Εξέλιξη Κομματιού

Εισαγωγή στα Βιομηχανικά Εικονικά Περιβάλλοντα

  • Εφαρμογές στη βιομηχανία, την ενέργεια και τις λειτουργίες
  • Περιγραφή των ρόλων του Unity, Blender και Visual Studio
  • Παραδείγματα εξοικείωσης και εκπαιδευτικών περιπτώσεων χρήσης

3D Μοντελοποίηση με Blender

  • Βασικά του διαστηματικού περιβάλλοντος και των ρυθμίσεων εργασίας του Blender
  • Μοντελοποίηση βιομηχανικών οπλισμών και διατάξεων
  • Βελτιστοποίηση αρχείων για πραγματικός χρόνος εξυπηρέτησης

Οπτικοποίηση με Unity

  • Ρύθμιση έργων του Unity για βιομηχανικά περιβάλλοντα
  • Εισαγωγή και ρύθμιση μοντέλων Blender
  • Εφαρμογή υλικών, φωτισμού και ανιμάτσιον

Προγραμματιστική Ολοκλήρωση με Visual Studio

  • Ρύθμιση του Unity με Visual Studio
  • Βασικά προγραμματισμού C# για συστημική λογική
  • Σύνδεση με εξωτερικές πηγές δεδομένων και συστήματα ελέγχου

Δημιουργία Διαδραστικών Βιομηχανικών Εξοικείωσεων

  • Δημιουργία χρηστικών διεπαφών και διαδραστικών ελέγχων
  • Εξοικείωση λειτουργιών και ρυθμίσεων μηχανών
  • Χειρονομική εργαστήριο: δημιουργία λειτουργικής εξοικείωσης

Ολοκλήρωση με Συστήματα Ελέγχου

  • Βιομηχανικά πρωτόκολλα και σύνδεση συστημάτων
  • Ανταλλαγή δεδομένων και παρακολούθηση
  • Χειρονομική εργαστήριο: σύνδεση του Unity περιβάλλοντος με εξωτερικά δεδομένα συστήματος

Προηγμένες Εφαρμογές και Βελτιστοποίηση

  • Ρύθμιση απόδοσης για βιομηχανικά περιβάλλοντα μεγάλου μεγέθους
  • Επέκταση εξοικείωσεων με φυσική και αυτομάτωση
  • Αποστολές: εξοικείωση και εφαρμογές διγιταλ twins

Περίληψη και Επόμενα Βήματα

Απαιτήσεις

  • Βασική γνώση προγραμματισμού
  • Εξοικείωση με τα χαρακτηριστικά 3D modelling
  • Κατανόηση επιχειρηματικών συστημάτων ή διεργασιών

Ακροατήριο

  • Βιομηχανικοί μηχανικοί
  • Εξειδικευμένοι στην αυτομάτωση
  • Αναπτυξείς προσομοιώσεων και visualizations
 21 Ώρες

Αριθμός συμμετέχοντων


Τιμή ανά συμμετοχαστή

Σχόλια (5)

Εφεξής Μαθήματα

Σχετικές Κατηγορίες