Management Training Courses

Management Training Courses

Δραστηριότητες μάνατζμεντ με μάθημα διαχειριστή σε τοπικό επίπεδο Ελλάδα .

Machine Translated

Testimonials

★★★★★
★★★★★

Management Course Outlines

Course Name
Duration
Overview
Course Name
Duration
Overview
14 hours
Overview
Αυτό το εκπαιδευτικό πρόγραμμα έχει δημιουργηθεί για επενδυτές, ιδιοκτήτες επιχειρήσεων, διευθυντές, διευθυντικά στελέχη, στελέχη και αναλυτές που πρέπει να αναπτύξουν δεξιότητες στρατηγικού προγραμματισμού. Δεν είναι σχεδιασμένο για ακαδημαϊκούς σκοπούς, αλλά για να αρχίσει να πραγματοποιεί τα όνειρά σας σήμερα.

Αυτό το μάθημα επικεντρώνεται στον στρατηγικό σχεδιασμό για επιχειρήσεις στις οποίες η ευελιξία και η συνεχής μάθηση είναι το πιο σημαντικό πράγμα. Η κύρια έμφαση είναι η εταιρική και επενδυτική στρατηγική χρησιμοποιώντας τα τρέχοντα παραδείγματα πραγματικού κόσμου. Κάθε μέλος του μαθήματος θα έχει την ευκαιρία να δημιουργήσει ένα στρατηγικό σχέδιο και να μάθει πώς να το εφαρμόσει στην πράξη.
14 hours
Overview
Audience

This course has been created for analysts, forecasters wanting to introduce or improve forecasting which can be related to sale forecasting, economic forecasting, technology forecasting, supply chain management and demand or supply forecasting.

Description

This course guides delegates through series of methodologies, frameworks and algorithms which are useful when choosing how to predict the future based on historical data.

It uses standard tools like Microsoft Excel or some Open Source programs (notably R project).

The principles covered in this course can be implemented by any software (e.g. SAS, SPSS, Statistica, MINITAB ...)
7 hours
Overview
A highly participative course involving individual and group discussions and skills practice to enable delegates to share ideas and develop their skill levels.

Audience

Anyone who is looking to enhance their assertiveness skills

Aim

This course aims to raise confidence and increase the delegate’s ability to communicate confidently and assertively with colleagues and customers.

Objectives

By the end of the programme the participants will:

- Understand and overcome the barriers to being assertive
- Recognise behaviour traits within yourself and others and learn effective strategies for managing them
- Communicate effectively with a wide range of people to achieve a win-win situation wherever possible
- Effectively manage difficult situations.
7 hours
Overview
The aim of this one day course is to provide delegates with mentoring and coaching skills for the workplace. By the end of the course, delegates will be able to:

- State the difference between mentoring and coaching
- Discuss relevant learning theories
- Describe different learning styles
- Explain the feedback model
- Outline basic coaching principles
- State the component parts of the GROW coaching model
14 hours
Overview
Κοινό

Όλα Senior Management που χρειάζονται γνώση των AML / CTF και την πρόληψή τους - και η συνειδητοποίηση των άλλων συναφών και τις τρέχουσες Financial Crime θέματα?

Μορφή του μαθήματος

Ένας συνδυασμός:

- Διευκολυνθείσες συζητήσεις
- Παρουσιάσεις διαφανειών
- Οι περιπτωσιολογικές μελέτες
- Παραδείγματα

Στόχοι μαθήματος

Μέχρι το τέλος αυτού του μαθήματος, οι εκπρόσωποι θα μπορούν:

- Εξηγήστε τον τρόπο με τον οποίο θα μπορούσαν να αποφευχθούν τα AML και CTF
- Κατανοήστε τις κύριες πτυχές της AML και της CTF, όπως ισχύουν για τις εταιρείες τους, καθώς και τις εθνικές και διεθνείς προσπάθειες που καταβάλλονται για την καταπολέμησή τους
- Καθορίστε τους τρόπους με τους οποίους μια επιχείρηση και το προσωπικό της θα πρέπει να προστατεύονται από τους κινδύνους της νομιμοποίησης εσόδων από παράνομες δραστηριότητες και της χρηματοδότησης της τρομοκρατίας
- Αναλύστε με ποιο τρόπο μια εταιρεία μπορεί να αποτελέσει στόχο για τη νομιμοποίηση εσόδων από παράνομες δραστηριότητες και την χρηματοδότηση της τρομοκρατίας: και να εξηγήσετε ποιες "κόκκινες σημαίες" θα μπορούσαν να τους βοηθήσουν να εντοπίσουν, να προλάβουν και να αναφέρουν οποιαδήποτε (ύποπτη ή πραγματική) εγκληματική δραστηριότητα
- Καταλάβετε μερικά από τα άλλα "καυτά σημεία" στο Financial Crime
7 hours
Overview
Το πρόγραμμα συμμόρφωσης και ανανέωσης MLRO εξετάζει τα βασικά θέματα διαχείρισης κινδύνου και τα θέματα που είναι ζωτικής σημασίας στο σημερινό εξαιρετικά ρυθμισμένο περιβάλλον. Εκτός από το γεγονός ότι απευθύνεται στους Υπεύθυνους Συμμόρφωσης, MLROs, MLCOs και άλλους επαγγελματίες διαχείρισης κινδύνων, απευθύνεται επίσης σε μέλη ανώτερων στελεχών και μέλη του διοικητικού συμβουλίου που επιθυμούν να μάθουν περισσότερα για το τι μπορούν να αναμένουν από τις λειτουργίες ελέγχου των κινδύνων εντός των οργανώσεών τους. Το Πρόγραμμα διδάσκεται από εμπειρογνώμονα από το Ηνωμένο Βασίλειο.

