Management Training Courses

Management Training Courses

Δραστηριότητες μάνατζμεντ με μάθημα διαχειριστή σε τοπικό επίπεδο Ελλάδα .

Machine Translated

Testimonials

★★★★★
★★★★★

Management Course Outlines

Title
Duration
Overview
Title
Duration
Overview
14 hours
Overview
The training is designed to help anyone who is thinking of implementing or working on a balanced scorecard project
14 hours
Overview
This training course has been created for Practice Managers, Practice Owners, General Practitioners, NHS administrators, CCG staff who need to develop practical marketing skills. It is not designed for academic purposes, but offers practical advice on understanding marketing strategy, realizing the importance of market segmentation, identifying patient groups not been catered to by primary care, creating effective, ethical strategies to boost your list size, ensuring that your communication materials are understood and reaching non native speakers of English.

This course focuses on marketing for primary care in which results and continuous learning are the most important factors. The main emphasis is strategy using current real-world examples from a number of unrelated industries in order to learn how marketing campaigns work, then we are going to apply them to primary care and then your practice. Each course member will have the opportunity to create a marketing plan, learn how to implement it in practice and learn how to measure success.

The first practical course on marketing for general practice
7 hours
Overview
KAIZEN προέρχεται από ιαπωνικά και σημαίνει "συνεχής βελτίωση" και μπορεί να χρησιμοποιηθεί τόσο στο χώρο εργασίας όσο και στη διαδικασία.
14 hours
Overview
Το Kanban Management Professional 1 (KMP1) είναι ένα εξαιρετικά διαδραστικό διήμερο πρόγραμμα πιστοποιημένο από το Πανεπιστήμιο Lean Kanban (LKU). Συνδυάζει διδασκαλία, ομαδικές συζητήσεις και μια πλήρως εμβληματική προσομοίωση για να δείξει πώς η μέθοδος Kanban βοηθά άτομα, ομάδες και οργανισμούς να διαχειρίζονται και να βελτιώνουν την παράδοση προϊόντων και υπηρεσιών στους πελάτες τους.

Η μέθοδος Kanban παρέχει ρεαλιστική, προσπελάσιμη, βάσει τεκμηρίων καθοδήγηση για επιτυχημένες εξελικτικές αλλαγές. Ξεκινά με αυτό που κάνετε τώρα και επιδιώκετε εξελικτική αλλαγή ενώ σεβόμαστε τους τρέχοντες ρόλους, τις ευθύνες και τους τίτλους εργασίας και ενθαρρύνουμε την ηγεσία σε όλα τα επίπεδα. Αυτό επιτρέπει στους οργανισμούς να αναπτύσσουν σταδιακά τις επιχειρηματικές τους διαδικασίες, να καθορίζουν και να χρησιμοποιούν σχετικές μετρήσεις για τη μέτρηση της προόδου και να μειώνουν σημαντικά τους κινδύνους που σχετίζονται με σύνθετα προγράμματα αλλαγών.

Θα αφήσετε αυτό το μάθημα με γνώση των αρχών Kanban και των γενικών πρακτικών και δεξιοτήτων που θα σας επιτρέψουν να εφαρμόσετε την Kanban με εμπιστοσύνη στον οργανισμό σας.

Τι θα μάθετε;
- Προσδιορισμός εσωτερικών και εξωτερικών πηγών δυσαρέσκειας
- Αναλύστε τη ζήτηση έναντι της ικανότητας
- Μοντελοποίηση της διαδικασίας αποκάλυψης γνώσης
- Σχεδιάστε τα συστήματα kanban και τις απεικονίσεις τους
- Προσδιορίστε και δώστε προτεραιότητα στις βελτιώσεις
- Επιλέξτε τιμές για δραστηριότητες
- Προσδιορίστε τις κατηγορίες υπηρεσιών

Τι θα λάβω;
Μαθήματα (εκτύπωση & ηλεκτρονικά)
Electron αντίγραφο του βιβλίου "Kanban - Επιτυχημένη εξελικτική αλλαγή για την τεχνολογική σας Business " από τον David J. Anderson
Συμμετοχή στο Lean -Kanban University (LKU)
Lean -Kanban University (LKU) πιστοποιητικό ολοκλήρωσης του μαθήματος

Για ποιον είναι αυτό το μάθημα;
Όποιος ασχολείται με την ανάπτυξη προϊόντων ή την εργασία γνώσης. Αυτό περιλαμβάνει αλλά δεν περιορίζεται στα εξής:
Διαχειριστές προγράμματος και παράδοσης
Διαχειριστές προϊόντων και έργων
Προγραμματιστές προϊόντων, προγραμματιστές λογισμικού και δοκιμαστές
Οι άνθρωποι που εργάζονται σε επιχειρήσεις ή υποστήριξη
Business αναλυτές
Διαχείριση υψηλού επιπέδου
Όποιος ενδιαφέρεται να εφαρμόσει την Agile στην οργάνωσή τους
14 hours
Overview
In 1996 John Kotter wrote "Leading Change" which looked at what people did to transform their organisations. Kotter introduced an 8-step change model for helping managers deal with transformational change.

This instructor-led, live training (onsite or remote) is aimed for managers, business owners and strategists planning to implement Kotter's 8 model in their respective organization.

Format of the Course

- Interactive lecture and discussion.
- Lots of exercises and practice.
- Hands-on implementation in a live-lab environment.

Course Customization Options

- To request a customized training for this course, please contact us to arrange.
7 hours
Overview
Who should attend: Managers interested in improving productivity by implementing 5S and who want to make sure they are starting this vital concept the right way.

This training course has been created for professionals from all sectors. It can be tailored to dental clinics, laboratories, offices etc. It is not designed for academic purposes, but offers practical advice how to implement 5S

The course is aimed at leaders and agents for change who want to make sure that they are introducing 5S the right way.

Each course member will have the opportunity to get hands on experience through a number of exercises to demonstrate that 5S works

Upon completing the training you will:

- Understand how 5S works and improve efficiency by 10 to 30%
- Be able to indentify sources of waste and improve profitability
- Understand the reasons for the five step process and know how to implement it
- Have the tools and procedures in order to improve processes
- Develop a concrete plan to introduce 5S to your workplace

If you are thinking about improving workplace efficiency, winning more orders and satisfying your customers while improving safety, you cannot afford not to take this course
14 hours
Overview
Lean Distribution αναφέρεται στην εφαρμογή των εννοιών Lean Manufacturing στις δραστηριότητες διανομής, εφοδιαστικής και αλυσίδας εφοδιασμού. Η εστίαση είναι στην προσθήκη αξίας για τους πελάτες, ενώ ταυτόχρονα εντοπίζεται και εξαλείφεται το απόβλητο - οτιδήποτε δεν προσθέτει αυτή την αξία.

Σε αυτή την καθοδηγούμενη από εκπαιδευτές, ζωντανή προπόνηση, οι συμμετέχοντες μαθαίνουν τη μεθοδολογία, τις ομάδες και τα εργαλεία που απαιτούνται για την εφαρμογή της Lean μέσα στα δικά τους κέντρα διανομής και τις πράξεις της εφοδιαστικής αλυσίδας, δημιουργώντας μια κουλτούρα συνεχούς βελτίωσης.

