Course Outline

1. ΚΑΘΟΔΗΓΙΕΣ ΑΡΧΕΣ

Βασικές αρχές σχεδιασμού με επίκεντρο τον χρήστη

Εισαγωγή του ISO9241 ως σημαντικό πρότυπο στον τομέα της χρηστικότητας

Αποσαφηνίστε τις διαφορές μεταξύ χρηστικότητας και εμπειρίας χρήστη

Προσδιορίστε με σιγουριά τις ανάγκες και τους στόχους των χρηστών

2. ΕΡΕΥΝΑ ΧΡΗΣΤΗ

Αναφέρετε τα κατάλληλα εξαρτήματα χρήσης

Κατασκευάστε μεθόδους συνεντεύξεων από το κοινό-στόχο

Ορίστε τη διαφορά μεταξύ παρατήρησης και ερμηνείας

Συγκεντρώστε και αναλύστε τα κατάλληλα δεδομένα χρηστών

Αναπτύξτε τεχνικές και μεθόδους έρευνας

3. ΕΠΕΙΚΟΝΙΣΗ ΤΟΥ ΠΛΑΙΣΙΟΥ ΧΡΗΣΗΣ

Προσδιορίστε πιθανούς χρήστες του προϊόντος ή του συστήματός σας

Δημιουργήστε τις προσωπικότητες του προϊόντος σας, ερμηνεύστε τις ανάγκες τους

Διευκρινίστε την αρχή του νόμου του Hick για τη σχέση μεταξύ του αριθμού των επιλογών της διεπαφής χρήστη και του γνωστικού φορτίου

Δηλώστε και διαχειριστείτε τα στοιχεία των ιστοριών χρηστών

4. ΜΕΤΡΗΣΗ ΧΡΗΣΙΜΟΤΗΤΑΣ

Ορίστε τη χρηστικότητα με διαφορετικούς όρους αποτελεσματικότητας, αποδοτικότητας και ικανοποίησης

Χρησιμοποιήστε δεδομένα συμπεριφοράς για να εντοπίσετε καλές και κακές ιδέες σχεδίασης

Επιλέξτε ανάμεσα σε εναλλακτικές λύσεις σχεδίασης χρησιμοποιώντας τη μέθοδο δοκιμής a/b

Εξηγήστε την αξία του επαναληπτικού σχεδιασμού

5. ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΗ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ

Δημιουργήστε μια δομημένη εμπειρία από αποδιοργανωμένες πληροφορίες

Αναπτύξτε μια σωστή ροή μεταξύ ενός ατόμου και ενός προϊόντος ή μιας υπηρεσίας

Οργάνωση, δομή και ετικέτα περιεχομένου, λειτουργίες και χαρακτηριστικά

Αντιπαραβάλετε ένα μοντέλο υλοποίησης, νοητικό μοντέλο και εννοιολογικό μοντέλο

6. ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΑΛΛΗΛΕΠΙΔΡΑΣΗΣ

Περιγράψτε με σιγουριά διαφορετικά μοτίβα σχεδίασης διεπαφής χρήστη

Επιλέξτε το σωστό διαδραστικό στοιχείο ελέγχου σε μια σχεδίαση διεπαφής χρήστη

Ορίστε εύκολα την έννοια της προοδευτικής αποκάλυψης

Δηλώστε τη διαφορά μεταξύ σχεδίασης αλληλεπίδρασης και αρχιτεκτονικής πληροφοριών

Προσδιορίστε τη σημασία της συνέπειας στο σχεδιασμό της διεπαφής χρήστη

7. ΟΠΤΙΚΟΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ

Δημιουργήστε σχέδια διεπαφής χρήστη που εκμεταλλεύονται τις καθολικές αρχές του οπτικού σχεδιασμού.

Προσδιορίστε καλές και κακές διατάξεις σελίδων

Επιλέξτε το σωστό διαδραστικό στοιχείο ελέγχου σε μια σχεδίαση διεπαφής χρήστη

Βελτιώστε τις ερευνητικές σας γνώσεις χρησιμοποιώντας τη μεθοδολογία παρακολούθησης ματιών

8. ΠΡΩΤΟΤΥΠΟΠΟΙΗΣΗ ΔΙΑΣΕΠΕΥΣΗΣ

Επιλέξτε ανάμεσα σε διαφορετικούς τύπους πρωτοτύπων, π.χ. χαρτί και ηλεκτρονικά

Περιγράψτε τις διαφορές μεταξύ πρωτοτύπων και σκίτσων

Προσδιορίστε πολλές διαφορετικές σχεδιαστικές λύσεις πριν αποφασίσετε για μια συγκεκριμένη σχεδιαστική λύση

Sketch χάρτινα πρωτότυπα πρακτικά

9. ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΧΡΗΣΙΜΟΤΗΤΑΣ

Θυμηθείτε την ευρετική ευχρηστία του Jacob Nielsen και άλλες αρχές χρηστικότητας

Αναφέρετε τα διάφορα είδη αξιολόγησης χρηστικότητας

Καταγράψτε τα δεδομένα από τις αξιολογήσεις χρηστικότητας

Αξιολογήστε τη χρηστικότητα των συστημάτων εφαρμόζοντας ευρετικές πρακτικές ευχρηστίας.

Requirements

Δεν απαιτούνται συγκεκριμένες απαιτήσεις για να παρακολουθήσετε αυτό το μάθημα.

 28 Hours

Number of participants


Price per participant

Testimonials (7)

Upcoming Courses

Related Categories