Ο βασικός μαθησιακός στόχος του Προγράμματος είναι να εξοπλίσει τους συμμετέχοντες με επαρκείς γνώσεις ώστε να εκτιμήσουν αντικειμενικά την επάρκεια των υφιστάμενων ελέγχων και πρακτικών διαχείρισης του κινδύνου του οργανισμού τους και να προβούν στις κατάλληλες βελτιώσεις.
7 hours
Overview
Κοινό

Όλο το προσωπικό που χρειάζονται γνώση εργασίας της Corporate Go vernance για την οργάνωσή τους

Μορφή του μαθήματος

Ένας ιδιαίτερα διαδραστικός συνδυασμός:

- Διευκολυνθείσες συζητήσεις
- Παρουσιάσεις διαφανειών
- Παραδείγματα
- Γυμνάσια
- Οι περιπτωσιολογικές μελέτες
7 hours
Overview
Κοινό

Το προσωπικό που χρειάζεται να είναι πλήρως προετοιμασμένο για να προσφέρει υψηλής ποιότητας προπονητικές συναντήσεις

- Σε μεμονωμένα μέλη του προσωπικού τους
- Στις ομάδες τους
- Σε άτομα που δεν είναι άμεσα συνδεδεμένα με τις δικές τους ομάδες, αλλά που θα εκτιμούσαν την ανεξάρτητη - και μη κρίσιμη - εισήγησή τους

Μορφή του μαθήματος

Ένας συνδυασμός:

- Διευκολυνθείσες συζητήσεις
- Εκπαιδευτικές συναντήσεις των Delegate - με πλήρη ανατροφοδότηση

Μέχρι το τέλος του μαθήματος, οι εκπρόσωποι θα μπορούν:

- Καθορίστε το "Coaching" και εξηγήστε λεπτομερώς τη χρήση του Coaching για να βελτιώσετε την ατομική και την ομαδική απόδοση - ιδιαίτερα όσον αφορά τη χρήση του για την κατανόηση των λόγων πίσω από (και την αποκατάσταση)
- Παράσχετε ουσιαστικές συνεδρίες προπόνησης
14 hours
Overview
Audience

Staff who need to be fully aware of the issues surrounding Communicating and Influencing:

- Their colleagues
- Their bosses
- Their internal and external customers and stakeholders

Format of the course

The course will be a highly-interactive combination of:

- Facilitated Discussions
- Slide Presentations
- Exercises and
- Case Studies

By the end of the course, delegates will be able to:

- Appreciate the need to manage their own behaviour before they can influence others’ behaviour
- Understand the strengths and weaknesses of the various communications media available
- Manage their internal and external customers and stakeholders
14 hours
Overview
Κοινό

Το προσωπικό που χρειάζεται να έχει πλήρη επίγνωση των ζητημάτων γύρω από τη σύγκρουση και πώς να το χειρίζεται με:

- Οι συνάδελφοί τους
- Τα αφεντικά τους
- Οι εσωτερικοί και εξωτερικοί πελάτες και οι ενδιαφερόμενοι

Μορφή του μαθήματος

Το μάθημα θα είναι ένας ιδιαίτερα διαδραστικός συνδυασμός:

- Διευκολυνθείσες συζητήσεις
- Παρουσιάσεις διαφανειών
- Ασκήσεις και
- Οι περιπτωσιολογικές μελέτες

Μέχρι το τέλος του μαθήματος, οι εκπρόσωποι θα μπορούν:

- Κατανοήστε τις συγκρούσεις και τις επιπτώσεις τους στους εαυτούς μας και στους άλλους
- Καθορίστε δυναμικές και μη διεκδικητικές συμπεριφορές
- Εκτιμήστε την ανάγκη για αυτοδιαχείριση πριν τη διαχείριση άλλων
- Αναπτύξτε την ικανότητα να διεκπεραιώσετε διεξοδικά τις συγκρούσεις
- Δημιουργήστε εμπιστοσύνη μέσω διαδηλώσεων και πρακτικών προσομοιώσεων
7 hours
Overview
Κοινό