Η εκπαίδευση συνδυάζει δραστηριότητες περιπτώσεων και συζητήσεις με ζωντανή πρακτική άσκηση χρησιμοποιώντας τα εργαλεία, τις μετρήσεις και τις μεθόδους που απαιτούνται για την εφαρμογή των συστημάτων Lean και των διαδικασιών. Ορισμένες από τις έννοιες που καλύπτονται περιλαμβάνουν:

- Υπολογισμός του πραγματικού κόστους εκπλήρωσης
- Μείωση του συνολικού κόστους στην αλυσίδα εφοδιασμού
- Ξεπερνώντας την αντίσταση στην αλλαγή
- Καλλιεργώντας την ηγεσία και ενσταλάζοντας μια νοοτροπία της Lean σκέψης σε όλη την οργάνωση

Μορφή του μαθήματος

- Διάλεξη μέρους, μέρος συζήτησης, ασκήσεις και πρακτική άσκηση
14 hours
Overview
Όταν μια επιχείρηση ξεκινά μια άπαχο μετασχηματισμό, είτε πρόκειται για την κατασκευή, τις υπηρεσίες ή την τεχνολογία, πολύ συχνά το τμήμα πληροφορικής παραμένει εκτός εικόνας. Lean IT είναι μια απάντηση σε αυτό. Lean IT είναι μια επέκταση των αρχών Lean στην τεχνολογία της πληροφορίας (IT), η αρχή της οποίας είναι η "εξάλειψη των αποβλήτων" (εργασία που δεν προσθέτει αξία σε ένα προϊόν ή μια υπηρεσία).

Σε αυτή την καθοδηγούμενη από εκπαιδευτή, ζωντανή εκπαίδευση, οι συμμετέχοντες μαθαίνουν πώς να αποσυσκευάζουν το πρόβλημα των αποβλήτων σε μια οργάνωση πληροφορικής. Μέσω της κάλυψης της θεωρίας, των δραστηριοτήτων μελέτης περιπτώσεων και της πρακτικής άσκησης με τα απαιτούμενα εργαλεία, μεθόδους και μετρήσεις, οι συμμετέχοντες μαθαίνουν τις δεξιότητες κριτικής σκέψης, αναλύσεων και επικοινωνίας που απαιτούνται για την αντιμετώπιση του προβλήματος των αποβλήτων σε λειτουργίες πληροφορικής. Μέσω αυτής της διαδραστικής διαδικασίας, οι συμμετέχοντες μαθαίνουν πώς να εφαρμόζουν τις αρχές και τις πρακτικές Lean IT μέσα στον δικό τους οργανισμό και δημιουργούν μια κουλτούρα συνεχούς βελτίωσης στον τομέα της πληροφορικής.

Στο τέλος αυτού του μαθήματος, οι συμμετέχοντες θα κατανοήσουν τον αντίκτυπο και τον ρόλο του τμήματος πληροφορικής στον μετασχηματισμό Lean ενός οργανισμού. Στην πράξη, οι συμμετέχοντες θα μάθουν πώς να:

- Μέτρηση επιχειρηματικής απόδοσης.
- Ποσοτικοποιήστε την απόδοση της "καινοτομίας".
- Αξιολογήστε τις επιχειρηματικές διαδικασίες και εντοπίστε τα απόβλητα.
- Μειώστε το λειτουργικό κόστος.
- Βελτιώστε την ποιότητα και την απόδοση.
- Βελτιώστε τα επίπεδα υπηρεσιών, διαχειριστείτε τις αλλαγές και επωφεληθείτε από τις αναδυόμενες τεχνολογίες.
- Διατηρήστε την ποιότητα και τη σταθερότητα με την πάροδο του χρόνου.
- Κάνετε το " Lean thinking" ένα αναπόσπαστο κομμάτι της επιχείρησης και κάθε εργαλειοθήκη του επαγγελματία πληροφορικής.

Μορφή του μαθήματος

- Διάλεξη μέρους, μέρος συζήτησης, ασκήσεις και πρακτική άσκηση
14 hours
Overview
Lean Management είναι μια προσέγγιση για τη λειτουργία ενός οργανισμού. Προωθεί μια μακροπρόθεσμη άποψη της εργασίας και μια κουλτούρα συνεχούς βελτίωσης - επιδιώκοντας να επιτυγχάνουμε συνεχώς και συστηματικά μικρές, επαυξητικές αλλαγές στις διαδικασίες, προκειμένου να βελτιωθεί η αποτελεσματικότητα και η ποιότητα.

Σε αυτή την καθοδηγούμενη από εκπαιδευτές, ζωντανή εκπαίδευση (επιτόπια ή απομακρυσμένη), οι συμμετέχοντες μαθαίνουν πώς να εφαρμόζουν Lean αρχές και πρακτικές μέσα σε ένα περιβάλλον κατασκευής και δημιουργούν μια κουλτούρα συνεχούς βελτίωσης.

Η εκπαίδευση συνδυάζει δραστηριότητες περιπτώσεων και συζητήσεις με ζωντανή πρακτική άσκηση χρησιμοποιώντας τα εργαλεία, τις μετρήσεις και τις μεθόδους που απαιτούνται για την εφαρμογή των συστημάτων Lean και των διαδικασιών. Ορισμένες από τις έννοιες που καλύπτονται περιλαμβάνουν:

- Προσδιορισμός της αιτίας της αναποτελεσματικότητας.
- Μέτρηση της απόδοσης.
- Συνειδητοποίηση του κύκλου συνεχούς βελτίωσης.
- Οργάνωση εκδηλώσεων Kaizen.
- Η ενθάρρυνση μιας νοοτροπίας σκέψης Lean σε ολόκληρη την οργάνωση.

Μορφή του μαθήματος

- Διαδραστική διάλεξη και συζήτηση.
- Πολλές ασκήσεις και πρακτική.
- Χειροκίνητη υλοποίηση σε εργασιακό περιβάλλον.

Επιλογές προσαρμογής μαθημάτων

- Για να ζητήσετε μια προσαρμοσμένη εκπαίδευση για αυτό το μάθημα, επικοινωνήστε μαζί μας για να κανονίσετε.
7 hours
Overview
Ποιος πρέπει να παρευρεθεί:

Lean και πράκτορες αλλαγής, επιχειρησιακοί ηγέτες και επαγγελματίες που θέλουν να βεβαιωθούν ότι ξεκινούν αυτή τη θεμελιώδη ιδέα με τον σωστό τρόπο

Αυτό το εκπαιδευτικό πρόγραμμα έχει δημιουργηθεί για επαγγελματίες από όλους τους κλάδους της μεταποίησης κλπ. Δεν έχει σχεδιαστεί για ακαδημαϊκούς σκοπούς αλλά προσφέρει πρακτικές συμβουλές για την υλοποίηση του 5S στην εγκατάσταση παραγωγής σας

Το μάθημα απευθύνεται σε ηγέτες και πράκτορες για αλλαγή που θέλουν να σιγουρευτούν ότι εισάγουν το 5S με τον σωστό τρόπο.

Κάθε μέλος του μαθήματος θα έχει την ευκαιρία να πάρει τα χέρια στην εμπειρία μέσα από μια σειρά ασκήσεων για να αποδείξει ότι το 5S έργα.

