Course Outline
1. ΚΑΘΟΔΗΓΙΕΣ ΑΡΧΕΣ
Βασικές αρχές σχεδιασμού με επίκεντρο τον χρήστη
Εισαγωγή του ISO9241 ως σημαντικό πρότυπο στον τομέα της χρηστικότητας
Αποσαφηνίστε τις διαφορές μεταξύ χρηστικότητας και εμπειρίας χρήστη
Προσδιορίστε με σιγουριά τις ανάγκες και τους στόχους των χρηστών
2. ΕΡΕΥΝΑ ΧΡΗΣΤΗ
Αναφέρετε τα κατάλληλα εξαρτήματα χρήσης
Κατασκευάστε μεθόδους συνεντεύξεων από το κοινό-στόχο
Ορίστε τη διαφορά μεταξύ παρατήρησης και ερμηνείας
Συγκεντρώστε και αναλύστε τα κατάλληλα δεδομένα χρηστών
Αναπτύξτε τεχνικές και μεθόδους έρευνας
3. ΕΠΕΙΚΟΝΙΣΗ ΤΟΥ ΠΛΑΙΣΙΟΥ ΧΡΗΣΗΣ
Προσδιορίστε πιθανούς χρήστες του προϊόντος ή του συστήματός σας
Δημιουργήστε τις προσωπικότητες του προϊόντος σας, ερμηνεύστε τις ανάγκες τους
Διευκρινίστε την αρχή του νόμου του Hick για τη σχέση μεταξύ του αριθμού των επιλογών της διεπαφής χρήστη και του γνωστικού φορτίου
Δηλώστε και διαχειριστείτε τα στοιχεία των ιστοριών χρηστών
4. ΜΕΤΡΗΣΗ ΧΡΗΣΙΜΟΤΗΤΑΣ
Ορίστε τη χρηστικότητα με διαφορετικούς όρους αποτελεσματικότητας, αποδοτικότητας και ικανοποίησης
Χρησιμοποιήστε δεδομένα συμπεριφοράς για να εντοπίσετε καλές και κακές ιδέες σχεδίασης
Επιλέξτε ανάμεσα σε εναλλακτικές λύσεις σχεδίασης χρησιμοποιώντας τη μέθοδο δοκιμής a/b
Εξηγήστε την αξία του επαναληπτικού σχεδιασμού
5. ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΗ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ
Δημιουργήστε μια δομημένη εμπειρία από αποδιοργανωμένες πληροφορίες
Αναπτύξτε μια σωστή ροή μεταξύ ενός ατόμου και ενός προϊόντος ή μιας υπηρεσίας
Οργάνωση, δομή και ετικέτα περιεχομένου, λειτουργίες και χαρακτηριστικά
Αντιπαραβάλετε ένα μοντέλο υλοποίησης, νοητικό μοντέλο και εννοιολογικό μοντέλο
6. ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΑΛΛΗΛΕΠΙΔΡΑΣΗΣ
Περιγράψτε με σιγουριά διαφορετικά μοτίβα σχεδίασης διεπαφής χρήστη
Επιλέξτε το σωστό διαδραστικό στοιχείο ελέγχου σε μια σχεδίαση διεπαφής χρήστη
Ορίστε εύκολα την έννοια της προοδευτικής αποκάλυψης
Δηλώστε τη διαφορά μεταξύ σχεδίασης αλληλεπίδρασης και αρχιτεκτονικής πληροφοριών
Προσδιορίστε τη σημασία της συνέπειας στο σχεδιασμό της διεπαφής χρήστη
7. ΟΠΤΙΚΟΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ
Δημιουργήστε σχέδια διεπαφής χρήστη που εκμεταλλεύονται τις καθολικές αρχές του οπτικού σχεδιασμού.
Προσδιορίστε καλές και κακές διατάξεις σελίδων
Επιλέξτε το σωστό διαδραστικό στοιχείο ελέγχου σε μια σχεδίαση διεπαφής χρήστη
Βελτιώστε τις ερευνητικές σας γνώσεις χρησιμοποιώντας τη μεθοδολογία παρακολούθησης ματιών
8. ΠΡΩΤΟΤΥΠΟΠΟΙΗΣΗ ΔΙΑΣΕΠΕΥΣΗΣ
Επιλέξτε ανάμεσα σε διαφορετικούς τύπους πρωτοτύπων, π.χ. χαρτί και ηλεκτρονικά
Περιγράψτε τις διαφορές μεταξύ πρωτοτύπων και σκίτσων
Προσδιορίστε πολλές διαφορετικές σχεδιαστικές λύσεις πριν αποφασίσετε για μια συγκεκριμένη σχεδιαστική λύση
Sketch χάρτινα πρωτότυπα πρακτικά
9. ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΧΡΗΣΙΜΟΤΗΤΑΣ
Θυμηθείτε την ευρετική ευχρηστία του Jacob Nielsen και άλλες αρχές χρηστικότητας
Αναφέρετε τα διάφορα είδη αξιολόγησης χρηστικότητας
Καταγράψτε τα δεδομένα από τις αξιολογήσεις χρηστικότητας
Αξιολογήστε τη χρηστικότητα των συστημάτων εφαρμόζοντας ευρετικές πρακτικές ευχρηστίας.
Requirements
Δεν απαιτούνται συγκεκριμένες απαιτήσεις για να παρακολουθήσετε αυτό το μάθημα.
Testimonials (7)
Ο Lecture προσπάθησε να διασφαλίσει ότι ακόμη και το πιο τεχνικό μέρος της εκπαίδευσης είναι καλά κατανοητό, παρέχοντας έναν αριθμό παραδειγμάτων χρησιμοποιώντας παραδείγματα από την πραγματική ζωή. Μου άρεσε επίσης το κομμάτι των γραφικών. θα μπορώ να το εφαρμόσω στο μεγαλύτερο μέρος της παρουσίασής μου.
DORAH - Vodacom
Course - User Experience (UX) Design
Machine Translated
Μοιράστηκε τις γνώσεις και τα παραδείγματα του
Jolandi - Vodacom
Course - User Experience (UX) Design
Machine Translated
Δημιουργία UI/UX και κατανόηση των αρχών της δημιουργίας της
Dmytro
Course - User Experience (UX) Design
Machine Translated
Οι συναντήσες εμπλοκής όπου μπόρεσαμε να πειραματίσουμε και να δοκιμάσουμε τις σχεδιασμένες λύσεις μας
lerato bereng - Vodacom
Course - User Experience (UX) Design
Machine Translated
Το γνωστικό που είχε ο Khoebib σε όλα τα συνδεδεμένα θέματα
Siddeeq Osman - Vodacom
Course - User Experience (UX) Design
Machine Translated
Αγάπησα τις γνώσεις των εκπαιδευτών σχετικά με τους διάφορους θέματες UX/UI!
jason ezra - Vodacom
Course - User Experience (UX) Design
Machine Translated
Θεματολόγιο σχεδίασης wireframe. Ενδιαφέρον θέμα. Καλά εξηγημένο!
Renzo Maart - Vodacom
Course - User Experience (UX) Design
Machine Translated