Διευθυντές και ηγέτες ομάδων που πρέπει να έχουν πλήρη επίγνωση των θεμάτων που αφορούν τη διαχείριση και την ανάπτυξη του προσωπικού τους (άμεσες και έμμεσες εκθέσεις)

Μορφή του μαθήματος

Το μάθημα θα είναι ένας ιδιαίτερα διαδραστικός συνδυασμός:

- Διευκολυνθείσες συζητήσεις
- Παρουσιάσεις διαφανειών
- Ασκήσεις και μελέτες περιπτώσεων

Μέχρι το τέλος του μαθήματος, οι εκπρόσωποι θα μπορούν:

- Κατανοήστε τις διαφορετικές δεξιότητες που απαιτούνται για τη διαχείριση και την καθοδήγηση
- Αναπτύξτε την ομάδα με τον πιο αποτελεσματικό τρόπο
- Εξηγήστε τον καλύτερο τρόπο για να μεταφέρετε την Αλλαγή στο μέρος του οργανισμού
- Διαχειριστείτε καλύτερα την απόδοση του προσωπικού
- Επιτυχής διαπραγμάτευση των προτιμώμενων λύσεων
- Εξηγήστε πώς να αντιμετωπίζετε τις δύσκολες καταστάσεις που μπορεί να αντιμετωπίσουν στο γραφείο
21 hours
Overview
Κοινό

Το προσωπικό που χρειάζεται να έχει πλήρη επίγνωση των ζητημάτων γύρω από το προσωπικό και τη Management ομάδας για:

- Τους εαυτούς τους
- Οι συνεργάτες τους (ομότιμοι)
- Τα αφεντικά τους
- Τα μέλη της ομάδας τους
- Οι εσωτερικοί και εξωτερικοί πελάτες και οι ενδιαφερόμενοι

Μορφή του μαθήματος

Το μάθημα θα είναι ένας ιδιαίτερα διαδραστικός συνδυασμός:

- Διευκολυνθείσες συζητήσεις
- Παρουσιάσεις διαφανειών
- Ασκήσεις και
- Οι περιπτωσιολογικές μελέτες

Μέχρι το τέλος του μαθήματος, οι εκπρόσωποι θα μπορούν:

- Εκτιμήστε την ανάγκη να διαχειριστείτε τη συμπεριφορά τους πριν μπορέσουν να επηρεάσουν τη συμπεριφορά των άλλων
- Κατανοήστε τις δυνάμεις και τις αδυναμίες των διαφόρων διαθέσιμων μέσων επικοινωνίας
- Εκτιμήστε τον τρόπο διαχείρισης, κινητοποίησης και ανάπτυξης των μελών της ομάδας
- Διαχειριστείτε τους εσωτερικούς και εξωτερικούς πελάτες και τους ενδιαφερόμενους
- Εξηγήστε πώς να αντιμετωπίζετε τις δύσκολες καταστάσεις που μπορεί να αντιμετωπίσουν στο γραφείο
14 hours
Overview
Audience:

This course is designed for all staff requiring a wider view of the Change Process to get the best results for their part of the business

Format of the course

A combination of:

- Facilitated Discussions
- Slide Presentations
- Exercises and Case Studies

At the end of this course, attendees will be able to:

- Explain the basic Change Strategies that underpin the planning for change in an organisation
- Understand the use and application of the 9 Change Principles
- Construct a Change Plan suitable to their part of the business
21 hours
Overview
Κοινό

Ανώτεροι Διευθυντές που χρειάζονται μια διορατικότητα στα θέματα της Στρατηγικής Management και της εφαρμογής της

Μορφή του μαθήματος

Ένας συνδυασμός:

- Διευκολυνθείσες συζητήσεις
- Παρουσιάσεις διαφανειών
- Μελέτες περιπτώσεων και παραδείγματα

Μέχρι το τέλος του μαθήματος, οι εκπρόσωποι θα μπορούν:

- Καθορίστε τα ζητήματα που στηρίζουν την επιτυχημένη στρατηγική ηγεσία και τη σύνδεση με ένα ισχυρό οργανωτικό κλίμα
- Περιγράψτε μια σειρά στρατηγικών επιχειρηματικών μοντέλων και τις πιθανές επιπτώσεις τους για τις δικές τους επιχειρήσεις
- Καθορίστε τις κρίσιμες έννοιες που υποστηρίζουν την κατασκευή ομάδων υψηλών επιδόσεων και τη διαχείριση των αλλαγών
- Καθορίστε και χρησιμοποιήστε βασικά οικονομικά μέτρα στρατηγικής επιτυχίας
21 hours
Overview
Κοινό