Με την ολοκλήρωση της εκπαίδευσης θα:

- Κατανοήστε πώς & nbsp; 5S και βελτιώνει την αποτελεσματικότητα κατά 10 έως 30%
- Να είναι σε θέση να εντοπίσει πηγές αποβλήτων και να βελτιώσει την κερδοφορία
- Κατανοήστε τους λόγους της διαδικασίας των πέντε βημάτων και γνωρίζετε πώς να το εφαρμόσετε
- Έχετε τα εργαλεία και τις διαδικασίες για να βελτιώσετε τις διαδικασίες παραγωγής
- Αναπτύξτε ένα συγκεκριμένο σχέδιο για την εισαγωγή του 5S στον χώρο εργασίας σας

Εάν σκέφτεστε να βελτιώσετε την αποδοτικότητα στο χώρο εργασίας, να κερδίσετε περισσότερες παραγγελίες και να ικανοποιήσετε τους πελάτες σας βελτιώνοντας παράλληλα την ασφάλεια, δεν μπορείτε να αντέξετε οικονομικά να μην πάρετε αυτό το μάθημα
14 hours
Overview
Lean Management επικεντρώνεται στην εστίαση του πελάτη, στην ανάπτυξη και συντήρηση συστημάτων και διαδικασιών για την παροχή αξίας στους πελάτες. Lean Services είναι η εφαρμογή των έννοιων των άπαχων σε λειτουργίες εξυπηρέτησης.

Σε αυτή την καθοδηγούμενη από εκπαιδευτές, ζωντανή εκπαίδευση (επιτόπια ή απομακρυσμένη), οι συμμετέχοντες μαθαίνουν πώς εφαρμόζουν τις αρχές Lean και τις πρακτικές μέσα στον δικό τους οργανισμό και δημιουργούν μια κουλτούρα συνεχούς βελτίωσης.

Αυτή η διαδραστική εκπαίδευση συνδυάζει δραστηριότητες περιπτώσεων και συζητήσεις με ζωντανή πρακτική άσκηση χρησιμοποιώντας τα εργαλεία, τις μετρήσεις και τις μεθόδους που απαιτούνται για την εφαρμογή των συστημάτων Lean και των διαδικασιών. Επιπλέον, αυτή η εκπαίδευση στοχεύει να ενσταλάξει μια νοοτροπία σκέψης Lean .

Μορφή του μαθήματος

- Διάλεξη μέρους, μέρος συζήτησης, ασκήσεις και πρακτική άσκηση
7 hours
Overview
Κοινό

Διευθυντές και ηγέτες ομάδων που πρέπει να έχουν πλήρη επίγνωση των θεμάτων που αφορούν τη διαχείριση και την ανάπτυξη του προσωπικού τους (άμεσες και έμμεσες εκθέσεις)

Μορφή του μαθήματος

Το μάθημα θα είναι ένας ιδιαίτερα διαδραστικός συνδυασμός:

- Διευκολυνθείσες συζητήσεις
- Παρουσιάσεις διαφανειών
- Ασκήσεις και μελέτες περιπτώσεων

Μέχρι το τέλος του μαθήματος, οι εκπρόσωποι θα μπορούν:

- Κατανοήστε τις διαφορετικές δεξιότητες που απαιτούνται για τη διαχείριση και την καθοδήγηση
- Αναπτύξτε την ομάδα με τον πιο αποτελεσματικό τρόπο
- Εξηγήστε τον καλύτερο τρόπο για να μεταφέρετε την Αλλαγή στο μέρος του οργανισμού
- Διαχειριστείτε καλύτερα την απόδοση του προσωπικού
- Επιτυχής διαπραγμάτευση των προτιμώμενων λύσεων
- Εξηγήστε πώς να αντιμετωπίζετε τις δύσκολες καταστάσεις που μπορεί να αντιμετωπίσουν στο γραφείο
14 hours
Overview
Αντί να υποστηρίξετε βαθιά ανάλυση και μεγάλες βάρδιες, το μοντέλο McKinsey 7-S είναι ιδανικό για την ανάλυση της συνοχής της εταιρείας σας. Αν γνωρίζετε ότι πρέπει να αλλάξετε την πράξη σας, αλλά δεν είστε σίγουροι τι να κάνετε, αυτό είναι το μοντέλο διαχείρισης αλλαγών για εσάς.

Αυτή η καθοδηγούμενη από εκπαιδευτές, ζωντανή εκπαίδευση (επιτόπου ή απομακρυσμένη) απευθύνεται σε διαχειριστές, ιδιοκτήτες επιχειρήσεων και στρατηγικούς που σχεδιάζουν να εφαρμόσουν το μοντέλο McKinsey 7 στην αντίστοιχη οργάνωσή τους.

Μορφή του μαθήματος

- Διαδραστική διάλεξη και συζήτηση.
- Πολλές ασκήσεις και πρακτική.

Επιλογές προσαρμογής μαθημάτων

- Για να ζητήσετε μια προσαρμοσμένη εκπαίδευση για αυτό το μάθημα, επικοινωνήστε μαζί μας για να κανονίσετε.
35 hours
Overview
ΣΦΑΙΡΙΚΗ ΕΙΚΟΝΑ

Σε όλο τον κόσμο, οι ρυθμιστικές αρχές συνδέουν ολοένα και περισσότερο το ύψος του κινδύνου που αναλαμβάνει μια τράπεζα με το ύψος του κεφαλαίου που απαιτείται να τηρεί και οι τράπεζες και οι χρηματοπιστωτικές υπηρεσίες διαχειρίζονται ολοένα και περισσότερο τις πρακτικές διαχείρισης βάσει κινδύνου. Οι τράπεζες, τα προϊόντα τους, οι κανονισμοί και η παγκόσμια αγορά καθίστανται όλο και πιο πολύπλοκες, προκαλώντας ολοένα και μεγαλύτερες προκλήσεις στην αποτελεσματική διαχείριση κινδύνων. Ένα βασικό μάθημα της τραπεζικής κρίσης των τελευταίων πέντε ετών είναι ότι οι κίνδυνοι είναι ιδιαίτερα ενοποιημένοι και για την αποτελεσματική διαχείριση τους οι τράπεζες πρέπει να κατανοήσουν αυτές τις αλληλεπιδράσεις.

Βασικά χαρακτηριστικά περιλαμβάνουν:

- την εξήγηση των σημερινών κανονισμών που βασίζονται στον κίνδυνο
- λεπτομερή επισκόπηση των κυριοτέρων κινδύνων που αντιμετωπίζουν οι τράπεζες
- βέλτιστες πρακτικές του κλάδου για την υιοθέτηση μιας επιχειρηματικής προσέγγισης για την ενσωμάτωση της διαχείρισης κινδύνου σε ολόκληρο τον οργανισμό
- χρησιμοποιώντας τεχνικές διακυβέρνησης για την οικοδόμηση μιας ομαδικής κουλτούρας για να διασφαλιστεί ότι ο καθένας θα αναλάβει ενεργό ρόλο στη διαχείριση κινδύνων σύμφωνα με τους στρατηγικούς στόχους των τραπεζών
- ποιες προκλήσεις θα μπορούσαν να αντιμετωπίσουν οι διαχειριστές κινδύνου στο μέλλον.

