Εξέλιξη Κομματιού
1. ΚΑΘΟΔΗΓΙΕΣ ΑΡΧΕΣ
Βασικές αρχές σχεδιασμού με επίκεντρο τον χρήστη
Εισαγωγή του ISO9241 ως σημαντικό πρότυπο στον τομέα της χρηστικότητας
Αποσαφηνίστε τις διαφορές μεταξύ χρηστικότητας και εμπειρίας χρήστη
Προσδιορίστε με σιγουριά τις ανάγκες και τους στόχους των χρηστών
2. ΕΡΕΥΝΑ ΧΡΗΣΤΗ
Αναφέρετε τα κατάλληλα εξαρτήματα χρήσης
Κατασκευάστε μεθόδους συνεντεύξεων από το κοινό-στόχο
Ορίστε τη διαφορά μεταξύ παρατήρησης και ερμηνείας
Συγκεντρώστε και αναλύστε τα κατάλληλα δεδομένα χρηστών
Αναπτύξτε τεχνικές και μεθόδους έρευνας
3. ΕΠΕΙΚΟΝΙΣΗ ΤΟΥ ΠΛΑΙΣΙΟΥ ΧΡΗΣΗΣ
Προσδιορίστε πιθανούς χρήστες του προϊόντος ή του συστήματός σας
Δημιουργήστε τις προσωπικότητες του προϊόντος σας, ερμηνεύστε τις ανάγκες τους
Διευκρινίστε την αρχή του νόμου του Hick για τη σχέση μεταξύ του αριθμού των επιλογών της διεπαφής χρήστη και του γνωστικού φορτίου
Δηλώστε και διαχειριστείτε τα στοιχεία των ιστοριών χρηστών
4. ΜΕΤΡΗΣΗ ΧΡΗΣΙΜΟΤΗΤΑΣ
Ορίστε τη χρηστικότητα με διαφορετικούς όρους αποτελεσματικότητας, αποδοτικότητας και ικανοποίησης
Χρησιμοποιήστε δεδομένα συμπεριφοράς για να εντοπίσετε καλές και κακές ιδέες σχεδίασης
Επιλέξτε ανάμεσα σε εναλλακτικές λύσεις σχεδίασης χρησιμοποιώντας τη μέθοδο δοκιμής a/b
Εξηγήστε την αξία του επαναληπτικού σχεδιασμού
5. ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΗ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ
Δημιουργήστε μια δομημένη εμπειρία από αποδιοργανωμένες πληροφορίες
Αναπτύξτε μια σωστή ροή μεταξύ ενός ατόμου και ενός προϊόντος ή μιας υπηρεσίας
Οργάνωση, δομή και ετικέτα περιεχομένου, λειτουργίες και χαρακτηριστικά
Αντιπαραβάλετε ένα μοντέλο υλοποίησης, νοητικό μοντέλο και εννοιολογικό μοντέλο
6. ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΑΛΛΗΛΕΠΙΔΡΑΣΗΣ
Περιγράψτε με σιγουριά διαφορετικά μοτίβα σχεδίασης διεπαφής χρήστη
Επιλέξτε το σωστό διαδραστικό στοιχείο ελέγχου σε μια σχεδίαση διεπαφής χρήστη
Ορίστε εύκολα την έννοια της προοδευτικής αποκάλυψης
Δηλώστε τη διαφορά μεταξύ σχεδίασης αλληλεπίδρασης και αρχιτεκτονικής πληροφοριών
Προσδιορίστε τη σημασία της συνέπειας στο σχεδιασμό της διεπαφής χρήστη
7. ΟΠΤΙΚΟΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ
Δημιουργήστε σχέδια διεπαφής χρήστη που εκμεταλλεύονται τις καθολικές αρχές του οπτικού σχεδιασμού.
Προσδιορίστε καλές και κακές διατάξεις σελίδων
Επιλέξτε το σωστό διαδραστικό στοιχείο ελέγχου σε μια σχεδίαση διεπαφής χρήστη
Βελτιώστε τις ερευνητικές σας γνώσεις χρησιμοποιώντας τη μεθοδολογία παρακολούθησης ματιών
8. ΠΡΩΤΟΤΥΠΟΠΟΙΗΣΗ ΔΙΑΣΕΠΕΥΣΗΣ
Επιλέξτε ανάμεσα σε διαφορετικούς τύπους πρωτοτύπων, π.χ. χαρτί και ηλεκτρονικά
Περιγράψτε τις διαφορές μεταξύ πρωτοτύπων και σκίτσων
Προσδιορίστε πολλές διαφορετικές σχεδιαστικές λύσεις πριν αποφασίσετε για μια συγκεκριμένη σχεδιαστική λύση
Sketch χάρτινα πρωτότυπα πρακτικά
9. ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΧΡΗΣΙΜΟΤΗΤΑΣ
Θυμηθείτε την ευρετική ευχρηστία του Jacob Nielsen και άλλες αρχές χρηστικότητας
Αναφέρετε τα διάφορα είδη αξιολόγησης χρηστικότητας
Καταγράψτε τα δεδομένα από τις αξιολογήσεις χρηστικότητας
Αξιολογήστε τη χρηστικότητα των συστημάτων εφαρμόζοντας ευρετικές πρακτικές ευχρηστίας.
Απαιτήσεις
Δεν απαιτούνται συγκεκριμένες απαιτήσεις για να παρακολουθήσετε αυτό το μάθημα.
Σχόλια (7)
Ο καθηγητής έκανε το δυνατό του για να βεβαιωθεί ότι αφενός και η πιο τεχνική μέρα της εκπαίδευσης καταλαμβάνεται καλά, χρησιμοποιώντας αρκετά παραδείγματα με βάση την πραγματική ζωή. Επιπλέον, όπως φαίνεται και από το γραφικό υλικό, οι παρουσιάσεις είναι εξαιρετικές. Θα μπορώ να το εφαρμόσω σε πολλές από τις δικές μου παρουσιάσεις.
DORAH - Vodacom
Κομμάτι - User Experience (UX) Design
Μηχανική Μετάφραση
Η γνώση και τα παραδείγματά του που μοιράστηκε
Jolandi - Vodacom
Κομμάτι - User Experience (UX) Design
Μηχανική Μετάφραση
Κατασκευή UI/UX και κατανόηση των αρχών της δημιουργίας της
Dmytro
Κομμάτι - User Experience (UX) Design
Μηχανική Μετάφραση
Οι συνεδρίες εναγωγής όπου είχαμε την ευκαιρία να πειραματιστούμε και να δοκιμάζουμε τις σχεδίες μας
lerato bereng - Vodacom
Κομμάτι - User Experience (UX) Design
Μηχανική Μετάφραση
Η γνώση που είχε ο Khoebib σε όλα τα συνδεδεμένα θέματα
Siddeeq Osman - Vodacom
Κομμάτι - User Experience (UX) Design
Μηχανική Μετάφραση
Απολάβαν τη γνώση των εκπαιδευτικών σχετικά με τα διάφορα θέματα UX/UI!
jason ezra - Vodacom
Κομμάτι - User Experience (UX) Design
Μηχανική Μετάφραση
Σχεδιασμός σκίτσου. Ενδιαφέρον θέμα. Καλά εξηγημένο!
Renzo Maart - Vodacom
Κομμάτι - User Experience (UX) Design
Μηχανική Μετάφραση