Το μάθημα αυτό έχει σχεδιαστεί για όλο το προσωπικό που απαιτεί ευρύτερη άποψη του τμήματος της επιχείρησής του. τους συγκεκριμένους ρόλους τους μέσα σε αυτό. και της συμμετοχής τους στη βελτίωση της συμβολής τους στον οργανισμό στο σύνολό του

Μορφή του μαθήματος

Ένας συνδυασμός:

- Διευκολυνθείσες συζητήσεις
- Παρουσιάσεις διαφανειών
- Γυμνάσια

Μέχρι το τέλος του εργαστηρίου, οι συμμετέχοντες θα μπορούν:

- Εξηγήστε τι είναι το "εμπορικό σήμα" και πώς μπορούν να τον επηρεάσουν
- Κατανοήστε τη διαδικασία για τις στρατηγικές αλλαγής και τη θέση της εταιρείας σας μέσα σε αυτές
- Αναφέρετε λεπτομερώς τις σχετικές αρχές που διέπουν οποιαδήποτε αλλαγή σε μια επιχείρηση
- Συνειδητοποιήστε τη σημασία των σχέσεων πελατών / ενδιαφερομένων για την επιτυχή λειτουργία οποιασδήποτε επιχείρησης
- Καθορίστε τις οικονομικές πτυχές μιας επιχείρησης και του μέρους των αντιπροσώπων αυτής της επιχείρησης
- Καθορίστε τις σημαντικές πτυχές των διαπραγματεύσεων για να εξασφαλίσετε το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα για το τμήμα της επιχείρησής τους
14 hours
Overview
The training is designed to help anyone who is thinking of implementing or working on a balanced scorecard project
7 hours
Overview
Το μάθημα αυτό έχει δημιουργηθεί για τους υπεύθυνους λήψης αποφάσεων, των οποίων ο πρωταρχικός στόχος είναι να μην κάνουν τον υπολογισμό και την ανάλυση, αλλά να τις κατανοούν και να είναι σε θέση να επιλέξουν τι είδους στατιστικές μέθοδοι είναι σχετικές με τον στρατηγικό σχεδιασμό του οργανισμού.

Για παράδειγμα, ένας συμμετέχων στην προοπτική πρέπει να αποφασίσει πόσα δείγματα πρέπει να συλλεχθούν πριν μπορέσουν να αποφασίσουν εάν το προϊόν πρόκειται να ξεκινήσει ή όχι.

Εάν χρειάζεστε μακρότερο μάθημα που καλύπτει τα βασικά στοιχεία της στατιστικής σκέψης, ρίξτε μια ματιά στην κατάρτιση των 5 ημερών " Statistics for Managers".
7 hours
Overview
Προφίλ συμμετεχόντων

CxO, Διευθυντές Λειτουργίας, Enterprise Architect , Αναλυτές και Σχεδιαστές Business και Συστημάτων

Σκοπός

Αυτό το σεμινάριο εισαγωγής σάς παρέχει μια επισκόπηση των ψηφιακών επιχειρηματικών μοντέλων, των επιχειρηματικών πλαισίων και των πλαισίων επιχειρησιακής αρχιτεκτονικής, καθώς και τις μεθοδολογίες στις οποίες οι οργανισμοί προσπαθούν να επικεντρωθούν στην αύξηση της ευελιξίας των επιχειρήσεων που αντιμετωπίζουν διαταραχές της ψηφιακής εποχής.

Ειδικότερα, το σεμινάριο στοχεύει να σας βοηθήσει να κατανοήσετε τα πλαίσια και τις αρχιτεκτονικές αναφοράς που χρησιμοποιούνται παγκοσμίως για την ευθυγράμμιση των ψηφιακών επιχειρηματικών μοντέλων και των αρχιτεκτονικών συστημάτων πληροφορικής με το μεταβαλλόμενο ανταγωνιστικό τοπίο.
14 hours
Overview
Σκοπός:

Βοηθώντας τους Business αναλυτές να κατανοήσουν πώς μπορούν να μοντελοποιήσουν και να επικυρώσουν αποτελεσματικά τις επιχειρηματικές διαδικασίες και τους πόρους τους, προκειμένου να αυξήσουν την ευκινησία της επιχείρησής τους με βάση την αρχιτεκτονική στόχων τους και τις μεταβαλλόμενες ανάγκες της αγοράς.

