Customer Relationship Management (CRM) Κομμάτι εκπαίδευσης
Στόχοι Μαθήματος
To μάθημα Διαχείριση Συναλλαγών Πελατών (CRM) σχεδιάστηκε για αυτούς που βρίσκονται σε ρόλο πωλήσεων ή επιχειρηματικής ανάπτυξης, με σκοπό να βελτιώσει τα υφιστάμενα δεξιότητες υποδοχής πελατών και να αναπτύξει νέες τεχνικές για τη βελτίωση της εμπειρίας των πελατών.
Στόχοι Μαθήματος:
Το τέλος αυτού του μαθήματος, θα είστε σε θέση να:
- Βελτιώσετε υφιστάμενες δεξιότητες υποδοχής πελατών και να αναπτύξετε νέες τεχνικές για τη βελτίωση της εμπειρίας των πελατών σας
- Να κατανοήσετε τη δική σας επιρροή στους πελάτες και να αναγνωρίσετε τρόπους για να τη βελτιώσετε
- Να κατανοήσετε τις χαρακτηριστικές μιας «Συμπάθη Οργάνωση» και να τις εφαρμόσετε
- Να χρησιμοποιήσετε ένα «κιβώτιο εργαλείων» που θα σας επιτρέψει να κατασκευάσετε σχέσεις με τους πελάτες
- Να μετρήσετε την αξία της Διαχείρισης Συναλλαγών Πελατών (CRM) για την επιχειρηματική επιτυχία
- Να αναγνωρίσετε πώς η αποτελεσματική CRM θα βελτιώσει την επιδόση της επιχείρησης
Αποτελέσματα Μάθησης
Το τέλος αυτού του μαθήματος, θα:
- Έχετε ένα σχέδιο δράσης για να εφαρμόσετε αμέσως όταν επιστρέψετε στο έργο, και θα μπορέσετε να εφαρμόσετε τη διδασκαλία σας αμέσως για να βελτιώσετε την επιδόση σας στη διαχείριση σχέσεων με πελάτες
- Αξιολογήσετε την δική σας επιρροή στους πελάτες και θα έχετε αναγνωρίσει τρόπους για να τη βελτιώσετε
- Έχετε ένα «κιβώτιο εργαλείων» που θα σας επιτρέψει να δημιουργήσετε αποτελεσματικές σχέσεις με πελάτες, όπου ο πελάτης σας θεωρεί ως εταίρο με δευτερεύοντα ρόλο
- Θα είστε σε θέση να αναγνωρίζετε πώς η αποτελεσματική CRM θα βελτιώσει την επιδόση της επιχείρησης
Εξέλιξη Κομματιού
- Τύποι πελατών και Υφιστάμενες σχέσεις με πελάτες
- «Η Ευσυναρμόζουσα Οργάνωση»
- Βασικά εργαλεία CRM (Customer Relationship Management)
- Αναγνώριση ευκαιριών πολυπωλήσεως
- Επίτευξη του CRM
- Ιδιωτικά σχέδια δράσης για τη βελτίωση των αποτελεσμάτων
Κομμάτια Εκπαίδευσης χρειάζονται 5+ συμμετέχοντες.
Customer Relationship Management (CRM) Κομμάτι εκπαίδευσης - Κράτηση
Customer Relationship Management (CRM) Κομμάτι εκπαίδευσης - Ζήτημα Συμβουλευτικής
Customer Relationship Management (CRM) - Συμβουλευτική Αίτημα
Συμβουλευτική Αίτημα
Σχόλια (3)
Ο Joe ήταν εξαιρετικός, πολύ συμμετεχών και γνωρίζτηκε τα χαρτιά του. Εξαιρετική σεσιόν, ευχαριστούμε πάλι!
Cerys - Urenco
Κομμάτι - Customer Relationship Management (CRM)
Μηχανική Μετάφραση
Ήταν μια πολύ ενημερωτική συνάντηση και έχουμε βγάλει αρκετές χρήσιμες ιδέες για βελτίωση που να εφαρμοστούν στην επιχείρησή μας. Ο Joe ήταν αποδοχικός και οδήγησε τις συζητήσεις και τις δραστηριότητες πολύ καλά - οι δραστηριότητες και τα θέματα που αναφέρθηκαν ήταν πραγματικά ενδιαφέροντα και όλοι μαθήκαμε πολλά.Ήταν ένα μαθήμα που ήταν επίσης σχετικό και χρήσιμο για όλους, αφού υπήρχε μια ποικιλία ανθρώπων στο δωμάτιο.
