Course Outline
Τι μπορούν να προσφέρουν οι στατιστικές στους υπεύθυνους λήψης αποφάσεων
- Περιγραφικό Statistics
- Βασικά στατιστικά στοιχεία - ποια από τα στατιστικά στοιχεία (π.χ. διάμεσος, μέσος όρος, εκατοστημόρια κ.λπ.) σχετίζονται περισσότερο με διαφορετικές κατανομές
- Γραφήματα - σημασία του να γίνει σωστά (π.χ. πώς ο τρόπος που δημιουργείται το γράφημα αντικατοπτρίζει την απόφαση)
- Τύποι μεταβλητών - ποιες μεταβλητές αντιμετωπίζονται πιο εύκολα
- Ceteris paribus, τα πράγματα είναι πάντα σε κίνηση
- Πρόβλημα τρίτης μεταβλητής - πώς να βρείτε τον πραγματικό παράγοντα επιρροής
- Συμπερασματικά Statistics
- Τιμή πιθανότητας - ποια είναι η έννοια της τιμής P
- Επαναλαμβανόμενο πείραμα - πώς να ερμηνεύσετε τα επαναλαμβανόμενα αποτελέσματα πειράματος
- Συλλογή δεδομένων - μπορείτε να ελαχιστοποιήσετε την προκατάληψη, αλλά να μην την απαλλαγείτε
- Κατανόηση του επιπέδου εμπιστοσύνης
Στατιστική σκέψη
- Λήψη αποφάσεων με περιορισμένες πληροφορίες
- πώς να ελέγξετε πόσες πληροφορίες είναι αρκετές
- ιεράρχηση στόχων με βάση την πιθανότητα και την πιθανή απόδοση (αναλογία οφέλους/κόστους, δέντρα αποφάσεων)
- Πώς αθροίζονται τα σφάλματα
- Εφέ πεταλούδας
- Μαύροι κύκνοι
- Τι είναι η γάτα του Σρέντινγκερ και τι η Apple της Νεύτωνας στην επιχείρηση
- Cassandra Πρόβλημα - πώς να μετρήσετε μια πρόβλεψη εάν η πορεία δράσης έχει αλλάξει
- Google Τάσεις γρίπης - πώς πήγε στραβά
- Πώς οι αποφάσεις κάνουν τις προβλέψεις ξεπερασμένες
- Forecasting - μέθοδοι και πρακτικότητα
- ΑΡΗΜΑ
- Γιατί οι αφελείς προβλέψεις συνήθως ανταποκρίνονται περισσότερο
- Πόσο μακριά πρέπει να κοιτάξει μια πρόβλεψη στο παρελθόν;
- Γιατί περισσότερα δεδομένα μπορεί να σημαίνουν χειρότερη πρόβλεψη;
Στατιστικές μέθοδοι χρήσιμες για τους υπεύθυνους λήψης αποφάσεων
- Περιγραφή Διμεταβλητών Δεδομένων
- Μονομεταβλητά δεδομένα και διμεταβλητά δεδομένα
- Πιθανότητα
- γιατί τα πράγματα διαφέρουν κάθε φορά που τα μετράμε;
- Κανονικές κατανομές και κανονικά κατανεμημένα σφάλματα
- Εκτίμηση
- Ανεξάρτητες πηγές πληροφόρησης και βαθμοί ελευθερίας
- Λογική του Έλεγχου Υποθέσεων
- Τι μπορεί να αποδειχθεί, και γιατί είναι πάντα το αντίθετο από αυτό που θέλουμε (Παράβλεψη)
- Ερμηνεία των αποτελεσμάτων του Έλεγχου Υποθέσεων
- Δοκιμαστικά Μέσα
- Εξουσία
- Πώς να προσδιορίσετε ένα καλό (και φθηνό) μέγεθος δείγματος
- Λάθος θετικό και ψευδώς αρνητικό και γιατί είναι πάντα μια ανταλλαγή
Requirements
Απαιτούνται καλές δεξιότητες στα μαθηματικά. Απαιτείται έκθεση σε βασικές στατιστικές (δηλαδή συνεργασία με άτομα που κάνουν τη στατιστική ανάλυση).
Testimonials (5)
Η παραλλαγή με άσκηση και επίδειξη.
Ida Sjoberg - Swedish National Debt Office
Course - Econometrics: Eviews and Risk Simulator
Machine Translated
Πολλά παραδείγματα και ασκήσεις που σχετίζονται με το θέμα της εκπαίδευσης.
Tomasz - Ministerstwo Zdrowia
Course - Advanced R Programming
Machine Translated
ο εκπαιδευτής είχε ανέψυχη και ήταν υπομονετάριος να σιγουρηνόσω πως όλοι κατάλαβαμε τα θέματα, τα μαθήματα ήταν προσωπικά παιχνιδιώδη να επισκεφθούν
Mamonyane Taoana - Road Safety Department
Course - Statistical Analysis using SPSS
Machine Translated
Η μέρα 1 και η μέρα 2 ήταν πράγματι ευπετή για μένα και πραγματικά απολαύσα αυτή την εμπειρία.
Mareca Sithole - Africa Health Research Institute
Course - R Fundamentals
Machine Translated
Η ταχύτητα ήταν κατάλληλη και η υπερβολικά αποφασισμένη ατmosφαιρία επέτρεψε στους υποψήφιους να αισθάνονται ήρεμα και να επιτρέψουν ερωτήσεις. (Note: There seems to be a slight inconsistency in the original sentence structure which has been maintained in translation. "υπερβολικά αποφασισμένη" might not accurately reflect "relaxed atmosphere". A more accurate translation would be "ρελαξωμένη ατmosφαιρία", but I've maintained the structure as per guidelines.) Corrected version: Η ταχύτητα ήταν κατάλληλη και η ρελαξωμένη ατμόσφαιρα επέτρεψε στους υποψήφιους να αισθάνονται ήρεμα και να επιτρέψουν ερωτήσεις. (Note: "επιτρέψουν ερωτήσεις" might not be the most natural way to express "to ask questions". A more natural translation would be "να ρωτούν ερωτήματα".) Final corrected version: Η ταχύτητα ήταν κατάλληλη και η ρελαξωμένη ατμόσφαιρα επέτρεψε στους υποψήφιους να αισθάνονται ήρεμα και να ρωτούν ερωτήματα.
Rhian Hughes - Public Health Wales NHS Trust
Course - Introduction to Data Visualization with Tidyverse and R
Machine Translated