Αυτό το διήμερο πρόγραμμα κατάρτισης στοχεύει να βοηθήσει τους αντιπροσώπους να μάθουν πώς να μοντελοποιούν τις επιχειρησιακές διαδικασίες και τους πόρους τους, ώστε να προσαρμόζονται στις αλλαγές των στόχων, των στρατηγικών τους και των επιπτώσεων των δυνατοτήτων τους ως μέρος της αρχιτεκτονικής στόχου. Με βάση τα βασικά στοιχεία των επιχειρηματικών επιδόσεων (στρατηγικές, τακτικές, KPI, επιχειρησιακές ικανότητες κλπ.), Οι εκπρόσωποι μαθαίνουν πώς να επεξεργαστούν μια κεντρική επιχειρηματική διαδικασία και την χαρτογράφηση των πόρων. Στη συνέχεια, χρησιμοποιώντας μόνο την κατάλληλη σημείωση BPM N και UML προσαρμοσμένη στη γλώσσα τους, καταλαβαίνουν πώς να τις προσαρμόζουν στις μεταβαλλόμενες στρατηγικές, τακτικές και πολιτικές.
21 hours
Overview
Κοινό

- Το προσωπικό που χρειάζεται να έχει πλήρη επίγνωση των ζητημάτων γύρω από την επιρροή και την αποφυγή συγκρούσεων με:

- Οι συνάδελφοί τους
- Τα αφεντικά τους
- Οι εσωτερικοί και εξωτερικοί πελάτες και οι ενδιαφερόμενοι

Στόχοι μαθήματος

Μέχρι το τέλος του μαθήματος, οι εκπρόσωποι θα μπορούν:

- Εκτιμήστε την ανάγκη να διαχειριστείτε τη συμπεριφορά τους πριν μπορέσουν να επηρεάσουν τη συμπεριφορά των άλλων
- Κατανοήστε τις δυνάμεις και τις αδυναμίες των διαφόρων διαθέσιμων μέσων επικοινωνίας
- Διαχειριστείτε τους εσωτερικούς και εξωτερικούς πελάτες και τους ενδιαφερόμενους

Μορφή

Το μάθημα θα είναι ένας ιδιαίτερα διαδραστικός συνδυασμός:

- Διευκολυνθείσες συζητήσεις
- Παρουσιάσεις διαφανειών
- Ασκήσεις και
- Οι περιπτωσιολογικές μελέτες
35 hours
Overview
Communication δεξιότητες Communication έχουν αναγνωριστεί από καιρό ως ουσιαστικές για την επαγγελματική επιτυχία και πολλές καριέρες έχουν σταματήσει, παραπαίουν ή σταματούν χάρη στην έλλειψη δεξιοτήτων επικοινωνίας. Σε αντίθεση με τον αστικό μύθο, λίγοι από μας γεννιούνται με αυτή την ικανότητα, αντ 'αυτού οι περισσότεροι είτε έχουν εξασκηθεί είτε έχουν μάθει από λάθη. Αυτό το μάθημα έχει σχεδιαστεί για να βοηθήσει τους αντιπροσώπους να βελτιώσουν τις δεξιότητές τους επικοινωνίας και κατά συνέπεια την ικανότητά τους να συνεργάζονται με άλλους.

Οι δεξιότητες διαμεσολάβησης είναι διακριτικά αλλά ουσιαστικά διαφορετικές. Excel επικοινωνία του Excel είναι μια προϋπόθεση, αλλά πιο σημαντική είναι η ικανότητα να ακούτε και να λαμβάνετε υπόψη τι λέγεται. Ο ρόλος του μεσολαβητή είναι να βοηθήσει τα μέρη να επιλύσουν το πρόβλημά τους και να καταλήξουν σε ένα αποτέλεσμα το οποίο και τα δύο μέρη είναι ευτυχής να δεχτούν. Οι διαμεσολαβητές αποφεύγουν να παίρνουν μέρος, να κάνουν κρίσεις ή να δίνουν καθοδήγηση. Είναι απλά υπεύθυνοι για την ανάπτυξη αποτελεσματικών επικοινωνιών και την οικοδόμηση συναίνεσης μεταξύ των μερών. Αυτό το μάθημα καλύπτει επίσης το ευρύτερο φάσμα δεξιοτήτων, εκτός από την επικοινωνία, που απαιτείται να είναι ένας αποτελεσματικός διαμεσολαβητής.
35 hours
Overview
Overview

Across the globe regulators are increasingly linking the amount of risk taken by a bank to the amount of capital it is required to hold and banks and financial services are increasingly being managed on risk-based management practices. The banks, their products, the regulations and the global market are becoming increasingly complex, driving ever greater challenges in effective risk management. A key lesson of the banking crisis of the last five years is that risks are highly integrated and to manage them efficiently banks have to understand these interactions.

Key features include:

- the explanation of the current risk-based regulations
- detailed review of the major risks faced by banks
- industry best practices for adopting an enterprise approach to integrating risk management across an entire organisation
- using governance techniques to build a group wide culture to ensure everyone takes an active role in managing risks in line with the banks strategic objectives
- what challenges could be faced by risk managers in the future.