Emily Ferris - Urenco
Κομμάτι - Customer Relationship Management (CRM)
Μηχανική Μετάφραση
Μου έδωσε μια νέα προοπτική για το CRM. Η τελευταία φορά που είχα κατάρτιση σε αυτό ήταν πριν 10 χρόνια, και αυτή η ευκαιρία ήταν μια υπέροχη δυνατότητα να ανανεώσω τις γνώσεις μου και να δω μερικές νέες δεξιότητες.
Marc Wilson - Urenco
Κομμάτι - Customer Relationship Management (CRM)
Μηχανική Μετάφραση
Εφεξής Μαθήματα
Σχετικά Μαθήματα
Microsoft Dynamics 365
14 ΏρεςΑυτή η εξέλιξη με επαγγελματίστριο σύμβουλο (διαδικτύου ή σε κάτοικο) προσκατευθύνεται σε αναλυτές επιχειρήσεων που θέλουν να τοποθετήσουν τα διαδικάσεις μάρκετινγκ και πώλησης στο Microsoft Dynamics 365.
Μέχρι το τέλος αυτής της εξέλιξης, οι μεταλήπτες θα μπορούν να:
- Χρησιμοποιήσουν τις διάφορες μόντερνες στο Microsoft Dynamics 365 για να διαχειρίζεται ροές διαδικασιών.
- Εγγενεύουν τη Power Platform στο Microsoft Dynamics 365.
- Διαμορφώσει διάφορα κοινές πρότυπα δεδομένων όπως εγγραφές, γραφήματα τμημάτων και άλλα.
- Αυτοματίζει διαδικασίες με τη σύγχυση Microsoft Flow.
Pardot για Ανάλυτες Μάρκετινγκ
14 ΏρεςΑυτή η ζωντανή εκπαίδευση υπό την καθοδήγηση εκπαιδευτών στο Ελλάδα (διαδικτυακό ή επιτόπου) απευθύνεται σε αναλυτές μάρκετινγκ μεσαίου επιπέδου και επαγγελματίες που επιθυμούν να ανανεώσουν και να βελτιώσουν τις δεξιότητές τους στο Pardot, εστιάζοντας σε προηγμένες αναφορές, πίνακες ελέγχου και στρατηγικές αφοσίωσης.
Με το τέλος αυτής της εκπαίδευσης, οι συμμετέχοντες θα είναι σε θέση:
- Βελτιστοποιήστε το Pardot για προηγμένες τακτικές μάρκετινγκ και αφοσίωσης μέσω email.
- Κατακτήστε τη δημιουργία και ανάλυση αναφορών και πινάκων εργαλείων.
- Βελτιώστε τις στρατηγικές ανάθεσης προοπτικών και τα προγράμματα δέσμευσης.
- Αξιοποιήστε το δυναμικό περιεχόμενο και τις προσαρμοσμένες ανακατευθύνσεις του Pardot για καλύτερη απόδοση καμπάνιας.
Ραγδαία Επιτάχυνση Πωλήσεων με το Salesforce
14 ΏρεςΤο Salesforce είναι πλατφόρμα CRM (Customer Relationship Management) χρησιμοποιούμενη για την ακολουθία, βελτιστοποίηση και εξάπλωση της απόδοσης πωλήσεων.
Αυτή η καθοδηγημένη από διδάκτορα, ζωντανή εκπαίδευση (online ή on-site) απευθύνεται σε πωλητές μεταξύ μέσου και υψηλού επιπέδου, που θέλουν να βελτιώσουν την απόδοσή τους στις πωλήσεις μέσω σύγχρονων, υψηλής επίδρασης τεχνικών πωλήσεων που υποστηρίζονται από το Salesforce.
Μετά τη συμμετοχή σ' αυτή την εκπαίδευση, οι συμμετέχοντες θα μπορούν να:
- Εφαρμόζουν σύγχρονες τεχνικές κρυών πληροφοριών (cold calling) που ενισχύουν την ανάμειξη.