Το μάθημα θα κάνει ευρεία χρήση περιπτωσιολογικών μελετών που έχουν σχεδιαστεί για να διερευνήσουν, να εξετάσουν και να ενισχύσουν τις έννοιες και τις ιδέες που καλύπτονται κατά τη διάρκεια των πέντε ημερών. Τα ιστορικά γεγονότα στις τράπεζες θα χρησιμοποιηθούν καθ 'όλη τη διάρκεια του μαθήματος για να τονισθεί ο τρόπος με τον οποίο δεν κατάφεραν να διαχειριστούν τους κινδύνους και τις ενέργειές τους που θα μπορούσαν να ληφθούν για να αποφευχθεί η απώλεια.

Στόχοι

Ο στόχος αυτού του μαθήματος είναι να βοηθήσει τη διαχείριση των τραπεζών να παράσχει μια κατάλληλη ολοκληρωμένη στρατηγική για τη διαχείριση των πολύπλοκων και μεταβαλλόμενων κινδύνων και κανονισμών στο σημερινό διεθνές τραπεζικό περιβάλλον. Συγκεκριμένα, το μάθημα αυτό στοχεύει στην κατανόηση των ανώτερων διοικητικών στελεχών σχετικά με:

- σημαντικός κίνδυνος στον χρηματοπιστωτικό κλάδο και τους κύριους διεθνείς κανονισμούς περί κινδύνων
- πώς να διαχειρίζεστε τα περιουσιακά στοιχεία και τις υποχρεώσεις της τράπεζας μεγιστοποιώντας την απόδοση
- η αλληλεπίδραση μεταξύ των τύπων κινδύνου και ο τρόπος με τον οποίο οι τράπεζες χρησιμοποιούν μια ολοκληρωμένη προσέγγιση για τη διαχείριση τους
- την εταιρική διακυβέρνηση και τις προσεγγίσεις βέλτιστης πρακτικής για τη διαχείριση των διαφόρων συμφερόντων των ενδιαφερομένων
- πώς να αναπτύξει μια κουλτούρα διακυβέρνησης των κινδύνων ως εργαλείο για την ελαχιστοποίηση της περιττής λήψης κινδύνων

Ποιος πρέπει να παρακολουθήσει αυτό το σεμινάριο

Αυτό το μάθημα απευθύνεται σε όσους είναι νέοι στην ολοκληρωμένη διαχείριση κινδύνων, στη υπεύθυνη στρατηγική διαχείρισης κινδύνων ανώτερων στελεχών ή σε όσους επιθυμούν να κατανοήσουν καλύτερα τη διαχείριση κινδύνων για τις επιχειρήσεις. Θα είναι χρήσιμο να:

- Διαχείριση τραπεζικών επιπέδων
- Ανώτερα διευθυντικά στελέχη
- Ανώτεροι διαχειριστές κινδύνου και αναλυτές
- Ανώτεροι διευθυντές και διαχειριστές κινδύνου υπεύθυνοι για τη στρατηγική διαχείριση κινδύνων
- Εσωτερικοί ελεγκτές
- Κανονιστικό προσωπικό και προσωπικό συμμόρφωσης
- Επαγγελματίες του Treasury
- Διαχειριστές περιουσιακών στοιχείων και υποχρεώσεων και αναλυτές
- Ρυθμιστικές αρχές και επαγγελματίες εποπτείας
- Προμηθευτές και συμβούλους στις τράπεζες και στη βιομηχανία διαχείρισης κινδύνων
- Εταιρική διακυβέρνηση και διαχειριστές διαχείρισης κινδύνων.
14 hours
Overview
Κοινό

Αυτό το μάθημα έχει δημιουργηθεί για αναλυτές, οι οποίοι σκοπεύουν να εισαγάγουν ή να βελτιώσουν τις προβλέψεις που σχετίζονται με την πρόβλεψη πώλησης, την οικονομική πρόβλεψη, την πρόβλεψη τεχνολογίας, τη διαχείριση της αλυσίδας εφοδιασμού και την πρόβλεψη ζήτησης ή προσφοράς.

Περιγραφή

Αυτές οι οδηγίες καθοδηγούν τους αντιπροσώπους μέσω σειράς μεθοδολογιών, πλαισίων και αλγορίθμων, οι οποίες είναι χρήσιμες όταν επιλέγουμε πώς να προβλέψουμε το μέλλον βάσει ιστορικών δεδομένων.

Χρησιμοποιεί πρότυπα εργαλεία όπως το Microsoft Excel ή κάποια προγράμματα Open Source (κυρίως έργο R).

Οι αρχές που καλύπτονται σε αυτό το μάθημα μπορούν να υλοποιηθούν από οποιοδήποτε λογισμικό (π.χ. SAS, SPSS, Statistica, MINITAB ...)
21 hours
Overview
Κοινό

Το προσωπικό που χρειάζεται να έχει πλήρη επίγνωση των ζητημάτων γύρω από το προσωπικό και τη Management ομάδας για:

- Τους εαυτούς τους
- Οι συνεργάτες τους (ομότιμοι)
- Τα αφεντικά τους
- Τα μέλη της ομάδας τους
- Οι εσωτερικοί και εξωτερικοί πελάτες και οι ενδιαφερόμενοι

Μορφή του μαθήματος

Το μάθημα θα είναι ένας ιδιαίτερα διαδραστικός συνδυασμός:

- Διευκολυνθείσες συζητήσεις
- Παρουσιάσεις διαφανειών
- Ασκήσεις και
- Οι περιπτωσιολογικές μελέτες

Μέχρι το τέλος του μαθήματος, οι εκπρόσωποι θα μπορούν:

- Εκτιμήστε την ανάγκη να διαχειριστείτε τη συμπεριφορά τους πριν μπορέσουν να επηρεάσουν τη συμπεριφορά των άλλων
- Κατανοήστε τις δυνάμεις και τις αδυναμίες των διαφόρων διαθέσιμων μέσων επικοινωνίας
- Εκτιμήστε τον τρόπο διαχείρισης, κινητοποίησης και ανάπτυξης των μελών της ομάδας
- Διαχειριστείτε τους εσωτερικούς και εξωτερικούς πελάτες και τους ενδιαφερόμενους
- Εξηγήστε πώς να αντιμετωπίζετε τις δύσκολες καταστάσεις που μπορεί να αντιμετωπίσουν στο γραφείο
21 hours
Overview
Ο εκπαιδευτικός κύκλος μαθημάτων QMS Auditor / Lead Auditor (ISO 9001) εξηγεί τι πρέπει να επιτελέσει ένα QMS (Σύστημα Management Ποιότητας). Εξηγεί επίσης τις απαιτήσεις ενός επιτυχημένου ελέγχου QMS. Οι απαιτήσεις αυτές χρησιμεύουν ως βάση των προσπαθειών Συνεχούς Βελτίωσης για την βελτίωση των προϊόντων και υπηρεσιών για τον Πελάτη.