The course will make extensive use of case studies designed to explore, examine and reinforce the concepts and ideas covered over the five days. Historical events at banks will be used throughout the course to highlight how they have failed to manage their risks and actions that could have been taken to prevent loss.

Objectives

The objective of this course is to help bank management deliver an appropriate integrated strategy for managing the complex and changing risks and regulations in today’s international banking environment. Specifically this course aims to give senior level management an understanding of:

- major risk within the financial industry and the major international risk regulations
- how to manage a bank’s assets and liabilities whilst maximising return
- the interaction between risk types and how banks use an integrated approach for their management
- corporate governance and the best practice approaches to managing the diverse interests of the stakeholders
- how to develop a culture of risk governance as a tool for minimising unnecessary risk taking

Who should attend this seminar

This course is intended those who are new to integrated risk management, senior management responsible strategic risk management, or those who wish to further their understanding of enterprise risk management. It will be of use to:

- Board level bank management
- Senior managers
- Senior risk managers and analysts
- Senior directors and risk managers responsible for strategic risk management
- Internal auditors
- Regulatory and compliance personnel
- Treasury professionals
- Asset and liability managers and analysts
- Regulators and supervisory professionals
- Suppliers and consultants to banks and the risk management industry
- Corporate governance and risk governance managers.
35 hours
Overview
ΣΦΑΙΡΙΚΗ ΕΙΚΟΝΑ

Αυτό το 5ήμερο μάθημα θα βοηθήσει τους εκπροσώπους να αναπτύξουν τις στρατηγικές τους δεξιότητες σχεδιασμού και διαχείρισης, συμπεριλαμβανομένων των τακτικών και επιχειρησιακών απαιτήσεων για επιτυχή εφαρμογή σε ένα τραπεζικό περιβάλλον. Το μάθημα θα ασχοληθεί με τα σκληρά θέματα της διαχείρισης των συγκρούσεων, τη διαχείριση της αλλαγής, τι κάνει καλό ηγέτη και πώς να παρακινήσει μια ομάδα. Χρησιμοποιώντας διαδραστικές περιπτωσιολογικές μελέτες καθώς και παραδείγματα τομέων, οι εκπρόσωποι θα ενθαρρυνθούν να μοιραστούν εμπειρίες και προκλήσεις για να βοηθήσουν στην ανάπτυξη πρακτικών και εργασιακών λύσεων που θα μπορέσουν να αναλάβουν και να χρησιμοποιήσουν πραγματικά.

Ο βασικός στόχος του προγράμματος είναι να εξοπλίσει τα στελέχη με τις δεξιότητες για να σαρώσουν το επιχειρηματικό περιβάλλον για να αποκαλύψουν επικερδείς επιχειρηματικές ευκαιρίες καθώς και να αναπτύξουν στρατηγικές για την απόκτηση ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος σε ένα ολοένα και πιο ανταγωνιστικό επιχειρηματικό περιβάλλον. Μεταξύ άλλων, το πρόγραμμα θα δώσει επίσης μια εικόνα για την ηγεσία των βέλτιστων πρακτικών και συμπεριφορών που θα ενισχύσουν την ικανότητα των στελεχών να χειριστούν τις πολυπλοκότητες και τις αβεβαιότητες της διαχείρισης ενός χρηματοπιστωτικού ιδρύματος υψηλής απόδοσης.

Στόχοι μάθησης

Μετά την παρακολούθηση αυτού του μαθήματος, οι εκπρόσωποι θα μπορούν:

- Περιγράψτε τα κύρια προβλήματα που αντιμετωπίζει μια μεγάλη τράπεζα.
- Εξηγήστε τις διάφορες προσεγγίσεις για τον προγραμματισμό της οργανωτικής ανάπτυξης.
- Αναλύστε το τρέχον επιχειρηματικό περιβάλλον και τις επιρροές που επηρεάζουν την οργάνωση.
- Αναλύστε τους πόρους μέσα και έξω από τον οργανισμό.
- Εξηγήστε τις διάφορες προσεγγίσεις για τη διαχείριση της στρατηγικής και τοποθετήστε το στο επιχειρηματικό σχέδιο.
- Αξιολογείστε τις εναλλακτικές στρατηγικές ανάπτυξης, ώστε να προτείνετε το κατάλληλο για τις ανάγκες της επιχείρησης.
- Εφαρμόστε μια βαθύτερη κατανόηση των στρατηγικών αναπτυξιακών σχεδίων.
- Συζητήστε αντικειμενικά τους κινδύνους, τα οφέλη και το κόστος που συνοδεύουν την εφαρμογή της νέας στρατηγικής, συμπεριλαμβανομένης της διαχείρισης συγκρούσεων σε μια ομάδα.
- Καθορισμός προσεγγίσεων για τη διαχείριση των εντοπισθέντων κινδύνων.
- Αναλύστε τις πιθανές επιπτώσεις στην επιχείρησή του (θετικές και αρνητικές) που θα προκύψουν από την εφαρμογή της νέας στρατηγικής.
- Σχεδιασμός πολιτικών, συστημάτων και διαδικασιών για την επιτυχή εφαρμογή των αναδυόμενων στρατηγικών σχεδίων.
- Καλύψτε τα βασικά βήματα στη διαχείριση αλλαγών

