφίους και να πείτε και στους δύο το αποτέλεσμα. Πώς χειρίζεστε το αποτυχημένο άτομο;.

  35 Hours
 

Number of participants


Starts

Ends


Dates are subject to availability and take place between 09:30 and 16:30.
Open Training Courses require 5+ participants.

Testimonials (6)

Related Courses

Communicating and Influencing - For Managers and Team Leaders

  14 Hours

DZM – delegowanie zadań i motywowanie pracowników

  14 Hours

Related Categories