Εξέλιξη Κομματιού

Εισαγωγή

  • Τι είναι το UX;
  • UX vs. UI
  • Βήματα του UX
  • Στόχοι Χρηστών και Επιχείρησης

Πώς να Καταλάβετε τους Χρήστες

  • Τι είναι η Έρευνα Χρηστών;
  • Προφίλ Χρηστών
  • Πώς να Θέτετε Ερωτήματα σε Ανθρώπους;
  • Σχεδιαστικά Μοτίβα
  • Σχεδιασμός για Συσκευές

Πληροφοριακή Αρχιτεκτονική (IA)

  • Τι είναι η Πληροφοριακή Αρχιτεκτονική;
  • Τύποι Πληροφοριακής Αρχιτεκτονικής

Ορατός Σχεδιασμός

  • Βάρος
  • Αντίθεση
  • Βάθος
  • Χρώμα
  • Εξομαλύνση
  • Προσαρμογή
  • Επανάληψη
  • Γραμμή
  • Κίνητρο
  • Χάσμα Μοτίβων

Ορατή Ιεραρχία

  • Z-Μοτίβο
  • F-Μοτίβο

 
Σχεδιασμός Κενής Δομής

  • Περιήγηση
  • Αναζήτηση
  • Εξέρευνση

Σχεδιασμός Σελίδας

  • Σύνθετο σχέδιο
  • Το Fold
  • Εικόνες
  • Κεφαλίδες
  • Γραμμές Αλληλεπίδρασης

Φόρμες

  • Κλήσεις εις πράξη
  • Ετικέτες
  • Χώροι Χρήσης
  • Οδηγίες
  • Κουμπιά

Ψυχολογία των Χρηστών

  • Προσαρμογή
  • Πειθαρχία
  • Εμπειρία

Δεδomenά

  • Τι είναι τα Δεδομένα;
  • Περίληψη
  • Στατιστική
  • Μορφές Γράφων
  • Δοκιμές

Απαιτήσεις

Γνώμη ηλεκτρονικών υπολογιστών. Χρήσιμες γνώσεις σχεδίασης ιστοσελίδων και εφαρμογών.

 14 Ώρες

Αριθμός συμμετέχοντων


Τιμή ανά συμμετοχαστή

Σχόλια (1)

Εφεξής Μαθήματα

Σχετικές Κατηγορίες