Course Outline

Ενότητα 1. Αρχές Αντικειμενικού Προσανατολισμού

    Δημιουργία μοντέλων Τάξεις & αντικείμενα Ενθυλάκωση, εξειδίκευση & πολυμορφισμός

Ενότητα 2. Σχεδιασμός Εφαρμογών με UML

    Τι είναι Διαγράμματα UML UML Use Case Διαγράμματα Διαγράμματα κατηγορίας Διαγράμματα αλληλεπίδρασης

Ενότητα 3. Ξεκινώντας με το C#

    C# και .Net Η γλώσσα C# Visual Studio IDE

Ενότητα 4. C# Βασικές αρχές γλώσσας

    Τύποι δεδομένων Μεταβλητές Σταθερές Συμβολοσειρές Δηλώσεις Expressιόντα

Ενότητα 5. Διακλάδωση

    Δηλώσεις διακλάδωσης υπό όρους Δηλώσεις διακλάδωσης χωρίς όρους Βρόχους

Ενότητα 6. Χειριστές

    Εκχώρηση Mathematical τελεστές Αύξηση & μείωση Σχέση

Ενότητα 7. Τάξεις και αντικείμενα

    Καθορισμός κλάσεων Κατασκευαστές Στατικά και στιγμιότυπα μέλη Καταστροφή αντικειμένων

Ενότητα 8. Inside Methods

    Μέθοδοι υπερφόρτωσης Ενθυλάκωση δεδομένων με ιδιότητες Επιστροφή πολλαπλών τιμών

Ενότητα 9. Εντοπισμός σφαλμάτων

    Ορισμός σημείου διακοπής Η στοίβα κλήσεων

Ενότητα 10. Κληρονομικότητα και Πολυμορφισμός

    Εξειδίκευση και γενίκευση Κληρονομικότητα Πολυμορφισμός Αφηρημένες και σφραγισμένες τάξεις Η κλάση ρίζας: αντικείμενο Τύποι εγκιβωτισμού και αποσυσκευασίας

Ενότητα 11. Υπερφόρτωση χειριστή

    Χρήση της λέξης-κλειδιού χειριστή Δημιουργία χρήσιμων χειριστών Λογικά ζεύγη Τελεστές μετατροπής

Ενότητα 12. Κατασκευές

    Ορισμός Δομής

Ενότητα 13. Διεπαφές

    Υλοποίηση και διεπαφή Υλοποίηση περισσότερων της μιας διεπαφής Casting σε μια διεπαφή Επέκταση και διεπαφή

Ενότητα 14. Πίνακες

    Δήλωση πινάκων Πολυδιάστατοι πίνακες System.Array Indexers

Ενότητα 15. Διεπαφές και τύποι συλλογής

    Οι διεπαφές συλλογής Array παραθέτει ουρές και στοίβες

Ενότητα 16. Χορδές

    Δημιουργία συμβολοσειρών Χειρισμός συμβολοσειρών Η κλάση StringBuilder

Ενότητα 17. Εξαιρέσεις ρίψεων και συλλήψεων

    Η δήλωση ρίχνει Η δήλωση try and catch Πώς λειτουργεί η στοίβα κλήσεων Μέθοδοι και ιδιότητες κλάσης εξαίρεσης

Ενότητα 18. Εκπρόσωποι και Εκδηλώσεις

    Εκδηλώσεις εκπροσώπων

Ενότητα 19. Γενόσημα

    Generics: A Primer Παραμετροποίηση κατά τύπο δεδομένων System.Collections.Generics class

Requirements

Πριν παρακολουθήσουν αυτό το μάθημα, οι φοιτητές πρέπει να έχουν επάρκεια στους ακόλουθους τομείς:

  • Εξοικείωση και άνεση με βασικές λειτουργίες του λειτουργικού συστήματος, όπως ο χειρισμός αρχείων.
  • Κατανόηση των βασικών στοιχείων του δομημένου προγραμματισμού, συμπεριλαμβανομένων εννοιών όπως ο έλεγχος ροής, οι μεταβλητές και οι παράμετροι και οι κλήσεις συναρτήσεων.
  • Τουλάχιστον 3 μήνες εμπειρία στην ανάπτυξη εφαρμογών είτε σε γραφικό είτε σε μη γραφικό περιβάλλον ή αντίστοιχες γνώσεις.

Δεν απαιτείται εμπειρία σε αντικειμενοστραφή προγραμματισμό και έννοιες.

 35 Hours

Number of participants



Price per participant

Testimonials (11)

Related Courses

Machine Learning and AI with ML.NET

21 Hours

Microsoft Orleans Deep Drive

14 Hours

Introduction to .Net Core

14 Hours

High-Performance Application Development with .NET Core

14 Hours

Introducing C# 6.0 with Visual Studio 2015/2017

28 Hours

Unit Testing with C#

14 Hours

Related Categories