Εξέλιξη Κομματιού
Εισαγωγή στα Βιομηχανικά Εικονικά Περιβάλλοντα
- Εφαρμογές στη βιομηχανία, την ενέργεια και τις λειτουργίες
- Περιγραφή των ρόλων του Unity, Blender και Visual Studio
- Παραδείγματα εξοικείωσης και εκπαιδευτικών περιπτώσεων χρήσης
3D Μοντελοποίηση με Blender
- Βασικά του διαστηματικού περιβάλλοντος και των ρυθμίσεων εργασίας του Blender
- Μοντελοποίηση βιομηχανικών οπλισμών και διατάξεων
- Βελτιστοποίηση αρχείων για πραγματικός χρόνος εξυπηρέτησης
Οπτικοποίηση με Unity
- Ρύθμιση έργων του Unity για βιομηχανικά περιβάλλοντα
- Εισαγωγή και ρύθμιση μοντέλων Blender
- Εφαρμογή υλικών, φωτισμού και ανιμάτσιον
Προγραμματιστική Ολοκλήρωση με Visual Studio
- Ρύθμιση του Unity με Visual Studio
- Βασικά προγραμματισμού C# για συστημική λογική
- Σύνδεση με εξωτερικές πηγές δεδομένων και συστήματα ελέγχου
Δημιουργία Διαδραστικών Βιομηχανικών Εξοικείωσεων
- Δημιουργία χρηστικών διεπαφών και διαδραστικών ελέγχων
- Εξοικείωση λειτουργιών και ρυθμίσεων μηχανών
- Χειρονομική εργαστήριο: δημιουργία λειτουργικής εξοικείωσης
Ολοκλήρωση με Συστήματα Ελέγχου
- Βιομηχανικά πρωτόκολλα και σύνδεση συστημάτων
- Ανταλλαγή δεδομένων και παρακολούθηση
- Χειρονομική εργαστήριο: σύνδεση του Unity περιβάλλοντος με εξωτερικά δεδομένα συστήματος
Προηγμένες Εφαρμογές και Βελτιστοποίηση
- Ρύθμιση απόδοσης για βιομηχανικά περιβάλλοντα μεγάλου μεγέθους
- Επέκταση εξοικείωσεων με φυσική και αυτομάτωση
- Αποστολές: εξοικείωση και εφαρμογές διγιταλ twins
Περίληψη και Επόμενα Βήματα
Απαιτήσεις
- Βασική γνώση προγραμματισμού
- Εξοικείωση με τα χαρακτηριστικά 3D modelling
- Κατανόηση επιχειρηματικών συστημάτων ή διεργασιών
Ακροατήριο
- Βιομηχανικοί μηχανικοί
- Εξειδικευμένοι στην αυτομάτωση
- Αναπτυξείς προσομοιώσεων και visualizations
Σχόλια (5)
Ο εκπαιδευτής ήταν πολύ γνώστης, ήταν πολύ εξυπηρετικός.
Thilini Alwis - Te Manawa Taki Trauma System
Κομμάτι - Visual Studio 2022 IDE
Μηχανική Μετάφραση
Μάθετε για το λογισμικό
Peter - Coleg Cambria
Κομμάτι - Blender: 3D Modeling Fundamentals
Μηχανική Μετάφραση
πρακτικά παραδείγματα και αντιμετώπιση προβλημάτων πραγματικών προβλημάτων (κατά τη δημιουργία πραγματικών έργων, παιχνιδιών κ.λπ.), εννοώ καλή πρακτική και πώς φαίνεται η πραγματική εργασία του έργου
Michal Orlinski - relayr sp. z o.o.
Κομμάτι - VR rapid prototyping in Unity3D for architecture showcasing
Μηχανική Μετάφραση
Αρέσε μου το γεγονός ότι όλες οι ερωτήσεις που είχαμε έχασε προηγουμένως απάντησαν; επίσης, η απόδειξη 90 λεπτών για να δημιουργήσουμε ένα μικρό παιχνίδι στο τέλος ήταν καλά ασπρομαύρα!
Peter Melchart - Greentube IES GmbH
Κομμάτι - Unity: Developing 3D Games with C# and Javascript
Μηχανική Μετάφραση
I really enjoyed the practical exercises.
Marcin Kocikowski
Κομμάτι - Introducing C# 6.0 with Visual Studio 2015/2017
Μηχανική Μετάφραση