Ποιος πρέπει να παρακολουθήσει

- Διαχειριστές προϊόντων / υπηρεσιών
- Προσφάτως διορισμένοι καθώς και καθιερωμένοι διευθυντές και ηγέτες ομάδων
- Επικεφαλής των επιχειρήσεων
- Διευθυντές Ανώτερων Τραπεζών
- Διευθυντές Ανθρώπινου Δυναμικού
- Διαχειριστές επιχειρήσεων
- Διευθυντές Marketing

Μεθοδολογία
Το μάθημα αποτελείται από διευκολυνόμενα εργαστήρια, συμπληρωμένα με περιπτωσιολογικές μελέτες που προέρχονται από συνδυασμό δημοσιευμένων παραδειγμάτων πραγματικής ζωής και / ή πρακτικής εμπειρίας. Θα υπάρξουν επίσης ευκαιρίες για τους συμμετέχοντες να εργαστούν σε μικρές ομάδες για να συνθέσουν ιδέες και στρατηγικές και να εφαρμόσουν το υλικό στο πλαίσιο των δικών τους οργανισμών / τμημάτων. Οι ανοικτές συζητήσεις στο φόρουμ θα αποτελέσουν επίσης βασικό στοιχείο.
14 hours
Overview
Το Kanban Management Professional 1 (KMP1) είναι ένα εξαιρετικά διαδραστικό διήμερο πρόγραμμα πιστοποιημένο από το Πανεπιστήμιο Lean Kanban (LKU). Συνδυάζει διδασκαλία, ομαδικές συζητήσεις και μια πλήρως εμβληματική προσομοίωση για να δείξει πώς η μέθοδος Kanban βοηθά άτομα, ομάδες και οργανισμούς να διαχειρίζονται και να βελτιώνουν την παράδοση προϊόντων και υπηρεσιών στους πελάτες τους.

Η μέθοδος Kanban παρέχει ρεαλιστική, προσπελάσιμη, βάσει τεκμηρίων καθοδήγηση για επιτυχημένες εξελικτικές αλλαγές. Ξεκινά με αυτό που κάνετε τώρα και επιδιώκετε εξελικτική αλλαγή ενώ σεβόμαστε τους τρέχοντες ρόλους, τις ευθύνες και τους τίτλους εργασίας και ενθαρρύνουμε την ηγεσία σε όλα τα επίπεδα. Αυτό επιτρέπει στους οργανισμούς να αναπτύσσουν σταδιακά τις επιχειρηματικές τους διαδικασίες, να καθορίζουν και να χρησιμοποιούν σχετικές μετρήσεις για τη μέτρηση της προόδου και να μειώνουν σημαντικά τους κινδύνους που σχετίζονται με σύνθετα προγράμματα αλλαγών.

Θα αφήσετε αυτό το μάθημα με γνώση των αρχών Kanban και των γενικών πρακτικών και δεξιοτήτων που θα σας επιτρέψουν να εφαρμόσετε την Kanban με εμπιστοσύνη στον οργανισμό σας.

Τι θα μάθετε;
- Προσδιορισμός εσωτερικών και εξωτερικών πηγών δυσαρέσκειας
- Αναλύστε τη ζήτηση έναντι της ικανότητας
- Μοντελοποίηση της διαδικασίας αποκάλυψης γνώσης
- Σχεδιάστε τα συστήματα kanban και τις απεικονίσεις τους
- Προσδιορίστε και δώστε προτεραιότητα στις βελτιώσεις
- Επιλέξτε τιμές για δραστηριότητες
- Προσδιορίστε τις κατηγορίες υπηρεσιών

Τι θα λάβω;
Μαθήματα (εκτύπωση & ηλεκτρονικά)
Electron αντίγραφο του βιβλίου "Kanban - Επιτυχημένη εξελικτική αλλαγή για την τεχνολογική σας Business " από τον David J. Anderson
Συμμετοχή στο Lean -Kanban University (LKU)
Lean -Kanban University (LKU) πιστοποιητικό ολοκλήρωσης του μαθήματος

Για ποιον είναι αυτό το μάθημα;
Όποιος ασχολείται με την ανάπτυξη προϊόντων ή την εργασία γνώσης. Αυτό περιλαμβάνει αλλά δεν περιορίζεται στα εξής:
Διαχειριστές προγράμματος και παράδοσης
Διαχειριστές προϊόντων και έργων
Προγραμματιστές προϊόντων, προγραμματιστές λογισμικού και δοκιμαστές
Οι άνθρωποι που εργάζονται σε επιχειρήσεις ή υποστήριξη
Business αναλυτές
Διαχείριση υψηλού επιπέδου
Όποιος ενδιαφέρεται να εφαρμόσει την Agile στην οργάνωσή τους
21 hours
Overview
Course goal:

To ensure that an individual has the core understanding of GRC processes and capabilities, and the skills to integrate governance, performance management, risk management, internal control, and compliance activities.

