Course Outline
- Τύποι πελατών και υφιστάμενες σχέσεις με πελάτες Εργαλειοθήκη CRM «The Likeable Organisation» Προσδιορισμός ευκαιριών πολλαπλών πωλήσεων Επίτευξη CRM Μεμονωμένα σχέδια δράσης για τη βελτίωση των αποτελεσμάτων
Testimonials (3)
Ο Τζο ήταν υπέροχος, πραγματικά ελκυστικός και ήξερε τα πράγματά του. Υπέροχη συνεδρία, σας ευχαριστώ και πάλι!
Cerys - Urenco
Course - Customer Relationship Management (CRM)
Machine Translated
Ήταν μια πολύ επιφυσική σεssion και έχαμε πολλές χρήσιμες ιδέες για βελτίωση να τις εφαρμόσουμε στην επιχείρησή μας. Ο Τζόου ήταν ενθαρρυντικός και οδήγησε τις συζητήσεις και τις δραστηριότητες πολύ καλά - οι δραστηριότητες και τα θέματα που καλύφθηκαν ήταν πραγματικά ενδιαφέροντα και όλοι μας μάθαμε πολλά.Ήταν ένας δίδασκαλος που ήταν επίσης εφαρμόσιμος και χρήσιμος για όλους, καθώς υπήρχαν διάφορες άνθρωποι στην αίθουσα. (Note: The word "session" was not translated to maintain the original structure and flow as closely as possible. However, in a natural Greek context, it could be replaced with "μόνιμο" or "υποδιάρθρωση", but this might alter the intended meaning slightly.)
Emily Ferris - Urenco
Course - Customer Relationship Management (CRM)
Machine Translated
Μου έδωσε μια νέα προοπτική για το CRM. Η τελευταία φορά που είχα κατάρτιση σ' αυτό ήταν πριν 10 χρόνια, και αυτή ήταν μια εξαιρετική ευκαιρία για να ενημερώσω τα γνώριμά μου και να δω κάποιες νέες ικανότητες.
Marc Wilson - Urenco
Course - Customer Relationship Management (CRM)
Machine Translated