Σε αυτή την καθοδηγούμενη από εκπαιδευτές, ζωντανή προπόνηση, οι συμμετέχοντες θα μάθουν για τις αρχές, τις διαδικασίες και τα τεκμήρια ελέγχου του QMS καθώς περνούν από μια σειρά περιπτωσιολογικών μελετών, ομαδικών συζητήσεων και πρακτικών ασκήσεων και δραστηριοτήτων.

Μέχρι τη λήξη αυτής της εκπαίδευσης, οι συμμετέχοντες θα μπορούν:

- Προσδιορίστε τις απαιτήσεις για έναν επιτυχημένο έλεγχο QMS.
- Δημιουργήστε μια λίστα ελέγχου για ένα δείγμα σεναρίου ελέγχου.
- Αναφέρετε τα ευρήματα σύμφωνα με τις απαιτήσεις του προτύπου ISO 9001.
- Γράψτε και βαθμολογήστε τις εκθέσεις μη συμμόρφωσης και αξιολογήστε τις προτάσεις για διορθωτικές ενέργειες.
- Προετοιμάστε και παρουσιάστε μια πειστική αξιολόγηση στην ανώτατη διοίκηση σύμφωνα με την πολιτική και τους στόχους του οργανισμού.

Μορφή του μαθήματος

- Διάλεξη μέρους, μερική συζήτηση, ασκήσεις και βαριά πρακτική άσκηση
35 hours
Overview
ΣΦΑΙΡΙΚΗ ΕΙΚΟΝΑ

Αυτό το 5ήμερο μάθημα θα βοηθήσει τους εκπροσώπους να αναπτύξουν τις στρατηγικές τους δεξιότητες σχεδιασμού και διαχείρισης, συμπεριλαμβανομένων των τακτικών και επιχειρησιακών απαιτήσεων για επιτυχή εφαρμογή σε ένα τραπεζικό περιβάλλον. Το μάθημα θα ασχοληθεί με τα σκληρά θέματα της διαχείρισης των συγκρούσεων, τη διαχείριση της αλλαγής, τι κάνει καλό ηγέτη και πώς να παρακινήσει μια ομάδα. Χρησιμοποιώντας διαδραστικές περιπτωσιολογικές μελέτες καθώς και παραδείγματα τομέων, οι εκπρόσωποι θα ενθαρρυνθούν να μοιραστούν εμπειρίες και προκλήσεις για να βοηθήσουν στην ανάπτυξη πρακτικών και εργασιακών λύσεων που θα μπορέσουν να αναλάβουν και να χρησιμοποιήσουν πραγματικά.

Ο βασικός στόχος του προγράμματος είναι να εξοπλίσει τα στελέχη με τις δεξιότητες για να σαρώσουν το επιχειρηματικό περιβάλλον για να αποκαλύψουν επικερδείς επιχειρηματικές ευκαιρίες καθώς και να αναπτύξουν στρατηγικές για την απόκτηση ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος σε ένα ολοένα και πιο ανταγωνιστικό επιχειρηματικό περιβάλλον. Μεταξύ άλλων, το πρόγραμμα θα δώσει επίσης μια εικόνα για την ηγεσία των βέλτιστων πρακτικών και συμπεριφορών που θα ενισχύσουν την ικανότητα των στελεχών να χειριστούν τις πολυπλοκότητες και τις αβεβαιότητες της διαχείρισης ενός χρηματοπιστωτικού ιδρύματος υψηλής απόδοσης.

Στόχοι μάθησης

Μετά την παρακολούθηση αυτού του μαθήματος, οι εκπρόσωποι θα μπορούν:

- Περιγράψτε τα κύρια προβλήματα που αντιμετωπίζει μια μεγάλη τράπεζα.
- Εξηγήστε τις διάφορες προσεγγίσεις για τον προγραμματισμό της οργανωτικής ανάπτυξης.
- Αναλύστε το τρέχον επιχειρηματικό περιβάλλον και τις επιρροές που επηρεάζουν την οργάνωση.
- Αναλύστε τους πόρους μέσα και έξω από τον οργανισμό.
- Εξηγήστε τις διάφορες προσεγγίσεις για τη διαχείριση της στρατηγικής και τοποθετήστε το στο επιχειρηματικό σχέδιο.
- Αξιολογείστε τις εναλλακτικές στρατηγικές ανάπτυξης, ώστε να προτείνετε το κατάλληλο για τις ανάγκες της επιχείρησης.
- Εφαρμόστε μια βαθύτερη κατανόηση των στρατηγικών αναπτυξιακών σχεδίων.
- Συζητήστε αντικειμενικά τους κινδύνους, τα οφέλη και το κόστος που συνοδεύουν την εφαρμογή της νέας στρατηγικής, συμπεριλαμβανομένης της διαχείρισης συγκρούσεων σε μια ομάδα.
- Καθορισμός προσεγγίσεων για τη διαχείριση των εντοπισθέντων κινδύνων.
- Αναλύστε τις πιθανές επιπτώσεις στην επιχείρησή του (θετικές και αρνητικές) που θα προκύψουν από την εφαρμογή της νέας στρατηγικής.
- Σχεδιασμός πολιτικών, συστημάτων και διαδικασιών για την επιτυχή εφαρμογή των αναδυόμενων στρατηγικών σχεδίων.
- Καλύψτε τα βασικά βήματα στη διαχείριση αλλαγών

Ποιος πρέπει να παρακολουθήσει

- Διαχειριστές προϊόντων / υπηρεσιών
- Προσφάτως διορισμένοι καθώς και καθιερωμένοι διευθυντές και ηγέτες ομάδων
- Επικεφαλής των επιχειρήσεων
- Διευθυντές Ανώτερων Τραπεζών
- Διευθυντές Ανθρώπινου Δυναμικού
- Διαχειριστές επιχειρήσεων
- Διευθυντές Marketing

Μεθοδολογία
Το μάθημα αποτελείται από διευκολυνόμενα εργαστήρια, συμπληρωμένα με περιπτωσιολογικές μελέτες που προέρχονται από συνδυασμό δημοσιευμένων παραδειγμάτων πραγματικής ζωής και / ή πρακτικής εμπειρίας. Θα υπάρξουν επίσης ευκαιρίες για τους συμμετέχοντες να εργαστούν σε μικρές ομάδες για να συνθέσουν ιδέες και στρατηγικές και να εφαρμόσουν το υλικό στο πλαίσιο των δικών τους οργανισμών / τμημάτων. Οι ανοικτές συζητήσεις στο φόρουμ θα αποτελέσουν επίσης βασικό στοιχείο.
7 hours
Overview
Το μάθημα αυτό έχει δημιουργηθεί για τους υπεύθυνους λήψης αποφάσεων, των οποίων ο πρωταρχικός στόχος είναι να μην κάνουν τον υπολογισμό και την ανάλυση, αλλά να τις κατανοούν και να είναι σε θέση να επιλέξουν τι είδους στατιστικές μέθοδοι είναι σχετικές με τον στρατηγικό σχεδιασμό του οργανισμού.

Για παράδειγμα, ένας συμμετέχων στην προοπτική πρέπει να αποφασίσει πόσα δείγματα πρέπει να συλλεχθούν πριν μπορέσουν να αποφασίσουν εάν το προϊόν πρόκειται να ξεκινήσει ή όχι.