- Χρησιμοποιούν δοκιμασμένα σενάρια για να αυξήσουν τα ποσοστά επιβεβαίωσης.
- Καθιστούν τη σχέση γρήγορα με τους πελάτες χρησιμοποιώντας τεχνικές ψυχολογίας και ανθρώπινης σύνδεσης.
- Εξοικονομούν το Salesforce για να ακολουθούν δραστηριότητες και να επιταχύνουν τα αποτελέσματα.
Μορφή του Μαθήματος
- Ζωντανές εξηγήσεις και καθοδηγημένες συζητήσεις.
- Πρακτική με αποδείξεις πωλήσεων στην πραγματικότητα.
- Αλληλεπιδραστικές ασκήσεις μέσα σε ζωντανό περιβάλλον Salesforce.
Επιλογές Προσαρμογής του Μαθήματος
- Η προσαρμογή παραδειγμάτων, σεναρίων και ασκήσεων είναι δυνατή με αίτημα.
Salesforce Essentials: Configuration, Automation, and Productivity
7 ΏρεςΤο Salesforce είναι μια κορυφαία πλατφόρμα cloud CRM (Customer Relationship Management) που επιτρέπει σε οργανισμούς να διαχειρίζονται τα πελάτες, αυτοματοποιούν διαδικασίες και βελτιώνουν τη συνεργασία. Αυτή η πρακτική, χειροκίνητη μάθηση καλύπτει τη βασική διαμόρφωση, σχεδιασμό αντικειμένων και εφαρμογών, αυτομάτους ρολοιοθεσίες με workflows και Process Builder/Flow, καθώς και παραγωγικής εξοπλισμός για να βοηθήσει τις ομάδες να εργάζονται με ευελιξία.
Αυτό το πρακτικό, ζωντανό εκπαιδευτικό πρόγραμμα (online ή on-site) απευθύνεται σε διοικητές και χρήστες επιχείρησης, καθώς και πρωτογενείς ή μεσαίου επιπέδου υπεύθυνους για ομάδες που επιθυμούν να διαμορφώσουν το Salesforce, αυτοματοποιήσουν κοινές διαδικασίες και να βελτιώσουν τη παραγωγικότητα των χρηστών.
Στο τέλος αυτής της εκπαίδευσης, οι συμμετέχοντες θα μπορούν να:
- Διαμορφώσουν αντικείμενα, πεδία, σελίδες και τύπους εγγραφών για να μοντέλο δεδομένων επιχείρησης.
- Σχεδιάσουν και χτίξουν Lightning apps και σελίδες χρησιμοποιώντας το Lightning App Builder.
- Δημιουργήσουν αυτομάτων προcedures χρησιμοποιώντας Flow και εργαλεία αυτοματοποίησης διαδικασιών για να ολοκληρωθούν χορήγηση.
- Ενεργοποιήσουν παραγωγικές και συνεργατικές δυνατότητες όπως Lightning Experience, Chatter, και ολοκληρώσεις παραγωγικότητας.
- Δημιουργήσουν βασικές ημερολόγια και πίνακες επιβλέψης για να αναφέρουν τα βασικά μετρήματα.
Μορφή του Κούρσου
- Διαδραστική διάλεξη και παράδειγμα.
- Πρακτικά εκπαιδευτικά ασκήματα με τη χρήση sandbox org.
- Πραγματικά σενάρια και μια σύντομη εργασία πέρας.
Επιλογές Προσαρμογής Κούρσου
- Για να απαιτήσετε μια προσαρμογμένη εκδοχή τοξευμένη σε Sales Cloud, Service Cloud, ή custom objects, παρακαλώ επικοινωνήστε μαζί μας για να διατυπώσετε τις ανάγκες σας.
Salesforce CPQ για Διαχειριστές
14 ΏρεςΣε αυτή τη ζωντανή εκπαίδευση υπό την καθοδήγηση εκπαιδευτών στο Ελλάδα (διαδικτυακό ή επιτόπου), οι συμμετέχοντες θα μάθουν την αρχιτεκτονική, το σχεδιασμό και τα λειτουργικά χαρακτηριστικά που συνθέτουν το Salesforce CPQ καθώς προχωρούν στη ρύθμιση, τη διαμόρφωση και τη συντήρηση ενός δείγματος Salesforce 413] Εγκατάσταση CPQ.