Overview:

- GRC Basic terms and definitions
- Principles of GRC
- Core components, practices and activities
- Relationship of GRC to other disciplines
7 hours
Overview
KAIZEN προέρχεται από ιαπωνικά και σημαίνει "συνεχής βελτίωση" και μπορεί να χρησιμοποιηθεί τόσο στο χώρο εργασίας όσο και στη διαδικασία.
14 hours
Overview
Αυτό το μάθημα είναι μέρος του συνόλου δεξιοτήτων Data Scientist (Domain: Advisory & Leadership ).
21 hours
Overview
Αυτό το μάθημα δημιουργείται για ανθρώπους που πρέπει να συνδυάσουν Agile (κυρίως SCRUM), με τους Lean και Kanban να διαχειρίζονται τα έργα τους.

Συνδυάζει τους κόσμους του σχεδιασμού προϊόντων και του σχεδιασμού λογισμικού.
21 hours
Overview
A customer care strategy plays an important role in building customer satisfaction, helping you to retain loyal customers and increase levels of repeat business. Through good customer service you gain the client’s trust, enhance the company’s image and strengthen your competitive advantage in the market. This course focuses on strategies and skills for building lifelong customer relationships by developing valuable and effective customer-care strategies. Satisfied customers may, through conversations and story-telling, become voluntary ambassadors for your company and are highly likely to recommend your services to others. This workshop will also help participants communicate effectively, appropriately and clearly in all situations.

OBJECTIVES

- Developing competencies in the area of professional customer care
- Increasing the efficiency of communication with customers
- Attaining the knowledge of how to get to the underlying needs and expectations of customers
- Building strong and sustainable relationships with clients
- Expanding the positive image of the company in the market
- Identifying, reducing, and overcoming objections and barriers
- Learning about personalities and communication preferences when dealing with clients
- Establsihing the ability to create an open environment for communication
- Developing skills to communicate clearly and effectively
- Identifying barriers to effective communication
- Mastering body language and non-verbal communication

METHODS

- Role-playing
- Self-assessment tests
- Exercises in groups
- Individual work
- Practice sessions
- Lectures
- Discussions

LEARING OUTCOMES

At the completion of this course, participants will be able to:

- Adopt a focused customer care strategy
- Identify key customer issues
- Build the professional image of the company
- Adapt to specific customer behaviour styles
- Increase customer loyalty through exceptional customer service
- Develop communication abilities with clients
- Use techniques to build relationships
- Develop a personal action plan to improve customer service skills
- Show gestures of generosity and high quality customer care
- Use techniques to deal with difficult situations
- Recognise barriers to the delivery of outstanding customer service
7 hours
Overview
Αποκτήστε την κατανόηση και την κατανόηση της αξίας της επένδυσης στην εταιρική κοινωνική ευθύνη, φιλανθρωπία και βιωσιμότητα. Η κατάρτιση διεξάγεται σε διαδραστική μορφή και περιλαμβάνει διάφορες μελέτες περιπτώσεων.

Upcoming Management Courses

Online Management courses, Weekend Management courses, Evening Management training, Management boot camp, Management instructor-led, Weekend Management training, Evening Management courses, Management coaching, Management instructor, Management trainer, Management training courses, Management classes, Management on-site, Management private courses, Management one on one training

Course Discounts

Course Discounts Newsletter

We respect the privacy of your email address. We will not pass on or sell your address to others.
You can always change your preferences or unsubscribe completely.

Some of our clients

is growing fast!

We are looking for a good mixture of IT and soft skills in Greece!

As a NobleProg Trainer you will be responsible for:

  • delivering training and consultancy Worldwide
  • preparing training materials
  • creating new courses outlines
  • delivering consultancy
  • quality management

At the moment we are focusing on the following areas:

  • Statistic, Forecasting, Big Data Analysis, Data Mining, Evolution Alogrithm, Natural Language Processing, Machine Learning (recommender system, neural networks .etc...)
  • SOA, BPM, BPMN
  • Hibernate/Spring, Scala, Spark, jBPM, Drools
  • R, Python
  • Mobile Development (iOS, Android)
  • LAMP, Drupal, Mediawiki, Symfony, MEAN, jQuery
  • You need to have patience and ability to explain to non-technical people

To apply, please create your trainer-profile by going to the link below:

Apply now!

This site in other countries/regions