Course Outline
Ενότητα 1. Αρχές Αντικειμενικού Προσανατολισμού
- Δημιουργία μοντέλων Τάξεις & αντικείμενα Ενθυλάκωση, εξειδίκευση & πολυμορφισμός
Ενότητα 2. Σχεδιασμός Εφαρμογών με UML
- Τι είναι Διαγράμματα UML UML Use Case Διαγράμματα Διαγράμματα κατηγορίας Διαγράμματα αλληλεπίδρασης
Ενότητα 3. Ξεκινώντας με το C#
- C# και .Net Η γλώσσα C# Visual Studio IDE
Ενότητα 4. C# Βασικές αρχές γλώσσας
- Τύποι δεδομένων Μεταβλητές Σταθερές Συμβολοσειρές Δηλώσεις Expressιόντα
Ενότητα 5. Διακλάδωση
- Δηλώσεις διακλάδωσης υπό όρους Δηλώσεις διακλάδωσης χωρίς όρους Βρόχους
Ενότητα 6. Χειριστές
- Εκχώρηση Mathematical τελεστές Αύξηση & μείωση Σχέση
Ενότητα 7. Τάξεις και αντικείμενα
- Καθορισμός κλάσεων Κατασκευαστές Στατικά και στιγμιότυπα μέλη Καταστροφή αντικειμένων
Ενότητα 8. Inside Methods
- Μέθοδοι υπερφόρτωσης Ενθυλάκωση δεδομένων με ιδιότητες Επιστροφή πολλαπλών τιμών
Ενότητα 9. Εντοπισμός σφαλμάτων
- Ορισμός σημείου διακοπής Η στοίβα κλήσεων
Ενότητα 10. Κληρονομικότητα και Πολυμορφισμός
- Εξειδίκευση και γενίκευση Κληρονομικότητα Πολυμορφισμός Αφηρημένες και σφραγισμένες τάξεις Η κλάση ρίζας: αντικείμενο Τύποι εγκιβωτισμού και αποσυσκευασίας
Ενότητα 11. Υπερφόρτωση χειριστή
- Χρήση της λέξης-κλειδιού χειριστή Δημιουργία χρήσιμων χειριστών Λογικά ζεύγη Τελεστές μετατροπής
Ενότητα 12. Κατασκευές
- Ορισμός Δομής
Ενότητα 13. Διεπαφές
- Υλοποίηση και διεπαφή Υλοποίηση περισσότερων της μιας διεπαφής Casting σε μια διεπαφή Επέκταση και διεπαφή
Ενότητα 14. Πίνακες
- Δήλωση πινάκων Πολυδιάστατοι πίνακες System.Array Indexers
Ενότητα 15. Διεπαφές και τύποι συλλογής
- Οι διεπαφές συλλογής Array παραθέτει ουρές και στοίβες
Ενότητα 16. Χορδές
- Δημιουργία συμβολοσειρών Χειρισμός συμβολοσειρών Η κλάση StringBuilder
Ενότητα 17. Εξαιρέσεις ρίψεων και συλλήψεων
- Η δήλωση ρίχνει Η δήλωση try and catch Πώς λειτουργεί η στοίβα κλήσεων Μέθοδοι και ιδιότητες κλάσης εξαίρεσης
Ενότητα 18. Εκπρόσωποι και Εκδηλώσεις
- Εκδηλώσεις εκπροσώπων
Ενότητα 19. Γενόσημα
- Generics: A Primer Παραμετροποίηση κατά τύπο δεδομένων System.Collections.Generics class
Requirements
Πριν παρακολουθήσουν αυτό το μάθημα, οι φοιτητές πρέπει να έχουν επάρκεια στους ακόλουθους τομείς:
- Εξοικείωση και άνεση με βασικές λειτουργίες του λειτουργικού συστήματος, όπως ο χειρισμός αρχείων.
- Κατανόηση των βασικών στοιχείων του δομημένου προγραμματισμού, συμπεριλαμβανομένων εννοιών όπως ο έλεγχος ροής, οι μεταβλητές και οι παράμετροι και οι κλήσεις συναρτήσεων.
- Τουλάχιστον 3 μήνες εμπειρία στην ανάπτυξη εφαρμογών είτε σε γραφικό είτε σε μη γραφικό περιβάλλον ή αντίστοιχες γνώσεις.
Δεν απαιτείται εμπειρία σε αντικειμενοστραφή προγραμματισμό και έννοιες.
Testimonials (1)
Προσαρμοσμένο στις ανάγκες μας
Rafal - Haleon
Course - C#.Net
Machine Translated