Εάν χρειάζεστε μακρότερο μάθημα που καλύπτει τα βασικά στοιχεία της στατιστικής σκέψης, ρίξτε μια ματιά στην κατάρτιση των 5 ημερών " Statistics for Managers".
21 hours
Overview
Η Στρατηγική Σκέψη αναφέρεται στη διαδικασία σκέψης μέσω προβλημάτων και καταστάσεων μέσω ενός μεγάλου φακού, λαμβάνοντας υπόψη τις συνέπειες των διαφόρων ενεργειών, στη συνέχεια ενεργώντας με την πιο ιδανική στρατηγική για τη συνολική επιχειρηματική επιτυχία.

Go στρατηγικοί στοχαστές εξετάζουν αναλυτικά τις προκλήσεις και τις ευκαιρίες και τις εξετάζουν στο πλαίσιο του οράματος και των στόχων μιας εταιρείας. Είτε χρησιμοποιείται από έναν διαχειριστή στρατηγικής που εξετάζει τον τρόπο κατανομής μιας επένδυσης είτε από έναν επιχειρηματία που αξιολογεί τη δυνατότητα επέκτασης σε μια νέα αγορά, η στρατηγική σκέψη είναι μια ικανότητα που μπορεί να μάθει, να ασκηθεί και να εξευγενιστεί. Η στρατηγική σκέψη δίνει στους διαχειριστές τη σαφήνεια και την άκρη που χρειάζονται για να λαμβάνουν καλύτερες αποφάσεις και να μετακινούν συνεχώς τις εταιρείες τους προς τη σωστή κατεύθυνση.

Σε αυτή την καθοδηγούμενη από εκπαιδευτές, ζωντανή εκπαίδευση, περπατάμε νέους διαχειριστές μέσα από τις πιο σημαντικές έννοιες της στρατηγικής σκέψης, θέτοντας την θεωρία σε πράξη μέσω δραστηριοτήτων που βασίζονται σε εργασίες βασισμένες σε πραγματικές περιπτώσεις. Οι συμμετέχοντες έχουν μια μοναδική ευκαιρία να μάθουν νέους τρόπους σκέψης, να εφαρμόσουν βασικές έννοιες για την επίλυση προβλημάτων, να προβληματιστούν για τον τρόπο με τον οποίο εφαρμόζονται αυτές οι αρχές στο δικό τους έργο και να ακούσουν και να μοιραστούν τις δικές τους προοπτικές με τον εκπαιδευτή και τους συνοδούς τους.

Μορφή του μαθήματος

- Οι συμμετέχοντες θα αποκτήσουν μια κατανόηση σε μεγάλο βαθμό για το τι οδηγεί την επιχείρησή τους και τον τρόπο με τον οποίο ο ρόλος τους στο πλαίσιο του οργανισμού συμβάλλει στους στόχους, το όραμα και την κατώτατη γραμμή της επιχείρησης. Το μάθημα είναι διαδραστικό και βασίζεται σε δραστηριότητες, με μελέτες περιπτώσεων, ομαδικές εργασίες και μεμονωμένη παρουσίαση και επίλυση προβλημάτων που αποτελούν σημαντικό μέρος του μαθήματος.
14 hours
Overview
Αυτό το εκπαιδευτικό πρόγραμμα έχει δημιουργηθεί για επενδυτές, ιδιοκτήτες επιχειρήσεων, διευθυντές, διευθυντικά στελέχη, στελέχη και αναλυτές που πρέπει να αναπτύξουν δεξιότητες στρατηγικού προγραμματισμού. Δεν είναι σχεδιασμένο για ακαδημαϊκούς σκοπούς, αλλά για να αρχίσει να πραγματοποιεί τα όνειρά σας σήμερα.

Αυτό το μάθημα επικεντρώνεται στον στρατηγικό σχεδιασμό για επιχειρήσεις στις οποίες η ευελιξία και η συνεχής μάθηση είναι το πιο σημαντικό πράγμα. Η κύρια έμφαση είναι η εταιρική και επενδυτική στρατηγική χρησιμοποιώντας τα τρέχοντα παραδείγματα πραγματικού κόσμου. Κάθε μέλος του μαθήματος θα έχει την ευκαιρία να δημιουργήσει ένα στρατηγικό σχέδιο και να μάθει πώς να το εφαρμόσει στην πράξη.
21 hours
Overview
Κοινό

Ανώτεροι Διευθυντές που χρειάζονται μια διορατικότητα στα θέματα της Στρατηγικής Management και της εφαρμογής της

Μορφή του μαθήματος

Ένας συνδυασμός:

- Διευκολυνθείσες συζητήσεις
- Παρουσιάσεις διαφανειών
- Μελέτες περιπτώσεων και παραδείγματα

Μέχρι το τέλος του μαθήματος, οι εκπρόσωποι θα μπορούν:

- Καθορίστε τα ζητήματα που στηρίζουν την επιτυχημένη στρατηγική ηγεσία και τη σύνδεση με ένα ισχυρό οργανωτικό κλίμα
- Περιγράψτε μια σειρά στρατηγικών επιχειρηματικών μοντέλων και τις πιθανές επιπτώσεις τους για τις δικές τους επιχειρήσεις
- Καθορίστε τις κρίσιμες έννοιες που υποστηρίζουν την κατασκευή ομάδων υψηλών επιδόσεων και τη διαχείριση των αλλαγών
- Καθορίστε και χρησιμοποιήστε βασικά οικονομικά μέτρα στρατηγικής επιτυχίας
14 hours
Overview
Αυτό το εκπαιδευτικό πρόγραμμα έχει δημιουργηθεί για Διευθυντές Πρακτικής, Ιδιοκτήτες Πρακτικής, Γενικούς Ασθενείς, διαχειριστές του NHS, προσωπικό της CCG που χρειάζεται να αναπτύξει δεξιότητες στρατηγικού σχεδιασμού. Δεν είναι σχεδιασμένο για ακαδημαϊκούς σκοπούς, αλλά προσφέρει πρακτικές συμβουλές για τον καθορισμό στόχων, την υλοποίηση των σχεδίων σας, την επικοινωνία τους με συναδέλφους και την ελαχιστοποίηση των συγκρούσεων στο εσωτερικό του οργανισμού.

Αυτό το μάθημα επικεντρώνεται στον στρατηγικό σχεδιασμό για την πρωτοβάθμια φροντίδα, όπου η ευελιξία και η συνεχής μάθηση αποτελούν τους σημαντικότερους παράγοντες. Η κύρια έμφαση είναι η στρατηγική που χρησιμοποιεί τα τρέχοντα παραδείγματα πραγματικού κόσμου από έναν αριθμό ανεξάρτητων βιομηχανιών προκειμένου να μάθουν πώς λειτουργούν τα στρατηγικά μοντέλα, τότε θα τα εφαρμόσουμε στην πρωτοβάθμια φροντίδα.

Κάθε μέλος του μαθήματος θα έχει την ευκαιρία να δημιουργήσει ένα στρατηγικό σχέδιο και να μάθει πώς να το εφαρμόσει στην πράξη. Σε αυτούς τους αβέβαιους χρόνους στην υγειονομική περίθαλψη, δεν μπορείτε να αντέξετε οικονομικά να μην πάρετε αυτό το μάθημα
7 hours
Overview
Are you struggling with implementing Agile in your organization? Is the change too prescriptive? Are your teams overburdened and less productive but still too resistant for a revolutionary change?