Ανάπτυξη Salesforce
14 ΏρεςΑυτή η εκπαιδευτική μάθηση σε ύφαλμα (online ή γενικότερα) στο Ελλάδα είναι προσομοιωμένη για διευθυντές ιστού που θέλουν να δημιουργήσουν ρεαλ-τайμ εφαρμογές χρησιμοποιώντας την Salesforce Development.
Στο τέλος αυτής της μάθησης, οι συμμετέχοντες θα είναι σε θέση να:
- Δημιουργήσουν ρεαλ-τайμ εφαρμογή χρησιμοποιώντας τη γλώσσα προγραμματισμού Apex.
- Δημιουργήσουν δοκιμαστικές κλάσεις με το Apex για να αυξήσουν την πακέτο στο Salesforce.
- Δημιουργήσουν και χρησιμοποιήσουν REST και SOAP web services με το Apex.
Salesforce με HTML5 και CSS3
14 ΏρεςΑυτή η ζωντανή εκπαίδευση υπό την καθοδήγηση εκπαιδευτών στο Ελλάδα (διαδικτυακό ή επιτόπου) απευθύνεται σε προγραμματιστές μεσαίου επιπέδου που επιθυμούν να μάθουν πώς να σχεδιάζουν, να αναπτύσσουν και να αναπτύσσουν αποκριτικά και δυναμικά πρότυπα email προσαρμοσμένα για διάφορες Salesforce καμπάνιες μάρκετινγκ.
Με το τέλος αυτής της εκπαίδευσης, οι συμμετέχοντες θα είναι σε θέση:
- Χρησιμοποιήστε τα HTML5 και CSS3 για να σχεδιάσετε και να αναπτύξετε αποκριτικά, προσβάσιμα και διαδραστικά πρότυπα email που είναι βελτιστοποιημένα για απόδοση σε διάφορες συσκευές και προγράμματα-πελάτες email στο Salesforce οικοσύστημα.
- Αξιοποιήστε τα δεδομένα Salesforce για να δημιουργήσετε εξατομικευμένες εμπειρίες ηλεκτρονικού ταχυδρομείου.
- Δοκιμάστε, αναπτύξτε και αναλύστε καμπάνιες ηλεκτρονικού ταχυδρομείου εντός του Salesforce, συμπεριλαμβανομένης της χρήσης αναλυτικών στοιχείων για την ενημέρωση αποφάσεων και τη βελτιστοποίηση μελλοντικών καμπανιών για καλύτερη απόδοση και υψηλότερη αφοσίωση.
Salesforce για Τελικούς Χρήστες
7 ΏρεςΑυτή η καθοδηγούμενη από εκπαιδευτικό, ζωντανή εκπαίδευση σε Ελλάδα (online ή on-site) είναι προοριζόμενη για υπαλλήλους του μπλοκ, πωλητικού και υπηρεσίας πελατών που επιθυμούν να ρυθμίζουν, διαχειρίζονται και παρακολουθούν το Salesforce και τις δυνατότητές του για να εξυπηρετούν καλύτερα τους πελάτες τους.
Μέχρι το τέλος αυτής της εκπαίδευσης, οι συμμετέχοντες θα μπορούν να:
- Ρυθμίσουν το λογαριασμό Salesforce τους για τη διαχείριση προφίλ, ακολουθία δραστηριοτήτων, προσαρμογή προβολών και διάταξης, καθώς και προσωπικοποίηση ρυθμίσεων.
- Χρησιμοποιήσουν τις λειτουργίες και τα εργαλεία Salesforce για να προσέλκυουν, αποκτούν και υπηρετούν υφιστάμενους και δυνητικούς πελάτες.
- Δημιουργήσουν αναφορές και οθόνες για να παράξουν χρήσιες αναλύσεις και ειδικές πληροφορίες για την επιχείρηση.
Salesforce για Ασφάλιση και Λήση: Διαχείριση Πλήρους Κύκλου Ζωής
21 ΏρεςO Salesforce είναι μια δυναμική νεφελωτική πλατφόρμα που υποστηρίζει το σύνολο του κύκλου ζωής των ασφαλιστικών—από τις προσφορές και τις πωλήσεις μέχρι τη διαχείριση ζημίων και τη διαχείριση πολιτικών.
