Εξέλιξη Κομματιού
Μονάδα 1. Αρχές της Προσωπικής Κατεύθυνσης
- Δημιουργία μοντέλων
- Κλάσεις και αντικείμενα
- Περιποίηση, εξειδίκευση και πολυμορφισμός
Μονάδα 2. Σχεδιασμός Εφαρμογών με UML
- Τι είναι το UML
- Διαγράμματα UML
- Διαγράμματα Χρήσης (Use Case Diagrams)
- Διαγράμματα Κλάσεων (Class Diagrams)
- Διαγράμματα Αλληλεπίδρασης (Interaction Diagrams)
Μονάδα 3. Εισαγωγή στο C#
- C# και .Net
- Η Γλώσσα C#
- Visual Studio IDE
Μονάδα 4. Βασικές Έννοιες της Γλώσσας C#
- Τύποι Δεδομένων (Data Types)
- Μεταβλητές (Variables)
- Σταθερές (Constants)
- Συμβόλοι σειρών (Strings)
- Διατάξεις (Statements)
- Εκφράσεις (Expressions)
Μονάδα 5. Απόχωρη Διαίρεση
- Διατάξεις όρθιου διακλαδώματος (Conditional branching statements)
- Διατάξεις άνευ διακλαδώματος (Unconditional branching statements)
- Κύκλους (Loops)
Μονάδα 6. Τεχνητά
- Επιλέξεις (Assignment)
- Μαθηματικές πράξεις (Mathematical operators)
- Αύξηση και μείωση (Increment & decrement)
- Σχετικές διατάξεις (Relational)
Μονάδα 7. Κλάσεις και Αντικείμενα
- Ορισμός κλασών (Defining classes)
- Κατασκευαστές (Constructors)
- Στατικοί και παραδείγματα μέλη (Static and instance members)
- Καταστροφή αντικειμένων (Destroying objects)
Μονάδα 8. Ενδοί Μέθοδοι
- Η επιφόρτωση των μεθόδων (Overloading methods)
- Περιποίηση δεδομένων με ιδιότητες (Encapsulating data with properties)
- Επιστροφή πολλαπλών τιμών (Returning multiple values)
Μονάδα 9. Αποκωδικοποίηση
- Ορισμός σημείου διακοπής (Setting a breakpoint)
- Η τελεστής κλήσης (The Call stack)
Μονάδα 10. Εξειδίκευση και Πολυμορφισμός
- Εξειδίκευση και γενικοποίηση (Specialisation and generalisation)
- Κληρονομιά (Inheritance)
- Πολυμορφισμός (Polymorphism)
- Απόσταγμα και σφραγισμένες κλάσεις (Abstract and sealed classes)
- Η βασική κλάση: object
- Κατάθεση και ανασυγκρότηση τύπων (Boxing and unboxing types)
Μονάδα 11. Επιφόρτωση Τεχνητών
- Χρήση του κλήρου Operator (Using the Operator Keyword)
- Δημιουργία χρήσιμων τεχνητών (Creating Useful Operators)
- Λογικές ζεύξεις (Logical pairs)
- Μετατροπικά τεχνήτα (Conversion Operators)
Μονάδα 12. Συμβουλίες
- Ορισμός συμβουλίας (Defining a Struct)
Μονάδα 13. Διεπαφές
- Εφαρμογή διεπαφής (Implementing an interface)
- Εφαρμογή περισσότερων από μία διεπαφή (Implementing more than one interface)
- Μετατροπή σε διεπαφή (Casting to an interface)
- Επέκταση διεπαφής (Extending an interface)
Μονάδα 14. Πίνακες
- Απόδοση πινάκων (Declaring arrays)
- Πολυδιάστατοι πίνακες (Multidimensional arrays)
- System.Array
- Δείκτες (Indexers)
Μονάδα 15. Διεπαφές Συλλογών και Τύποι
- Οι διεπαφές συλλογών (The collection interfaces)
- Λίστες πινάκων (Array lists)
- Ουρές και στοίβες (Queues and stacks)
Μονάδα 16. Συμβόλοι σειρών
- Δημιουργία συμβόλων σειρών (Creating strings)
- Μεταχείριση συμβόλων σειρών (Manipulating strings)
- Η κλάση StringBuilder
Μονάδα 17. Εκτόξευση και Κατάληψη Αποτυχιών
- Η διάταξη throw (The throw statement)
- Η διάταξη try και catch (The try and catch statement)
- Πώς λειτουργεί ο τελεστής κλήσης (How the call stack works)
- Τα μέθοδοι και ιδιότητες της κλάσης Exception
Μονάδα 18. Εντολοδότες και Γεγονότα
- Εντολοδότες (Delegates)
- Γεγονότα (Events)
Μονάδα 19. Κυρώσεις
- Κυρώσεις: Εισαγωγή (Generics: A Primer)
- Παραμετροποίηση ανάλογα με τύπους δεδομένων (Parameterizing by data type)
- Η κλάση System.Collections.Generics
Απαιτήσεις
Πριν παρακολουθήσουν αυτό το μάθημα, οι φοιτητές πρέπει να έχουν επάρκεια στους ακόλουθους τομείς:
- Εξοικείωση και άνεση με βασικές λειτουργίες του λειτουργικού συστήματος, όπως ο χειρισμός αρχείων.
- Κατανόηση των βασικών στοιχείων του δομημένου προγραμματισμού, συμπεριλαμβανομένων εννοιών όπως ο έλεγχος ροής, οι μεταβλητές και οι παράμετροι και οι κλήσεις συναρτήσεων.
- Τουλάχιστον 3 μήνες εμπειρία στην ανάπτυξη εφαρμογών είτε σε γραφικό είτε σε μη γραφικό περιβάλλον ή αντίστοιχες γνώσεις.
Δεν απαιτείται εμπειρία σε αντικειμενοστραφή προγραμματισμό και έννοιες.
Σχόλια (1)
Προσαρμοσμένο στις ανάγκες μας
Rafal - Haleon
Κομμάτι - C#.Net
Μηχανική Μετάφραση