Choose the “Alternative Path to Agility” and implement an evolutionary and humane Change Management Method which doesn’t change your process but improves it.

The Kanban Method provides pragmatic, actionable, evidence-based guidance for successful evolutionary change. It starts with what you do now and respects current roles, responsibilities and job titles. This allows organizations to evolve business processes gradually, define and use relevant metrics to measure progress, and significantly reduce the risk associated with complex change programs.

If your team is overwhelmed, Kanban can help you to get your work under control. Kanban is a new technique for dynamically managing your process and revealing bottlenecks.

This training provides the skills and knowledge you need to apply Kanban in your work and learn how to determine what to work on now, what to leave until later and what to take off the to-do list forever.

Learning Outcomes

Attendees should become familiar with the Kanban Method. They should be able to design and implement a basic Kanban board. They should be able to understand work item types and the risks associated with specific work items. They should be familiar with a variety of different Team Kanban board designs and styles and know how to choose a design that is best suited for their context. They should be aware of the training roadmap and the value and benefits to be derived at each step on the “alternative path to agility.”

Who Should Attend

This course is designed for any professional who is part of a product development or knowledge work environment and who is interested in discovering how Kanban can help improve working environments. Kanban works across multiple functions of an organization, from senior members of staff looking to adopt Lean Management to members of delivery teams willing to improve their working practices. Previous attendees to our classes have been in roles such as:

- Senior Management Positions (CxO)
- Program and Project Managers
- Product Managers, Product Owners and Business Analysts
- Scrum Team Members
- Scrum Masters, Team Leads and Change Agents
- Product & Software Developers & Testers
- Agile Coaches & Practitioners (Scrum, XP, DSDM, AgilePM, etc.)
- Other roles such as HR and Finance professionals

Certification

This 1-day course teaches the basics of the Kanban Method® and serves as the entry level and starting point to an alternative path to agility.

Upon successful completion of this training, you will receive Certificate of Completion from Lean Kanban University®. Additionally, you will earn a Team Kanban Practitioner® (TKP) credential certificate accompanied by the TKP Badge.

Project Management Institute (PMI): 7 PDUs (Professional Development Units).
7 hours
Overview
This course is aimed at people who are about to begin or have just begun a professional career in industry. Designed to build an understanding and appreciation of the corporate workplace, the expectations and behaviours that post graduates will face when starting their career.

Following the course, a mentor will be assigned for a period of 6 months whereby upto 6 meetings will take place (via phone, skype, etc) on a 1-2-1 basis. The purpose of these meetings will be defined between the mentor and the mentee ahead of each session and will be focused on the issues that are most important to the mentee at the time.
28 hours
Overview
το

ISO 26262 καθορίζει τις απαιτήσεις για τη λειτουργική ασφάλεια στον τομέα της αυτοκινητοβιομηχανίας.

αυτή η εκπαιδευτική, ζωντανή εκπαίδευση (επιτόπου ή απομακρυσμένη) απευθύνεται σε επαγγελματίες αυτοκινήτων που επιθυμούν να εφαρμόσουν το πρότυπο ISO 26262 στην οργάνωσή τους.

μέχρι το τέλος αυτής της εκπαίδευσης, οι συμμετέχοντες θα είναι σε θέση να:

- κατανοήσουν τη λειτουργική ασφάλεια, όπως σχετίζεται με την αυτοκινητοβιομηχανία και την ανάπτυξη λογισμικού.
- κατανοούν τις νομικές ευθύνες και τις απαιτήσεις συμμόρφωσης του ISO 26262.
- Εφαρμόστε τις διαδικασίες ασφαλείας που ορίζονται στο ISO 26262.

μορφή του μαθήματος

- διαδραστική διάλεξη και συζήτηση.
- πολλές ασκήσεις και εξάσκηση.
- εφαρμογή σε περιβάλλον ζωντανού εργαστηρίου.

επιλογές προσαρμογής μαθήματος

- για να ζητήσετε μια προσαρμοσμένη εκπαίδευση για αυτό το μάθημα, παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας για να κανονίσετε.
21 hours
Overview
Κοινό

- Το προσωπικό που χρειάζεται να έχει πλήρη επίγνωση των ζητημάτων γύρω από την επιρροή και την αποφυγή συγκρούσεων με:

- Οι συνάδελφοί τους
- Τα αφεντικά τους
- Οι εσωτερικοί και εξωτερικοί πελάτες και οι ενδιαφερόμενοι

Στόχοι μαθήματος

Μέχρι το τέλος του μαθήματος, οι εκπρόσωποι θα μπορούν:

- Εκτιμήστε την ανάγκη να διαχειριστείτε τη συμπεριφορά τους πριν μπορέσουν να επηρεάσουν τη συμπεριφορά των άλλων
- Κατανοήστε τις δυνάμεις και τις αδυναμίες των διαφόρων διαθέσιμων μέσων επικοινωνίας
- Διαχειριστείτε τους εσωτερικούς και εξωτερικούς πελάτες και τους ενδιαφερόμενους

Μορφή

Το μάθημα θα είναι ένας ιδιαίτερα διαδραστικός συνδυασμός:

- Διευκολυνθείσες συζητήσεις
- Παρουσιάσεις διαφανειών
- Ασκήσεις και
- Οι περιπτωσιολογικές μελέτες
14 hours
Overview
Εισαγωγή.

Κάθε ένας από εμάς εξυπηρετεί πελάτες, παρέχοντας μια θετική εξυπηρέτηση πελατών στους πελάτες είναι ζωτικής σημασίας και δημιουργώντας ευκαιρίες για επαναλαμβανόμενη επιχειρηματική δραστηριότητα είναι σημαντική.

Το μάθημα της Υπηρεσίας Εξυπηρέτησης Πελατών θα εξετάσει όλους τους τύπους πελατών και πώς θα τους εξυπηρετήσουμε καλύτερα και θα βελτιωθούμε στη διαδικασία. Οι συμμετέχοντες θα έχουν στη διάθεσή τους ένα ισχυρό σύνολο δεξιοτήτων που θα περιλαμβάνει συναλλαγές πρόσωπο με πρόσωπο, τηλεφωνικές τεχνικές, αντιμετώπιση δύσκολων πελατών και δημιουργία επιχειρήσεων επιστροφής.

Σκοπός

Κάθε ένας από εμάς εξυπηρετεί τους πελάτες, παρέχοντας μια θετική εξυπηρέτηση πελατών στους πελάτες είναι ζωτικής σημασίας και δημιουργώντας ευκαιρίες για επαναλαμβανόμενη επιχειρηματική δραστηριότητα είναι σημαντική.

Αυτό το μάθημα Υπηρεσιών Εξυπηρέτησης Πελατών έχει σχεδιαστεί για να εξοπλίζει και να βελτιώνεται. Οι συμμετέχοντες θα έχουν στη διάθεσή τους τα βασικά προσόντα και τις γνώσεις που απαιτούνται για το προσωπικό της πρώτης γραμμής για να χειρίζονται τις επαφές με τους πελάτες μέσω τηλεφώνου, ηλεκτρονικού ταχυδρομείου και προσωπικής επικοινωνίας, μέσω τηλεφωνικών τεχνικών με δύσκολους πελάτες και με επιτυχία την επιχείρηση επιστροφής.