Αυτή η εκπαίδευση με οδηγό (online ή on-site) απευθύνεται σε διάφορους επαγγελματικούς του κλάδου ασφαλίσεων και leasing με διαφοροποιημένο επίπεδο, οι οποίοι θέλουν να ρυθμίζουν, να εξασφαλίζουν και να βελτιώνουν το Salesforce για τη διαχείριση προϊόντων, αυτομάτων ζημιών και επεξεργασίας πλήρων κύκλων πολιτικών.
Στο τέλος αυτής της εκπαίδευσης, οι συμμετέχοντες θα μπορούν να:
- Ρυθμίσουν το Salesforce για προσφορές και εκτίμηση ασφαλιστικών προϊόντων.
- Διαχειριστούν μεθοδικά δραστήριες όπως ζημίες, εγγραφές γεγονότων και αυτοματοποίηση πληρωμών.
- Μοντελοποιήσουν ασφαλιστικά προϊόντα και να διαχειρίζονται πολιτικές σε όλη τη διάρκεια του κύκλου ζωής τους.
- Να προσαρμόσουν το Salesforce για να επιτυγχάνουν ρυθμιστικές και λειτουργικές ανάγκες στον κλάδο ασφαλίσεων και leasing.
Μορφή της Κατεύθυνσης
- Αλληλεπιδραστικός διάλογος και συζήτηση.
- Χειρονομία με εργamienta και ρυθμίσεις του Salesforce Insurance.
- Οδηγούμενες ασκήσεις που εστιάζουν στη δημιουργία προϊόντων, workflows ζημιών και αυτοματοποίηση πολιτικών.
Επιλογές Προσαρμογής Κατεύθυνσης
- Για να αιτηθείτε μια προσαρμοσμένη εκπαίδευση για αυτή την κατεύθυνση βασισμένη στα προϊόντα ασφαλίσεων ή leasing, παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας για τη διατύπωση.
Salesforce Lightning
14 ΏρεςΑυτή η εκπαίδευση με διεύθυνση σε Ελλάδα (διαδικτυακά ή προσωπικά) είναι προσανατολισμένη προς διαχειριστές που θέλουν να χρησιμοποιήσουν το Salesforce Lightning για να δημιουργήσουν εφαρμογές web.
Στο τέλος αυτής της εκπαίδευσης, οι συμμετέχοντες θα μπορούν να:
- Δημιουργήσουν αντοδραστικές εφαρμογές με το Salesforce Lightning.
- Αναπτύξουν εφαρμογές με λίγο ή καθόλου κώδικα.
- Δημιουργήσουν μια εφαρμογή lightning από την αρχή.
Salesforce Marketing Cloud
21 ΏρεςΑυτή η καθοδηγούμενη από εκπαιδευτικό, ζωντανή εκπαίδευση σε Ελλάδα (online ή on-site) απευθύνεται σε μετριοβάθμιου επιπέδου επαγγελματίες της καταναλωτικής προώθησης, οι οποίοι επιθυμούν να αποκτήσουν τις δεξιότητες και γνώσεις που χρειάζονται για να χρησιμοποιούν αποτελεσματικά το Salesforce Marketing Cloud για εξαιρετική ψηφιακή καταναλωτική προώθηση και συμμετοχή πελατών.
Στο τέλος αυτής της εκπαίδευσης, οι συμμετέχοντες θα είναι σε θέση να:
- Να καταλάβουν τις λειτουργίες, αποδόσεις και αρχιτεκτονική του Salesforce Marketing Cloud.
- Να μάθουν πώς να δημιουργούν, διαχειρίζονται και βελτιώνουν εκστρατείες email, social media, κινητής και διαφημιστικές χρησιμοποιώντας το Marketing Cloud.
- Να διαχειρίζονται δεδομένα στο Marketing Cloud, να δημιουργούν αναλογικά κοινούς χώρους και να χρησιμοποιούν τα δεδομένα για στόχο-κεντρικές προσπάθειες καταναλωτικής προώθησης.
Salesforce για Πωλήσεις
14 ΏρεςΑυτή η εκπαίδευση με διδάκτορα, ζωντανά σε Ελλάδα (online ή on-site), απευθύνεται σε πώληση επαγγελματίες του επιπέδου εκ μέρους ως και του διαμεσολαβητή που θέλουν να χρησιμοποιήσουν το Salesforce για να διαχειρίζονται ηγέτες, ευκαιρίες, λογαριακά και συναλλαγές πελατών ώστε να αυξήσουν τις δυνατότητες κλείσιμου ημερομηνιών και να βελτιώσουν την απόδοση των πωλήσεων.
