Course Outline

1. ΚΑΘΟΔΗΓΙΕΣ ΑΡΧΕΣ

  • Βασικές αρχές σχεδιασμού με επίκεντρο τον χρήστη

  • Εισαγωγή του ISO9241 ως σημαντικό πρότυπο στον τομέα της χρηστικότητας

  • Αποσαφηνίστε τις διαφορές μεταξύ χρηστικότητας και εμπειρίας χρήστη

  • Προσδιορίστε με σιγουριά τις ανάγκες και τους στόχους των χρηστών

2. ΕΡΕΥΝΑ ΧΡΗΣΤΗ

  • Αναφέρετε τα κατάλληλα εξαρτήματα χρήσης

  • Κατασκευάστε μεθόδους συνεντεύξεων από το κοινό-στόχο

  • Ορίστε τη διαφορά μεταξύ παρατήρησης και ερμηνείας

  • Συγκεντρώστε και αναλύστε τα κατάλληλα δεδομένα χρηστών

  • Αναπτύξτε τεχνικές και μεθόδους έρευνας

3. ΕΠΕΙΚΟΝΙΣΗ ΤΟΥ ΠΛΑΙΣΙΟΥ ΧΡΗΣΗΣ

  • Προσδιορίστε πιθανούς χρήστες του προϊόντος ή του συστήματός σας

  • Δημιουργήστε τις προσωπικότητες του προϊόντος σας, ερμηνεύστε τις ανάγκες τους

  • Αποσαφήνιση της αρχής του νόμου του Hick για τη σχέση μεταξύ του αριθμού των επιλογών της διεπαφής χρήστη και του γνωστικού φορτίου

  • Δηλώστε και διαχειριστείτε τα στοιχεία των ιστοριών χρηστών

4. ΜΕΤΡΗΣΗ ΧΡΗΣΙΜΟΤΗΤΑΣ

  • Ορίστε τη χρηστικότητα με διαφορετικούς όρους αποτελεσματικότητας, αποδοτικότητας και ικανοποίησης

  • Χρησιμοποιήστε δεδομένα συμπεριφοράς για να εντοπίσετε καλές και κακές ιδέες σχεδίασης

  • Επιλέξτε ανάμεσα σε εναλλακτικές λύσεις σχεδίασης χρησιμοποιώντας τη μέθοδο δοκιμής a/b

  • Εξηγήστε την αξία του επαναληπτικού σχεδιασμού

5. ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΗ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ

  • Δημιουργήστε μια δομημένη εμπειρία από αποδιοργανωμένες πληροφορίες

  • Αναπτύξτε μια σωστή ροή μεταξύ ενός ατόμου και ενός προϊόντος ή μιας υπηρεσίας

  • Οργάνωση, δομή και ετικέτα περιεχομένου, λειτουργίες και χαρακτηριστικά

  • Αντιπαραβάλετε ένα μοντέλο υλοποίησης, νοητικό μοντέλο και εννοιολογικό μοντέλο

6. ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΑΛΛΗΛΕΠΙΔΡΑΣΗΣ

  • Περιγράψτε με σιγουριά διαφορετικά μοτίβα σχεδίασης διεπαφής χρήστη

  • Επιλέξτε το σωστό διαδραστικό στοιχείο ελέγχου σε μια σχεδίαση διεπαφής χρήστη

  • Ορίστε εύκολα την έννοια της προοδευτικής αποκάλυψης

  • Αναφέρετε τη διαφορά μεταξύ σχεδίασης αλληλεπίδρασης και αρχιτεκτονικής πληροφοριών

  • Προσδιορίστε τη σημασία της συνέπειας στο σχεδιασμό της διεπαφής χρήστη

7. ΟΠΤΙΚΟΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ

  • Δημιουργήστε σχέδια διεπαφής χρήστη που εκμεταλλεύονται τις καθολικές αρχές του οπτικού σχεδιασμού.

  • Προσδιορίστε καλές και κακές διατάξεις σελίδων

  • Επιλέξτε το σωστό διαδραστικό στοιχείο ελέγχου σε μια σχεδίαση διεπαφής χρήστη

  • Βελτιώστε τις ερευνητικές σας γνώσεις χρησιμοποιώντας τη μεθοδολογία παρακολούθησης ματιών

8. ΠΡΩΤΟΤΥΠΟΠΟΙΗΣΗ ΔΙΑΣΕΠΕΥΣΗΣ

  • Επιλέξτε ανάμεσα σε διαφορετικούς τύπους πρωτοτύπων, π.χ. χαρτί και ηλεκτρονικά

  • Περιγράψτε τις διαφορές μεταξύ πρωτοτύπων και σκίτσων

  • Προσδιορίστε πολλές διαφορετικές σχεδιαστικές λύσεις πριν αποφασίσετε για μια συγκεκριμένη σχεδιαστική λύση

  • Sketch πρωτότυπα χάρτινα πρακτικά

9. ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΧΡΗΣΙΜΟΤΗΤΑΣ

  • Θυμηθείτε την ευρετική ευχρηστία του Jacob Nielsen και άλλες αρχές χρηστικότητας

  • Αναφέρετε τα διάφορα είδη αξιολόγησης χρηστικότητας

  • Καταγράψτε τα δεδομένα από τις αξιολογήσεις χρηστικότητας

  • Αξιολογήστε τη χρηστικότητα των συστημάτων εφαρμόζοντας ευρετικές πρακτικές ευχρηστίας.

Requirements

Δεν απαιτούνται συγκεκριμένες απαιτήσεις για να παρακολουθήσετε αυτό το μάθημα.

 28 Hours

Number of participants



Price per participant

Testimonials (8)

Related Courses

Related Categories