Εκπαιδευτικά οφέλη.

- Προσδιορίστε και καλύψτε τις προσδοκίες των πελατών
- Επικοινωνήστε αποτελεσματικά με τους πελάτες
- Διαχείριση των αντιλήψεων των πελατών
- Αντιμετωπίστε διαφορετικούς τύπους πελατών
- Απαντήστε αποτελεσματικά στις προσωπικές επαφές και στις τηλεφωνικές επαφές των πελατών
- Γράψτε αποτελεσματικά μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου και γράμματα
- Διαχειριστείτε το άγχος
- Μαθήματα συζήτησης και άσκησης
- Οι ασκήσεις τόνωσης παρέχονται καθ 'όλη τη διάρκεια της συνόδου, επιτρέποντας στους συμμετέχοντες να εντείνουν τις τεχνικές επίλυσης προβλημάτων τους και να βελτιώσουν τις δεξιότητες και τη νοοτροπία των Υπηρεσιών Εξυπηρέτησης Πελατών. Αυτό το μάθημα έχει σχεδιαστεί για να φιλοξενεί ένα ευρύ φάσμα πελατειακών υπηρεσιών και ικανοτήτων.
35 hours
Overview
Communication δεξιότητες Communication έχουν αναγνωριστεί από καιρό ως ουσιαστικές για την επαγγελματική επιτυχία και πολλές καριέρες έχουν σταματήσει, παραπαίουν ή σταματούν χάρη στην έλλειψη δεξιοτήτων επικοινωνίας. Σε αντίθεση με τον αστικό μύθο, λίγοι από μας γεννιούνται με αυτή την ικανότητα, αντ 'αυτού οι περισσότεροι είτε έχουν εξασκηθεί είτε έχουν μάθει από λάθη. Αυτό το μάθημα έχει σχεδιαστεί για να βοηθήσει τους αντιπροσώπους να βελτιώσουν τις δεξιότητές τους επικοινωνίας και κατά συνέπεια την ικανότητά τους να συνεργάζονται με άλλους.

Οι δεξιότητες διαμεσολάβησης είναι διακριτικά αλλά ουσιαστικά διαφορετικές. Excel επικοινωνία του Excel είναι μια προϋπόθεση, αλλά πιο σημαντική είναι η ικανότητα να ακούτε και να λαμβάνετε υπόψη τι λέγεται. Ο ρόλος του μεσολαβητή είναι να βοηθήσει τα μέρη να επιλύσουν το πρόβλημά τους και να καταλήξουν σε ένα αποτέλεσμα το οποίο και τα δύο μέρη είναι ευτυχής να δεχτούν. Οι διαμεσολαβητές αποφεύγουν να παίρνουν μέρος, να κάνουν κρίσεις ή να δίνουν καθοδήγηση. Είναι απλά υπεύθυνοι για την ανάπτυξη αποτελεσματικών επικοινωνιών και την οικοδόμηση συναίνεσης μεταξύ των μερών. Αυτό το μάθημα καλύπτει επίσης το ευρύτερο φάσμα δεξιοτήτων, εκτός από την επικοινωνία, που απαιτείται να είναι ένας αποτελεσματικός διαμεσολαβητής.
14 hours
Overview
μια αποτελεσματική στρατηγική φροντίδας πελατών είναι απαραίτητη για την ανάπτυξη της επιχείρησής σας.... Μια στρατηγική εξυπηρέτησης πελατών διαδραματίζει σημαντικό ρόλο στην οικοδόμηση πελατών ικανοποίηση, βοηθώντας σας να διατηρήσετε πιστή πελάτες και να αυξήσετε τα επίπεδα της επαναλαμβανόμενης επιχείρησης.

το μάθημα αυτό επικεντρώνεται στις στρατηγικές και τις δεξιότητες για τη δημιουργία σχέσεων δια βίου πελατών, αναπτύσσοντας πολύτιμες και αποτελεσματικές στρατηγικές φροντίδας πελατών.

Οι

ικανοποιημένοι πελάτες μπορούν, μέσω συνομιλιών και διηγήσεών τους, να γίνουν εθελοντές πρεσβευτές της εταιρείας σας και είναι πολύ πιθανό να προτείνουν τις υπηρεσίες ή τα προϊόντα σας σε άλλους.

το μάθημα αυτό θα βοηθήσει επίσης τους συμμετέχοντες να επικοινωνούν αποτελεσματικά, κατάλληλα και σαφώς σε όλες τις περιπτώσεις.

στόχοι

βοηθά τους συμμετέχοντες να αναπτύξουν μια αποτελεσματική στρατηγική εξυπηρέτησης πελατών, να σχεδιάσουν και να εφαρμόσουν συστήματα που επικεντρώνονται στην εκπλήρωση των αναγκών των πελατών και την αξιολόγηση της υπηρεσίας τους έναντι των ανταγωνιστών τους, Εξετάστε την ποιότητα της τρέχουσας εξυπηρέτησης πελατών σας, να ορίσετε στόχους και να δημιουργήσετε μια στρατηγική για την επίτευξη των ακόλουθων.

- δημιουργία και αύξηση της ποιότητας εξυπηρέτησης πελατών.
- κρίσιμες ποιοτικές δεξιότητες εξυπηρέτησης πελατών.
- επικοινωνιακές δεξιότητες με τους πελάτες
- συνομιλίες μέσω τηλεφώνου

- E-mail για να βελτιώσετε την εξυπηρέτηση πελατών …
- Πώς να ασχοληθεί με δύσκολους πελάτες
- Do και οι απαγορεύσεις της εξυπηρέτησης πελατών

μορφή του μαθήματος

- διαδραστική διάλεξη και συζήτηση.
- πολλές ασκήσεις και εξάσκηση.
- εφαρμογή σε περιβάλλον ζωντανού εργαστηρίου.

επιλογές προσαρμογής μαθήματος

- για να ζητήσετε μια προσαρμοσμένη εκπαίδευση για αυτό το μάθημα, παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας για να κανονίσετε.
- για να μάθετε περισσότερα σχετικά με ___, παρακαλούμε επισκεφθείτε: ___
Weekend Management courses, Evening Management training, Management boot camp, Management instructor-led, Weekend Management training, Evening Management courses, Management coaching, Management instructor, Management trainer, Management training courses, Management classes, Management on-site, Management private courses, Management one on one training

Course Discounts

Course Discounts Newsletter

We respect the privacy of your email address. We will not pass on or sell your address to others.
You can always change your preferences or unsubscribe completely.

Some of our clients

is growing fast!

We are looking to expand our presence in Greece!

As a Business Development Manager you will:

  • expand business in Greece
  • recruit local talent (sales, agents, trainers, consultants)
  • recruit local trainers and consultants

We offer:

  • Artificial Intelligence and Big Data systems to support your local operation
  • high-tech automation
  • continuously upgraded course catalogue and content
  • good fun in international team

If you are interested in running a high-tech, high-quality training and consulting business.

Apply now!