Μέχρι το τέλος αυτής της εκπαίδευσης, οι συμμετέχοντες θα μπορούν να:
- Περιηγηθούν αξιόπιστα στο διαστημικό Sales Cloud του Salesforce.
- Να διαχειρίζονται ηγέτες, επαφές, λογαριακά και ευκαιρίες.
- Να χρησιμοποιούν τα εργαλεία του Salesforce για να απλοποιήσουν τα προχώρημα και να εξατομικεύσουν τη δραστηριότητα.
- Να χρησιμοποιούν αναφορές και πίνακες για να εξαγάγουν ιδιώματα σχετικά με την αναδρομή των πωλήσεων.
Salesforce για Οπτικοφωτογραφία και Διαχείριση
21 ΏρεςΑυτή η ζωντανή εκπαίδευση υπό την καθοδήγηση εκπαιδευτών στο Ελλάδα (διαδικτυακό ή επιτόπου) απευθύνεται σε αρχάριους επαγγελματίες πωλήσεων και διαχειριστές που επιθυμούν να χρησιμοποιούν και να διαχειρίζονται αποτελεσματικά το Salesforce Sales Cloud και τις διαχειριστικές του δυνατότητες.
Με το τέλος αυτής της εκπαίδευσης, οι συμμετέχοντες θα είναι σε θέση:
- Πλοηγηθείτε και χρησιμοποιήστε το Salesforce Sales Cloud αποτελεσματικά.
- Διαχειριστείτε δυνητικούς πελάτες, λογαριασμούς, επαφές, ευκαιρίες και υποθέσεις.
- Δημιουργήστε αναφορές και πίνακες εργαλείων για πληροφορίες πωλήσεων.
- Εφαρμόστε κανόνες αυτοματισμού και ροής εργασιών στο Salesforce.
- Προσαρμόστε τις ρυθμίσεις ασφαλείας και διαχειριστείτε την πρόσβαση των χρηστών.
- Ενσωματώστε το Salesforce με τα Power BI, Tableau και άλλα εργαλεία για ανάλυση δεδομένων σε πραγματικό χρόνο.
Veeva Commercial Cloud
14 ΏρεςΑυτή η ζωντανή εκπαίδευση υπό την καθοδήγηση εκπαιδευτών στο Ελλάδα (διαδικτυακό ή επιτόπου) απευθύνεται σε άτομα που επιθυμούν να χρησιμοποιήσουν Veeva εφαρμογές Commercial Cloud Engagement για να προσφέρουν μια εξατομικευμένη εμπειρία πελάτη σε πολλά κανάλια.
Με το τέλος αυτής της εκπαίδευσης, οι συμμετέχοντες θα είναι σε θέση:
- Εξατομικεύστε τις αλληλεπιδράσεις με τους πελάτες χρησιμοποιώντας Veeva CRM.
- Σχεδιάστε και εκτελέστε εταιρικά συμβάντα χρησιμοποιώντας Veeva Digital Events.
- Ευθυγραμμίστε τις περιοχές πωλήσεων χρησιμοποιώντας το Veeva Align.
Veeva Vault
14 ΏρεςΤο Veeva Vault είναι ένα πλατφόρμα διαχείρισης περιεχομένου στην νεφέλη και μια συνδυασμένη εφαρμογή που απευθύνεται σε εταιρείες ζωής ως το δεδομένο.
Αυτό το εκπαιδευτικό πρόγραμμα, που οδηγείται από καθηγητή (online ή on-site), στο Ελλάδα, απευθύνεται σε τελικούς χρήστες που επιθυμούν να χρησιμοποιήσουν το Veeva Vault για καλύτερη διαχείριση των έγγραφων και δεδομένων στον τομέα της ζωής.
Στο τέλος αυτής της εκπαίδευσης, οι συμμετέχοντες θα είναι σε θέση να διαχειρίζονται έγγραφα, να καταγράφουν πληροφορίες για προϊόντα και να συνεργάζονται με άλλα μέλη της ομάδας.